پنجره دو جداره مراغه آرتین یو پی وی اس Artin upvc جهت تماشای کارتون کلیک کنید

کارگاه تولید و نصب درب و پنجره دو جداره و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تبریز و مراغه 09149742826 حامدی

پنجره دو جداره مراغه آرتین یو پی وی اس Artin upvc

کارگاه تولید و نصب درب و پنجره دو جداره و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تبریز و مراغه 09149742826 حامدی

✔مناسب ترین قیمت درب و پنجره دو جداره
✔طراحی ، ساخت و نصب انواع مدل پنجره دو جداره
✔استفاده از پروفیل های استاندارد ضد زرد شوندگی با مقاومت بالا همراه با تقویت داخلی گالوانیزه یک
✔شیشه دو و سه جداره صنعتی با گاز و بدون گاز
✔یراق ترک و آلمانی تک حالته دو حالته فولوکس واگنی
✔استعلام قیمت در و پنجره دو جداره، قیمت پنجره دو جداره مارک خوب
✔توری پلیسه ضد باکتریال
✔آماده همکاری با سازندگان و انبوه سازان محترم

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی

قشنگ ترین مداحی صوتی برای ماشین

جمعیت روستای کاسین ورزقان

جمعیت روستای طالبخان مراغه

رصدخانه مراغه در چه قرنی ساخته شد

رصد خانه چیست

اولین رصد خانه در کجا ساخته شد

قیمت پنجره دو جداره مارک خوب

قیمت پنجره دو جداره

استعلام قیمت در و پنجره دو جداره

دانلود کارتون باب اسفنجی شلوار مکعبی دوبله فارسی

نوحه های سید طالع باکویی

دانلود نوحه با کیفیت بالا برای ماشین

گلچین بهترین مداحی ها برای ماشین

مداحی محمدحسین پویانفر

دانلود مداحی من ایرانمو تو عراقی

دانلود اهنگ های جوان پسند برای ماشین

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد برای ماشین

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد برای رقص

دانلود آهنگ های خاص و کمیاب

دانلود آهنگ شاد برای ماشین ریمیکس طولانی

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه بدون سانسور

لیست فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه بدون سانسور با بازی هانده ارچل

فیلم ترکیه ای عاشقانه جدید بدون سانسور با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سینمایی عاشقانه گریه دار ترکیه ای

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه زمان خوشبختی

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه دوبله فارسی

دانستنی ها و اطلاعات عمومی خواندنی

جملات انگیزشی کوتاه

نماز وحشت چند رکعت است و چگونه خوانده می شود؟

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ سیلا Sıla

Sıla سیلا - Geri Getir متن آهنگ


Haberin var mı,
Duvarın soğuğundan,
Hayatının sırlarından,
Acıyan ağrımdan.

Taş bağlama yazıma,
Aklımı alma mazi,
Daha da dağlama,
Geçmemiş gibi bizi.

Kalbimde kırık var,
Hırsızsın ah zaman,
Çaldın beni vermedin geri,
Umut var mı bak

Ah kör şeytan,
Alan olmasın,
Hadi beni getir geri,
Hadi beni getir geri.

Sıla سیلا - Gol متن آهنگ


yetti bu vicdan muhasebesi
oldu olmadı muhakemesi
geçtik iyisinden vasatından

aaa düpedüz mahalle baskısı
bitmedi gitti it dalaşı
sıyırttık aklımızın çeperinden

büyüdü çocuk döndü devran
illa diyorsan hodri meydan
ben hazırım yok korkum senden
paşam artık kork benden
(koçum artık kork benden)

napıyormuşuz bir daha yapmıyormuşuz
sağ gösterip sol vurmuyormuşuz
o şutu çekip golü atamıyorsak
öyle oturduğumuz yerden konuşmuyormuşuz

sıska mı kalsın hayallerimiz
ne münasebet tabii yapabiliriz
tutma beni kolumdan yolumdan

eskiden olsa farklı düşünürdüm
derdime eklerdim üzülürdüm
oh be günaydın hadi marş marş!


Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır

Sıla سیلا - Gönlüm Kırık Ayna متن آهنگ


Bütün anılar gözlerimde,
Ezberledim sen gittin gideli..
Bu ızdıraba halim harap,
Sen bu hale koydun beni...

Ahh Gönlüm Kırık Ayna
Başım Alıp Nere Gideyim???
Sen Bana Yar Olmadıktan Sonra
Ben Elleri Neyleyim???

Hiçbir korkum yoktu Allah'tan
Yalnız koyup döndün geri..
İnsaf etsen de geçti artık,
O siyah beyaz film bitti...

Ahh Gönlüm Kırık Ayna
Başım Alıp Nere Gideyim???
Sen Bana Yar Olmadıktan Sonra
Ben Elleri Neyleyim???

Sıla سیلا - Gözlerine Teslimim متن آهنگ


Ne zaman bir mevsim olur tenimde
Tuzu mavinin vadesi güneşin
Ayrı bir yaz meyvesi olur her parem
Her parem ki sanki değil benim

Bir kağıt koydum suya yüzdürdüm
Dalgasız köpükleri enginleri
Enginler ki önümde
Kalleş bu büyük şehir dedikleri

Aah canım benim seni koynuma alır da yatarım
Aah canım benim seni koynuma alır da yatarım
Gözlerine teslimim nereyeyse gelirim
Sükununla doyarım
Gözlerine teslimim nereyeyse gelirim
Sükununla doyarım

Sıla سیلا - Günaydın Sevgilim متن آهنگ


Aşk, tutamayacaksan bana söz verme
Tanırım kendimi, zor baş eder
Aramızda kalsın çok vakit saydım
Eğitilmiyor kalp gitti mi gider

Gönül niyette bana acil şifalar
Günaydın sevgilim nasıldı rüyalar
Beni de gördün mü
Yoksa bi tek bende mi film gibi o rüyalar

Ah itirafı güç, itirazı yük
Söyledim gitti, aşığım körkütük
Ne yaşadıysan dün, bu bin misli
Hazırlan kalbim şimdi öldük

Gönül niyette bana acil şifalar
Günaydın sevgilim nasıldı rüyalar
Beni de gördün mü
Yoksa bi tek bende mi film gibi o rüyalar

Sıla سیلا - Hala متن آهنگ


Hâla bir ses, bir nefes yok,
Düştüm ocağına, eyvah!

Özlemek; ne acımasız yokluk
Söylemiş miydim
Boşluk üstüne boşluk
Görmeyeli ne mahvoldum, sormuş muydun
Hep hayal, hep buruk.

Perişanım, kan revan.
İnatçı düşünce an be an.
Sana kilit sustalı
Bir medet, bir hal çare

Hâla bir ses, bir nefes yok,
Düştüm ocağına eyvah, eyvah!
Hâla vurgun, gözüm kör aklım sende hâla.
Hâla bir ses, bir nefes yok,
Düştüm ocağına eyvah, eyvah!
Hâla vurgun, gözüm kör aklım sende hâla.

Bazısı kendini düşünür, sadece kendi hayatını.
Bazısı kalbini keser, incitmeye korkar kendinden başkasını.

Perişanım; kan revan.
İnatçı düşünce an be an.
Sana kilit sustalı
Bir medet, bir hal çare

Hâla bir ses, bir nefes yok,
Düştüm ocağına eyvah, eyvah!
Hâla vurgun, gözüm kör aklım sende hâla.
Hâla bir ses, bir nefes yok,
Düştüm ocağına eyvah, eyvah!
Hâla vurgun, gözüm kör aklım sende hâla.
Sende hâla.

Söz:Sıla Gençoğlu
Müzik:Efe Bahadır

Sıla سیلا - Haram Geceler متن آهنگ


Aklım başımda değil ki
Sebebini bilmiyorum
Bize nazar değdi inan
Adım gibi biliyorum
Yine bana haram geceler
Senin için ağlıyorum
Yar yine bana haram geceler
Senin için ağlıyorum
Yanıyorum yanıyorum
Ah yanıyorum yanıyorum
Yar yine bana haram geceler
Senin için ağlıyorum
Hatıralar gözlerimde
Dalıp dalıp gidiyorum
Acımasız dertlerimle
Yapayalnız yaşıyorum
Yine başım belalarda
Senin için ağlıyorum
Yar yine başım belalarda
Senin için ağlıyorum

Sıla سیلا - Haşa (Ft. İskender Paydaş) متن آهنگ


Bir hava tutturdun güneşli belli ki açıktır
Şairler şiirine aşıktır
Ben ne desem boş şairsin belli ki doğrudur
Yaz bu hayre ihlale açıktır
İlla bulur ya antikası
Bahtsız bedevi mi rumuzum?
Ben miyim mıknatısın dik alası?
Anlaşıldı.. Haşa!
Ağa paşamsın düşünme
Haşa!
Namluyu kendine çevirme
Haşa!
Ben de kimim yanında
Sen gel otur haşmetlim kaçtım ben hadi bye bye
Bir kelam etmezsin suratın beş karış oldu mu?
Gramından film oldu mu?
Dün küsersin şimdi ana kuzusu aman da arafından adam oldu mu?
Beni bulur ya antikası
Bahtsız bedevi mi rumuzum?
Ben miyim mıknatısın dik alası?
Anlaşıldı...Haşa! Ağa paşamsın düşünme
Haşa!
Namluyu kendine çevirme Haşa!
Ben de kimim yanında
Sen gel otur haşmetlim kaçtım ben hadi bye bye
Bir kelam etmezsin suratın beş karış oldu mu?
Gramından film oldu mu
Dün küsersin şimdi ana kuzusu aman da arafından adam oldu mu
İlla bulur ya antikası
Bahtsız bedevi mi rumuzum?
Ben miyim mıknatısın dik alası?
Anlaşıldı..Zamanla!

Sıla سیلا - Haytalar Dükkanı متن آهنگ


Geçmiş gün ama sen hatırlarsın eminim
Hani köprü altı nargile sabahı
Çarşı pazar ne gündü yalandı
Denizli, güneşli, caddeli, sokaklı

Geçen akşam oturduk eski takım
Seni ne çok andık
Olsaydı dedik kaçak
Gülmekten ağlardık

Gerçi biz de eski biz değiliz
Akşamcı sohbetleri geride kaldı
Hayat şekle şemale girince
Haytalar dükkanı da kapandı

Kahkaha vurur dört duvara ölünmez
Kıyak matrak ama gamsız girilmez
Gönül incecik boynunu
Yoklamada yoksun be hocam

Geçen akşam oturduk eski takım
Seni ne çok andık
Olsaydı dedik kaçak
Gülmekten ağlardık

Gerçi biz de eski biz değiliz
Akşamcı sohbetleri geride kaldı
Hayat şekle şemale girince
Haytalar dükkanı da kapandı

Sıla سیلا - Hediye متن آهنگ


Yoktur haberim
Yaktım yıktım
Naraların nidanın bini bir para
Nereye koysam sığmam içime
Öteler yakın olsun dostlar
Bana hediye

Ah ah canım akıyor kaleme
Can buluyor
Acıyor
Evet hem de çok
Gözyaşım gün sayıyor

Kalbime değdim nihayet
Ne kadar özledim de
Gel gel ne olur dön gel
Hadi dön gel be

Sulara saldım
Sussun balıklar
Her yer masmavi bugün
Acılar bile yeni ay

Sıla سیلا - Her An Aksilik Çıkabilir متن آهنگ


İçimize üsüsmüs dünya
Yaka paca dısarı atmısız
Herkes ayrı yerden delirmis
Akıldan zengin kafmısız
Her an aksilik cıkabilir
Her an mahalle karısabilir
Dikkat edin neyinize lazım
İnsan ölebilir kalabilir
Toplanıp geldiler gitmiyorlar
İyi saatte olsunlar saolsunlar
Herkes herseyin erbabı olmus masallah
Ne büyük davetse bu
Duyan gelmiş masallah
Her an aksilik cıkabilir
Her an mahalle karısabilir
Dikkat edin neyinize lazım
İnsan ölebilir kalabilir
Toplanıp geldiler gitmiyorlar
İyi saatte olsunlar saolsunlar

Sıla سیلا - Her Şey Yolunda متن آهنگ


Dün kötüydü, bugün hallice
Gün döner iyi gelir zaman
Kim olduğun, kim olmadığın
Yaşadıkça doğar içine.

Kalbim odada ben orada yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
Her şey yolunda
Kalbim odada ben orada yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
Her şey yolunda

Ben üzülürüm,sonra düzelirim
Kim bilir kapı çalar gelir aşk.
Bırakmaz elimi yaşlanırız belki
Umut değil mi ne ki yaşamak?

Her şey yolunda, bakma her şey yolunda.

Beni boşver asıl senden n'aber?
Gün döner iyi gelir zaman.

Kalbim odada ben orada yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
Her şey yolunda.
Kalbim odada ben orada yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
Her şey yolunda.

Ben üzülürüm,sonra düzelirim
Kim bilir kapı çalar gelir aşk
Bırakmaz elimi yaşlanırız belki
Umut değil mi ne ki aşk?

Her şey yolunda, bakma her şey yolunda.
Her şey yolunda, bakma her şey yolunda.

Söz:Sıla Gençoğlu
Müzik:Efe Bahadır

Sıla سیلا - İmkansız متن آهنگ


Batık bir gemi ay, gök sakin
Gün suskun, biz sakin
Çare yoksa; senin yüzünden.
Sarındık güya bembeyaz
Karanlık hayatın o perçemi
Kaçaksak; benim yüzümden

Varlığı belirsizin
Anlaşılır mı yokluğu?
Hangi dil anlatmaya yetkin yeterince, sonsuzu?

İmkansız, inanmam yalvarırım dayanmam
Can bu yıkık, kırık dökük.
Yapma olmaz.
İmkansız inanmam yalvarırım dayanmam
Can bu yıkık, kırık dökük.
Yapma olmaz.

Senle ben sadeceyiz
Nihayet arbedeyiz
Üveysek; hiç konuşma.
Ah benim deli goncam
Ufku yetim, kara gecem
Dengim benim, dengesizim

Varlığı belirsizin
Anlaşılır mı yokluğu?
Hangi dil anlatmaya yetkin yeterince, sonsuzu?

İmkansız inanmam yalvarırım dayanmam
Can bu yıkık, kırık dökük.
Yapma olmaz.
İmkansız inanmam yalvarırım dayanmam
Can bu yıkık, kırık dökük.
Yapma olmaz.

Söz:Sıla Gençoğlu
Müzik:Sıla Gençoğlu - Efe Bahadır

Sıla سیلا - İnşallah متن آهنگ


İnan kalmadı solumda dermanım
Dün bütün gece oturdum da ağladım
Hekimde yok çaresi
Dile kolay kalbe zor söylemesi
Sende de hava kışa dönmüştür
Eminim ellerin dizlerini dövmüştür
Bir ışık yakmaz hayat
Mecbur ayrılıgımız
Aşka küstürmüştür
İnşallah unutursun unutursun sende
Kendimi avuturum uyuturum bende
Zamanla unuturum bende

Sıla سیلا - Issız Ada متن آهنگ


Ten mahrem, düş yasak.
Uyma gönül aksine talip
Düşünce zehir kara inat
Öyle nalet, öyle zahir

Sahip taşır aşkın yükünü, bedelsiz hamal gibi.
Sen çık gel, söz bulacağım bir bir çareleri.
Gel benim kor zincirim, sarın dolan canıma
Sensiz ben hiç kimseyim, yapayalnız ıssız ada.
Gel benim kor zincirim, sarın dolan canıma
Sensiz ben hiç kimseyim, yapayalnız ıssız ada.


Kendine sürgün olmak acı ki bilmem kaçmak nedir
'Ben hangi şehirdeysem yalnızlığın başkenti orası.' der şair.

Sahip taşır aşkın yükünü, bedelsiz hamal gibi
Sen çık gel, söz bulacağım bir bir çareleri

Gel benim kor zincirim, sarın dolan canıma
Sensiz ben hiç kimseyim, yapayalnız ıssız ada.
Gel benim kor zincirim, sarın dolan canıma
Sensiz ben hiç kimseyim, yapayalnız ıssız ada.

Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Kerem Türkaydın

Sıla سیلا - Kafa متن آهنگ


Aşkıydı, işiydi
İhtirası, düşüydü
Yere batsın faturası,
Malı mülkü,
Bağlasalar durmam...

Kaşıydı, gözüydü,
İntikamın gücüydü,
Ayıp denen bi' şey var ya,
Hasbinallah,
Ağlasalar durmam!
İnsanım, insan!



Hadi kalk gidelim hemen şu anda,
Kapa telefonunu bulamasın arayan da,
Açarız radyoyu yol nereye biz oraya...
İyi gelmez mi hiç deniz havası?
Bi' göz oda bulur sokarız başımızı,
Bi' de koyarız iki kadeh;
Kafa nereye biz oraya
Kafa nereye biz oraya

Aşkına da, işine de,
Viran olmuş düşüne de,
Yerli, yersiz sözüme de,
Dövmediğim dizime de;
Pişmanım pişman,
Pişmanım pişman...



Hadi kalk gidelim hemen şu anda,
Kapa telefonunu bulamasın arayan da,
Açarız radyoyu yol nereye biz oraya...
İyi gelmez mi hiç deniz havası?
Bi' göz oda bulur sokarız başımızı,
Bi' de koyarız iki kadeh;
Kafa nereye biz oraya
Kafa nereye biz oraya

Aşkına da, işine de,
Viran olmuş düşüne de,
Yerli, yersiz sözüme de,
Dövmediğim dizime de;
Pişmanım pişman,
Pişmanım pişman...



Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır

Sıla سیلا - Karanfil متن آهنگ


Oysa kendimden emindim,
Ona bir anda suç oldum.
Heder etti keyfe keder,
Beni kafesledi kuş oldum.

Hiç olmazsa yılda bir gün an beni al bir karanfil tak.
Benden olsun bi sigara yak bana kor olsun.
Hiç olmazsa yılda bir gün an beni al bir karanfil tak.
Benden olsun bi sigara yak bana kor olsun sigara yak bana kor olsun.

Hevesliydim önceden
Saymayı bıraktım, kaç oldun?
Deli esti savurdu rüzgar
Kurunun yanında yaş oldum.

Hiç olmazsa yılda bir gün an beni al bir karanfil tak.
Benden olsun bi sigara yak bana kor olsun sigara yak bana kor olsun.
Hiç olmazsa yılda bir gün an beni al bir karanfil tak.
Benden olsun bi sigara yak bana kor olsun sigara yak bana kor olsun.

Sıla سیلا - Kenar Süsü متن آهنگ


Kenar süsü oldum hayatında
Yani olmasamda olurdu
Kaza süsüde verirdim vefatıma
Yokluğum boşluk yaratmazdı
Seni aramamam sormamam
Bakmadan uzaklaşmam
Eminim çok hora geçti
Hurdaya çıktı içim
Farkettin mi hiçe döndüm
Çürüye çürüye tükendim

Rezil ettim kendimi
Dağattım içtim düştüm
ona buna ağladım
İçimden döküldüm
Gülmeyi unuttum
Kendimi dinlemekten
Hastalık hastası
Oldum senin yüzünden

Sıla سیلا - Keskin Bıçak متن آهنگ


Geldim yarım, kaldım yarım
Neydi, ne oldu şu tez canım
Ertelendim hayattan, sevdim yarım
Derken bugün olmazsa, olur yarın

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak
Hep köşe bucak

Geldim yarım, kaldım yarım
Neydi, ne oldu şu tez canım
Ertelendim hayattan, sevdim yarım
Derken bugün olmazsa, olur yarın

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak
Hep köşe bucak

Ben bu dünyayı anlayamadım
Niyetlendim de altından kalkamadım

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak
Hep köşe bucak

Sıla سیلا - Kırık Ayna متن آهنگ


Bütün anılar gözlerimde
Ezberledim sen gittin gideli
Bu ızdırap ah halim harap
Sen bu hale koydun beni
Ah gönlüm kırık ayna
Başım alıp nereye gideyim
Sen bana yar olmadıktan sonra
Ben elleri neyleyeyim
Hiçbir korku yoktu Allah'tan
Yalnız koyup döndün geri
İnsaf etsende geçti artık
O siyah beyaz film bitti
Ah gönlüm kırık ayna
Başım alıp nereye gideyim
Sen bana yar olmadıktan sonra
Ben elleri neyleyeyim

Sıla سیلا - Kömür Gözlüm متن آهنگ


Kömür gözlüm tut elimi beni yine sen anlarsın
Kömür gözlüm tut elimi beni yine sen anlarsın
Unutur kendi derdini derdime derman ararsın
Derdime derman ararsın
Unutur kendi derdini derdime derman ararsın
Derdime derman ararsın

Vermez miyim ömrümü oyy peşin sıra gelmez miyim?
Yığılmış kederlerine bende derman olmaz mıyım oyy?
Vermez miyim ömrümü oyy peşin sıra gelmez miyim?
Yığılmış kederlerine bende derman olmaz mıyım oyy?

Kömür gözlüm yemin mi ettin?
Beni dostun bilmez misin?
Kömür gözlüm yemin mi ettin?
Beni dostun bilmez misin?
Derdini derdim bilirim
Seninle ben ölmez miyim?
Seninle ben ölmez miyim?
Derdini derdim bilirim
Seninle ben ölmez miyim?
Seninle ben ölmez miyim?

Vermez miyim ömrümü oyy peşin sıra gelmez miyim?
Yığılmış kederlerine bende derman olmaz mıyım oyy?
Vermez miyim ömrümü oyy peşin sıra gelmez miyim?
Yığılmış kederlerine bende derman olmaz mıyım oyy?

Sıla سیلا - Korkma متن آهنگ


Eğer sensen tekilimsen beni coka eriştirensen
Ama yine yine de gideceksen git...
Her şeyde bi hayır vardır.

Eger bensem ,
Kadınımsan ,
Beni suyla buluşturansan ,
Ama yine yinede gideceksen muhakkak bir sebebin vardır.

Eger bizsek o bigün yine kavuşacağız.
Korkma...!
Belki daha bile mutlu olacağız,şükran duyacağız hayata...
Belki daha bile mutlu olacağız korkma..!

Sıla سیلا - Köşe Yastığı متن آهنگ


Hiç aklıma gelir miydi?
Takıldım kaldım ona
Bıraktım işi gücü
Mihrabım yere geçti

Bozuldu yuvamın mert sözü
Bozuldu yuvamın mert sözü

Bir İzmirliye vuruldum
Tanısanız, anlarsınız
Kapandı mevzu desem
Kuyruklu yalan olur
Anlatsam ağlarsınız
Oof Anlatsam ağlarsınız

Nurlu değil düşüncesi
Adapsız makam şarkıları
Ağrılarıma köşe yastığı
Olmaz yine bi başkası

Nurlu değil düşüncesi
Ben düşlerine toz bezi
Tutturdum o diye illede
Yangında kül en güçlüsü

Bir İzmirliye vuruldum
Tanısanız, anlarsınız
Kapandı mevzu desem
Kuyruklu yalan olur
Anlatsam ağlarsınız
Oof Anlatsam ağlarsınız

Nurlu değil düşüncesi
Adapsız makam şarkıları
Ağrılarıma köşe yastığı
Olmaz yine bi başkası

Nurlu değil düşüncesi
Ben düşlerine toz bezi
Tutturdum o diye illede
Yangında kül en güçlüsü

Nurlu değil düşüncesi
Adapsız makam şarkıları
Ağrılarıma köşe yastığı
Olmaz yine bi başkası

Sıla سیلا - Kurşun متن آهنگ


Haber sal gelsin
Eski sevgililer, eski dostlar

Bu batık gemide
İnatçı küslük nereye kadar
Nereye kadar

Dönelim pervasız yollara
Kesince şiir akan yıllara
Cam göbeğiydi deniz
Kurşun da kalbimizin,

Ortasında
Bi ömrün yongasında
Voltasında
İlk gençliğin şahikasında
Kurşun

Haber sal dönsün
Nehirler aksın kollarıma
Çocukluğumdan sür
Açılan kuvvet yaralarıma
Oyalarıma

Sıla سیلا - Leyla متن آهنگ


Ben senin hiçbir şeyinim, kaybettin.
Hayatta mutlak yok.
Aşk sebepli, ölen kalan Leyla Mecnun yok.

Bir öylesin, bir böyle
Kayıpta düşen çok
Sen kalbini bulana kadar
Kuyrukta bekleyen çok

Git sen otur bahtın açılsın,
Yazında güller açılsın,
Allami cihansın ya,
Bekle de biri seni kaçırsın.
Git sen otur bahtın açılsın,
Yazında güller açılsın,
Allami cihansın ya ,
Bekle de biri seni kaçırsın.


Çok isterim inanmak lakin; sende hitabet yok
İcabetinde, isabetinde haklı bir dengen yok

Bir öylesin, bir böyle
Kayıpta düşen çok
Sen kalbini bulana kadar kuyrukta bekleyen çok

Git sen otur bahtın açılsın,
Yazında güller açılsın,
Allami cihansın ya ,
Bekle de biri seni kaçırsın.
Git sen otur bahtın açılsın,
Yazında güller açılsın,
Allami cihansın ya,
Bekle de biri seni kaçırsın.

Git sen otur bahtın açılsın,
Yazında güller açılsın,
Allami cihansın ya,
Bekle de biri seni...

Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Sıla Gençoğlu - Efe Bahadır

Sıla سیلا - Malum متن آهنگ


Uzun zamandır Kayıpsın Artık Çık
Nerelerdesin
Aradım Sordum Kimleri Yordum
Bilemezsin

Uzun Zamandır Kayıpsın Artık Çık
Nerelerdesin
Aradım Sordum Kimleri Yordum
Bilemezsin

Kaderimle Oynayacak Kadar Sevgilim Olmuşsun Meğer
Ben Seni Kabullenmeyi Ben Yapmaya Çalışırken
Yokluğun Çirkinde Yapmış Beni
Geçen Gün Aynada Gördüm Tesadüfen

Malum Ortada Halim
Eminim Ben Bu Kadını Ömrümde Görmedim
Olurda Duyarsan Özür Dilerim Çok Çok
Olurda Duyarsan Özür Dilerim Çok

Sıla سیلا - Masumum متن آهنگ


Hiç kimseden utanmaz o
Ayıbıyla övünür
Hır gürü bencillikten
O bunu sanat görür
Kime dikiş atsa
Tehellenir ona
İtiraz onun bir numara adamı
Cahil adeta
Hiç kimseye uymaz o
Geleni uydurur
Kalbi güm güm yalnızlıktan
Korkunun uydusudur
Kim girse hayatına
Vay acırım haline
O kadar iyi tanıyorum ki onu
Sevemiyorum haliyle

Dağ kadar deniz kadar
Nerden baksan senin kadar
En az çocuklar kadar
Masumum..
Masumum.. (x2)

Yiğidi gömdüm hakkını verdim
Benden cıktı ohh
Ölçtüm tarttım günlere böldüm
Haklıymışım oohh
Bi havalar haller anlatıyorlar
Hoş mu yani yuhh
Mezhebin mi geniş anlamadım ki
Uçmuşsun sen ooooff off

Dag kadar deniz kadar
Nerden baksan senin kadar
En az çocuklar kadar
Masumum..
Masumum.. (x2)

Sıla سیلا - Medet متن آهنگ


Ne çok resmin asılıydı
Yıkmadan sen duvarları
Gürül gürül gelirdi sesin
Kıstım gitti uzakları

Medet umdum şair sözden
Medet umdum sahir günden
Ve dahası kış ayazından
El kızı el oğlundan
Bıktım yekün gitmelerden
Acısızca nasihat edenlerden

Gün de gece gece de gece cani
Aşk suç ve ceza bir örtbas hali
Değil zeki ne akıllı o dahi
İster haklı olmak hem de mutlu olmak zırdeli

Yaralar açık tüh görmedin mi
Mührün gözde değil kalbinde mi
Bi taş koydun sahi söze
İki gözüm iki çeşme

Sıla سیلا - Merhabalar متن آهنگ


Gözün aydın
Hayranım sana gidemiyorum
Canımı yaksan boş
Git desen çoktan laf
Aşığım sana gidemiyorum

Güzelleştim
Kedere selam
Kırgınlıklar sırra kadem

Meğer aşk varmış ve buradaymış
Merhabalar
Yalnızlık mahzun sinemalar

Sıla سیلا - Muhbir متن آهنگ


Kalp kırıyor her günün akşamı
Ve bana kalıyor boynunu bükmesi

Vardığım yerde kalbin durdu
Durmaz dar vakit
Sanki serde bir şey soldu
Ahdımdan hafif

Vardığım yerde kalbin durdu
Durmaz dar vakit
Sanki serde bir şey soldu
Ahdımdan hafif

Sorma ben inim inim inliyorum
Sen sustukça geberiyorum geberiyorum
Sürç - i lisanısın inatçı kalbimin
Konuşanlara özeniyorum

Sorma ben inim inim inliyorum
Sen sustukça geberiyorum geberiyorum
Sürç - i lisanısın inatçı kalbimin
Konuşanlara özeniyorum

Diline dolanmış bahaneler
Bahane değil onlar harabeler

Hüngür hüngür ağladım
Senin alacağın olsun
Utandı meyhaneler
Oyuna getirdin aşk
Sana da aşk olsun
Muhbirmiş kelimeler

Hüngür hüngür ağladım
Senin alacağın olsun
Utandı meyhaneler
Oyuna getirdin aşk
Sana da aşk olsun
Muhbirmiş kelimeler

Sorma ben inim inim inliyorum
Sen sustukça geberiyorum geberiyorum
Sürç - i lisanısın inatçı kalbimin
Konuşanlara özeniyorum

Sorma ben inim inim inliyorum
Sen sustukça geberiyorum geberiyorum
Sürç - i lisanısın inatçı kalbimin
Konuşanlara özeniyorum

Sorma ben inim inim inliyorum
Sen sustukça geberiyorum geberiyorum
Sürç - i lisanısın inatçı kalbimin
Konuşanlara özeniyorum

Sıla سیلا - Münferit متن آهنگ


Bulutlu bir hayattan
Bir gece gizliden
Terk - i divan

O münferit benimdir
Haksız da değilimdir
Dön bir bak

Güneş yağar yağmur açar burda
Dağlar avucumda
Denizle yıldız aynı boyda
Gel yer var
Soframda külüstür hatıralar
Tam biri toplanır
Biri ağlar

Koyver dünyanın yükünü
Hep mi biz çekeceğiz
Yalnızlığın alfabesini
Hep mi biz sökeceğiz

Dolunay tövbe gibi
Siyahta dövme gibi
Vay ki ne vay

Başıma dikilmiş
Bir zebani yok ki desin
"kalk iş var"


*Münferit:sıfat Tek, ayrı, kendi başına olan.

Sıla سیلا - Müstehcen متن آهنگ


Mucizeye bakar gibi öyle
Sana sözüne gözüne hayran
Al beni koy sehpanın üstüne
Mum gibi yak

Beni harca hadi bozuk para gibi
Çıkarır mıyım ses anla
Sal beni sen günahın üstüne
Anlat anlat

Fırtınadan kork esen yelden
Kaktüs gibi aşk göğsümde diken
Dur dur daha neler anlatcam sana
Güzel ama biraz müstehcen

Fırtınadan kork esen yelden
Kaktüs gibi aşk göğsümde diken
Dur dur daha neler anlatcam sana
Güzel ama biraz müstehcen

Duvarlar üstüme üstüme
Bir adım gel hadi ben taştım
Hadi koş gel iki seksen yığılırım bak

Bu nedir ya ayıp mı kalmış
Gördün mü nerden nereye
Kaderde bu da varmış
Anlat anlat

Fırtınadan kork esen yelden
Kaktüs gibi aşk göğsümde diken
Dur dur daha neler anlatcam sana
Güzel ama biraz müstehcen

Fırtınadan kork esen yelden
Kaktüs gibi aşk göğsümde diken
Dur dur daha neler anlatcam sana
Güzel ama biraz müstehcen

Fırtınadan kork esen yelden
Kaktüs gibi aşk göğsümde diken
Dur dur daha neler anlatcam sana
Güzel ama biraz müstehcen

Fırtınadan kork esen yelden
Kaktüs gibi aşk göğsümde diken
Dur dur daha neler anlatcam sana
Güzel ama biraz. Bu nedir ya.

Söz: Sıla Gençoğlu

Sıla سیلا - Ne Çok متن آهنگ


Bi baktım sabah olmuş
Ne çok ne çok ne çok düşünmüşüm
Geceyi yenmişim belli ki
Ama ne çok ne çok ne çok üzülmüşüm

Bir aksilik var dönmüştü
Talih yüzüme gülmüştü
Sil baştan olmadı diyor

Bir aksilik var dönmüştü
Talih yüzüme gülmüştü
Sil baştan olmadı diyor

Kaçsam dönsem Allah aşkına
Mahfoldum buralarda
Rahat bir nefes alsam ah
Yoruldum uzaklarda

Rahat bir nefes alsam ah
Yoruldum uzaklarda
Bi baktım sabah olmuş..

Sıla سیلا - Ne Desem İnanırsın? متن آهنگ


dilek tutmadan kaydı bütün yıldızlar
gökyüzüm yerde sanki galiba bu aralar
sevenim yok benim

ne desem inanırsın
gözünde yalancı çoban
olmak istemem
ne desem inanırsın
önünde suçlu
çocuk olmak istemem

tavrı kalmadı hayatımın
boyun eğdi düze dağlarım
aklı kaldı geçmişin
nazar değdi belki inanırmısın

ne desem inanırsın
gözünde yalancı çoban
olmak istemem
ne desem inanırsın
önünde suçlu
çocuk olmak istemem

Sıla سیلا - Oluruna Bırak متن آهنگ


Söz bitsin, biz devam edelim,
Sessiz kalalım yine, uzlaşalım,
Güz bitsin, biz bayram edelim,
Susuz kalalım yine, aç kalalım...

Ayrılıklar değişmez,
Bütün aşklar aynıdır.
Hayat herkese hem iyi,
Hem de kötü davranır.

Ayrılıklar değişmez,
Bütün aşklar aynıdır.
Hayat herkese hem iyi,
Hem de kötü davranır.

Oluruna bırak, her neyse geçer
Hayata zulmedip üzülmeye mi değer
Oluruna bırak, her neyse geçer
Gün doğsun hele bi', üzülmeye mi değer?
Üzülmeye mi değer?
(Oluruna bırak...)



SSöz bitsin, biz devam edelim,
Sessiz kalalım yine, uzlaşalım,
Güz bitsin, biz bayram edelim,
Susuz kalalım yine, aç kalalım...

Ayrılıklar değişmez,
Bütün aşklar aynıdır.
Hayat herkese hem iyi,
Hem de kötü davranır.
Ayrılıklar değişmez,
Bütün aşklar aynıdır.
Hayat herkese hem iyi,
Hem de kötü davranır.



Oluruna bırak, her neyse geçer
Hayata zulmedip üzülmeye mi değer
Oluruna bırak, her neyse geçer
Gün doğsun hele bi', üzülmeye mi değer?
Üzülmeye mi değer?

Oluruna bırak (Oluruna bırak) , her neyse geçer...
Hayata zulmedip, üzülmeye mi değer?
Oluruna bırak (Oluruna bırak), her neyse geçer,
Gün doğsun hele bir, üzülmeye mi değer?
üzülmeye mi değer,üzülmeye mi değer?

Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır

Sıla سیلا - Özgürlük متن آهنگ


Kesat akıl, günler de durdu
Gönül kahır
Sazında az sözünde çok
Kırdık balım dalı
Bir tomar kağıt var
Bir cümle kalmadı elde oysa

Sende alası cennetinde
Olmaz mı alası cehenneminde
Canım özgürlük, kış baharım
Cananım sensin
İtibarım, itibarım.

Hayat sağır, tabu yıkıldı
Bağır çağır
'Susunca güç, deyince geçKırdık balım dalı
Bir tomar kağıt var
Bir cümle kalmadı elde oysa

Sende alası cennetinde
Olmaz mı alası cehenneminde
Canım özgürlük, kış baharım
Cananım sensin
İtibarım, itibarım.

Sıla سیلا - Özledim Onu متن آهنگ


Özlediklerimi geri verin
Tekrar onlar özlenir
Onun konuşmayan dilini verin
O kadar özledim onu

Bağıran yalanları geri verin
Tekrar onlara inanılır
Cehennem oğlanı geri verin
O kadar özledim onu

Nereye konur aşk göz önünde bir yere mi
Güvendiğin kadarıyla her yere mi
İlah gibi yaşatırsan varım dedi
Ne olursa kabulum.. özledim onu..

Nereye konur aşk göz önünde bir yere mi
Güvendiğin kadarıyla her yere mi
İlah gibi yaşatırsan varım dedi
Ne olursa kabulum.. özledim onu..

Özlediklerimi geri verin
Tekrar onlar özlenir
Onun konuşmayan dilini verin
O kadar özledim onu

Özlediklerimi geri verin
Tekrar onlar özlenir
Onun konuşmayan dilini verin
O kadar özledim onu

Nereye konur aşk göz önünde bir yere mi
Güvendiğin kadarıyla her yere mi
İlah gibi yaşatırsan varım dedi
Ne olursa kabulum.. özledim onu..

Nereye konur aşk göz önünde bir yere mi
Güvendiğin kadarıyla her yere mi
İlah gibi yaşatırsan varım dedi
Ne olursa kabulum.. özledim onu..

Özlediklerimi geri verin
Tekrar onlar özlenir
Onun konuşmayan dilini verin
O kadar özledim onu

Sıla سیلا - Panik Atak متن آهنگ


Paniğe gerek yok rahat ol ya
Atağa gerek yok metin ol ya
Geniş geniş yalan söyle yüzüme yüzüme.

Aşk olsun tabi evdesin
Başka sevgilin yok (Valla yok)
Gezmezsin alemlerde, pavyonlarda

İnsanda biraz ar olacak, biraz sabır nezaket
Olmayana da felaket lazım.

Ah benim zaaflarım
Ah benim gece görüşüm
Senden sevgili mi olur
Bu beni son görüşün.
Ah benim zaaflarım
Ah benim gece görüşüm
Senden sevgili mi olur
Bu beni son görüşün.

Hatırla yalanını günü gününe
Hovardalık mı sıra bende
Baka baka kararır üzüm üzüme.

Aşk olsun tabi ciddisin
Starsın o biçim (Herhalde)
Genel kültür, zeka deha her şey sende

İnsanda biraz ar olacak, biraz sabır nezaket
Olmayana da felaket lazım

Ah benim zaaflarım
Ah benim gece görüşüm
Senden sevgili mi olur
Bu beni son görüşün
Ah benim zaaflarım
Ah benim gece görüşüm
Senden sevgili mi olur
Bu beni son görüşün
Hep aynı terennüm
Bu kaçıncı düşüşüm

Ah benim zaaflarım
Ah benim gece görüşüm
Senden sevgili mi olur
Bu beni son görüşün.
Ah benim zaaflarım
Ah benim gece görüşüm
Senden sevgili mi olur
Bu beni son görüşün.

Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Kerem Türkaydın

Sıla سیلا - Pardon متن آهنگ


Doğru dünyasının lideri misin
Harbi mevzuyu ben büyütüyorum yani
Aklımdan zorummu var
Herkes normal bendemi hasar
Kaçtıkça kıymık hep sakınana mı batar
Pardon gelgitlerden kafam bi ton
Bir daha yapmam bu son pardon
Pardon gelgitlerden kafam bi ton
Bir daha yapmam bu son pardonu son
En kazık sorular cennetinde
Bir tane de sen yöneltince
Sabrım taştı nihayetinde
Aklımdan zorummu var
Herkes normal bendemi hasar
Kaçtıkça kıymık hep sakınanamı batar
Pardon gelgitlerden kafam bi ton
Bir daha yapmam bu son pardon
Pardon gelgitlerden kafam bi ton
Bir daha yapmam bu son pardon
İki çift lafım var söyleyemedim
Benim işim yokmu sanki yine gidemedim
Geldim ayağına fener alayıyla
E insaf artık teslim olma
Tut tut tut tut
Aklıma mukayyet ol
Baştan savmayım
Bi de bunda ustayım
Ama metin ol
Don juan ilan etme beni sakın
Bu konuda çok hassasım
Emin ol
Tut tut tut tut
Aklıma mukayyet ol
Tut tut tut tut
Aklıma mukayyet ol
Tut tut tut tut
Aklıma mukayyet ol
Pardon gelgitlerden kafam bi ton
Bir daha yapmam bu son pardon

Sıla سیلا - Reverans متن آهنگ


Gidemezsin deme
Ya uçarım ya da yaya
Buraları dar geliyor
Düğün evi tefçisi
Ölüm evi yasçısı
Hâlin beni gasbediyor

Önüne gelene eğilip reverans
Bende karşılığı ağır feveran
Üzerim seni çocuk
Bakmam gözyaşına
Döner bumerang
Al sana referans

Hadi öp yanağımdan barışalım mı
Öpme beni öpme
Hem hata senin hem kırışalım mı
Germe beni germe

Bir elin verdiğini
Diğeri görmesin
Senin hesap hep şaşıyor

Sıla سیلا - Rus Ruleti متن آهنگ


Karşı karşıyayız sevgilim hep bi rus ruleti.
Düzlü hayatı kaybettim, şans meselesi.
İlişkiler evcilik, nihayetinde oyun
Terlesen de terletsen de hep bi giyin bi soyun

Ne fena çıkmaz sokak, hayat bulunmaz adres
Hep ayrı dert çalımlı, gecesi karanlık piyes
İlişkiler, evcilik nihayetinde oyun
Terlesen de terletsende hep bi giyin bi soyun.

Denize düşmüşün yılanda ben olmuşum
Kurtuluş iksirlerini yanlış kazana dökmüşüm
Sen bişey yapmamışsın ki, elmayı parlatıp
Ben ısırmışım, yine ben yine ben ölmüşüm..

Sıla سیلا - Rüya متن آهنگ


Her adım anladım seni bana bağladı
Adı mutluluktu ağladım
Nerdesin bitmesin
Buraya kadarmış sevgilim
Elveda diyen sen misin?

Gitme dur sakın
Acıyor içim sensiz
Gitme sevgilim
Mutlu olsan da bensiz

Belki bende hata yaptım
Seni sevdim tek biran pişman olmadan
Çok düşündüm çok yalvardım
Tanrım alma canımı

Teniyle bir gün buluşmadan
Belki şimdi belki asla
Ya ölüm ya aşk istedim dudağından
Uyuyorsam bırak lütfen
Sen kal aşk ben giderim
Buralardan sabah olmadan...

Sıla سیلا - Sabır متن آهنگ


Harfler çizdim kağıtlara
Ucunu kestim cümlelerin
Fotoğraflar geveze susun biraz
Susun da az biraz dinlenelim

Ya sabır diye bişey var
Hatırla, hatırla olanları
Bak nasıl ışıl ışıl yıldızlar
Tanrı'nın açık ışıkları

Yolcu yolunda hancı yorgun
Tek tüfek ordusunu gömmedik
Evelallah daha biz ölmedik
Yolcu yolunda hancı yorgun
Keder dinlensin içerde
Bi kadeh de gidene hayde

Beylik mermi o sözlerin
Saçıldı kan gibi kar beyaza
Güz demek hüznüm kısaltması
Sonbahar de fazla demlenelim

Sıla سیلا - Saki متن آهنگ


Tutamam ya nasıl gizledim
Ele sustum içime söyledim
Gizli aşk bu hiç kimse duymasın
Sapamam ya yolu özledim
Hayal neymiş rüya bir yana
Seçemem ya seni özledim

Ah be hiç haberin yok
Eş dost biz gama düşeceğiz
Sen durma koy saki içeceğiz
(Hiç durma koy saki)

Kaçamam da nasıl giderim
Bende hâl yok bahane bul
Hayat mani lakin ölüm de var
Akşamım bir dur sabahı gör
Sana mı kaldı bu vaktin seyri
Sabrım kal hele hayrını gör

Sıla متن آهنگ

Sıla سیلا - Sen De Başını Alıp Gitme متن آهنگ


Ben suyumu kazandım da içtim.
Ekmeğimi böldüm de yedim.
Alkışı duydum, ihaneti gördüm.
Sesim de oldu, sessizliğimde.
Seviştiğimde oldu benim.

Sende başını alıp gitme ne olur. ne olur tut ellerimi.
Hayatta hiçbir şeyim az olmadı senin kadar,
Hiçbir şeyi istemedim seni istediğim kadar.
Sende başını alıp gitme ne olur. ne olur tut ellerimi.
Ne olur...

Sıla سیلا - Seni Görmeseydim متن آهنگ


İçimde bir sıkıntı var
Akşam çöktü ondan mı x2

Seni görmeseydim yoklar mıydı bilmem
Bu hasret ağrısı x2

Davetsiz bu hayatın mutlaktır oyunları
Kaybettik mi yoksa kazandık mı ?
Ben sustum cevabını

Seni görmeseydi yoklar mıydı bilmem
Bu hasret ağrısı x2

Zamanı vakti var derken
O gün geldi çattı x2

Açtım gül kokan gül kurusu bakan
O eski sandığı x2

Davetsiz bu hayatın mutlaktır oyunları
Kaybettik mi yoksa kazandık mı?
Ben sustum cevabını

Evimde hem de baş köşede yerin var sakladım
Sen gittikten sonra senden ala
Aşk var mı sormadım...

Sıla سیلا - Serserim Benim متن آهنگ


Karanlığın içinde

Yandı gözbebeklerim

İlk önce gözlerini gördüm

Ilık rüzgarlar misali sesin değdi tenime

Belki bin defa yanıp yanıp söndüm

Bir yanda sen, bir yanda tövbeler

Bir yanım karşı koyar bir yanım ister

Serserim benim, deli dolu sevgilim

Kor gibi sıcak yada sular gibi serin

Gelme uzak dur korkuyorum çok

Çılgınlık bu halim yok

Sıla سیلا - Sevgili Kaybım متن آهنگ


Günaydın sevgili kaybım
Migrene dönen baş ağrım
Hayatım tanınmayacak halde
Tahmin edersin
Sen olamadın Kızılay'ım

Yuttuğum küçük toplu iğnem
İçimde daimi yürüyen
Sen ayrılmaktan korkarken
Farkında mısın
Cebinden çoktan düştüm ben

Ağırıma gidiyor saygısızca gidişin
Korkma durdu büyümesi meselenin
Olan oldu eşini kaybetti
Eşini kaybetti benzerin

Günaydın mösyö günaydın
Biliyorum hala buradasın
Karanlık odada basılmayı bekleyen
Fotoğraf kadar inatçısın

Sıla سیلا - Sevişmeden Uyumayalım متن آهنگ


Hiç çaresi yokmuş gibi
Mecbur kalanlardan mısın ?
Gitmek zor mu senin için
Mevcut duruma alışanlardan mısın ?
Aşk yok mu sence ?
Sevişmek herkesle aynı mı sence ?
Kalp yok mu sence ?
Hayata üşenenlerden misin sende ?

İster kırılıp dökülelim
İster yok olup dirilelim
Sevişmeden uyumayalım
Anlaşmadan ölmeyelim.. (2x)

Hiç cesareti yokmuş gibi
Mecbur susanlardan mısın ?
Uçmak zor mu senin için
Yürümeye bile korkanlardan mısın ?
Aşk yok mu sence ?
Sevişmek herkesle aynı mı sence ?
Kalp yok mu sence ?
Hayata üşenenlerden misin sende ?

İster kırılıp dökülelim
İster yok olup dirilelim
Sevişmeden uyumayalım
Anlaşmadan ölmeyelim.. (2x)

Sıla متن آهنگ

Sıla سیلا - Sıla(Töre) متن آهنگ


Can Per Perişan Eşim Dostum Uyansın
İmdadımın Vakti Elime Biri Uzansın
Başı dumanım Çare Tutmayanım
Sılaya Gider Döner mi Biri

Allahın Emri Değil
Bu Kulların Aklı
Haktan Gelen Değil Bu
Bebeler Doğar mı Silahlı

Töre Töre Töre
Olur mu Kul Kula Köle
Kin Koydun Kör Yüreğe
Böyle Adalet Olur mu
Huuu huuu huuuu
Böyle Adalet Olur mu

Töre Töre Töreee
Olur mu Kul Kula Köle
Kin Koydun Kör Yüreğe
Böyle Adalet Olur mu
Huuu huuu huuuu
Böyle Adalet Olur mu

Sıla سیلا - Tamam mıyız? متن آهنگ


Tamam mıyız
Artık tanışıyor muyuz
Yaraşıyor muyuz zamana

Yaman mıyız
İki misli toz duman mıyız
Karışıyor muyuz hayata

Yaz bir kenara
Bu aralar şanslıyız
Dört köşe katlıyız
Az bile az
Geç bile kaldık
Nereden dönsen kâr

Esas mıyız
İbrişim kuşak mıyız
Düğüm müyüz rast gele

Acar mıyız
Ne olsa aşar mıyız
Arkadaş mıyız seninle

Sıla سیلا - Tam da Bugün متن آهنگ


Sana değer de geçer,
Beni deler de geçer,
Seyreden; güler de geçer...

Her gece daha yorgun
Her sabah daha kırgın
Tam da bugün çok yalnız

Hep aynı başlıyor, bitiyor ve
İki kişiden biri vazgeçiyor ve
Biri hep daha çok, ÇOK seviyor be!
Aynı başlıyor, bitiyor ve
İki kişiden biri vazgeçiyor ve
Biri hep daha çok, ÇOK seviyor be!

Unutulur da gider,
Acı içine döner,
Sonra bir gün, geri döner
Yerini hatırlarsın,
İzi artık yoksa da,
Tam da bugün, işte o gündü!..


Hep aynı başlıyor, bitiyor ve
İki kişiden biri vazgeçiyor ve
Biri hep daha çok, ÇOK seviyor be!
Aynı başlıyor, bitiyor ve
İki kişiden biri vazgeçiyor ve
Biri hep daha çok, ÇOK seviyor be!...

Başlıyor, bitiyor ve
İki kişiden biri vazgeçiyor ve
Biri hep daha çok, ÇOK seviyor be!...

Sana değer de geçer,
Beni deler de geçer,
Seyreden; güler de geçer...



Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır

Sıla سیلا - Töre متن آهنگ


Can Per Perişan Eşim Dostum Uyansın
İmdadımın Vakti Elime Biri Uzansın
Başı dumanım Çare Tutmayanım
Sılaya Gider Döner mi Biri

Allahın Emri Değil
Bu Kulların Aklı
Haktan Gelen Değil Bu
Bebeler Doğar mı Silahlı

Töre Töre Töre
Olur mu Kul Kula Köle
Kin Koydun Kör Yüreğe
Böyle Adalet Olur mu
Huuu huuu huuuu
Böyle Adalet Olur mu

Töre Töre Töreee
Olur mu Kul Kula Köle
Kin Koydun Kör Yüreğe
Böyle Adalet Olur mu
Huuu huuu huuuu
Böyle Adalet Olur mu

Sıla سیلا - Tut Ellerimi متن آهنگ


Daha gözümü açmadan
Seni nasıl görmüşüm
Daha çiçekler açmadan
Buram buram bahar olmuşum

Nerde hüzünler şimdi
Hepsi silindi gitti
Senin kokun yoksa ölürüm sanki
Kaçmak olurmu aşktan

Doğdum seninle baştan
Tatlı sözlerine kapılmışım çoktan
Mevsim döndü bahar geldi
Bakışların gönül çeldi

Güller bile dile geldi
Zamanıdır şimdi tut ellerimi
Mevsim döndü bahar geldi
Bakışların gönül çeldi

Güller bile dile geldi
Zamanıdır şimdi tut ellerimi

Sıla سیلا - Unut Beni متن آهنگ


seni çok sevmiştin
sana değer vermiştim
ama sen benim kalbimi kırdın tatlım
şimdi pişmansın belli
beni seviyormuşsun tabi tabi
beni sevmediğini söle yeter artık söle
beni bırak artık
beni anla artık
yeter artık git ne olur

Sıla سیلا - Uşak Makamı متن آهنگ


Hiç bişeeye deişmedim
senin yüzüne bile bakmadığın dünyanın
ama neler deişti hayatımda
baharını bekleyen kışlara döndüm

Yani aslında lafı dolandırmadan
uşak makamından şarkılar sana
elimde tepsi sofralar sana
bi kuş sütü eksik dağıttğın masada

Gördüğüm herşeeye yapıştırdım seni
sözümü bile tutmadım kendime
ama neler deişti hayatımda
yamura yalvaran toprağa döndüm

Sıla سیلا - Vaziyetler متن آهنگ


Bu vaziyetler hayra alamet değil de
Durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerede düşürdüm

Darıldım sonra barıştım
Hayat kısa yol uzun be narin
Bilenlere de danıştım
Hiçbiri ne âlim ne zâlim

Aman yine mi olmamış
Devam tamam olmamış
Çilem daha dolmamış

Bu vaziyetler hayra alamet değil de
Durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerede düşürdüm

Başa bela bağlanıyorsan
Ah be sakat bir de dağlanıyorsan
Mutluysan amenna
Şarkılardan hal tutmuyorsan

Aman yine mi olmamış
Devam tamam olmamış
Çilem daha dolmamış

Bu vaziyetler hayra alamet değil de
Durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerede düşürdüm.

Sıla سیلا - Vur Kadehi Ustam متن آهنگ


Södürmüşüz feneri salaş bir balıkçıda,
Rengimizi sıyırmışta gitmiş gidenimiz,
Nur cemalimizin astarı kalmış bi tek;
O da kaşık kadar...

Södürmüşüz feneri salaş bir balıkçıda,
Rengimizi sıyırmışta gitmiş gidenimiz,
Nur cemalimizin astarı kalmış bi tek;
O da kaşık kadar...

Vur kadehi ustam, bu gecede sarhoşuz,
Kalan sağlar bizimdir, acıdan mayhoşuz...
İki satırlık adamları musallat ettik ömrümüze,
Bundandır böyle dibe vuruşumuz...
İki satırlık adamları musallat ettik ömrümüze,
Bundandır böyle dibe vuruşumuz,
Bundandır böyle dibe vuruşumuz...

Damla sakız hayallerimize yakamoz vursa,
Bari öyle canlansa da hayat bulsa,
Ne iyi olurdu kalbe kan yine hücum etse...

Vur kadehi ustam, bu gecede sarhoşuz,
Kalan sağlar bizimdir, acıdan mayhoşuz...
İki satırlık adamları musallat ettik ömrümüze,
Bundandır böyle dibe vuruşumuz...
İki satırlık adamları musallat ettik ömrümüze,
Bundandır böyle dibe vuruşumuz,
Bundandır böyle dibe vuruşumuz...


(aahaaahh ah!)

Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır

Sıla سیلا - Yabancı متن آهنگ


Dar kafes hayat cancağızım
Söz kor ateş yanarsın
Zaman merhem ama hercai

Nafile yol iz yalan dolan
Ve maalesef gönül talan
Acıyla hemhâl hadi sağ salim

Yine de yeni güne
Uyanmaya sebebim çok
Gülümsemeye ilelebet
Sıkı sıkı hayata sarılmaya
Direterek

Göre göre hata da yaptım
Pişmanlığım çok
Bile bile aldattım da
Aldandığım çok

Durumlar böyle yabancı
Sendeki dertse
Al benden de aynı

Dar kafes hayat cancağızım
Söz kor ateş yanarsın
Zaman merhem ama beyhude

Sıla سیلا - Yabancı (Bedük Versiyon) متن آهنگ


Dar kafes hayat cancağızım
Söz kor ateş yanarsın
Zaman merhem ama hercai

Nafile yol iz yalan dolan
Ve maalesef gönül talan
Acıyla hemhâl hadi sağ salim

Yine de yeni güne
Uyanmaya sebebim çok
Gülümsemeye ilelebet
Sıkı sıkı hayata sarılmaya
Direterek

Göre göre hata da yaptım
Pişmanlığım çok
Bile bile aldattım da
Aldandığım çok

Durumlar böyle yabancı
Sendeki dertse
Al benden de aynı

Dar kafes hayat cancağızım
Söz kor ateş yanarsın
Zaman merhem ama beyhude

Sıla سیلا - Yan Benimle متن آهنگ


Yalan sevinçle oyalandım
Aklın tuzağında dolandım
Kusuruma bakma zil zurna geldim
Sabahın 5'i kapına dayandım

Erbabım aşk maden
Maden yasaklar namahrem
Kafeste sözler susuyor şimdilik
Uçurur zaman hele dur bakalım

Sırtımda uzun hırka gibi gece
Yarenlik etmez kaytarır hece
Hatıra oturmuş kalkmaz
Halden anlamaz
Derya deniz düşünce

Gezdim seni sokak sokak
Valla yok hesap kitap
İçimde avaz avaz
Yan, yan, yan benimle

Uzun yola gider gibi
Bakma öyle yüzüme
Aman cancağzım etme

Sıla سیلا - Yara Bende متن آهنگ


Kim bilir kim olduk?
Bile, bile; göre, göre...
Sustuklarımız, kaçtıklarımız ne ?
Düşündürmeden durmayan,
Uyku zaten uyutmayan...
Dilde kelamsız, tende selamsız,
Bu halimiz ne ?

Defalarca neşter vurulan,
Sonra geçti deyip sarılan,
Ama hala kanayan yara bende!
Defalarca neşter vurulan,
Sonra geçti deyip sarılan,
Ama hala kanayan yara bende!

Kaç gecedir, sırt sırta,
Bizden başka her şey orda...
Sen mi, ben mi daha cesuruz ayrılmaya?
Kaç gecedir, sırt sırta,
Bizden başka her şey orda...
Sen mi, ben mi daha cesuruz ağlamaya?



Kim bilir kim olduk?
Bile, bile; göre, göre...
Sustuklarımız, kaçtıklarımız ne ?
Düşündürmeden durmayan,
Uyku zaten uyutmayan...
Dilde kelamsız, tende selamsız,
Bu halimiz ne ?

Defalarca neşter vurulan,
Sonra geçti deyip sarılan,
Ama hala kanayan yara bende!
Defalarca neşter vurulan,
Sonra geçti deyip sarılan,
Ama hala kanayan yara bende!

Kaç gecedir, sırt sırta,
Bizden başka her şey orda...
Sen mi, ben mi daha cesuruz ayrılmaya?
Kaç gecedir, sırt sırta,
Bizden başka her şey orda...
Sen mi, ben mi daha cesuruz ağlamaya?
Kaç gecedir, sırt sırta,
Bizden başka her şey orda...
Sen mi, ben mi daha cesuruz ağlamaya?


Söz:Sıla Gençoğlu
Müzik:Sıla Gençoğlu&Efe Bahadır

Sıla سیلا - Yaz Geliyor Heyoo (Pegaito) (Feat. Ciclon) متن آهنگ


SILA:
vurdum kendimi gece sokaklara
anladım ki duramayacağım evde
kalabalık bir parmak balçalar
biraz doyarım hiç değilse
öyle çok içimişim ki o gazla
uyandığımda o baş ağrısıyla
Kendimi senden az sevmenin
bittim ben utandıyıyla

canını pazarda mı buldun
cedim kendimi üstüne basma

yaz geliyor heyoo
hadi içelim heyoo
Uyandır kalbini
Sabah oluyor heyoo

CİCLON:
y bailar tod el tiempo
pegadito a tu cuerpo

consumio el fuego la leña
se asomo la madrugada
ya se fue la ultima estrella
que anoche nos alumbraba

todavia me queda fuerza
pa estrecharte entre mis brazos
mordisquiandote la oreja
te digo cuanto te amo

para bailar este pasito
pegaito es mejor
y asi te robare un besito
chiquitico mi amor

para bailar este pasito
pegaito es mejor
y asi te robare un besito
chiquitico mi amor

SILA:
yaz geliyor heyoo
hadi içelim heyoo
Uyandır kalbini
Sabah oluyor heyoo

CİCLON:
voy a vivir
pagado a ti
te doy mi amor
y el corazon

porque sin ti
no soy feliz
te doy mi amor

SILA:
yaz geliyor heyoo
hadi içelim heyoo
Uyandır kalbini
Sabah oluyor heyoo

Sıla سیلا - Yeniden Başlasam متن آهنگ


Hani eksik kalır ya cümleler tamamlayamazsın
İçinden konuşursun başına varamazsın
Orta çağ karanlığımın tam ortasında
Kaybettim pusulamı denizin dalgasında
Elimi tutsan düşmem inandırsan

Hayatın gölgesinde biraz soluklansam
Yağmurlar yağsa yeniden güneş açsam
Affetsem kendimi biraz soluklansam
Her neyse oldu bitti yeniden başlasam

Sıla سیلا - Yıkılmadan Duvar متن آهنگ


Güçten düşmeye gör,
Gamdan ölmeye gör,
Kendindedir zor, bakma..!
Uyan, esası gör...

Güçten düşmeye gör,
Gamdan ölmeye gör,
Kendindedír zor, bakmá..!
Uyan, esası gör...

Sırtını sıvazlayan da,
Hayatını kollayan da,
Omzuna yaslanan da sèn...

Buraların kahramanı,
Düzenin de istilası,
Girdabı, denizí de sen,sen...

Bu nasıl tuzaktır ?
Kaç kişì haberdar ?
Elini vicdanına koy,
Yıkılmadan duvar...

Bu nasıl tuzaktır ?
Kaç kişi haberdar ?
Elini vicdanına koy,
Yıkılmadan duvar...
Yıkılmadan duvar...
Yıkılmadan duvar...
Yıkılmadan duvar...

Sıla سیلا - Yoruldum متن آهنگ


Bir rüzgara kapıldım gidiyorum
Sonu hayır mı Şer mi bilemiyorum (x2)

Hem çok seviyorum dostlar başına
Hem sıcak demir aşk olsun tutana

Hem çok seviyorum düşman başına
Hem sıcak demir aşk olsun tutana

Ben yoruldum
Söyle senin gücün var mı hala
Kac yenilgi var
Söyle ömürde Allah aşkına

Akışına bıraktım gidiyorum
Sonu hayır mı Şer mi bilemiyorum (x2)

Hem eriyorum günden geceye
Hem kapı duvar verilmiş sözlere (x2)

Ben yoruldum
Söyle senin gücün var mı hala
Kac yenilgi var
Söyle ömürde Allah aşkına.. (x2)

Sıla سیلا - Zamanında متن آهنگ


zamanında ne güzeldi bu bahçeden kopan nar
yüzümde gülümseme bir başka dururdu o zamanlar
ağrılar ödünçtü, içimde koşan çocuklar uslu
misafirlere ne bereketli sofralar kurulurdu

yaz uzundu eskiden
zamanında böyle kayıplar yoktu
sevinçlerimiz gerçekti
gözyaşının ertesi umutlu
(hüzünlerin ertesi umutlu)

güzeldim ben o yazlar kadar zamanında
ailem çoktu
güzeldim ben o yazlar kadar zamanında
yazın bu kadar ağlamak yoktu

zamanında iyimserdik hiç olmaz zannettik ayrılıklar
gelip geçici ömür mücadele büyürmüş bütün doğanlar
yaşım küçükmüş geleni gideni büyükmüş evin
çok olur halası dayısı ama bir evin bir kızı hala benim


Söz: Sıla Gençoğlu, Gözde Kansu
Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır

Sıla سیلا - Zeybek متن آهنگ


İnceden bir ter süzülmüş
Sanırsın misk - i amber sürmüş
Bana akşam gibi baktı
Hem de güpegündüz

Bir sağına bir soluna
Döner güneşle bir
Kollarını aç iki yana
Dile gelir bülbül

Aman efem canım efem
Oyna zeybeğini
Vur dizini yerlere de
İnlesin mevki

Bir yaratmış bir yaratmış
Özenmiş be Yaradan
Söz söyleyene sözüm üstüne
Kalbim kılıç kalkan

Aman efem canım efem
Oyna zeybeğini
Vur dizini yerlere de
İnlesin mevki

Sıla سیلا - Ziyan متن آهنگ


Göster hadisene sual ettim
Maharetini aşk hayal ettim
Gönül senin de, eyledin hep viran

Lütfet hadisene sabrettim
Anlat ucundan merak ettim
Gençliğimi ziyan ettin ziyan

Meğilliyiz olmazlara
İsabetsiz çıkmazlara
O yüzdendir halim toz duman

Bu nasıl gayret
Kastın mı var canıma
Aşk değil zahmet
Sarıldım düşmanıma
Daha da dönme bana
Acımı dövme daha

Bu nasıl gayret
Kastın mı var canıma
Gel de hazmet
Sarıldım düşmanıma
Daha da dönme bana
Acımı dövme daha

Sıla سیلا - Zor Sevdiğimden متن آهنگ


Niye gidemiyorum biliyor musun?
Çünkü emek verdiysen zor.
Meydan okuma öyle hemen
Dur, neden diye sor.

Niye susuyorum anlıyor musun?
Çünkü anlattıkça zor.
Bükme dudağını hemen
Otur o zaman hesabını sor.

Çok sevdiğimden değil; zor sevdiğimden.
İyi günde buradasın, dar günde yoksun neden?
Çok sevdiğimden değil; zor sevdiğimden.
İyi günde buradasın, dar günde yoksun neden?

Güler ömür, ağlar ömür
Farkında olmayız geçer ömür.
Güler ömür, ağlar ömür
Farkında olmayız geçer ömür.

Çok sevdiğimden değil; zor sevdiğimden.
İyi günde buradasın, dar günde yoksun neden?

Niye susuyorum anlıyor musun?
Çünkü anlattıkça zor.
Bükme dudağını hemen,
Otur o zaman hesabını sor.

Çok sevdiğimden değil; zor sevdiğimden.
İyi günde buradasın, dar günde yoksun neden?

Güler ömür, ağlar ömür
Farkında olmayız geçer ömür.

Çok sevdiğimden değil; zor sevdiğimden.
İyi günde buradasın, dar günde yoksun neden?
Çok sevdiğimden değil yahu, zor sevdiğimden.
İyi günde buradasın, dar günde yoksun neden?

Söz ve Müzik: Sıla Gençoğlu
  • ۰۲/۰۳/۲۶
  • حسین حامدی

متن آهنگ سیلا Sıla

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی