پنجره دو جداره مراغه آرتین یو پی وی اس Artin upvc جهت تماشای کارتون کلیک کنید

کارگاه تولید و نصب درب و پنجره دو جداره و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تبریز و مراغه 09149742826 حامدی

پنجره دو جداره مراغه آرتین یو پی وی اس Artin upvc

کارگاه تولید و نصب درب و پنجره دو جداره و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تبریز و مراغه 09149742826 حامدی

✔مناسب ترین قیمت درب و پنجره دو جداره
✔طراحی ، ساخت و نصب انواع مدل پنجره دو جداره
✔استفاده از پروفیل های استاندارد ضد زرد شوندگی با مقاومت بالا همراه با تقویت داخلی گالوانیزه یک
✔شیشه دو و سه جداره صنعتی با گاز و بدون گاز
✔یراق ترک و آلمانی تک حالته دو حالته فولوکس واگنی
✔استعلام قیمت در و پنجره دو جداره، قیمت پنجره دو جداره مارک خوب
✔توری پلیسه ضد باکتریال
✔آماده همکاری با سازندگان و انبوه سازان محترم

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی

قشنگ ترین مداحی صوتی برای ماشین

جمعیت روستای کاسین ورزقان

جمعیت روستای طالبخان مراغه

رصدخانه مراغه در چه قرنی ساخته شد

رصد خانه چیست

اولین رصد خانه در کجا ساخته شد

قیمت پنجره دو جداره مارک خوب

قیمت پنجره دو جداره

استعلام قیمت در و پنجره دو جداره

دانلود کارتون باب اسفنجی شلوار مکعبی دوبله فارسی

نوحه های سید طالع باکویی

دانلود نوحه با کیفیت بالا برای ماشین

گلچین بهترین مداحی ها برای ماشین

مداحی محمدحسین پویانفر

دانلود مداحی من ایرانمو تو عراقی

دانلود اهنگ های جوان پسند برای ماشین

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد برای ماشین

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد برای رقص

دانلود آهنگ های خاص و کمیاب

دانلود آهنگ شاد برای ماشین ریمیکس طولانی

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه بدون سانسور

لیست فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه بدون سانسور با بازی هانده ارچل

فیلم ترکیه ای عاشقانه جدید بدون سانسور با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سینمایی عاشقانه گریه دار ترکیه ای

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه زمان خوشبختی

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه دوبله فارسی

دانستنی ها و اطلاعات عمومی خواندنی

جملات انگیزشی کوتاه

نماز وحشت چند رکعت است و چگونه خوانده می شود؟

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ قدیمی ایرانی شاد، جهت دانلود بهترین دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد برای رقص و دانلود آهنگ شاد برای ماشین ریمیکس طولانی از لینک های زیر استفاده نمایید.

 

آهنگ شاد قدیمی عروس خانم  دانلود آهنگ شاد عروسی (دانلود اهنگ های جوان پسند برای ماشین)

لینک دانلود


دانلود اهنگ قدیمی احمد آزاد لای لالای لای لالای

لینک دانلود


دانلود ریمیکس شاد پنجره ها رو وا کن عشقو بیار به خونه

لینک دانلود


پنجره ها رو واکن عشقو بیار به خونه
تا که قناری عشق بخونه عاشقونه

غما رو رها کن به فرداها نگاه کن
عشق و صدا کن عشق و صدا کن

پنجره ها رو وا کن تا که بتابه خورشید
تا بزنه جوونه گلهای سرخ امید

غما رو رها کن به فرداها نگاه کن
عشق و صدا کن عشق و صدا کن


سپیده سر زده از پس کوه بلند
تو مثل شقایق به روی دنیا بخند

عمر دو روزه ما ارزش غم نداره
باخته کسی که هر روز غم روی غم می زاره

به شادی چلچله اومد رو سقف ایوون
خوش خبر قاصدک اومد دوباره مهمون

عمر دو روزه ما ارزش غم نداره
باخته کسی که هر روز غم روی غم میزاره


پنجره ها رو واکن عشقو بیار به خونه
تا که قناری عشق بخونه عاشقونه

غما رو رها کن به فردا نگاه کن
عشق و صدا کن عشق و صدا کن


ای که تو چشمات رنگ بهاره
بودن با تو عمر دوباره
معنی هستی توی نگاته
زندگی بی عشق فایده نداره

وقتی یک دونه گندم می شه هزارتا دونه
وقتی رو شاخه عشق پر شده از جوونه
وقتی خدای عالم عاشق عاشقونه
وقتی پرستو با عشق می سازه آشیونه
می سازه آشیون

پنجره ها رو واکن عشقو بیار به خونه
تا که قناری عشق بخونه عاشقونه
غما رو رها کن به فرداها نگاه کن
عشق و صدا کن عشق و صدا کن


ترانه ایرانی شاد قدیمی میریم گل ناز منه

لینک دانلود

 

 

از برگ گل‌های سپید

از سبزی باغ امید

الهه عشق مریمو به خاطر من آفرید

با هیجان و التهاب با زردی طلای ناب

عکس قشنگ مریمو خدا برای من کشید

مریم گل ناز منه غنچه گلباز منه  ترانه ساز زندگی برای آواز منه

مریم صدای پاش میاد آهسته و یواش میاد

به لطف ناز قدمش بهار عشق باهاش میاد

مریم قد و بالاش تکه بار نگاهش نمکه

نگاه پر صداقتش دشمن دوز و کلکه

زمستونش برف نداره  قشنگیاش حرف نداره

طاق بلند ابروهاش نیازی به سقف نداره

مریم گله نازه منه غنچه ی گلباز منه

ترانه‌ساز زندگی برای اواز منه

مریم صدای پاش میاد آهسته و یواش میاد

به لطف ناز قدمش بهار عشق باهاش میاد


آهنگ شاد قدیمی ایرانی عابد از جواد یساری

لینک دانلود

 

 

شبو کاشتن تو موهات روزو کاشتن تو چشات
گل ناز و سوری و نسترنو
ریزه بافتن تو لبات
چشمای شببوی تو ساغر نازه
مثه زنبیلی پر از گلهای تازه
صورت نرمو لطیفت مثه ابره
واسه عشق دلمن دنیای صبره
همه زیبایی دنیا یعنی تو
همدم این دل تنها یعنی تو
نکنه باز منو تنها بزاری
همه امید فردا یعنی تو
تو مثه معبدای قدیم چینی
منم اون عابد پیری که بعشق تو اسیرم
مثه اهرام ثلاثه توی مصری
که شده وجودم افسون تو بیا نزار بمیرم

جواد یساری عابد

دانلود آهنگ عابد جواد یساری


دانلود آهنگ شاد و پرطرفدار پانی با کیفیت خوب

لینک دانلود


دانلود آهنگ قدیمی شاد از جمال وفایی به نام نیر

لینک دانلود

 

نیر نیر دیگه بسه بیا این بار وفا کن

نیر نیر دیگه بسه بیا این بار وفا کن

نیر یا جونمو بستون یا دردم دوا کن

نیر دل من عزا گرفته بیا نیر

دل باز بهونه تو رو گرفته بیا نیر تلفن میزنم الو

تلفن میزنم جواب نمیدی چرا نیر

کسی رو مثل من عذاب نمیدی چرا نیر چرا نیر

نیره جُر و وفا بسه دیگه کمی محبت بکن

نیره جُر و وفا بسه دیگه کمی محبت بکن

بیا آشتی بکنیم باز دوباره شیطونو لعنت بکن

بیا آشتی بکنیم باز دوباره شیطونو لعنت بکن

من و تو نیره دلامون اسیره نذار این جدایی دیگه سر بگیره

من و تو نیره دلامون اسیره نذار این جدایی دیگه سر بگیره

تو خودت خوب میدونی نیره نیره دل من برای تو اسیره اسیره

تو خودت خوب میدونی نیره نیره دل من برای تو اسیره اسیره

من و تو نیره دلامون اسیره نذار این جدایی دیگه سر بگیره

من و تو نیره دلامون اسیره نذار این جدایی دیگه سر بگیره

نیره جُر و وفا بسه دیگه کمی محبت بکن

نیره جُر و وفا بسه دیگه کمی محبت بکن

بیا آشتی بکنیم باز دوباره شیطونو لعنت بکن

بیا آشتی بکنیم باز دوباره شیطونو لعنت بکن

من و تو نیره دلامون اسیره نذار این جدایی دیگه سر بگیره

من و تو نیره دلامون اسیره نذار این جدایی دیگه سر بگیره


اهنگ شاد قدیمی میگن حکایت ما مثل سنگ و شیشه

لینک دانلود

 

 

میگم حکایت ما میگه نقل سنگ و شیشه

میگم دلم شکسته میگه قصه همیشه

میگم با بی وفایی چه کنم میگه تحمل

میگم یا ترک من کن یا بمون میگه نمیشه

نمیشه نمیشه نمیشه نمیشه

نه روز میاد سراغم نه شب میشه چراغم


دانلود آهنگ کوچه بازاری شاد از عباس قادری میگن طلاس

لینک دانلود


اهنگ شاد قدیمی دل من شکسته طاقت نداره والا

لینک دانلود

 

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

اگه یادش بره؛ که وعده با من داره…●♪♫
وای وای وای!●♪♫
اگه دلِ بیچارموُ؛ به دستِ غم بسپاره…●♪♫
وای وای وای!●♪♫
ای خدا! بهار اومد… گلِ من، نیومد●♪♫
وای وای وای!●♪♫
فصلِ کشت و کار اومد؛ یارِ من نیومد●♪♫
وای وای وای!●♪♫
دلِ من؛ شکسته… طاقت نداره؛ والا…●♪♫
اگه پیغوم بده؛ دیگه دوستم نداره●♪♫
وای وای وای!●♪♫
که دیگه ناله هام؛ براش اثر نداره●♪♫
وای وای وای!●♪♫
ای خدا! بهار اومد… گلِ من، نیومد●♪♫
وای وای وای!●♪♫
فصلِ کشت و کار اومد؛ یارِ من نیومد●♪♫
وای وای وای!●♪♫
دلِ من؛ شکسته… طاقت نداره؛ والا…●♪♫
می دونم یارِ من؛ خبر نداره…●♪♫
که قلبِ من براش، چه بی قراره!●♪♫
چشمِ من؛ مونده بر رهِ جدایی●♪♫
آخه انتظارم؛ اندازه داره…●♪♫
ای خدا! بهار اومد… گلِ من، نیومد●♪♫
وای وای وای!●♪♫
فصلِ کشت و کار اومد؛ یارِ من نیومد●♪♫
وای وای وای!●♪♫


اهنگ شاد قدیمی خیلی دیره از عارف

لینک دانلود


دانلود ترانه قدیمی شاد ایرانی از فرزین

لینک دانلود


ریمیکس شاد ترانه قدیمی تو از طلوع صبحی با کیفیت خوب

لینک دانلود

 

تو از طلوع صبحی تو شعر التماسم
غبار راه دورت نشسته رو لباسم
من از تن تو طردم خالی دست سردم
کوه نمک تو چشمات پاشیده روی دردم

الهی غرورت حریم خونه باشه
تو باغ دل تو هزار جوونه باشه
هزار جوونه باشه
الهی غرورت حریم خونه باشه
تو باغ دل تو هزار جوونه باشه
هزار جوونه باشه


تو از مداری معلوم بنشین رو خاک قلبم
بیا به مقصد خود ببین چه پاکه قلبم
ببین چه پاکه قلبم
بیا که عاشق باشیم قلب شقایق باشیم
برای عمر رفته فکر دقایق باشیم
فکر دقایق باشیم

الهی غرورت حریم خونه باشه
تو باغ دل تو هزار جوونه باشه
هزار جوونه باشه
الهی غرورت حریم خونه باشه
تو باغ دل تو هزار جوونه باشه
هزار جوونه باشه


تو اعتبار کوهی (تو اعتبار کوهی) تو دشت انتظارم (تو دشت انتظارم)
تو از هجوم موجی رو تن خشک و داغم
من از غرور دستات (من از غرور دستات) یه سایه بون کشیدم (یه سایه بون کشیدم)
رفتم تو خواب چشمات به آرزوم رسیدم

الهی غرورت حریم خونه باشه
تو باغ دل تو هزار جوونه باشه
هزار جوونه باشه
الهی غرورت حریم خونه باشه
تو باغ دل تو هزار جوونه باشه
هزار جوونه باشه


تو از طلوع صبحی تو شعر التماسم
غبار راه دورت نشسته رو لباسم
من از تن تو طردم خالی دست سردم
کوه نمک تو چشمات پاشیده روی دردم


دانلود آهنگ شاد و زیبای انار انار از مرتضی

لینک دانلود


موزیک شاد ایرانی قدیمی و پرطرفدار گل گلدون از آرش

لینک دانلود

 

 

گل گلدون من شکسته در باد  …..      تو بیا تا دلم نکرده فریاد
گل شبو دیگه شب بو نمیده        …..   کی گل شبو رو از شاخه چیده
گوشه ی آسمون پر رنگین کمون  …..    من مثل تاریکی تو مثل مهتاب
اگه باد از سر زلف تو نگذره       …..  من میرم گم میشم تو جنگل خواب


گل گلدون من، ماه ایون من      …..  از تو تنها شدم چو ماهی از آب
گل هر آرزو رفته از رنگ و بو ….. من شدم رودخونه دلم یه مرداب
آسمون آبی میشه اما گل خورشید ….. رو شاخه های بید دلش میگیره
دره مهتابی میشه اما گل مهتاب     …..    از برکه های خواب بالا نمیره


تو که دست تکون میدی  …..  به ستاره جون میدی …..  میشکفه گل از گل باد
وقتی چشمات هم میاد …..  دو ستاره کم میاد ….. میسوزه شقایق از داغ
گل گلدون من ماه ایون من     …..  از تو تنها شدم چو ماهی از آب
گل هر آرزو رفته از رنگ و بو  …..    من شدم رودخونه دلم یه مرداب


اهنگ کوچه بازاری شاد سنگ صبور از علی نظری با کیفیت خوب

لینک دانلود


اهنگ شاد بهار از مارتیک

لینک دانلود


آهنگ شاد بیژن مرتضوی

لینک دانلود


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی