پنجره دو جداره مراغه آرتین یو پی وی اس Artin upvc جهت تماشای کارتون کلیک کنید

کارگاه تولید و نصب درب و پنجره دو جداره و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تبریز و مراغه 09149742826 حامدی

پنجره دو جداره مراغه آرتین یو پی وی اس Artin upvc

کارگاه تولید و نصب درب و پنجره دو جداره و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تبریز و مراغه 09149742826 حامدی

✔مناسب ترین قیمت درب و پنجره دو جداره
✔طراحی ، ساخت و نصب انواع مدل پنجره دو جداره
✔استفاده از پروفیل های استاندارد ضد زرد شوندگی با مقاومت بالا همراه با تقویت داخلی گالوانیزه یک
✔شیشه دو و سه جداره صنعتی با گاز و بدون گاز
✔یراق ترک و آلمانی تک حالته دو حالته فولوکس واگنی
✔استعلام قیمت در و پنجره دو جداره، قیمت پنجره دو جداره مارک خوب
✔توری پلیسه ضد باکتریال
✔آماده همکاری با سازندگان و انبوه سازان محترم

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی

قشنگ ترین مداحی صوتی برای ماشین

جمعیت روستای کاسین ورزقان

جمعیت روستای طالبخان مراغه

رصدخانه مراغه در چه قرنی ساخته شد

رصد خانه چیست

اولین رصد خانه در کجا ساخته شد

قیمت پنجره دو جداره مارک خوب

قیمت پنجره دو جداره

استعلام قیمت در و پنجره دو جداره

دانلود کارتون باب اسفنجی شلوار مکعبی دوبله فارسی

نوحه های سید طالع باکویی

دانلود نوحه با کیفیت بالا برای ماشین

گلچین بهترین مداحی ها برای ماشین

مداحی محمدحسین پویانفر

دانلود مداحی من ایرانمو تو عراقی

دانلود اهنگ های جوان پسند برای ماشین

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد برای ماشین

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد برای رقص

دانلود آهنگ های خاص و کمیاب

دانلود آهنگ شاد برای ماشین ریمیکس طولانی

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه بدون سانسور

لیست فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه بدون سانسور با بازی هانده ارچل

فیلم ترکیه ای عاشقانه جدید بدون سانسور با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سینمایی عاشقانه گریه دار ترکیه ای

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه زمان خوشبختی

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه دوبله فارسی

دانستنی ها و اطلاعات عمومی خواندنی

جملات انگیزشی کوتاه

نماز وحشت چند رکعت است و چگونه خوانده می شود؟

  • ۰
  • ۰

Ajda Pekkan آژدا پکان - Affetmem Seni متن آهنگ


Ateş olup yaksan da
Gonca güller taksan da
Ahu olup baksan da
Affetmem asla seni.

Som altından taç olsan
Aşkımda muhtaç olsan
Derdime ilaç olsan
Affetmem asla seni.

Şarkı olsan dillerde
Gonca olsan güllerde
Leyla olsan çöllerde
Affetmem asla seni.

Yakut yüklü dal olsan
Al ipekten şal olsan
Peteklerden bal olsan
Affetmem asla seni.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Ağlama Anne متن آهنگ


Ah ne hayatlar umidiyle
Zamansiz yollara dustuk
İlk yenilen biz degildik elbet
Gun oldu dunyaya kustuk.

Aglama anne benim icin aglama
Bende herkes kadar aldim acilardan
Aglama anne benim icin aglama
Bende herkes kadar yandim
Sen ne olur cocuklugumu sakla
Tek kalan bu elimde avucumda
Aglama anne benim icin aglama.

Her birimiz baska bir hikaye
Anne bu ayriliklar niye
Sen yine bir ninni soyle bana
Yavrum uyusunda buyusun diye.

Aglama anne benim icin aglama
Bende herkes kadar aldim acilardan
Aglama anne benim icin aglama
Bende herkes kadar yandim
Sen ne olur cocuklugumu sakla
Tek kalan bu elimde avucumda
Aglama anne benim icin aglama.
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Ağlama Yarim متن آهنگ


Ağlama yarim ağlama
Karaları bağlama
Senden haber alır almaz
Dönüyorum yanına.

Kahrımı çekmez senden başkası
Gözbebeğimsin yok bu işin şakası.

Duy da inanma söylenenlere
Aşkımızı kıskanıp da imrenenlere.

Sevgilim olamaz senden başkası
Ölürüm de vazgeçmem yok bu işin şakası.

 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Ah! Fatma متن آهنگ


Dünyada böylesi yoktur
Her gören ona tutulur
Benim halim zaten çok fena
Bir de bu geldi başıma

Alın yazısı kaderim
Aklım hep sende güzelim

Ah Fatma, ah Fatma
Ah Fatma aşık herkes sana

Nasıl tarif etsem ben onu
Nasıl anlatsam durumu
Herkes onunla bir arada
Müzikle aşk hep yanında

Bir piyanonun tuşlarında
Bir sahne ışığında
Şarkılarda, orda burda
Cadde ve sokakta
Güzel rüyalarda
Yerde gökte
Hep o

Sanki bir yaz güneşidir o
Veya bir eylül mehtabı
Baharda yağan yağmurdur o
Veya yumuşak kar tanesi

Herneyse böyle birini
Sevmek için oldum bir deli

Ah Fatma, ah Fatma
Ah Fatma aşık herkes sana

Dünyada böylesi yoktur
Her gören ona tutulur
Herkes onunla bir arada
Müzikle aşk hep yanında

Bir piyanonun tuşlarında
Şarkılarda güzel rüyalarda

Ah Fatma, ah Fatma
Ah Fatma aşık herkes sana
Aşığız Fatma sana.

 

Ajda Pekkan آژدا پکانمتن آهنگ


 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Al Beni متن آهنگ

 


Al beni al yanına
Kollarının arasına al sakla
Elele yanyana
Beni de al götür senin dünyana.

Kim ne derse desin sakın inanma
Aşkın yeter de artar bana.

Güç gelir hayat diye sen hiç korkma
Ben de koşarım yardımına.

Sen erkeksin ben de senin kadının
Varlığı yokluğu da paylaşırım
Sevginle zenginim
Aşk ortağınım.
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor متن آهنگ


Alıştım sana bir tanem
Alıştım her gün görmeye
Bir nefes gibi muhtacım
Sevilmeye sevmeye

Her sabah uyandığımda
Seni bulurdum yanımda
Yokluğun bir zehir gibi
Dolaşıyor kanımda

Alışmak sevmekten daha zor geliyor
Alışmak bir yara bağrımda kanıyor
Sen yoksun kollarım boşluğu sarıyor
Alıştım bir tanem alıştım sana

Alıştım sana bir tanem
Yokluğuna dayanamam
İnan sensiz kaderimle
Tek başına savaşamam

Ben seninle varolmuşum
Ben seninle bir sarhoşum
Sen yanımda olmayınca
Gayesizim bomboşum.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Amazon متن آهنگ


Boyle iliski olmaz
Gozyasi kacinilmaz
Merak etme sevgilim
Amazonlar asla aglamaz
Kalbini geri verdi
Birdaha isim olmaz
Merak etme sevgilim
Amazonlar asla aglamaz

Romantik komedi filminde degiliz (2)
Anladim nihayet
Bir savas sahnesi bu
İster cesaret
Sevismek olmuyorsa
Savasiriz elbet gulum
Gullerin savasinda
Gozyasi degil çozum
Guldugumu hic bakma sen
İçimden agliyorum
Bir savascı yarattın
Cok tebrik ediyorum
Boyle iliski olmaz
Gozyasi kacinilmaz
Merak etme sevgilim
Amazonlar asla aglamaz
Kalbini geri verdi
Bir daha isim olmaz
Merak etme sevgilim
Amazonlar asla aglamaz.

Ajda Pekkan آژدا پکان - A Mes Amours متن آهنگ


Il prétendait m'apprendre à vivre,
Mais il n'était pas le premier
Et me voilà eb équilibre,
Au bord de ma vie, des mains vides

Ça fait des rites à la ménoire
Ce soir, je veux les oublier

A mes amours, a mes amours,
Regardez - moi bien, je reviens de guerre,
A mes amours, a mes amours,
Ce soir, je vous le jure c!est la dernière

Pour mes amours, pour mes amours
J'ai trop souvent payé le prix des larmes
A mes amours, a mes amours,
Il me faut maintenant rendre les armes

Quand je me croise dans la glace,
J'ai du mal à me retrouver
Moun sourire esy uıne grimace
J'ai beau chanté, je me sens lasse

Hier encore, j'étais princesse
Voyez ce qu'il a fait de moi

A mes amours, a mes amours,
Regardez - moi bien, je reviens de guerre,
A mes amours, a mes amours,
Ce soir, je vous le jure c!est la dernière

Pour mes amours, pour mes amours
J'ai trop souvent payé le prix des larmes
A mes amours, a mes amours,
Il me faut maintenant rendre les armes.

 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Anlamadım Gitti متن آهنگ


Ağlar mı güler mi
Sevmez yoksa sever mi
Kalır mı bilmem ki
Yoksa kaçar gider mi.

Aşk dolu gözleri
Sorsam huyu güzel mi
Doğruyu söyler mi.

Melek yoksa şeytan mı
Yalan mı rüyada aldatan mı
Çocuk mu değil mi
Çok bilmişin biri mi.

Böylesi değilse
Aklım hiç ermez diye
Aldırmam kimseye
Yanılsam bile bile.

Çıkar yol hangisi
Sevmek sevilmek mi
Sarhoşluk mu içki mi
Anlamadım gitti.

Çıkar yol hangisi
Sen mi sensizlik mi
Yaşamak mı ölmek mi
Anlamadım gitti.

Melek yoksa şeytan mı
Yalan mı rüyada aldatan mı
Çocuk mu değil mi
Çok bilmişin biri mi.

Böylesi değilse
Aklım hiç ermez diye
Aldırmam kimseye
Yanılsam bile bile.

Çıkar yol hangisi
Sevmek sevilmek mi
Sarhoşluk mu içki mi
Anlamadım gitti.

Çıkar yol hangisi
Sen mi sensizlik mi
Yaşamak mı ölmek mi
Anlamadım gitti.
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Arada Sırada متن آهنگ


Dünya farkında sen değilsin
Bensiz aşkınla kalma böyle
Kim var karşımda? Sen değilsin
Bittin aslında ben de öyle
Duyamadım aşktan ara sıra
Birkaç yeni kelime yine de

Arada sırada aklıma geliyor
Geldiği gibi de gitmeyi bilmiyor
Kalbime gömülen emin olma diyor
Beni öldürüyor kendisi yaşıyor

Arada sırada aklıma geliyor
Geldiği gibi de gitmeyi bilmiyor
Kalbime gömdüğüm emin olma diyor
Bana gün dediğin akşamı buluyor

Aşklar faslında tek deliydim
Sende tam varken, bende gölge
Hayret aslında sen bilirdin
Sustun karşımda ben de öyle

 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Ara Sıcak متن آهنگ


Çok mu şey istemiş olurum senden bilmem.
Zaten hep çok isterim ben azla yetinmem.
Başka bir hayat var dışarıda ama sensiz.
Şöyle bir hava alsam da gelsem..
Ya da gelmesem..

Kuş havalandı kaçış mübahtır,
İntikam soğuk bazen ara sıcaktır.
İçimdeki okyanusta aşksız yüzmesi tehlikeli ve yasaktır.
Beni ben bile tutamadım hayat boyu elimde.
Her geliş sebebim aşk, geri dönüş mazeretimde...

Çok mu şey istemiş olurum senden bilmem
Zaten hep çok isterim ben azla yetinmem.
Başka bir hayat var dışarıda ama sensiz.
Şöyle bir hava alsam da gelsem..
Yada gelmesem..

Kuş havalandı kaçış mübahtır,
İntikam soğuk bazen ara sıcaktır.
İçimdeki okyanusta aşksız yüzmesi tehlikeli ve yasaktır.
Beni ben bile tutamadım hayat boyu elimde.
Her geliş sebebim aşk, geri dönüş mazeretimde...

Ajda Pekkan آژدا پکان - Aşka İnanma متن آهنگ


Aşka inanma aşka inanma
Yanılır yanar gönül yanar aldanma
Her yudumunda ayrı tat var ya
Zehir olur bazen dünya bazen cennet ya.

Ne olurdu dönsen yanıma gelsen
Bir sarılsam doya doya hasret gidersem
Üç günlük dünya üç günlük dünya
Neye yarar yaşanmazsa
Yaşamadım deme sonra
Herşey gibi o da yalan
Hele aşka hiç inanma.

Aşka inanma aşka inanma
Yanılır yanar gönül yanar aldanma
Her durapında acık yükler ya
İçine işler canım ölsen çıkmaz ya.

Ne olurdu dönsen yanıma gelsen
Bir sarılsam doya doya hasret gidersem
Üç günlük dünya üç günlük dünya
neye yarar yaşanmazsa
Yaşamadım deme sonra
Herşey gibi o da yalan
Hele aşka hiç inanma.


 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Aşk Budur متن آهنگ


Bazen bir bakışta başın döner
Böyle başlar sevgiler
En güzeli sanki buymuş gibi
Birden seni sarhoş eder

Gözler konuşunca kalbin durur
İşte aşk budur
Aklı başından gider kaybolur
İşte aşk budur

Samanlık seyransa sevenler mutluysa
Aşk budur
Sen ondan kaçsan da arar bulur
Aşk budur

Daldan dala gezer konar gönül
En sonunda uslanır
Kim demiş çirkindir günahkârdır
Sevildikçe melek olur

Gözler konuşunca kalbin durur
İşte aşk budur
Aklı başından gider kaybolur
İşte aşk budur.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Aşk Oyun Değil متن آهنگ


Aşk deyip de geçme sevgilim
Aşk başlı başına bir sanat
Bir tatlı cümleyle geçmiyor
Geçmiyor hayat

Kendinden bir şeyler vermezsen
Paylaşmayı eğer bilmezsen
Mutlu düşlerindeki gibi
Geçmiyor hayat

Aşk oyun değil
Her gün yeniden
Yaratılmalı sevgi dediğin

Aşk oyun değil
Bir ömür boyu
Yaşatılmalı her aşk dediğin

Aşk deyip de geçme sevgilim
Aşk başlı başına bir sanat
Böyle boş sözlerle
Geçmiyor hayat

Dünyada yalnız bahar mı var
Yağmuru var fırtınası var
Hep böyle hayalle
Geçmiyor yıllar.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Aşk Oyunu متن آهنگ


Senle gezerken seni severken
Ne mesuttum bilsen
Deniz ve güller aşkımı süsler
Sen bir geri gelsen.

O eski şarkımızı
Beraber yine senle
Söylesek gel sevgilim

Gözlerimde sen sözlerimde sen
Ne yalnızım bilsen
O solan gülde her yeni günde
Seni bulabilsem.

Geçmeden günlerim gel
Sevincim neşemle sen
Gülelim eğlenelim.

Gönül oyunu bir kumardır bu
Bbir kazanabilsem
Bir yıldız kartı solar oynardı
Kaybeden ise ben
Zamanla elbet geçer
En büyük aşklar bile
Sana da güle güle.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Asla متن آهنگ


Bu güneşsiz günlerde
Gayretler içindeyim
Bin türlü biçimdeyim sensiz
Gecenin her yerinde
Evvel zaman içinde
Yolunu kaybetmiş gibi sensiz
Sokağından geçiyordum
Daha birkaç gece önce
Işıklar sönmüştü yine
Bir yabancının peşinden
Koştum bir keresinde
Sevgilim diye diye
Asla
Asla deme asla
Asla
Asla demem asla
Beni sen yaktın
Sen topla
Kendin gel
Kendin kurtar aşkım
Kalbimi bu yerlerden
Bu kadersiz
Kalbim sensiz
Yorgun düştüm
N'olur bir şey söyle - na - na - na - na -
Ahdım var ölmem de
Yalnızlarda sensiz.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Atlı Karınca متن آهنگ


Atlı karınca dönüyor dönüyor
Dünya durmadan dönüyor dönüyor
Yalnız dönmeyen bana sensin
Bekliyorum hep sen neredesin

Çiçekler güneşe dönüyor dönüyor
Gurbet yolcusu dönüyor dönüyor
Yalnız dönmeyen bana sensin
Bekliyorum hep sen neredesin.

Bir haberde mi gönderemezdin
Hiç değilse bileyim sen neredeydin
Yoksa sen sen kalpsiz miydin
Yoksa kalbin elbet dönemezdin.

İçmişim başım dönüyor dönüyor
Ayrılanlar hep dönüyor dönüyor
Yalnız dönmeyen bana sensin
Bekliyorum hep sen neredesin.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Ay Doğarken متن آهنگ


Ay doğarken yavaş yavaş
Uyanır içimdeki bütün eksi duygular
Isınırım içerken, ay doğar

Ay doğarken yavaş yavaş
Bulanır bütün sular
Ağarır karanlıklar
Yüzünü hatırlarım, ay doğar

Bir ses gelir yavaş yavaş
Konuşur sanki dağlar
Ellerim ellerini
Kollarım seni arar, ay duyar

Herkes gider yavaş yavaş
Çekilir uzaklara garip yalnızlığına
Ben içer ben ağlarım, ay ağlar

Kurur gözlerimde hep yaşlar
Ağlamak neye yarar
Bilirim ki içinde
Her gece bir ay doğar
Her gece bir ay batar.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Ayıpsın Ayıp متن آهنگ


Buraya kadardı, canıma tak etti
E içime fenalık aman be yetti
Sinemaya gitme sokakta dolaşma
Telefona da bakma E yeter be, a a

Kölemiyiz abi buda aşkmı yani
Nede acayipsin medeniyet hani
Hadi düş yakamdan gelme arkamdan
Kenardan kenardan dandirindin din din dan
Eeeeee stop ! Konuşmaa !

Şaşırdın artık iyice şaşırdın
Kendine gel sabrımı taşırdın
Dır dır, vır vır, zır zır, hır hır
Sonunda keyfimi fena kaçırdın

Kölemiyiz abi buda aşkmı yani
Nede acayipsin medeniyet hani
Mini mini giyme kolonya sürme
Oturma kalkma konuşma e öl be
Oooof...ayıpsın ayıp oooof...


E anladık yakışıklı ve hoşsun
Kılık kıyafet yerinde de boşsun
Benim için farketmez yeterki gönüller coşsun coşsun

Usanmadın mı daha oyunlardan,
E ne farkımız kaldı koyunlardan
Kelimeler zaten üç yüz tane
Al onları dilediğin gibi kullan
Hadi canım bu kadarda zor değil hayat
Bu numaraların hepsi inanki bayat

Bu duruma göre sen
İyisimi yeniden işi gücü bırakta rüyaya yat
Oooof...ayıpsın ayıp oooof...
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Aynen Öyle متن آهنگ


Bugün takvime baktım
Yaprağını kopardım attım
Seni tanıyacağımı bilseydim
Yapar mıydım (atar mıydım)
Unutma bugünü bu tarihi
Bu aşkımızın ilk sahnesi
Yüreğime indi perdesi
Aynen öyle aynen öyle

Unutma bu günü bu tarihi
Kelimelere sığmaz tarifi
Dize getirdim talihi
Aynen öyle aynen öyle
Kalem yazar tükenir
Kader yazar tükenmez
Tükenmesin sevgimiz
Aynen öyle aynen öyle
Hemen koşa koşa evime gittim
Evimin altını üstüne getirdim
Tarih burada kader burada
Yaprağında
Aynen öyle aynen öyle.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Ayrılık Ateşi متن آهنگ


Geceleri yakıyor en çok niye bu ayrılık ateşi
Yine bana uyumak haram görmeden güneşi
Maziyi hatırladım iki büyük soru hazırladım
Birazcık yüreği varsa bulun bana o kalleşi
Bu gece bir fırtına kopacak
Belki zaman bile duracak
Sen şöyle bir geç
Hayat hesap soracak
Yeni başlıyor daha film
İzlemeye başla güzelim
Ben çıktıysam yola
Büyük giderim
Hazırım ben her sona
Gelelim esas konuya
Kaçıyor hayat elimden bağıra çağıra
Geceleri yakıyor en çok niye bu ayrılık ateşi
Yine bana uyumak haram görmeden güneşi
Maziyi hatırladım iki büyük soru hazırladım
Birazcık yüreği varsa bulun bana o kalleşi

Ajda Pekkan آژدا پکان - Babylone, Babylone متن آهنگ


Écrasant les collines de Rome
Couronnée de mille colonnes
Verte et amère comme une pomme
Dans l'estuaire de l'hudson

Babylone babylone
La nouvelle babylone
Dans l'estuaire de l'hudson
Babylone babylone
La nouvelle babylone
Dans l'estuaire de l'hudson
Babylone

Mosaïque de chairs d'homme
qui s'échangent, vendent ou se donnent
Doucement ton vieux nom résonne
Près de la mer qui frissonne

Je veux un grand lit à colonnes
Tout au coeur de babylone
Et qu'on dise à tous les hommes
Elle t'attend à babylone.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Baksana Talihe متن آهنگ


Gel bana sor bana sevgi bu mu diye
Girsene kalbime düşmüşken elime
Boş veren boş gezen olsan da bana ne
Ben sevemem kimseyi senin yerine

Baksana talihe mal verir kimine
Seni vermiş benim gibi birine
Aşk dağıtır gibisin ya hani bana
Gel bu gece kalmasın yarına

Sar beni sarmala verme başkasına
Kördüğüm ol benimle sakın açma
Baksana talihe gülme deli diye
Akıl ermez bu gönül işine

Yandı yandı içim yandı
İçti aşkı kanmadı
Kalbimin istediğini
Almak nasip olmadı.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bambaşka Biri متن آهنگ


Sardı korkular gelecek yıllar
Düşündüm sensiz nasıl yaşanacaklar
Gözlerimde canlanıca yaptığın haksızlıklar güçlendim...
Herşey bambaşka olacak

Döndün bak geldin şimdi
Bugünü aslında nasıl sabırla bekledimdi
Seni yalvarırken görmek seni ağlatabilmek
Geçmişi senden geri almak bütün ümidimdi

Olmaz artık kapı açık
Arkanı dön ve çık istenmiyorsun artık
Bir zamanlar sen de bana acımadın
Yalnız kaldım yıkılmadım ayaktayım

Oh yaşadım yaşıyorum
Başım yukarda meydan okuyorum hayata ve sana
Gönlüm doluyor aşkla barıştım bak hayatla
Başladım yaşamaya hey hey

Şimdi gel de gör beni bambaşka biri
Topladım dağılan kalbimin her köşesini
Ardından ağlayan o zavallı kız nerede şimdi
Gel gör beni

Sevenlere vereceğim sevgimi herşeyimi
Bugünü aslında nasıl sabırla bekledimdi
Seni yalvarırken görmek seni ağlatabilmek
Geçmişi senden geri almak bütün ümidimdi

Olmaz artık kapı açık
Arkanı dön ve çık istenmiyorsun artık
Bir zamanlar sen de bana acımadın
Yalnız kaldım yıkılmadım ayaktayım

Oh yaşadım yaşıyorum
Başım yukarda meydan okuyorum hayata ve sana
Gönlüm doluyor aşkla barıştım bak hayatla
Başladım yaşamaya hey hey
Şimdi gel de gör beni bambaşka biri
Topladım dağılan kalbimin her köşesini
Ardından ağlayan o zavallı kız nerede şimdi
Gel gör beni

Sevenlere vereceğim sevgimi herşeyimi
Bugünü aslında nasıl sabırla bekledimdi
Seni yalvarırken görmek seni ağlatabilmek
Geçmişi senden geri almak bütün ümidimdi

Olmaz artık kapı açık
Arkanı dön ve çık istenmiyorsun artık
Bir zamanlar sen de bana acımadın
Yalnız kaldım yıkılmadım ayaktayım

Oh yaşadım yaşıyorum
Başım yukarda meydan okuyorum hayata ve sana
Gönlüm doluyor aşkla barıştım bak hayatla
Başladım hey yaşamaya hey hey.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bana Dönme Bir Daha متن آهنگ


Gönlündeki sevgili ben değilsem
Bana dönme bir daha
Gözyaşların da yetmez bu defa

Zor günümde yanımdaki sen değilsen
Bana dönme bir daha
Gözyaşlarım da yetmez bu defa

Bir bilmece gibiydik ikimiz
İçimizdeki sevgi değil bir başka duygu
Bir korku, bir tutku, bazen fırtınalı bir deniz
Bazen bir cennet bahçesinin yorgun gecelerinde.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bang Bang متن آهنگ


I was five and he was six
We rode on horses made of sticks
He wore black and I wore white
He would always win the fight

Bang bang he shot me down
Bang bang I hit the ground
Bang bang that awful sound
Bang bang my baby shot me down

Seasons came and changed the time
And I grew up I called him mine
He would always laugh and say
Remember when we used to play

Bang bang I shot you down
Bang bang you hit the ground
Bang bang that awful sound
Bang bang I used to shoot you down

Music played and people sang
Just for me the church bells rang

Now he's gone I don't know why
And till this day, sometimes I cry
He didn't even say goodbye
He didn't take the time to lie

Bang bang you shot me down
Bang bang I hit the ground
Bang bang that awful sound
Bang bang my baby shot me down

Söz : Sonny Bono & Müzik : Sonny Bono

Ajda Pekkan آژدا پکان - Başkasını Tanımam متن آهنگ


Hayra yorma rüyayı
Pembe görme dünyayı
Yağmur çamur kar kış bahar
Daha daha neleri var.

Herşey balkaymak değilki
Bunun bir de acısı var
Yaşamaya bak doya doya
Hayat değmez ağlamaya.

Aradığın o aşk bende
Yıllardır aklım hep sende
Gözümü açtım seni gördüm
Başkasını tanımam.

Bazen sarhoş deli başıboş
Bazen kuytu köşede loş
Bana sen sevdiğini söyle
O an olsun içim bir hoş.

İster bir gün ister bin yıl
Benim için farketmez.
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Ben Bir Köylü Kızıyım متن آهنگ


Ben bir köylü kızıyım
Gönlümden yaralıyım
Derdimi anlatırsam
Yürekler acısıyım.

Vuruldum ben bir gence
Kömür gözlü pek ince
Kalbimi çaldı gitti
Beni böyle mahvetti.

Yalnız kaldım gurbette
Aşkın hala dillerde
Ağlarım ben halime
Bu yabancı illerde.

Hiçkimsem yok yalnızım
Tek dostumdur bu sazım
Onu çalar söylerim
Ondan derman beklerim.
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Beni De متن آهنگ


Beni de düşünceler alır birden
Korkutur hep gelecekten
Ve hergün yeniden yaşadığım sevginden
Uzun sürmez hemen geçer yeşerir içimde sevgiler
Anlıyorum bugün dünden daha güzel

Beni de bir garip yalnızlık sarar
Yanımdadır hatıralar
Ağlamak istemesem de titrer dudaklarım
Çıkarım sokaklara karışırım insanlara
Yeniden yaşamaya başlarım

Mantığım duygularım birbiriyle savaşır
Bilmem ki en sonunda kim kazanır
Günü gününe uymayan
Aradığını bulamayan
Her zaman kaybeden ben miyim yoksa.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Benimdir Müzik متن آهنگ


Yalvarsan da bana sen şimdi
Unutmuşum derim ismini
Sonunda öğrendi boşuna güvendi
Benimdir müzik

Kopardın herşeyi yerinden
Vazgecemem ki kendimden
Sonunda öğrendi en güzelini secti
Benimdir müzik

Dedikodular bitmişken
Herkes yoluna gitmişken
Sonunda öğrendi en güzelini secti
Benimdir müzik.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bense Hiç Korkmadım متن آهنگ


Arkasına saklandığın anlaşılmaz duyguların
Korktukların ve bıraktıkların yalnış insan
Yalnış zaman sevmeyi unuttuklarınla geçiyor zaman
Ne bir ödül ne saf kaldım ne üzüldüm ne taç taktım
Ne yürüdüm nede adım attım belli olmaz durur zaman
Anlarsın belki de o an niye yalnız kaldın bense hiç korkmadım
Duygularımdan ben hiç kaçmadım sevgimi saklamadım
Arkasına saklanmadım yalanların gizli durur duyguların
Belli değil korkuların yaptığın sonra bıraktıkların
Doğru insan doğru zaman kendinle yalancı ve yalnız
Geçiyor zaman aynadaki yabancıydın gölgeni ise dostun sandın
Hem üşüdün hemde yarım kaldın belli olmaz gelir o an
Anlarsın sende o zaman ne çok yalnız yaptın

Ajda Pekkan آژدا پکان - Ben Yanmışım (Feat. Ozan Çolakoğlu) متن آهنگ


Sen gideli söndü neşesi, sevinci sabahların
Bir daha o aynı tadı olmadı akşamların
Yalnızlığın o buz gibi koynunda geceleri
Ben hep seni, hep senin adını sayıkladım

Zamanla alışır, unuturum dedim
Meğer yanılmışım
Senden sonra kendi yoluma gidemedim
Ben sana takılı kalmışım
Bir aşk gider yenisi gelir dedim
Meğer aldanmışım
Senden sonra hiç sevmedim, sevemedim
Ben yanmışım ki ne yanmışım

Sen gittin de
Seni benden alabildin mi sandın?
Kalbimde hâlâ
Yeri baş köşede her hatıranın
Ne yaptıysam olmadı
Sevgilim unutulamadın
Ben hâlâ delin
Ben hâlâ senin tutsaklın

Nasıl gözümde tütüyor o güzel yüzün bir bilsen
Hangi yöne baksam her yerde, her şeyde sen
İçim kıyamet yeri sen gittiğinden beri
Bu ayrılığın altından kalkamadım ki ben

Ajda Pekkan آژدا پکان - Beyaz Ev متن آهنگ


Burdan geçerken seni ararım nedense
Durur gözlerim o beyaz evin bahçesinde
Hergün yüzünde aynı hüzünle gizlensen de
Mutsuzluğun beni çağırıyor gel diye

Dursam yanında tanımazsın ki görünce
Nerden bilirsin sevdiğimi gönüllerce
Oysa yakından sana dokunsam ben kendimce
Bir de konuşabilsem neler söylerdim dinle

Acı var gözyaşında topla ver bana
Bir de gülen gözlerle bak dünyaya
Unutman için zaman katsam sana
Ölümsüz yaşam varsa bulsam sana
En güzel yıllarımı saklasam en sona.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bilmece Bildirmece متن آهنگ


Bilmece bildirmece
Bulursun düşününce
Ders olsun bu sizlere
Çözelim beraberce.

Bil bakalım ben kimi gördüm
Bugün tenhalarda gezerken
Sevişenler kimdi sarılmış elele
Ben oradan geçerken.

Bilmece bildirmece
Bulursun düşününce
Kimdi aşıklar sevgilim
Çözelim beraberce

Sana kızmadım ki
Bugüne kadar da hiç ağlamadımsa
Bana sormadın ki
Bil bakalım kimdi benim yanımdaki şimdi.

Bu gece geç kaldın
Uyudun uyandın şimdi hatırladın
Yalan söyleme boşuna üzülme
Seni artık anladım.

Bilmece bildirmece
Bulursun düşününce
Ders oldu bu sizlere
Çözüldü birdenbire.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bilsen Sevgilim متن آهنگ


Bilsen sevgilim
Ne kadar şu kalbim
Sızlıyor aniden
Seni bir yerde görsem
Yine de boynumu sana karşı eğmem
Hayat devam eder yolumdan giderim
Hiç sanma sakın sensiz yaşayamam
Hiç sanma sakın sensiz yapamam
Unutmaki sen son aşkım değilsin
Bir başkasıyla yeniden başlarım

İnan artık seni ben sevmiyorum
İnan artık seni ben istemiyorum
O eskidendi artık hepsi bitti
Sensiz de çok iyi geçiniyorum
Düşünsem üzülsem pişman da olsam
Vazgeçemem asla bu fikir bu karardan
Seni hatırlatan seni anlatan
Herşeye veda veda ediyorum.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bir Anda متن آهنگ


Bir anda değişti dünyam
Bir anda değişti herşey
Yepyeni bir insan oldum
Bir anda dostum bir anda

Eskiden böyle gülmezdim
İlk defa güldü gözlerim
Bir anda sevdim dünyayı
Bir anda dostum bir anda

Gizli bir heyecan varmış yağmurda
Gökte yıldızlar yanıp sönermiş durmadan
Meğer en güzel mevsim baharmış dünyada
Bilmezdim aşık olmadan

Bir anda başladı hayat
Mutluluk neymiş anladım
Yepynei bir dünya buldum
Bir anda dostum bir anda

Eskiden böyle miydim ben
Zevk almazdım hiçbirşeyden
Bir anda değiştim gördün
Bir anda dostum bir anda

Bir çocuk gibi oynamak kırlarda
Şarkı söylemek içimden geliyor her an
Meğer böyle bir duyguymuş sevmek dünyada
Bilmezdim aşık olmadan.
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bir Başka Aşk متن آهنگ


Ben ne zaman ki senin eline değdim
Bir ateş bir kor bir kül şu bedenim
Ne varsa yaktın yok ettin benliğimde
Kör bir kuyuda yalnızca senin tenin

O anda ben benim dünyamdan kovuldum
O anda ben boşluklara mahkum oldum
Sen... Sen aslında kimsin nesin
Ben yok oldum
Artık bana ne ölüm var ne de doğum
Şeytan melek, günah sevap, doğru yanlış
Anlamı yoksa
Bu aşk başka bir aşk.

Ben ne zaman ki düştüm o gözlerine
Ne ışık kaldı ne bir umut içimde
Ne gökyüzü ne yıldızlar ne de güneş
Her ne varsa artık senin hapsinde
O anda ben...

Ben ne zaman duydum ki kokunu içimde
Ne anım kaldı ne de başka bir zevk
Ne bir çiçek ne de şu dağlarda ahenk
Sen oldun olalı kalmadı başka bir renk
O anda ben...

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bir Dost Bulamadım متن آهنگ


Seyyah oldum şu alemi gezerim
Bir dost bulamadım gün akşam oldu
Kendi efkarımca okur yazarım
Bir dost bulamadım gün akşam oldu

İki elim gitmez oldu yüzümden
Ah ettikçe yaşlar gelir gözümden
Bir sır bu gördüm kendi özümden
Bir dost bulamadım gün akşam oldu

Bozuk şu dünyanın düzeni bozuk
Tükendi daneler kalmadı azık
Yazık şu geçen ömre yazık
Bir dost bulamadım gün akşam oldu

Kul Himmet üstadım tufana dalan
Gidenler gelmiyor bir haber alan
Çok giyindim çok kuşandım bir zaman
Bir dost bulamadım gün akşam oldu
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bir Dünya Ver Bana متن آهنگ


Gördüm, duydum, yaşadım
Sorma sakın ne anladım
Dost kimdi bana
Kimdi düşmanlarım

Sevgi buldum sakladım
Tam gülecekken ağladım
Durmadı zaman
Nerde o anlarım

Bir dünya ver bana
Gün batınca kararmayan
Bir toprak ver bana
Düşman eli uzanmayan

Bir insan ver bana
Nefret hissi bulunmayan
Bir toplum ver bana
Seni benden ayırmayan

Eskiler anlatırlar
Bize ne tatlı masallar
Çocukluğum gibi
Kaybolmasınlar

Nerde şimdi o yıllar
Nerden geldi bu acılar
Her yoksul gibi
İsterdim sorsalar
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bir Garip Yolcuyum متن آهنگ


Bir garip yolcuyum hayat yolunda
Yolunu kaybetmiş perişanım ben
Mecnun misali gurbet ellerde
Ümitsiz sevginin kurbanıyım ben
Yalan dünya herşey bomboş
Hancı sarhoş yolcu sarhoş
Bir gün gibi sanki geçti seneler
Ümidim kayboldu perişanım ben
Alın yazımmış hayat yolunda
Ümitsiz sevginin kurbanıyım ben
Yalan dünya herşey bomboş
Hancı sarhoş yolcu sarhoş

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bir Gece Sahnede متن آهنگ


Gel
Ne olur fazla zaman geçmesin
Sahnelerde perde inmeden
Ve ışıklarım sönmeden

Gel
Ne olur fazla zaman geçmesin
Alkışlayan eller dinmeden
Ve şarkımlarım bitmeden

Bazısı yağmurda ölmek ister
Kimi güneş varken
Bazısı yalnız, huzur içinde
Yatakta uyurken

Şimdi ben bu sahnelerde ölmek istiyorum
Evet ben bu sahnelerde renkli ışıklar altında
Veda etmek en güzeli alkışlar içinde
Orkestra eşliğinde bir gece sahnede

Gel
Ne olur fazla zaman geçmesin
Özellikle salon doluyken
Hayranlarım ayaktayken

Gel
Ne olur fazla zaman geçmesin
Seninle ben bu son galamda
Dans edelim bir şarkımda

Yaşantım hep böyle geçti benim
Sahneler benim evim
Herkes gibi ölmek için bir yeri
Son bir evi varsa

İşte ben bu sahnelerde ölmek istiyorum
Evet ben bu sahnelerde renkli ışıklar altında
Veda etmek en güzeli alkışlar içinde
Orkestra eşliğinde bir gece sahnede
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bir Gün متن آهنگ


Söz ver beni özlersen eğer
O an beni ara
Sor rüzgârlara akan sulara
Sahile vuran o bembeyaz dalgalara

Bir gün beni özlersen eğer
O an beni ara
Sor rüzgârlara akan sulara
Al beni de yanına

Benden uzakta olsan da
Eski mutlu günleri
Çoktan unutmuş olsan da

Zaman geçse de
Bir biz kalsak şu dünyada
Koşardım ben sana kollarına

Bir gün gelirsem aklında
O an beni ara
Sor rüzgârlara akan sulara
Al beni de yanına
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bir Günah Gibi متن آهنگ


Bir sayfa kopuyor zamandan
Ayrılırken sen yanımdan
Bu aşkın daha en başından
Korkuyordum ben sonundan

Bir günah gibi gizledim seni
Kimse görmedi seninle beni
Ağlarken içim güldü gözlerim
Bir günah gibi gizledim

Ne bugün ne de yarından
Beklediğim ne kaldı
Beni o gün senden kıskanan
Resimler de sarardı

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bir Gün Unutmak İstersen متن آهنگ


Bir gün unutmak istersen
Kaçamazsın gözlerimden
Yarınlar gelir peşinden
Geçemezsin sen sevgimden

Bir kere darılsam yeter
Bendeki bu aşkın biter
Nasıl sevgi gittikçe sev der
Kendi gelen kendi gider

Beni gördüğün yerde dolaşma
Tatsız geçmiş günleri anımsa
Rastlaşırsak bile selamlaşma
Mutsuzsam da arama

Dolsun boşalan yerim şimdiden
Sonra çok çekersin sen kalbinden
Silemezsin anıları birden
İzler kalır benden

Neler görmüşüz biz neler
Ben unutamam diyenler
En sonunda sevgililer
O an yabancıdan beter
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bir Hata متن آهنگ


Veda etmeden son defa
Dolar yıllar gözlerime
Yalan dolu yıllar
Yaşar hala benimle

Unutmak kolay değil
Nefret geçse yerine affetmek zor kelime
Yakışmıyor dilime
İnsan alışır zamanla korktuğu yalnızlığa

Kalsam da bir başıma yeterim kendi kendime
Ya sen sevmeyi bilmeyen
Neden sevildikçe kahreden
Oysa pişmanlığı bir denesen

Bilsen neler alırdın benden
Bir hataydı belkide yasanması gereken
Silinecek zamanla her şey günün birinde
Acılar dinse bile izler kalır derinde

Aşık olursam bir daha yenilmem hislerime
Dönerim yol yakınken geç olmadan gizlice
Ya sen sevmeyi bilmeyen
Neden sevildikçe kahreden

Oysa pişmanlığı bir denesen
Bilsen neler alırdın benden
Bir hataydı aşkımız yaşanmaya değmeyen

 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bir Köşede Yalnız متن آهنگ


Aklımı aldın aldın gitti
Aşkımı verdim attın gitti
Tut tut tut tut kalbimi
Tut tut tut tut kalbimi
İsterim geri

Bekletirsin hep gelen olmaz
Kapını çalsam açan olmaz
Tut tut tut tut sözünü
Tut tut tut tut sözünü

Anahtarsız kilit miyim
Kurulmayan bir saat miyim
Ben sahipsiz bir ev miyim
Ben neyim, söyle ben neyim

Rüyasız uykular gibi
Gündüzlerim gece sanki
Kimsesizim sensizken inan ki

Bir köşede yalnız kaldım

 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bir Masal Anlatsam متن آهنگ


Bir masal anlatsam sana kollarımda
Şu benim dünyamda seni rahatlatsam
Bir masal anlatsam hem de bulutlarda
Ve sen de insansan bana

Rengarenk ülkemde batmayan güneşe
Kanatlanıp uçsam seninle
Bir inci denizinde bir mercan evinde
Sevişebilsek birlikte

Bir masal anlatsam sıcacık yuvamda
Isıtsam uyusan o hayal dünyamda
Bir masal anlatsam herşeyi unutsan
Kendini bıraksan bana

Bir masal anlatsam ve ben de inansam
Bana olan aşkına

 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bir Tek Şey متن آهنگ


Ne yaş günü ne bir ödül
Özel bir gün değil bugün sebebi yok
Ne armağan, ne de tören
Buna neden arama sen inan ki yok

Bu ne son gün, ne de ilk gün
Gelip geçen o günlerden hiç farkı yok
Bu ne veda, ne merhaba
Doğal öylesine bir gün kutlanan yok

Bir tek şey bugün geçerli
Yalnızca seni ne çok sevdiğim
Bir tek şey bil ki önemli
Yalnızca seni ne çok sevdiğim

Ne bir nişan, ne de bayram
Bugün süslü giyinmeye bir neden yok
Ne yaz güneşi ne de içki
Başka etken olmasına hiç gerek yok



 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bir Yabancı Gibi متن آهنگ


Bir aşkı besteledik ikimiz
Çalındı söylendi de bitti mi
Kök topraktan ayrılamaz derdin
Söküp attın mı yoksa sevgimi

Gidiyorsun bir yabancı gibi
Elinde paramparça anılar
Bir yanda hiç yaşanmamış sanki
Harcanan savrulan yıllar

Hasret yakınca içini belki
Gözlerinde bin pişmanlık seli
Döneceksin er geç bir gün geri
O eski sevgili gibi

Kolay değil hatırlamak şimdi
Unutulan ne güzel sözlerdi
Bu dönüşle mutluyum desem
Yalan yalan kalbim affetmedi

Ayrılık kaçmaktır çözüm değil
Özlem peşinden gelir bunu bil
Bensiz de yaşadın hayli zaman
Dönme hiç yolumdan çekil
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bitsin Bu Sevda متن آهنگ


Kapımı çalma bir daha
Bitti bu sevda
Gelme bir daha ah arama
Zor da olsa elvada

Bana mektuplar yazma
Yine masallar aynı laflar
Ah aynı yalanlar
Yeter artık yeter

Bu kavgalar bu oyunlar
Elveda sana
Senin ardından
Yıkılıp ağlarım sanma

Bile bile hata yaptın
Sus konuşma
Sanma sanma ah unutmam
Sanma sensiz ah yaşayamam

Aşık olursam bir başkasına
Hiç ağlama
Gözlerim yollarda
Seni beklerim sanma

Belki bir gün yalnız kalırda
Özlerim sanma
Bir adım bile atmam peşinden
Hiç unutma hiç ağlama
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Boş Sokak متن آهنگ


Hiç niyetim yoktu,
Ben maziye dönüp seni anıp düşünmeye,
Eski bir şarkının o an birden,
Geldiğini duydum penceremden,
Koştum birden koştum,
Baktım hemen,
Seni aradım hep penceremden,
Gözlerimde yaşlar birden coştu,
Fakat ne yazık ki sokak boştu.
Lalalala lalallala lalalalallla
Fakat ne yazık ki sokak boştu.
Gözlerim dolaştı,
Bir bir bu yollarda,
Aradım seni her köşe başında,
Kalbim ağlarken,
Ahh ne yazık ki,
Beklide sen, sen başka kollarda.
Kapandı pencerem şarkım sustu,
Artık o kalbimde çalıyordu,
O eski hislerim tekrar coştu.
Fakat ne yazık ki sokak boştu.
Lalalalaa lalalallaaal laaaalalalal
Fakat ne yazık ki sokak boştuuuuuuu.
Lalallalaaa lalalalalalalal lalalaaallalaalalaalal...

Ajda Pekkan آژدا پکان - Boş Vermişim Dünyaya متن آهنگ


Temmuz Ağustos Eylül her mevsimde durma gül
Hayat inan çok kısa belki çıkmayız yaza
Boşvermişim boşvermişim boşvermişim dünyaya
Ağlamak istemiyorsan sen de boşver dünyaya

Ahmet Mehmet Süreyya hepsi boş hepsi hülya
Bir gün hayat bitecek dersin görmüşüm rüya
Boşvermişim boşvermişim boşvermişim dünyaya
Ağlamak istemiyorsan sen de boşver dünyaya

Aldatırlar aç gözünü unut artık geçmiş dünü
Her akşam ayrı güzelle sen de geçir her gününü
Boşvermişim boşvermişim dünyaya ben boşvermiş
Vallahi aldırmıyorum elalem ne söylermiş

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bu Bahar متن آهنگ


Bir dal uzat bana
Sarılsam sevgiyle bu baharda
Öyle bir gün yaşat ki sen
Anı kalsın tüm doğaya
Bir dal uzat bana
Yeşersin elimde sevgimizle
Ant içsin yapraklar
Anmaya bu aşkı her bahar
Doyamam seninle olmaya
Erir geçer sanki zaman yanında
Dokunmasın bize kimse
Kalalım biz baş başa

Sevdanla sar götür uzaklara
Kalmasın izler dünden yarınlara
Her bir an değsin binlerce yıla
Aşık ol yeniden bana sen bu bahar
Sevdanla sar götür uzaklara
Kalmasın izler dünden yarınlara
Deliler gibi sev sakla koru beni
Kollarında bu bahar

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bu Gece متن آهنگ


Bu gece çok şeyler olacak
Boş kalpler aşkı bulacak bu gece
Bu gece bir yıldız kayacak
Dilekler gerçek olacak bu gece

Bu gece özlenen gece
Yıllardır beklenen gece
Bu gece eğlen delice
Herşey boş bitmeden bu gece

Gözler konuşacak bu gece
Diller buluşacak bu gece
Çiftler yapışacak, tenler tanışacak
Kalpler tutuşacak bu gece

Hisler gelişecek bu gece
İnançlar değişecek bu gece
Kirpikler öpüşecek, saçlar sevişecek
Kalpler birleşecek
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Bu Ne Biçim Hayat متن آهنگ


Her kalbin bir aşk hikayesi vardır
Benim hikayemse çok acıklı
Bir tek sevdiğim elimden gitti
Dinleyin bu hayat ne acı

Bu ne biçim hayat dünyada yok rahat
Yeni bir aşk bul eskisini sen at
Ölsen de ölmesen sevsen de sevmesen
Olacak bir gün hepsi kabahat

Bana çok sevdiğini söylemişti
Hayat olmaz sensiz demişti
Bir baktım ki bana yüz çevirdi
Kalbini başkasına verdi

Bu ne biçim hayat dünyada yok rahat
Yeni bir aşk bul eskisini sen at
Ölsen de ölmesen sevsen de sevmesen
Olacak bir gün hepsi kabahat

Ajda Pekkan آژدا پکان - Can Gidiyor متن آهنگ


Ortda bir şey yokken var gibi
Elleri yakın dururken yok gibi
O beni bir an bazen sever gibi
O beni bir an bazen iter gibi

Gözleri benle doluyken boş gibi
Bir yanarken diğeri sönen mum gibi
O beni ir an bazen yaşar gibi
O beni bir an bazen aşar gibi

Can gidiyor, canım gidiyor
Canımın içi hayat bitiyor
Göz göre göre ona yanıyorum
O da bunu çok iyi biliyor

Ajda Pekkan آژدا پکان - Canın Sağ Olsun متن آهنگ


Dediler gidiyor yine o dediler
Dönmüyor geriye dediler
Kalbim boşver aldırma
Bi kere de beni dinle dediğim olsun
Aşk bi kere de bende yerini bulsun
Kalpten atmak seni son yeminim olsun
Dönmezsen dönme canın sağolsun,
Sevmezsen sevme canın sağolsun..
Kolay olmadı seni bağlamak
Ardından son kez ağlamak
Duydum ki sen cok mutlusun canın sağolsun,.
Kolay olmadı seni bağlamak
Ardından son kez ağlamak,
Hayat güzel sen doğrusun
Canın sağolsun..

Ajda Pekkan آژدا پکان - Çapkın متن آهنگ


Çapkın çapkın
Dün akşam sen yine beni atlattın
Ben beklerken kimbilir
Kimlerle beni aldattın

Çapkın çapkın
Bu akşam da ben seni aldattım
Sen beklerken ben şarkı söyleyip
Böyle dans yaptım

Çapkın çapkın
Söyle bana neden böyle yaptım
Sen sen beni yoksa
Minicik bir çocuk mu sandın

Çapkın çapkın
Artık uslu otur ve bekle beni
Hiç karışmam bak ben de sonra
Yalvartırım seni


 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Çapkın Satıcı متن آهنگ


Neden güldüm bilmem o tatlı sözlere
Nasıl kandım birden o yeşil gözlere
Güneş gibi çarptı bakınca yabancı
Halimden anladı

Soramadım ona nerden geldin diye
Hiç sormadan bana girdi kalbime
Ben melek sandım çaldı aşkımı
Bir gönül hırsızı

Nasıl kandım, nerden inandım

O bir çapkın satıcı, ben bir gönül alıcı
Aldım o zalimden günahları ahları
Oldum gönül kırıcı kattım tatlıya acı
Zehir ettim kendime bu hayatı

 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Combien Je T'aime متن آهنگ


Toi, tu ne sauras jamais vraiment
Combien, je t'aime

Ouvre un peu les yeux et tu verras
Combien, je t'aime

Je suis la musique et toi le musicien
Ma vie recommence au milieu de tes mains
Écoute ma chanson, je l'ai faite pour toi
Et tu verras combien, combien, je t'aime

Toi, tu ne sauras jamais vraiment
Combien, je t'aime

Viens te ballader dans mes refrains
J'ai trop de peine
Je te parle d'amour, te parle d'amitié
Tu n'a pas gagné le jeu
Pour moi tout a changé
Toi, tu ne comprends pas
Que j'ai de la peine
Non, toi tu ne sais pas
Combien, je t'aime

Et pourtant, il suffirait de peu de choses
Pour qu'un jour dans ton cour
Je sois la rose

Tu sauras combien je t'aime, je t'aime, je t'aime

Toi, tu ne sauras jamais vraiment
Combien, je t'aime

Ouvre un peu les yeux et tu verras
Combien, je t'aime


 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Cool Kadın متن آهنگ


Ne kadar çok sevgim vardı
Bir o kadar da endişem gösteremedim
Ben aslında gördüğün o cool kadın değildim

İçim titriyordu deli gibi geceleri
Kalkardım seni seyrederdim
Uyurken okşardım saçlarını öperdim
Kırdılar kalbimi defalarca kırdılar

Bu yüzden oldum hayattan bu yüzden
Bu yüzden kaybettim aşktan bu yüzden
Tam anladım vakit daraldı
Ömür yaprak yaprak sarardı
Yıllar bana da ihanet ediyor

Ajda Pekkan آژدا پکان - Cumartesi (Ft. Sinan Akçıl) متن آهنگ


Bu gece çok eğlenceli unutalım bitirmeyi
Soğumadan koştum sana ayak değil bu kalp sesi
Uykuyu düşünme hiç bugün daha cumartesi

Ajda Pekkan:
Sen kendini dinledin mi ?

Sinan Akçıl:
Gece gibi sessizliğin

Ajda Pekkan:
Düştün ama gizledin mi?

Sinan Akçıl:
Nasıl belli iyileştiğin

Ajda Pekkan:
Dans et durma bahset burada aşktan

Sinan Akçıl & Ajda Pekkan:
Bu gece çok eğlenceli unutalım bitirmeyi
Soğumadan koştum sana ayak değil bu kalp sesi
Uykuyu düşünme hiç bugün daha cumartesi

Ajda Pekkan:
Bu gece çok eğlenceli unutalım bitirmeyi
Soğumadan koştum sana ayak değil bu kalp sesi
Uykuyu düşünme hiç bugün daha cumartesi
Sen kendini dinledin mi ?

Sinan Akçıl:
Gece gibi sessizliğin

Ajda Pekkan:
Düştün ama gizledin mi?

Sinan Akçıl:
Nasıl belli iyileştiğin

Ajda Pekkan:
Dans et durma bahset burada aşktan

Sinan Akçıl & Ajda Pekkan:
Bu gece çok eğlenceli unutalım bitirmeyi
Soğumadan koştum sana ayak değil bu kalp sesi
Uykuyu düşünme hiç bugün daha cumartesi

Ajda Pekkan:

Bu gece çok eğlenceli unutalım bitirmeyi
Soğumadan koştum sana ayak değil bu kalp sesi
Uykuyu düşünme hiç bugün daha cumartesi
Cumartesi cumartesi cumartesi
Cumartesi cumartesi cumartesi
Bugün cumartesi cumartesi
Eğlenceli çünkü bugün cumartesi

Sinan Akçıl & Ajda Pekkan:
Bu gece çok eğlenceli unutalım bitirmeyi
Soğumadan koştum sana ayak değil bu kalp sesi
Uykuyu düşünme hiç bugün daha cumartesi

Ajda Pekkan آژدا پکان - Daha Neler متن آهنگ


Seni buldum gönlümde ne zaman geldin söyle
Böyle davetsiz misafir görmemiştim ömrümde aman
Önceleri şaşırdım sonraları alıştım
Sen de kaderimi gibi alnıma yazılmışsın aman

Ah... Neler açtı başıma
Meğer aşkı çalıp kaçan
Vefasızın biriymiş aman
Neylemeli daha neler söylemeli
Neylemeli

Ah... Pişman oluyor derken aldatıyor
Oh... Sevdi seviyor derken gidiveriyor

Karaları bağladım için için ağladım
Yemin ettim ahdettim öcümü alacağım aman
Haberler iletmişsin, alsın canım demişsin
Ben canımdan bezmişim başka canı neyleyim aman

Ah... Neler açtı başıma
Meğer aşkı çalıp kaçan
Vefasızın biriymiş aman
Neylemeli daha neler söylemeli
Neylemeli

Ah... Pişman oluyor derken aldatıyor
Oh... Sevdi seviyor derken gidiveriyor
Neylemeli daha neler söylemeli
Neylemeli of... Aşkın öldürüyor
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Deliyiz Biz متن آهنگ


Deliyiz biz deliyiz
Birbirimize öyle çok benziyoruz
Hiçbir engel hiç bir yasak tanımadan
En tatlı günaha giriyoruz

Seviyoruz seviyoruz
Başka türlü seviyoruz
Gecelerin kucağında
Günahlara giriyoruz

Deliyiz biz deliyiz
Aynı anda aynı şeyi söylüyoruz
Hiçbir engel hiç bir yasak tanımadan
En tatlı günaha giriyoruz
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Dert Bende متن آهنگ


Dert bende derman sende
Aşk bende ferman sende
Öldüren güldüren
Her gün ağlatan kalp sende
Mevsimler gelip geçse de
Aşk beni benden etse de
Dünyada hayat bitse de
Yine ölümsüz aşk bende

İstemem ayrılık boynumu büksün
İstemem aşkıma leke sürülsün
Ben rüyamda bile yalnız seni sevdim
İstemem baharda yaprak dökülsün

Aşkın alevse hasretin bir kor
Senin yokluğunu kalbime sor
Dünyaya seninle gelmiş gibiyim
Sensiz yaşamayı düşünmek çok zor
Sev demem sevme demem
Sen de benim gibi sev diyemem
Ömrümün neşesini seninle buldum kaybedemem
Nerelerdeydin sevgilim
Seni kader mi sakladı
Yıllardır beklenen huzur
Şimdi beni kucakladı
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Dertliyim Arkadaş متن آهنگ


Sevda yollarında beyhude gezdim
Unuttum kendimi canımdan bezdim

Bilseydim kalbimi sana vermezdim
Dertliyim arkadaş haberin var mı

Gurbete gidip de kalmayacaktın
Başımı dertlere salmayacaktın

Hani sen ellerin olmayacaktın
Dertliyim arkadaş haberin var mı ?

Ajda Pekkan آژدا پکان - Dert Ortağım متن آهنگ


Aşk kadehiyle içtiğim sensin
Sevgili diye seçtiğim sensin
Bütün dünyayı gezdim dolaştım
Anladım ki tek sevgilim sensin

Dert ortağım benim biricik sevgilim
Söyle senden başka kimim var benim

Senden uzakta geçmez günlerim
Bir gün görmesem seni özlerim
Başka birini sevemem artık
Gelmesen bile seni beklerim.

Dert ortağım benim biricik sevgilim
Söyle senden başka kimim var benim

Ajda Pekkan آژدا پکان - Dile Kolay متن آهنگ


Ağlıyorsun derdin mi var
Aşık mısın benim kadar
Çaresini kimler arar
Bu aşk neler neler yapar.

Delisin Mecnun misali
Ecel bu dinlemez mani
Yalandır herşey bu sahi
Yaradan bilir bu hali.

Bile bile düştünse sen
O dinlemez canım dersen
Peşindedir kaçıp gitsen
Bırakmaz ki öldürmeden.

Sonu yok bu sevgi böyle
Kırılır bir tek sözünle
Yaş olur akar gözünde
Yaradır kanar gönülde.

Unut demek dile kolay
Ateş düştüğü yeri yakar
Anlamaz ki o zalim yar
Gezer gezer uzaktan bakar.

Seni ben ben işte böyle
Severim böyle sevince
Yaşarım güzelliğince
Solarım seninle bende.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Dinlemelisin Beni متن آهنگ


Bir kalemde siliyor atıyorsun bütün gerçekleri
Dört ediyor değişmez biliyorsun iki kere iki
Yusyuvarlak dünya dönüyor görüyorsun düz değil ki
Gün batınca ufukta yerine ay doğar geceleri

Dinlemelisin sen dinlemelisin, dinlemelisin beni
İstemelisin sen öğrenmelisin sabırla beklemeyi
Dinlemelisin sen dinlemelisin, dinlesene kalbini
Çarpıyorsa dinle, her vuruşta söyle seni sevdiğimi

Dinlemeden gitme bu gece dur dinle yarın geç olur belki
Saymalısın bir bir hataların çoğu sende değil mi
Dinlemeden gitme bu gece dur dinle yarın geç olur belki
Ayrılığa suçlu arama etrafta, senin eserindi.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Doğru Mu Değil Mi متن آهنگ


Son günlerde değişti her halin
Tutmuyor birbirini sanki sözlerin
Aşka uymuyor canım hislerin
Daha dün hani bendim tek sevdiğin

Seni bulmak zor şimdi çapraz bulmaca gibi
Yoksun ortada sen aradığımda
Sen şurada burada hep onunla bununla
Gözlerin dolaşıyor etrafta

Doğru mu değil mi
Mavi boncuklar elinde dağıtıyorsun herkese
Doğru mu değil mi
Aklın fikrin eğlencede sen nerede ben nerde

Doğru mu değil mi söyle
Doğru mu değil mi

Yalancının mumu söner sonunda
Aldanan sen olursun sakın unutma
Ahda girmiyor canım aldatmaca
Hazırla kendini bana geldi sıra

Doğru mu değil mi
Mavi boncuklar elinde karışıyor birbirine
Doğru mu değil mi
Aklın fikrin eğlencede, bana gelince ?

 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Döneceksin متن آهنگ


Bir aşkı besteledik ikimiz
Çalındı söylendi de bitti mi?
Kök topraktan ayrılmaz derdin
Söküp attın mı yoksa sevgimi.

Gidiyorsun bir yabancı gibi
Elinde paramparça anılar
Bir yanda hiç yaşanmamış sanki
Harcanan, savrulan yıllar
Hasret yakınca içini belki
Gözlerinde bin pişmanlık seli
Döneceksin ergeç birgün geri
O eski sevgili gibi.

Kolay değil hatırlamak şimdi
Unutulan ne güzel sözlerdi
Bu dönüşle mutluyum desem
Yalan yalan kalbim affetmedi.

Ayrılık kaçmaktır çözüm değil
Özlem peşinden gelir bunu bil
Bensizde yaşadın hain zaman
Dönme hiç yolumdan çekil.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Dönmem Sana متن آهنگ


Aşk güzeldir derler ama hep masaldır
Aşk güzeldir diye sen bir çocuğu kandır
Ben bilirim aşkın acısı
Kalbimdedir dinle hala bak ağrısı

Sen ağlattın beni yıllarca ardından
Yıkıldım ah bittim bense hep aşkından
Bir gün baktım ki aşk bitmiş
Sevdiğim de başka aşka koşup gitmiş

Bomboş şimdi elim ağrıyor bak kalbim
Kim demiş aşk güzel ömre bedel
Yalnızım şimdi ben uzakta sevginden
Yaşlar gözlerimde sebebi senden

Ben ağlarken aşk nasıl güzeldir dersin
Madem dedin peki ne için gidersin
Nasıl inanırım artık sana
Ölürüm de vallahi hiç dönmem sana.
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Dönüyorum متن آهنگ


Dönüyorum geliyorum
Meydan okuyorum işte yıllara
Sana doğru yürüyorum
Razı ol benden ne kalmışsa.

Ne kaldı benden bana söyle
Ne kaldı sana verecek
Yüzümü kara çıkarttın sen
Hakkın yok bir şey istemeye.

Yüzünde utancın izleri var
Biraz da pişmanlık
Geri dön diyen yalvaran bakışlar
Şimdiyse çok karanlık.

Dönüyorum geliyorum
Meydan okuyorum işte yıllara
Sana doğru yürüyorum
Razı ol benden ne kalmışsa.

Kolay değil benim için de
Ya değişirsen dönünce
Hep korkular var bak içimde.

Belki de yıllar hükmünü
Kullanmışsa benden yana
Sen olursun yenilen zamana.
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Dün Gece متن آهنگ


Bir rüzgâr esti geçmişten sanki
Çağıran bir sesti mutlu bir çocuk gibi
Uçuyordum sanki bulutlara şimdi
Bir rüyaysa bu açmam gözlerimi.

Kalbim dursa
Al kollarına
Ölüm bile
Seninle, seninle, seninle ah.

Neydi dün gece
Bir heves bir tutkuydu belki de
Bir gerçek var ki
Bir ömre yetmedi o bir tek gece.

Unut git varsın
Boş geçen günleri yarınları yak
Yıllar silinip gitsin
Bana sen yalnız dün geceyi bırak.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Dünya Dönüyor متن آهنگ


Atlı karınca dönüyor dönüyor
Dünya durmadan dönüyor dönüyor
Yalnız dönmeyen bana sensin
Bekliyorum hep sen neredesin.

Çiçekler güneşe dönüyor dönüyor
Dünya durmadan dönüyor dönüyor
Yalnız dönmeyen bana sensin
Bekliyorum hep sen neredesin.

Bir haber de mi gönderemezdin
Hiç değilse bileyim sen nerdeydin
Yoksa sen kalpsiz miydin
Yoksa kalbin elbet dönemezdin.

İçmişim başım dönüyor dönüyor
Ayrılanlar hep dönüyor dönüyor
Yalnız dönmeyen bana sensin
Bekliyorum hep sen neredesin.
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Durdurun Şu Zamanı متن آهنگ


Daha dün ufak bir çocuktum
Şefkat ve sevgi mesuttum
Bir tat almadan şu dünyadan
Baktım geçmiş gitmiş zaman.

Durdurun geçmesin şu zamanı
Durdur geçmesin bu saatler
O kadar hızlı alkıp gitmiş
Rüzgâr gibi saadetler.

Daha henüze vaktim var derken
Kalbim bir aşkı ararken
Beyaz saçlar bak başımda
Ben yarını hep beklerken.

Durdurun geçmesin şu zamanı
Durdur geçmesin bu saatler
O kadar hızlı alkıp gitmiş
Rüzgâr gibi saadetler.

Durdurun geçmesin bu mevsimler
Mahvetti koşan saatler
Ne gençlik ne aşk bıraktı
Gelip geçen şu mevsimler.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Durmaz Ki Dünya متن آهنگ


Durmaz ki dünya durmaz istesen de
Geceler dönemezler gündüze
Susmaz dudaklarım seni görünce
Sustur bakalım elindeyse.

Görme diyemezsin gözlerime
Çarpar kalbim seni düşündükçe
İki ile iki nasıl dört ederse
Benim sevgim eşit seninkine.

İster gül ister ağla
İşte kader karşında
Yaşam bağlanmış rastlantılara

Ya fakirsin ya zengin
Bir şey var bilmediğin
Gönlün zenginse dünyalar senin.

Cebin dolu kalbin bomboşsa
Her an yüzüne gülenler çıksa
Bir tek candan dostu bulamazsın
Alınmaz insanlık parayla.

Nasıl ki gül dikenden ayrılmazsa
Gerçekler yalanla boyanmazsa
Bu aşk içime sığmaz da taşarsa
Set çekilmez akan sulara.
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Düşman Mısın Aşık Mı? (Ft. Bahadır Tatlıöz) متن آهنگ


Dinle bak Hesaplarla yaşanmaz aşk
Aşk tüccarmısın? aşık mı ?
Hırsın gözünü kör etmiş düşman mısın? aşık mı?
Beynim uğulduyor
Hep aynı hikaye.
Çoktan geçtim çoktan geçtim
Zaman ilaç oIsa nafile tadın sinmiş tenime

Koyamam bir şey yerine
Gelir Kader aşka hükmeder çığlık atsan nafile
Duyan yok ki geriye
Hatıran var hepten zarar bizde yazlar kıştan kara

Ölmediysen önce allaha
Sonra şansıma şükrettim
Be zalim senden zor kaçtım
Sırılsıklam aşktan geçtim
I?liklerime kadar sevdadan
Ben tende candan vazgeçtim

Be hain senden zor kaçtım
Evimden barkımdan göçtüm
Almadığın bir canım kaldı
Al da kurtul çoktan geçti

Zaman i?laç olsa nafile
Tadın sinmiş tenime
Koyamam birşey yerine

Hatıralar hepten zarar
Bizde yazlar kıştan kara
Ölmediysen önce allaha
Sonra şansıma şükrettim

Be zalim senden zor kaçtım
Sırılsıklam aşktan geçtim
I?liklerime kadar sevdadan
Ben tende candan vazgeçtim

Be hain senden zor kaçtım
Evimden barkımdan göçtüm
Almadığın bir canım kaldı
Al da kurtuI çoktan geçti

Hesaplarla yaşanmaz aşk
Dinle bak.
Beynim uğuIduyor
Hep aynı hikaye.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Düşme Sakın متن آهنگ


Artık vazgeç sen benden
Yeni aşk bul kendine
Bu sana bir ders olsun
Herkes dengi dengine.

Ağlasan sızlasan
Para etmez nafile
İnsanoğlu böyledir
Düşer kendi kendine
Düşenin dostu olmaz
Düşme sakın bir kere.

Artık son ver sözüne
Bakma öyle gözüme
Yemin ettim bir kere
Asla dönmem geriye.

 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Düşünme Hiç متن آهنگ


Düşünme hiç neden diye yorulma
O yıllar ki yaşanmayacak seninle bir kez daha
Gittikçe kaybolan bir aşk hatırlanan
Bizden de güzeldi zaman

Acı nedir bilmeden yağmurlu gün görmeden
Hep akıllı geçindik, kalp kırmayı öğrendik
Söyle ne oldu bize nefret girdi sevgiye
Kaldın bak sen kendine, ben de kendim kendime

O günlerde bir başkaydın gözümde
Tek senle ben kalmıştık sanki yer yüzünde
Uzak birbirinden kutuplar gibiyken
Neydi çeken bizi bizden.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Duy Feryadımı متن آهنگ


Ah yüreğim bir çıkmaz sokak
Duygularım salkım saçak
Hayat başka sen bu aşka
Bir nokta koy oldu olacak

Biraz sevinç biraz acı
Ah bir fırtına başlangıcı
Hüküm giydim ben sevmeye
Çekerim her neyse günahını

Yer gök dinledi ahımı
Duy feryadımı
Bende akıl kalmadıki
Aldın aklımı

Birgün şöyle birgün böyle
Şaşırdım kaldım
Ben bu sevdanın uğruna
Kül oldum yandım.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Duygularımın Bittiği Yerde متن آهنگ


Duygularımın bittiği yerde düşüncelerim başlar
Bir gölge gibi peşime düşer hatalar
Kimbilir nerde nerde yanıldım hangi duygular aştım
Kimbilir nerde kayboldu umut hangi delice yanlışta.

İsyan etsem belki bir an içimden
İsyan etsem yaşadığım gerçeğe
Belli etmem içimdeki acıları kederi
Belli etmem kimseye.

Duygularımın bittiği yerde düşüncelerim başlar
Bir roman gibi aklımdan geçen o yıllar
Her cümlesinde özlemlerim var tutkularım var sonsuz
Her kelimede yalnızlığım var sevgilerim var umutsuz.

İsyan etsem belki bir an içimden
İsyan etsem yaşadığım gerçeğe
Belli etmem içimdeki acıları kederi
Belli etmem kimseye.
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Eğlen Güzelim متن آهنگ


Düşün düşün aşamıyorum engelleri
Varamıyorum yanına çarelerin
Yıkıl duvar göremiyorum enginleri
Gidemiyorum bırakıp uzaklara

Bir ağlarım bir gülerim
Sanma senden vazgeçerim
Alışamam inan yokluğuna

Eğlen güzelim gününü gün et
Ben vazgeçmişken eğlen
Karaları ben bağlarım
Sende vakit çok erken.

 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Elimde Olsa متن آهنگ


Sana ilk rastladığım zaman
Neydi beni benden alan
Nedense o an sen ve ben
Mutlu olmak varken
Yolumuz ayrılmış o zaman.

Elimde olsa sevgilim
Bütün aşklarımı yok ederdim
O veda gününe dönerdim
Bir tek seni yalnız seni seçerdim

Elimde olsa sevgilim
Bütün yılları inkar ederdim
Ve sanki yaşanmamışcasına
Bir tek seni yalnız seni seçerdim.

Bana söylediğin ilk söz
Aramızda gizli bir ses
İçimizdeki o nefes
Gizledim senelerce.

Seninle o günden sonra
Neden yaşadık başka başka
Nedense o an senle ben
Mutlu olmak varken
Yolumuz ayrılmış o zaman.
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Eline Gözüne Dizine متن آهنگ


Sen akıllanmaz gözü doymayan birisin
Çok uğraşsam da sevgilim değişemezsin
Boşuna vakit harcayamam
Değmez ki hiç kaybolur zaman
İnan bana bulunmayan hint kumaşı da değilsin
Yok karar verdim ayrılmaya kesin senden
Boş vaadlerin de geçersiz benim için
İmkan yok yaranamam sana
Bil ki artık bu son elveda
Ağzınla kuş tutsan bile çekilir gibi değilsin.

Eline gözüne diline de dursun
Buraya kadar sana uğurlar olsun
Elini veren kolunu kaptırır da
Sonunda iyi gülen hep sen olursun.

Ajda Pekkan آژدا پکان - En Oubliant Qu'on Était Deux متن آهنگ


La pluie vient déchirer l'affiche
Du groupe que tu aimais tant
On voit encore le guitariste
Jouer ses deux accords
Sous

Biensûr ce n'est rien qu'une affiche
Quand tu as couvert notre feu.

Depuis tu vis comme d'autres trickent
En oubliant qu'un était deux
Depuis tu vis comme d'autres trickent
En oubliant qu'un était deux.
 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Erkek Adın متن آهنگ


Söyleme istemem yalandır herşeyin
Beni sevsen bile kalbim hiç bilmesin sen nesin
Gözlerim görmesin şeytanın kendisi
Aşkından ölürken zehirler gidersin.

Ben seni tanırım taa ezelden beri
Ne senden ayrılırım ne sensiz yaşarım
Mecnun Kerem gibi her şekle girersin
Yalvarır alırken hiçbirşey vermezsin.

Söyleme istemem seni ben tanırım
Kurbanın her kadın, "ERKEK" adın.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Et C'est Pour Toi متن آهنگ


Il y a si longtemps, si longtemps que je t'attends
Je n'ai plus le temps de croire au printemps
Quand tu es parti, nous avons juste vingt ans
Il n'y a pourtant pas si longtemps

Si le temps perdu ne se rattrappe jamais
Si je reste seul avec mes regrets
Si le temps perdu est bien perdo désormais
Je sais bien que je t'attendrai

Car c'est pour toi, pour toi,
Pour toi, que je suis restée là,
Car c'est pour toi, pour toi,
Pour toi, toi que ne m'aimes pas.

Si tu revenais, à botir tes illusions,
Ranimer les felurs de cette maison
Si tu revenais me chauffer l'amour qui meurt
Je connais encore le bonheur.

Il n'y a que toi qui obeille le printemps
Quanbd il fait trop froid, quand souffle le vent
Il n'y a que toi qui sait faire de l'amour
Un bonheur nouveau chaque jour.

Et c'est pour toi, pour toi,
Pour toi, que je suis restée là,
Et c'est pour toi, pour toi,
Pour toi, toi que ne m'aimes pas.

Et tu reviendras que je te prends dans mes bras
Tout comme autre fois, dit rappelle - toi
Quand tu seras là, l'amour te reconnaitra
Et le temps, demain reviendra.

Car c'est pour toi, pour toi,
Pour toi, que je suis restée là,
Car c'est pour toi, pour toi,
Pour toi, toi que ne m'aimes pas.

 

Ajda Pekkan آژدا پکان - Et Je Voyage متن آهنگ


Je ne regarde pas la portière
J'aime l'eau dorée, la lumière
Des quais de gare
M'a mis tous ces détailles au rythme des railles
Je pars ...

Il y a dans chaque train, la magie du train Siberien
Je vois venir
Les forêts, des villes dorées
Tracées comme de souvenirs

Et je voyage,
Je laisse ma place à mon abscence
Je ne maquille pas mon existence
Un amour fatigué, fatigué

Et je voyage
De vieux quartiers en plages blanches
J'attends que la vie recommence
Loin d'un amour trop fatigué, fatigué.

Dans cet hôtel inconnu
Je dors comme je ne dormais plus
Depuis le soir
L'envie de revoir le soleil
Au matin le réveil, je parle.

Ajda Pekkan آژدا پکان - Face A Face Avec Moi متن آهنگ


Les roses du jardin sont fanées
La maison faraît s'ennuyée
Un chant d'amour me fait pleurer
Ce long secret

Face à face avec moi
Je me parle de toi
Ce soir, sur l'écion de passé
Tu viens de surgir
Tu fais flamboyer tous nos souvenirs
Ce soir moi, j'ai la c'ur fané

Un jour, la vie ta oublié
Et mon amont est égoré
Me fait revivre nos étés
Ce long secret
Parce que je t'aime encore
Parce que je t'aime encore

Ce soir, sur l'écion de passé
Tu viens de surgir
Tu fais flamboyer tous nos souvenirs
Ce soir moi, j'ai la c'ur fané

Ce soir, je rêve sans espoir

Face à face avec moi
Je me parle de toi
Ce soir, sur l'écion de passé
Tu viens de surgir
Tu fais flamboyer tous nos souvenirs
Ce soir moi, j'ai la c'ur fané.

Ce soir, je rêve sans espoir.

 

  • ۰۲/۰۳/۲۶
  • حسین حامدی

Ajda Pekkan

متن آهنگ آژدا پکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی