پنجره دو جداره مراغه آرتین یو پی وی اس Artin upvc جهت تماشای کارتون کلیک کنید

کارگاه تولید و نصب درب و پنجره دو جداره و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تبریز و مراغه 09149742826 حامدی

پنجره دو جداره مراغه آرتین یو پی وی اس Artin upvc

کارگاه تولید و نصب درب و پنجره دو جداره و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تبریز و مراغه 09149742826 حامدی

✔مناسب ترین قیمت درب و پنجره دو جداره
✔طراحی ، ساخت و نصب انواع مدل پنجره دو جداره
✔استفاده از پروفیل های استاندارد ضد زرد شوندگی با مقاومت بالا همراه با تقویت داخلی گالوانیزه یک
✔شیشه دو و سه جداره صنعتی با گاز و بدون گاز
✔یراق ترک و آلمانی تک حالته دو حالته فولوکس واگنی
✔استعلام قیمت در و پنجره دو جداره، قیمت پنجره دو جداره مارک خوب
✔توری پلیسه ضد باکتریال
✔آماده همکاری با سازندگان و انبوه سازان محترم

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی

قشنگ ترین مداحی صوتی برای ماشین

جمعیت روستای کاسین ورزقان

جمعیت روستای طالبخان مراغه

رصدخانه مراغه در چه قرنی ساخته شد

رصد خانه چیست

اولین رصد خانه در کجا ساخته شد

قیمت پنجره دو جداره مارک خوب

قیمت پنجره دو جداره

استعلام قیمت در و پنجره دو جداره

دانلود کارتون باب اسفنجی شلوار مکعبی دوبله فارسی

نوحه های سید طالع باکویی

دانلود نوحه با کیفیت بالا برای ماشین

گلچین بهترین مداحی ها برای ماشین

مداحی محمدحسین پویانفر

دانلود مداحی من ایرانمو تو عراقی

دانلود اهنگ های جوان پسند برای ماشین

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد برای ماشین

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد برای رقص

دانلود آهنگ های خاص و کمیاب

دانلود آهنگ شاد برای ماشین ریمیکس طولانی

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه بدون سانسور

لیست فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه بدون سانسور با بازی هانده ارچل

فیلم ترکیه ای عاشقانه جدید بدون سانسور با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سینمایی عاشقانه گریه دار ترکیه ای

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه زمان خوشبختی

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه دوبله فارسی

دانستنی ها و اطلاعات عمومی خواندنی

جملات انگیزشی کوتاه

نماز وحشت چند رکعت است و چگونه خوانده می شود؟

  • ۰
  • ۰

جمعیت روستای کلاک سر آمل ۸۸۴۳ است که شامل ۲۹۱۰ خانوار ۴۴۶۳ مرد ۴۳۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای شادمحل آمل ۵۸۱۸ است که شامل ۱۸۵۷ خانوار ۲۹۷۵ مرد ۲۸۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر غربی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای وسطی کلا آمل ۴۴۶۷ است که شامل ۱۴۶۸ خانوار ۲۲۹۰ مرد ۲۱۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اجبارکلا آمل ۴۴۹۹ است که شامل ۱۴۶۲ خانوار ۲۲۹۳ مرد ۲۲۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای بوران آمل ۳۲۴۵ است که شامل ۱۰۵۷ خانوار ۱۶۴۲ مرد ۱۶۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر غربی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای رشکلا آمل ۲۶۶۹ است که شامل ۹۰۲ خانوار ۱۳۶۱ مرد ۱۳۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای مریج محله آمل ۲۰۹۹ است که شامل ۷۱۹ خانوار ۱۰۸۵ مرد ۱۰۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کمدره آمل ۲۰۷۰ است که شامل ۶۹۴ خانوار ۱۰۸۱ مرد ۹۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر غربی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای مرزنگو آمل ۱۶۴۳ است که شامل ۵۸۷ خانوار ۸۱۴ مرد ۸۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اهنگرکلا آمل ۱۷۴۱ است که شامل ۵۸۶ خانوار ۸۵۴ مرد ۸۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای تجن جارعلیا آمل ۱۷۸۴ است که شامل ۵۵۳ خانوار ۸۹۴ مرد ۸۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کمانگرکلا آمل ۱۶۱۵ است که شامل ۵۳۷ خانوار ۸۲۸ مرد ۷۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای شادمحله آمل ۱۷۰۳ است که شامل ۵۳۷ خانوار ۸۷۹ مرد ۸۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای سرخ کلا آمل ۱۵۵۴ است که شامل ۵۲۰ خانوار ۸۰۶ مرد ۷۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای قرق آمل ۱۵۶۶ است که شامل ۵۱۵ خانوار ۷۸۶ مرد ۷۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای درازان آمل ۱۴۷۲ است که شامل ۵۰۱ خانوار ۷۷۶ مرد ۶۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای رزکه آمل ۱۵۹۹ است که شامل ۴۹۹ خانوار ۸۵۴ مرد ۷۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای مرزانکلا آمل ۱۴۵۶ است که شامل ۴۷۶ خانوار ۷۰۹ مرد ۷۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاخیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای هندوکلا آمل ۱۴۱۶ است که شامل ۴۷۵ خانوار ۷۱۷ مرد ۶۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر غربی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اب بخشان آمل ۱۴۵۷ است که شامل ۴۶۷ خانوار ۷۴۹ مرد ۷۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای سائیج محله آمل ۱۳۵۹ است که شامل ۴۴۷ خانوار ۷۱۷ مرد ۶۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پاشاکلا آمل ۱۲۹۰ است که شامل ۴۴۳ خانوار ۶۴۹ مرد ۶۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر غربی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای ترک کلا آمل ۱۳۱۲ است که شامل ۴۲۵ خانوار ۶۶۴ مرد ۶۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای تمسک آمل ۱۱۶۴ است که شامل ۳۸۸ خانوار ۵۷۵ مرد ۵۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای شهنه کلا آمل ۱۰۶۲ است که شامل ۳۷۳ خانوار ۵۵۹ مرد ۵۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر غربی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اوجی اباد آمل ۱۰۹۰ است که شامل ۳۵۸ خانوار ۵۳۲ مرد ۵۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای ورکاده آمل ۹۷۴ است که شامل ۳۳۱ خانوار ۴۹۹ مرد ۴۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کته پشت علیا آمل ۹۳۱ است که شامل ۳۳۰ خانوار ۴۶۲ مرد ۴۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اهنگرکلاعلیا آمل ۹۶۱ است که شامل ۳۲۸ خانوار ۴۸۶ مرد ۴۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای محمداباد آمل ۹۸۶ است که شامل ۳۲۴ خانوار ۵۱۴ مرد ۴۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای طوله کلا آمل ۹۹۰ است که شامل ۳۲۲ خانوار ۵۱۰ مرد ۴۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای رودبار آمل ۹۷۲ است که شامل ۳۲۲ خانوار ۴۷۹ مرد ۴۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای هلومسر آمل ۹۵۶ است که شامل ۳۱۴ خانوار ۵۳۲ مرد ۴۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاخیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای حسین اباد آمل ۹۹۱ است که شامل ۳۱۴ خانوار ۵۰۸ مرد ۴۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای بانصرکلا آمل ۸۶۴ است که شامل ۳۱۴ خانوار ۴۵۷ مرد ۴۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای واسکس آمل ۸۹۹ است که شامل ۳۰۹ خانوار ۴۴۶ مرد ۴۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای معلم کلا آمل ۹۶۷ است که شامل ۳۰۹ خانوار ۵۰۲ مرد ۴۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر غربی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کلاصفا آمل ۹۴۵ است که شامل ۳۰۹ خانوار ۴۸۵ مرد ۴۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کوکده آمل ۸۹۴ است که شامل ۳۰۵ خانوار ۴۴۹ مرد ۴۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای بزمینان آمل ۸۸۲ است که شامل ۳۰۵ خانوار ۴۵۱ مرد ۴۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای مهدی خیل آمل ۹۱۶ است که شامل ۲۹۴ خانوار ۴۵۹ مرد ۴۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اغوزبن آمل ۸۷۴ است که شامل ۲۹۱ خانوار ۴۵۳ مرد ۴۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای سوته کلا آمل ۸۲۷ است که شامل ۲۸۷ خانوار ۴۱۷ مرد ۴۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کنسی آمل ۸۷۱ است که شامل ۲۸۱ خانوار ۴۴۷ مرد ۴۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای شرم کلا آمل ۸۳۹ است که شامل ۲۷۷ خانوار ۴۲۵ مرد ۴۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای هلی کتی آمل ۷۹۰ است که شامل ۲۷۶ خانوار ۳۹۸ مرد ۳۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای میله آمل ۸۱۷ است که شامل ۲۷۶ خانوار ۴۰۸ مرد ۴۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای فیروزکلاسفلی آمل ۸۲۲ است که شامل ۲۷۶ خانوار ۴۱۳ مرد ۴۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر غربی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پایین هشتل آمل ۸۷۰ است که شامل ۲۷۳ خانوار ۴۴۴ مرد ۴۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کچپ سفلی آمل ۸۲۲ است که شامل ۲۶۲ خانوار ۴۲۵ مرد ۳۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای چندرمحله آمل ۸۸۶ است که شامل ۲۵۷ خانوار ۴۴۸ مرد ۴۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاخیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای درزیکلا آمل ۸۲۸ است که شامل ۲۵۶ خانوار ۴۳۸ مرد ۳۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کبودکلا آمل ۷۶۳ است که شامل ۲۵۴ خانوار ۴۰۳ مرد ۳۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اسکی محله آمل ۷۵۵ است که شامل ۲۵۳ خانوار ۳۸۹ مرد ۳۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای تجن جارسفلی آمل ۷۵۴ است که شامل ۲۴۹ خانوار ۳۹۸ مرد ۳۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اوجاک آمل ۷۰۲ است که شامل ۲۴۶ خانوار ۳۶۲ مرد ۳۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای قادی محله آمل ۷۴۰ است که شامل ۲۴۵ خانوار ۳۶۰ مرد ۳۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای ولیس ده آمل ۶۸۱ است که شامل ۲۲۹ خانوار ۳۳۴ مرد ۳۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای مطهرعلیا آمل ۶۱۶ است که شامل ۲۲۹ خانوار ۳۰۶ مرد ۳۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کچپ کلوا آمل ۶۵۱ است که شامل ۲۲۷ خانوار ۳۳۲ مرد ۳۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای فیروزکلاوسطی آمل ۶۵۲ است که شامل ۲۲۶ خانوار ۳۲۴ مرد ۳۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر غربی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اهنگرکلاسفلی آمل ۶۷۱ است که شامل ۲۲۵ خانوار ۳۴۶ مرد ۳۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای چنگاز آمل ۶۶۳ است که شامل ۲۲۴ خانوار ۳۴۸ مرد ۳۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پلک سفلی آمل ۶۹۲ است که شامل ۲۲۴ خانوار ۳۵۷ مرد ۳۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اسپیاربن آمل ۷۵۸ است که شامل ۲۲۴ خانوار ۳۷۲ مرد ۳۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای ولیک علیا آمل ۶۴۶ است که شامل ۲۱۸ خانوار ۳۴۱ مرد ۳۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کچپ علیا آمل ۵۸۵ است که شامل ۲۱۷ خانوار ۲۸۳ مرد ۳۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نوده آمل ۶۳۶ است که شامل ۲۱۱ خانوار ۳۱۹ مرد ۳۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای قلعه کش آمل ۶۰۹ است که شامل ۲۱۱ خانوار ۳۱۱ مرد ۲۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اسلام اباد آمل ۶۵۶ است که شامل ۲۱۰ خانوار ۳۳۳ مرد ۳۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای میخران آمل ۷۳۲ است که شامل ۲۰۸ خانوار ۳۶۴ مرد ۳۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاخیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای غیاث کلا آمل ۵۸۴ است که شامل ۲۰۵ خانوار ۳۰۲ مرد ۲۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پلک علیا آمل ۶۳۲ است که شامل ۲۰۵ خانوار ۳۱۸ مرد ۳۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کمانگرکلا آمل ۶۰۱ است که شامل ۲۰۲ خانوار ۳۰۹ مرد ۲۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کهنه دان آمل ۶۰۲ است که شامل ۲۰۱ خانوار ۳۰۳ مرد ۲۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نظام اباد آمل ۵۹۳ است که شامل ۱۹۹ خانوار ۳۰۸ مرد ۲۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای دارکلا آمل ۵۸۶ است که شامل ۱۹۹ خانوار ۲۹۳ مرد ۲۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای رودباردشت آمل ۵۸۶ است که شامل ۱۹۸ خانوار ۲۹۵ مرد ۲۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای عالیکلااهی آمل ۵۵۵ است که شامل ۱۹۶ خانوار ۲۸۶ مرد ۲۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای جعفراباد آمل ۶۱۴ است که شامل ۱۹۶ خانوار ۳۲۴ مرد ۲۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کوسه رز آمل ۵۷۲ است که شامل ۱۹۵ خانوار ۲۸۵ مرد ۲۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پاشاکلا آمل ۶۰۷ است که شامل ۱۹۳ خانوار ۳۱۵ مرد ۲۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اشکارکلا آمل ۶۰۳ است که شامل ۱۹۳ خانوار ۳۱۷ مرد ۲۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کلیک سر آمل ۵۷۱ است که شامل ۱۸۸ خانوار ۳۰۰ مرد ۲۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای خاص کلا آمل ۵۴۴ است که شامل ۱۸۳ خانوار ۲۸۴ مرد ۲۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای تیرکان آمل ۵۷۴ است که شامل ۱۸۲ خانوار ۳۰۶ مرد ۲۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای بالاهشتل آمل ۵۲۹ است که شامل ۱۷۹ خانوار ۲۶۱ مرد ۲۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای گالش کلا آمل ۵۲۸ است که شامل ۱۷۶ خانوار ۲۶۶ مرد ۲۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای تجنک آمل ۵۳۴ است که شامل ۱۷۴ خانوار ۲۷۶ مرد ۲۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای مسکون آمل ۴۹۱ است که شامل ۱۷۳ خانوار ۲۴۱ مرد ۲۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای مزرس آمل ۵۱۲ است که شامل ۱۷۳ خانوار ۲۵۱ مرد ۲۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای تلیران آمل ۵۱۴ است که شامل ۱۶۹ خانوار ۲۷۱ مرد ۲۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاخیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای تسکابن آمل ۵۹۹ است که شامل ۱۶۹ خانوار ۲۹۱ مرد ۳۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاخیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای رفیع اباد آمل ۵۲۲ است که شامل ۱۶۶ خانوار ۲۷۶ مرد ۲۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کلیکان آمل ۵۱۵ است که شامل ۱۶۵ خانوار ۲۶۷ مرد ۲۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای دوتیره آمل ۵۱۳ است که شامل ۱۶۴ خانوار ۲۷۵ مرد ۲۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای ناندل آمل ۴۲۹ است که شامل ۱۶۲ خانوار ۲۱۸ مرد ۲۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای دنگپیا آمل ۴۵۵ است که شامل ۱۵۹ خانوار ۲۴۰ مرد ۲۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای ترویجان آمل ۴۶۴ است که شامل ۱۵۹ خانوار ۲۳۹ مرد ۲۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اب اسک آمل ۴۵۴ است که شامل ۱۵۸ خانوار ۲۳۸ مرد ۲۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پاشاکلا آمل ۴۹۲ است که شامل ۱۵۶ خانوار ۲۴۹ مرد ۲۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای الو آمل ۴۶۷ است که شامل ۱۵۴ خانوار ۲۴۴ مرد ۲۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پلور آمل ۳۰۲ است که شامل ۱۵۱ خانوار ۱۹۲ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای ورامده آمل ۴۶۰ است که شامل ۱۵۰ خانوار ۲۳۹ مرد ۲۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاخیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای داودکلا آمل ۴۴۴ است که شامل ۱۴۸ خانوار ۲۱۷ مرد ۲۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای چاره آمل ۴۶۰ است که شامل ۱۴۸ خانوار ۲۴۴ مرد ۲۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای عرب خیل آمل ۴۶۷ است که شامل ۱۴۷ خانوار ۲۳۴ مرد ۲۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ بست آمل ۴۰۹ است که شامل ۱۴۵ خانوار ۲۱۴ مرد ۱۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای سالارمحله آمل ۴۸۲ است که شامل ۱۴۴ خانوار ۲۵۰ مرد ۲۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر غربی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نوسر آمل ۳۹۹ است که شامل ۱۴۲ خانوار ۲۰۷ مرد ۱۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای شانه بند آمل ۳۸۳ است که شامل ۱۳۹ خانوار ۱۹۳ مرد ۱۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای سیاه لش آمل ۴۵۷ است که شامل ۱۳۹ خانوار ۲۳۲ مرد ۲۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نواباد آمل ۴۵۵ است که شامل ۱۳۸ خانوار ۲۳۲ مرد ۲۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای جمشیداباد آمل ۴۲۱ است که شامل ۱۳۸ خانوار ۲۱۷ مرد ۲۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای بائیجان آمل ۴۱۵ است که شامل ۱۳۸ خانوار ۲۳۹ مرد ۱۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای فیروزکلاعلیا آمل ۴۱۳ است که شامل ۱۳۷ خانوار ۲۰۵ مرد ۲۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر غربی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای تیرکلا آمل ۴۱۴ است که شامل ۱۳۷ خانوار ۲۰۴ مرد ۲۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کمکلا آمل ۳۸۴ است که شامل ۱۳۳ خانوار ۲۰۹ مرد ۱۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کردخیل آمل ۳۹۱ است که شامل ۱۳۳ خانوار ۱۹۵ مرد ۱۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای قراکلا آمل ۳۶۲ است که شامل ۱۳۳ خانوار ۱۷۴ مرد ۱۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای تنهاکلا آمل ۴۱۲ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۱۹۹ مرد ۲۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای خشکرود آمل ۴۱۵ است که شامل ۱۳۱ خانوار ۲۰۸ مرد ۲۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاخیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای باریک محله آمل ۳۷۳ است که شامل ۱۳۱ خانوار ۱۹۸ مرد ۱۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای دیورز آمل ۳۹۴ است که شامل ۱۳۰ خانوار ۲۰۷ مرد ۱۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاخیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای رییس اباد آمل ۳۷۴ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۲۰۱ مرد ۱۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای تازه اباد آمل ۳۶۶ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۱۹۲ مرد ۱۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای قایمیه علیا آمل ۳۹۲ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۱۹۳ مرد ۱۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای شاه کلا آمل ۳۸۲ است که شامل ۱۲۷ خانوار ۲۰۱ مرد ۱۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای سعدین کلا آمل ۳۸۳ است که شامل ۱۲۷ خانوار ۱۹۰ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پاسکی محله آمل ۳۷۶ است که شامل ۱۲۶ خانوار ۱۹۰ مرد ۱۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای معصوم اباد آمل ۳۸۶ است که شامل ۱۲۴ خانوار ۱۹۴ مرد ۱۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کارچی کلا آمل ۳۹۳ است که شامل ۱۲۴ خانوار ۱۹۷ مرد ۱۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نوگردن آمل ۴۰۲ است که شامل ۱۲۲ خانوار ۲۰۳ مرد ۱۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاخیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای قجرمحله آمل ۳۸۸ است که شامل ۱۲۲ خانوار ۲۱۲ مرد ۱۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای چنگ میان آمل ۳۵۵ است که شامل ۱۲۱ خانوار ۱۸۱ مرد ۱۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نوکلا آمل ۳۵۵ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۱۷۲ مرد ۱۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای زوارک آمل ۳۴۵ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۱۶۸ مرد ۱۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر غربی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای روکش آمل ۳۷۰ است که شامل ۱۱۹ خانوار ۲۰۰ مرد ۱۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کاسب محله آمل ۳۳۵ است که شامل ۱۱۸ خانوار ۱۶۹ مرد ۱۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای بامرکلا آمل ۳۴۸ است که شامل ۱۱۲ خانوار ۱۸۲ مرد ۱۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای گلان آمل ۳۴۱ است که شامل ۱۱۱ خانوار ۱۸۲ مرد ۱۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نوده آمل ۳۳۶ است که شامل ۱۱۰ خانوار ۱۷۳ مرد ۱۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اهنگرکلا آمل ۳۲۵ است که شامل ۱۱۰ خانوار ۱۶۳ مرد ۱۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اسپیاری آمل ۳۰۸ است که شامل ۱۱۰ خانوار ۱۶۳ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای زاغ ده آمل ۳۳۷ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۱۶۶ مرد ۱۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پاشاکلابیش محله آمل ۳۳۳ است که شامل ۱۰۵ خانوار ۱۷۲ مرد ۱۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای سورک آمل ۲۸۹ است که شامل ۱۰۴ خانوار ۱۵۲ مرد ۱۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای ابدنگسر آمل ۲۸۳ است که شامل ۱۰۴ خانوار ۱۴۸ مرد ۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اب گرم آمل ۲۶۲ است که شامل ۱۰۴ خانوار ۱۴۱ مرد ۱۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اغوزکتی آمل ۳۲۲ است که شامل ۱۰۳ خانوار ۱۵۷ مرد ۱۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پولیکیاده آمل ۳۱۰ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۶۳ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای چالی کیاده آمل ۳۱۴ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۶۰ مرد ۱۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاخیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اسپاهیکلا آمل ۳۰۱ است که شامل ۹۹ خانوار ۱۶۴ مرد ۱۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای انج پل آمل ۳۰۵ است که شامل ۹۸ خانوار ۱۵۴ مرد ۱۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای ولیک سفلی آمل ۳۲۸ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۷۳ مرد ۱۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای مرانده آمل ۲۹۳ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کرسی کلا سفلی آمل ۳۱۵ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۵۶ مرد ۱۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی اباد آمل ۲۸۲ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۳۵ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نشل آمل ۲۷۸ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۵۰ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای بیش محله آمل ۲۷۷ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۵۸ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای حسین اباد آمل ۲۹۲ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۴۹ مرد ۱۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای میانرود آمل ۲۶۶ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۳۳ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای مطهرسفلی آمل ۲۷۳ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۳۲ مرد ۱۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای بختیارکتی آمل ۲۷۳ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۳۸ مرد ۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای لتی کلا آمل ۲۶۹ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۲۹ مرد ۱۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای دعو کلا آمل ۲۷۵ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۳۶ مرد ۱۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای تازه اباد آمل ۲۴۴ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۲۵ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای مارکتی آمل ۲۸۳ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۴۵ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کرسی کلا علیا آمل ۲۷۲ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۴۰ مرد ۱۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای درمه کلا آمل ۲۷۵ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۳۹ مرد ۱۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای بامتی آمل ۲۶۲ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۳۶ مرد ۱۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اهن کتی آمل ۲۶۷ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۳۹ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پیشگون آمل ۲۶۰ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۳۳ مرد ۱۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نرگس مرز آمل ۲۵۲ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۲۸ مرد ۱۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای میان محله آمل ۲۸۵ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای جالیکلا آمل ۲۶۴ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۲۴ مرد ۱۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کلامحله آمل ۲۴۷ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای قایمیه سفلی آمل ۲۴۳ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۲۴ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای ممرزکتی آمل ۲۴۰ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای گزانه آمل ۲۴۶ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۲۸ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای شیخ اباد آمل ۲۳۷ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۲۴ مرد ۱۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای سنگر آمل ۲۷۸ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۳۴ مرد ۱۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پنجاب آمل ۲۳۱ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۲۴ مرد ۱۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای موزی کتی سفلی آمل ۲۱۴ است که شامل ۸۲ خانوار ۱۰۸ مرد ۱۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای بورمحله آمل ۲۵۵ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۳۵ مرد ۱۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای بیش محله آمل ۲۵۹ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۳۱ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای خرمن کلا آمل ۲۳۴ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۱۹ مرد ۱۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نائیج اباد آمل ۲۱۹ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای صورت کلا آمل ۲۳۲ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای لاسم آمل ۱۹۹ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۰۶ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پاشاکلا آمل ۲۱۲ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۰۴ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای بوالقلم آمل ۲۴۷ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۲۸ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای وانا آمل ۲۳۱ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۳۰ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کاشی محله آمل ۲۱۳ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۰۶ مرد ۱۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای قلیان کلا آمل ۲۴۳ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای سرهنگ کتی آمل ۲۲۶ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۲۰ مرد ۱۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اب سرفت آمل ۱۹۰ است که شامل ۷۳ خانوار ۹۲ مرد ۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای موسی محله آمل ۲۱۴ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۰۵ مرد ۱۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای ابومحله آمل ۲۲۷ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۱۴ مرد ۱۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای همت اباد آمل ۲۴۰ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای هفت تنان آمل ۲۰۳ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۰۶ مرد ۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نمار آمل ۲۱۱ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۱۰ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای سراج محله آمل ۲۲۶ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۲۱ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای حسین اباد آمل ۲۱۴ است که شامل ۶۹ خانوار ۱۰۴ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای یوسف اباد آمل ۲۰۱ است که شامل ۶۸ خانوار ۱۰۶ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای شاه زید آمل ۲۵۸ است که شامل ۶۸ خانوار ۱۲۶ مرد ۱۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ چال آمل ۲۰۱ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۰۵ مرد ۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اشرف اباد آمل ۱۷۸ است که شامل ۶۵ خانوار ۹۲ مرد ۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای دیه آمل ۱۷۰ است که شامل ۶۳ خانوار ۹۱ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای زیارکلا آمل ۱۹۰ است که شامل ۶۲ خانوار ۱۰۲ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای زارونده آمل ۱۹۳ است که شامل ۶۲ خانوار ۱۰۳ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نیاک آمل ۱۶۶ است که شامل ۶۱ خانوار ۸۳ مرد ۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای گرنا آمل ۱۸۴ است که شامل ۶۱ خانوار ۹۴ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اندوار آمل ۱۸۲ است که شامل ۶۱ خانوار ۹۱ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای ماهوت کلا آمل ۱۸۳ است که شامل ۶۰ خانوار ۹۹ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کردکتی آمل ۱۹۱ است که شامل ۶۰ خانوار ۱۰۲ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پلهم کتی آمل ۱۷۲ است که شامل ۶۰ خانوار ۸۸ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اخا آمل ۱۷۳ است که شامل ۶۰ خانوار ۹۲ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای میانرود آمل ۱۷۱ است که شامل ۵۷ خانوار ۸۵ مرد ۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای حسن اباد آمل ۱۵۸ است که شامل ۵۷ خانوار ۷۸ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اهن سر آمل ۱۵۴ است که شامل ۵۵ خانوار ۸۴ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای زیارود آمل ۱۵۰ است که شامل ۵۰ خانوار ۷۰ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پرن آمل ۱۵۴ است که شامل ۵۰ خانوار ۸۶ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای بلیران آمل ۱۴۰ است که شامل ۵۰ خانوار ۷۲ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر غربی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای عظیم اباد آمل ۱۵۱ است که شامل ۴۹ خانوار ۷۸ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای شنگلده آمل ۱۳۷ است که شامل ۴۹ خانوار ۷۰ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای باغبانکلا آمل ۱۵۲ است که شامل ۴۹ خانوار ۷۳ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نو آباد آمل ۱۵۰ است که شامل ۴۸ خانوار ۷۰ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای موزی کتی علیا آمل ۱۳۳ است که شامل ۴۸ خانوار ۶۲ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای چشمه میانرود آمل ۱۳۹ است که شامل ۴۷ خانوار ۷۵ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای درکاپی آمل ۱۳۹ است که شامل ۴۶ خانوار ۷۴ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای میان رود آمل ۱۴۰ است که شامل ۴۵ خانوار ۶۵ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کهرود آمل ۱۳۳ است که شامل ۴۴ خانوار ۷۰ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای دیوران آمل ۱۱۳ است که شامل ۴۴ خانوار ۵۳ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پپین آمل ۱۱۹ است که شامل ۴۴ خانوار ۶۱ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای انصاری محله آمل ۱۳۴ است که شامل ۴۴ خانوار ۶۶ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کندلو آمل ۱۰۵ است که شامل ۴۳ خانوار ۵۰ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای گنکرج کلا آمل ۱۰۹ است که شامل ۴۲ خانوار ۵۳ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای سوا آمل ۹۴ است که شامل ۴۲ خانوار ۴۷ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای هره پاک آمل ۱۲۸ است که شامل ۴۱ خانوار ۶۲ مرد ۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نواباد آمل ۱۲۲ است که شامل ۳۹ خانوار ۶۶ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای عبدالمناف آمل ۱۱۱ است که شامل ۳۸ خانوار ۵۷ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای شیرکاج آمل ۱۲۹ است که شامل ۳۸ خانوار ۷۱ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پلریه آمل ۱۱۰ است که شامل ۳۷ خانوار ۴۹ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای شیخ محله آمل ۱۱۴ است که شامل ۳۶ خانوار ۵۶ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای چمه بن آمل ۹۸ است که شامل ۳۶ خانوار ۵۱ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای تمسک آمل ۱۱۱ است که شامل ۳۶ خانوار ۶۱ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای ترا آمل ۹۳ است که شامل ۳۶ خانوار ۴۶ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای هاره آمل ۱۰۳ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۴ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای شمس اباد آمل ۸۶ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۲ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای تیار آمل ۹۷ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۵ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پاریمه آمل ۱۰۷ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۳ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای لوط آمل ۹۰ است که شامل ۳۴ خانوار ۴۹ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای ناصراباد آمل ۱۱۴ است که شامل ۳۳ خانوار ۶۳ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای شاهاندشت آمل ۶۹ است که شامل ۳۱ خانوار ۳۳ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای دینان آمل ۹۴ است که شامل ۳۱ خانوار ۳۵ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای لهر آمل ۸۳ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۸ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اله کاج آمل ۹۸ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۵ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای گل پاشا آمل ۸۰ است که شامل ۲۹ خانوار ۴۳ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای سهری آمل ۸۵ است که شامل ۲۹ خانوار ۳۵ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاخیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای ایرا آمل ۶۹ است که شامل ۲۹ خانوار ۳۶ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای انهه آمل ۸۸ است که شامل ۲۹ خانوار ۴۶ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کلری آمل ۷۳ است که شامل ۲۷ خانوار ۳۷ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای گیلاس آمل ۷۷ است که شامل ۲۶ خانوار ۳۵ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای شریعت اباد آمل ۸۴ است که شامل ۲۵ خانوار ۴۳ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای سلطان اباد آمل ۶۶ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۶ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نوا آمل ۵۱ است که شامل ۲۴ خانوار ۲۴ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای قلاکتی آمل ۷۱ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۲ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای عالی جنگل آمل ۸۱ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۲ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاخیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای شهرکتی آمل ۷۲ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۶ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای خرم آمل ۵۹ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۰ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی دلا آمل ۷۲ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۳ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای الیمستان آمل ۷۰ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۷ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای مجیداباد آمل ۶۰ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۰ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوی میانی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای گلمزار آمل ۷۶ است که شامل ۲۲ خانوار ۴۰ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت سر شرقی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای گت کلا آمل ۶۶ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۴ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کفا آمل ۶۰ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۳ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای زیار آمل ۶۲ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۵ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای آقامحمد آباد آمل ۶۵ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۰ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کنارانجام آمل ۵۰ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۸ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای چائوسر محله آمل ۶۳ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۱ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای اسکی محله آمل ۶۳ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۱ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نجارکلا آمل ۵۵ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۲ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای فرح اباد آمل ۶۵ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۴ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی جنوبی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پلمو ن آمل ۴۲ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۲ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کمپ سد لار آمل ۵۰ است که شامل ۱۸ خانوار ۳۲ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای امره آمل ۴۵ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۲ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای لهاش آمل ۳۷ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۱ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کرف آمل ۵۶ است که شامل ۱۷ خانوار ۳۱ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای امیراباد آمل ۶۵ است که شامل ۱۷ خانوار ۳۶ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای نهر آمل ۴۵ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۴ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای کندوا آمل ۴۹ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۸ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای فیره آمل ۳۳ است که شامل ۱۶ خانوار ۱۶ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالالاریجان شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای زرخونی آمل ۴۸ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۹ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چلاو شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای میان ده آمل ۴۳ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۱ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریجان سفلی شهرستان آمل واقع شده است.

جمعیت روستای پایین گنج افروز بابل ۴۹۴۵ است که شامل ۱۶۸۶ خانوار ۲۵۱۲ مرد ۲۴۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گنج افروز شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سیاه کلا محله بابل ۳۸۶۶ است که شامل ۱۲۳۹ خانوار ۱۹۹۵ مرد ۱۸۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گنج افروز شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای روشن اباد بابل ۳۶۳۴ است که شامل ۱۱۵۴ خانوار ۱۸۵۵ مرد ۱۷۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گنج افروز شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اهنگرکلا بابل ۳۵۰۰ است که شامل ۱۱۰۰ خانوار ۱۷۲۲ مرد ۱۷۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شهیداباد بابل ۲۹۴۷ است که شامل ۱۰۳۹ خانوار ۱۴۶۳ مرد ۱۴۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان شهیدآباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پائین بیشه سر بابل ۳۰۹۸ است که شامل ۱۰۳۹ خانوار ۱۵۶۷ مرد ۱۵۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اسبوکلا بابل ۲۶۹۳ است که شامل ۸۷۲ خانوار ۱۳۷۳ مرد ۱۳۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای چاره بابل ۲۵۹۲ است که شامل ۸۶۸ خانوار ۱۳۱۱ مرد ۱۲۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گنج افروز شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای علمدار بابل ۲۳۲۴ است که شامل ۷۸۴ خانوار ۱۱۷۰ مرد ۱۱۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گنج افروز شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای رمنت بابل ۲۲۶۵ است که شامل ۷۶۸ خانوار ۱۱۴۰ مرد ۱۱۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درزئ کلااخوندی پایین بابل ۲۱۵۳ است که شامل ۷۲۷ خانوار ۱۰۸۳ مرد ۱۰۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای گرجی اباد بابل ۲۱۷۴ است که شامل ۷۲۵ خانوار ۱۱۲۶ مرد ۱۰۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کبریاکلا بابل ۱۹۲۵ است که شامل ۶۸۱ خانوار ۹۳۶ مرد ۹۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درزیکلانصیرائی بابل ۱۹۴۲ است که شامل ۶۷۷ خانوار ۱۰۰۶ مرد ۹۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای امین آباد بابل ۱۹۵۲ است که شامل ۶۷۲ خانوار ۹۷۲ مرد ۹۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای هری کنده بابل ۲۰۱۱ است که شامل ۶۶۳ خانوار ۱۰۱۴ مرد ۹۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گنج افروز شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درزئ کلااخوندئ بالا بابل ۲۰۳۶ است که شامل ۶۴۶ خانوار ۱۰۲۷ مرد ۱۰۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای دیوا ملکشاه بابل ۱۸۶۸ است که شامل ۶۴۳ خانوار ۹۳۲ مرد ۹۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سلطان محمدطاهر بابل ۲۰۸۱ است که شامل ۶۳۴ خانوار ۱۱۳۰ مرد ۹۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درونکلاشرقی بابل ۱۷۸۱ است که شامل ۶۲۷ خانوار ۸۶۳ مرد ۹۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پائین احمدچاله پی بابل ۱۸۷۵ است که شامل ۶۰۸ خانوار ۹۶۱ مرد ۹۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ترک محله بابل ۱۸۱۱ است که شامل ۵۸۰ خانوار ۹۱۶ مرد ۸۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درازکلا بابل ۱۶۹۴ است که شامل ۵۷۳ خانوار ۸۵۸ مرد ۸۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شوب کلا بابل ۱۵۹۰ است که شامل ۵۶۳ خانوار ۸۱۵ مرد ۷۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان شهیدآباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بالااحمدچاله پی بابل ۱۷۳۳ است که شامل ۵۶۳ خانوار ۸۶۲ مرد ۸۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای خراسان محله بابل ۱۷۰۹ است که شامل ۵۵۴ خانوار ۸۶۱ مرد ۸۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای برسمنان بابل ۱۶۰۰ است که شامل ۵۱۹ خانوار ۸۲۵ مرد ۷۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اطاق سرا بابل ۱۵۲۱ است که شامل ۴۹۶ خانوار ۷۹۲ مرد ۷۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ولوکلا بابل ۱۴۸۱ است که شامل ۴۹۵ خانوار ۷۴۸ مرد ۷۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای الله رودبار بابل ۱۵۰۲ است که شامل ۴۹۴ خانوار ۷۶۹ مرد ۷۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای دون سر بابل ۱۴۷۷ است که شامل ۴۹۲ خانوار ۷۴۷ مرد ۷۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اغوزبن بابل ۱۴۴۲ است که شامل ۴۶۳ خانوار ۷۴۲ مرد ۷۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اقاملک بابل ۱۳۷۰ است که شامل ۴۵۹ خانوار ۶۹۹ مرد ۶۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای هتکه پشت بابل ۱۳۷۰ است که شامل ۴۵۷ خانوار ۶۸۶ مرد ۶۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گنج افروز شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای متی کلا بابل ۲۹۰۲ است که شامل ۴۴۳ خانوار ۲۱۵۸ مرد ۷۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شیردارکلا بابل ۱۱۳۸ است که شامل ۴۳۹ خانوار ۵۵۵ مرد ۵۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای حاجیکلا بابل ۱۳۳۶ است که شامل ۴۳۳ خانوار ۶۶۲ مرد ۶۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای مرزون آباد درویش خیل بابل ۱۳۰۳ است که شامل ۴۲۶ خانوار ۶۵۸ مرد ۶۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پایین بازیار بابل ۱۲۷۹ است که شامل ۴۲۵ خانوار ۶۵۱ مرد ۶۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای گونه کلا بابل ۱۱۹۰ است که شامل ۴۲۰ خانوار ۵۸۶ مرد ۶۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای حمزه کلا شش پل بابل ۱۲۳۵ است که شامل ۴۱۷ خانوار ۶۳۰ مرد ۶۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای میررودپشت بابل ۱۲۲۵ است که شامل ۴۱۰ خانوار ۶۳۱ مرد ۵۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گنج افروز شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ناریوران شرقی بابل ۱۳۱۲ است که شامل ۴۰۴ خانوار ۶۲۶ مرد ۶۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کلاگرمحله بابل ۱۲۱۱ است که شامل ۴۰۴ خانوار ۵۸۳ مرد ۶۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پیجا کلا بابل ۱۱۹۹ است که شامل ۴۰۳ خانوار ۶۲۱ مرد ۵۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ارمک بابل ۱۱۸۲ است که شامل ۴۰۱ خانوار ۵۹۶ مرد ۵۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ادملا بابل ۱۲۳۹ است که شامل ۳۹۰ خانوار ۶۴۴ مرد ۵۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بوله کلامرزون اباد بابل ۱۱۶۶ است که شامل ۳۸۹ خانوار ۵۸۲ مرد ۵۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای خردون کلا بابل ۱۱۷۲ است که شامل ۳۸۸ خانوار ۵۸۲ مرد ۵۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کفشگرکلا بابل ۱۱۷۸ است که شامل ۳۸۶ خانوار ۵۹۲ مرد ۵۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای تلی گران بابل ۱۰۱۵ است که شامل ۳۷۱ خانوار ۴۹۹ مرد ۵۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پایین مرزبال بابل ۱۱۹۴ است که شامل ۳۶۷ خانوار ۶۰۹ مرد ۵۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای طلوت بابل ۱۰۵۶ است که شامل ۳۶۲ خانوار ۵۳۳ مرد ۵۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای میدان سرکشتلی بابل ۱۰۲۸ است که شامل ۳۵۷ خانوار ۵۱۹ مرد ۵۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پوست کلا بابل ۱۰۸۶ است که شامل ۳۵۵ خانوار ۵۳۶ مرد ۵۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درونکلاغربی بابل ۱۰۶۰ است که شامل ۳۵۲ خانوار ۴۹۸ مرد ۵۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای تهمتن کلا بابل ۱۱۸۴ است که شامل ۳۵۲ خانوار ۵۹۷ مرد ۵۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای الله چال بابل ۱۰۶۵ است که شامل ۳۵۱ خانوار ۵۵۳ مرد ۵۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای صورت بابل ۱۰۳۴ است که شامل ۳۵۰ خانوار ۵۲۶ مرد ۵۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای لنگور بابل ۱۰۶۳ است که شامل ۳۴۸ خانوار ۵۳۸ مرد ۵۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای باریک کلا بابل ۱۰۹۸ است که شامل ۳۴۸ خانوار ۵۵۲ مرد ۵۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بالاسرست بابل ۱۰۲۵ است که شامل ۳۴۷ خانوار ۵۱۵ مرد ۵۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای نقارچی محله بابل ۱۰۹۰ است که شامل ۳۴۵ خانوار ۵۶۳ مرد ۵۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کهرکنارکشتلی بابل ۱۰۲۷ است که شامل ۳۴۳ خانوار ۵۲۳ مرد ۵۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان شهیدآباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ابوالحسن کلا بابل ۱۰۳۲ است که شامل ۳۴۳ خانوار ۵۱۳ مرد ۵۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بالامرزناک بابل ۱۰۵۲ است که شامل ۳۳۸ خانوار ۵۲۵ مرد ۵۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درزیکلااقاشفیع بابل ۹۳۷ است که شامل ۳۳۶ خانوار ۴۷۹ مرد ۴۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای گاوان کلا بابل ۱۰۶۵ است که شامل ۳۳۴ خانوار ۵۴۷ مرد ۵۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بیجی کلا بابل ۱۰۸۸ است که شامل ۳۳۲ خانوار ۵۵۴ مرد ۵۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سیاه درکا بابل ۹۳۸ است که شامل ۳۲۸ خانوار ۴۸۶ مرد ۴۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بالابازیار بابل ۹۴۷ است که شامل ۳۲۸ خانوار ۴۷۹ مرد ۴۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای چمازکلا بابل ۱۰۰۷ است که شامل ۳۲۰ خانوار ۵۰۱ مرد ۵۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای دهک بابل ۹۴۲ است که شامل ۳۱۹ خانوار ۴۸۴ مرد ۴۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای گردرودبار بابل ۹۹۱ است که شامل ۳۱۵ خانوار ۴۹۳ مرد ۴۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای دارد کاشت بابل ۹۴۲ است که شامل ۳۱۵ خانوار ۴۷۳ مرد ۴۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای هلیدشت بابل ۹۶۵ است که شامل ۳۰۴ خانوار ۴۵۹ مرد ۵۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای منصورکنده بابل ۹۱۱ است که شامل ۳۰۲ خانوار ۴۶۵ مرد ۴۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی کلا بابل ۹۳۱ است که شامل ۳۰۲ خانوار ۴۸۰ مرد ۴۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای صلح دارکلا بابل ۸۶۷ است که شامل ۲۹۶ خانوار ۴۲۹ مرد ۴۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان شهیدآباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شیرسوار بابل ۹۵۳ است که شامل ۲۹۳ خانوار ۴۶۷ مرد ۴۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای دلاورکلا بابل ۹۰۸ است که شامل ۲۸۸ خانوار ۴۶۴ مرد ۴۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای معلم کلا بابل ۸۸۵ است که شامل ۲۸۳ خانوار ۴۴۲ مرد ۴۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان شهیدآباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای مومن اباد بابل ۷۳۴ است که شامل ۲۸۲ خانوار ۳۶۵ مرد ۳۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان شهیدآباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کمانگر بابل ۹۰۰ است که شامل ۲۷۶ خانوار ۴۵۸ مرد ۴۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بالابیشه سر بابل ۸۲۲ است که شامل ۲۷۳ خانوار ۴۲۴ مرد ۳۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کاشیکلا بابل ۷۹۶ است که شامل ۲۷۰ خانوار ۴۰۸ مرد ۳۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شاره بابل ۸۲۸ است که شامل ۲۶۸ خانوار ۴۰۹ مرد ۴۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پائین محله کشتلی بابل ۷۹۰ است که شامل ۲۶۸ خانوار ۴۰۰ مرد ۳۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای گنج کلاپائین بابل ۸۳۹ است که شامل ۲۶۷ خانوار ۴۳۶ مرد ۴۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای چهره بابل ۷۵۹ است که شامل ۲۶۶ خانوار ۳۷۰ مرد ۳۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درویش خاک بالا بابل ۷۸۲ است که شامل ۲۶۴ خانوار ۳۹۳ مرد ۳۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سیدکلا بابل ۷۳۶ است که شامل ۲۵۹ خانوار ۳۵۸ مرد ۳۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ملامحله بابل ۷۲۴ است که شامل ۲۵۸ خانوار ۳۶۳ مرد ۳۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کاردرکلا بابل ۶۶۲ است که شامل ۲۵۶ خانوار ۳۲۹ مرد ۳۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای موزی گله بابل ۷۵۵ است که شامل ۲۵۵ خانوار ۳۷۰ مرد ۳۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اندیکلا بابل ۷۱۰ است که شامل ۲۵۵ خانوار ۳۵۴ مرد ۳۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای چمازین بابل ۷۶۹ است که شامل ۲۵۰ خانوار ۳۹۸ مرد ۳۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای دلاورکلا بابل ۷۶۴ است که شامل ۲۴۷ خانوار ۳۹۳ مرد ۳۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پائین میرکلا بابل ۷۰۹ است که شامل ۲۴۷ خانوار ۳۶۷ مرد ۳۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای هلال کلا بابل ۷۸۱ است که شامل ۲۴۳ خانوار ۳۹۷ مرد ۳۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اکتیج کلا بابل ۷۶۳ است که شامل ۲۴۰ خانوار ۳۹۹ مرد ۳۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اسپی کلارمنت بابل ۷۳۹ است که شامل ۲۳۹ خانوار ۳۷۸ مرد ۳۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای استردیکلا بابل ۶۸۰ است که شامل ۲۳۸ خانوار ۳۴۷ مرد ۳۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کریکلا بابل ۶۵۱ است که شامل ۲۳۳ خانوار ۳۴۷ مرد ۳۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کردمحله بابل ۶۸۶ است که شامل ۲۲۳ خانوار ۳۳۶ مرد ۳۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای احمدکلا بابل ۷۸۳ است که شامل ۲۲۱ خانوار ۴۰۰ مرد ۳۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای رییس کلا بابل ۶۸۷ است که شامل ۲۱۹ خانوار ۳۴۰ مرد ۳۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کاردیکلا بابل ۶۵۱ است که شامل ۲۱۷ خانوار ۳۲۳ مرد ۳۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای قمی کلا بابل ۶۱۲ است که شامل ۲۱۶ خانوار ۲۹۹ مرد ۳۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای گل چوب بابل ۶۰۴ است که شامل ۲۱۴ خانوار ۳۰۵ مرد ۲۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درزیکلابزرگ بابل ۶۲۷ است که شامل ۲۱۴ خانوار ۳۰۷ مرد ۳۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای زوارده بابل ۶۷۱ است که شامل ۲۱۱ خانوار ۳۴۵ مرد ۳۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای نوایی کلا بابل ۷۲۷ است که شامل ۲۰۹ خانوار ۳۷۷ مرد ۳۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای نوشیروان کلا بابل ۵۸۰ است که شامل ۲۰۸ خانوار ۲۷۹ مرد ۳۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای مرزبال بابل ۶۳۰ است که شامل ۲۰۸ خانوار ۳۱۴ مرد ۳۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شریعت کلا بابل ۶۰۴ است که شامل ۲۰۶ خانوار ۳۱۱ مرد ۲۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ارچی بابل ۶۴۳ است که شامل ۲۰۶ خانوار ۳۲۰ مرد ۳۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بنگرکلا بابل ۶۰۷ است که شامل ۲۰۴ خانوار ۲۹۱ مرد ۳۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بصرابالا بابل ۶۲۲ است که شامل ۲۰۴ خانوار ۳۱۶ مرد ۳۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پائین کروکلا بابل ۵۹۹ است که شامل ۱۹۷ خانوار ۳۱۴ مرد ۲۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای انارستان بابل ۶۳۴ است که شامل ۱۹۳ خانوار ۳۱۱ مرد ۳۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای هلی خال بابل ۵۸۶ است که شامل ۱۹۲ خانوار ۲۹۷ مرد ۲۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کامکلا بابل ۵۹۵ است که شامل ۱۹۲ خانوار ۳۱۳ مرد ۲۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای خطیب بابل ۶۱۱ است که شامل ۱۹۲ خانوار ۳۰۸ مرد ۳۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کپورچال بابل ۵۴۲ است که شامل ۱۸۷ خانوار ۲۶۰ مرد ۲۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای قائمیه بابل ۵۵۱ است که شامل ۱۸۷ خانوار ۲۸۷ مرد ۲۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای زعفران کلا بابل ۵۸۳ است که شامل ۱۸۷ خانوار ۲۸۹ مرد ۲۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شوب محله بابل ۵۳۶ است که شامل ۱۸۶ خانوار ۲۶۷ مرد ۲۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای امیرکلا بابل ۴۶۴ است که شامل ۱۸۶ خانوار ۲۱۶ مرد ۲۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اسب شورپی بابل ۵۶۷ است که شامل ۱۸۶ خانوار ۳۰۱ مرد ۲۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای قصاب ذالکان بابل ۵۰۵ است که شامل ۱۸۵ خانوار ۲۷۶ مرد ۲۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای قادیکلا بابل ۵۰۸ است که شامل ۱۸۰ خانوار ۲۵۱ مرد ۲۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای گله کلا بابل ۵۵۰ است که شامل ۱۷۹ خانوار ۳۰۳ مرد ۲۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شاهرضاگاوزن محله بابل ۵۵۶ است که شامل ۱۷۹ خانوار ۲۸۰ مرد ۲۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درزیکلاکریم کلا بابل ۵۲۷ است که شامل ۱۷۷ خانوار ۲۷۴ مرد ۲۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ورمتون بابل ۵۱۵ است که شامل ۱۷۶ خانوار ۲۵۵ مرد ۲۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بصراپایین بابل ۵۳۳ است که شامل ۱۷۶ خانوار ۲۷۸ مرد ۲۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سادات محله بابل ۵۳۱ است که شامل ۱۷۵ خانوار ۲۵۸ مرد ۲۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای زاهدکلا بابل ۵۵۶ است که شامل ۱۷۵ خانوار ۲۶۴ مرد ۲۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای چناربن بابل ۴۶۷ است که شامل ۱۷۳ خانوار ۲۲۲ مرد ۲۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای قران تالار بابل ۴۳۰ است که شامل ۱۷۱ خانوار ۲۰۰ مرد ۲۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای تشون بابل ۵۵۸ است که شامل ۱۷۱ خانوار ۲۹۵ مرد ۲۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای زیتاکلا بابل ۵۱۶ است که شامل ۱۷۰ خانوار ۲۷۷ مرد ۲۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای میاندسته بابل ۵۱۲ است که شامل ۱۶۹ خانوار ۲۷۰ مرد ۲۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای قصاب کلا میانده بابل ۵۶۰ است که شامل ۱۶۹ خانوار ۲۸۲ مرد ۲۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای چناربن کشتلی بابل ۵۰۵ است که شامل ۱۶۹ خانوار ۲۵۹ مرد ۲۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بالامیرکلا بابل ۴۶۵ است که شامل ۱۶۹ خانوار ۲۴۵ مرد ۲۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای لدار بابل ۵۳۱ است که شامل ۱۶۷ خانوار ۲۷۳ مرد ۲۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای لمسوکلاغربی بابل ۴۷۳ است که شامل ۱۶۵ خانوار ۲۴۵ مرد ۲۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای میان بورا بابل ۴۵۰ است که شامل ۱۶۰ خانوار ۲۲۲ مرد ۲۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای امیرده بابل ۴۹۱ است که شامل ۱۶۰ خانوار ۲۵۳ مرد ۲۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای مشهدسرا بابل ۴۶۷ است که شامل ۱۵۸ خانوار ۲۲۸ مرد ۲۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای گاوزن محله بابل ۴۲۷ است که شامل ۱۵۸ خانوار ۲۱۴ مرد ۲۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای فیروزاباد بابل ۵۴۱ است که شامل ۱۵۶ خانوار ۲۸۷ مرد ۲۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بندارکلااغوزین بابل ۵۰۸ است که شامل ۱۵۶ خانوار ۲۵۶ مرد ۲۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای یورمحله بابل ۴۴۹ است که شامل ۱۵۴ خانوار ۲۲۳ مرد ۲۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای للوک بابل ۴۶۰ است که شامل ۱۵۴ خانوار ۲۲۶ مرد ۲۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بیل پی ابوالحسن کلا بابل ۴۳۹ است که شامل ۱۵۴ خانوار ۲۳۴ مرد ۲۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای مشهدی کلا بابل ۴۸۶ است که شامل ۱۵۳ خانوار ۲۵۳ مرد ۲۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بالاکروکلا بابل ۴۳۷ است که شامل ۱۵۲ خانوار ۲۰۵ مرد ۲۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای متکه بابل ۴۳۱ است که شامل ۱۵۱ خانوار ۲۱۷ مرد ۲۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای راه کلا بابل ۴۶۹ است که شامل ۱۵۱ خانوار ۲۳۹ مرد ۲۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای نقیب کلاثلاث بابل ۴۴۶ است که شامل ۱۴۹ خانوار ۲۲۱ مرد ۲۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گنج افروز شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سفیدتوربالا بابل ۳۹۸ است که شامل ۱۴۷ خانوار ۱۹۴ مرد ۲۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کرتیچ کلا بابل ۴۱۲ است که شامل ۱۴۶ خانوار ۲۰۳ مرد ۲۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درزی محله بابل ۴۰۵ است که شامل ۱۴۶ خانوار ۲۰۲ مرد ۲۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پاریکلا بابل ۴۶۶ است که شامل ۱۴۵ خانوار ۲۴۲ مرد ۲۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای نودهک بابل ۴۳۵ است که شامل ۱۴۳ خانوار ۲۳۱ مرد ۲۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای عالی زمین بابل ۴۶۶ است که شامل ۱۴۲ خانوار ۲۳۱ مرد ۲۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سلیمان کلا بابل ۳۹۵ است که شامل ۱۴۲ خانوار ۱۹۹ مرد ۱۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کلنگا بابل ۴۲۴ است که شامل ۱۴۰ خانوار ۱۹۹ مرد ۲۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پایین سرست بابل ۴۱۳ است که شامل ۱۳۹ خانوار ۲۰۸ مرد ۲۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بالاگنج افروز بابل ۴۰۸ است که شامل ۱۳۹ خانوار ۲۰۱ مرد ۲۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای افرابن۲ بابل ۴۴۱ است که شامل ۱۳۹ خانوار ۲۲۲ مرد ۲۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کاسمان کلا بابل ۴۰۰ است که شامل ۱۳۸ خانوار ۲۱۳ مرد ۱۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سوربن بابل ۴۱۷ است که شامل ۱۳۸ خانوار ۲۱۶ مرد ۲۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سرحمام ابوالحسن کلا بابل ۴۰۴ است که شامل ۱۳۷ خانوار ۲۰۷ مرد ۱۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پایین سیدکلا بابل ۳۹۹ است که شامل ۱۳۷ خانوار ۲۰۶ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای مهدی اباد بابل ۳۹۹ است که شامل ۱۳۶ خانوار ۱۹۴ مرد ۲۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کلاگرکلا بابل ۴۳۸ است که شامل ۱۳۵ خانوار ۲۲۵ مرد ۲۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای دیودشت بابل ۳۸۸ است که شامل ۱۳۴ خانوار ۲۰۰ مرد ۱۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گنج افروز شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کلهودشت پائین بابل ۳۷۴ است که شامل ۱۳۳ خانوار ۱۸۳ مرد ۱۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ناریوران غربی بابل ۴۰۸ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۲۰۶ مرد ۲۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شریعت کلاکریم کلا بابل ۴۱۵ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۲۲۲ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای امامزاده عباس بابل ۴۰۴ است که شامل ۱۳۱ خانوار ۱۸۷ مرد ۲۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای نجارکلا بابل ۴۱۱ است که شامل ۱۳۰ خانوار ۲۰۸ مرد ۲۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سفیدتورپایین بابل ۳۶۶ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۱۸۸ مرد ۱۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کلاگرسرا بابل ۳۶۹ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۱۹۰ مرد ۱۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان شهیدآباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شیخ محله بابل ۳۵۸ است که شامل ۱۲۶ خانوار ۱۷۹ مرد ۱۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پطرودپی بابل ۳۵۵ است که شامل ۱۲۴ خانوار ۱۷۹ مرد ۱۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان شهیدآباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کتی سر بابل ۳۹۷ است که شامل ۱۲۲ خانوار ۱۹۰ مرد ۲۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای مقریکلا بابل ۳۷۲ است که شامل ۱۲۱ خانوار ۱۹۶ مرد ۱۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای فولادکلا بابل ۳۵۳ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۱۷۷ مرد ۱۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای علی اباد بابل ۳۶۶ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۱۹۱ مرد ۱۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ رودپی بابل ۳۴۴ است که شامل ۱۱۶ خانوار ۱۷۴ مرد ۱۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درویش خاک پائین بابل ۳۴۸ است که شامل ۱۱۶ خانوار ۱۸۳ مرد ۱۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درازکش بابل ۳۲۵ است که شامل ۱۱۵ خانوار ۱۶۴ مرد ۱۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای خرجی کلا بابل ۳۳۶ است که شامل ۱۱۵ خانوار ۱۶۶ مرد ۱۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بندبن بابل ۳۹۲ است که شامل ۱۱۵ خانوار ۲۰۳ مرد ۱۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بوله کلا بابل ۳۷۹ است که شامل ۱۱۴ خانوار ۱۹۰ مرد ۱۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بابلکان علیا بابل ۳۴۹ است که شامل ۱۱۴ خانوار ۱۷۵ مرد ۱۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سفیدتور بابل ۳۲۴ است که شامل ۱۱۳ خانوار ۱۵۹ مرد ۱۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای چوب بست بابل ۳۲۹ است که شامل ۱۱۲ خانوار ۱۶۴ مرد ۱۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کتی سر بابل ۳۶۲ است که شامل ۱۱۱ خانوار ۱۸۵ مرد ۱۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بالابورا بابل ۳۲۴ است که شامل ۱۱۰ خانوار ۱۷۱ مرد ۱۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای محموداباد بابل ۳۷۴ است که شامل ۱۰۹ خانوار ۱۹۴ مرد ۱۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای زریوران بابل ۳۶۹ است که شامل ۱۰۹ خانوار ۱۸۱ مرد ۱۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای مظفرکلا بابل ۳۴۵ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۱۷۷ مرد ۱۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای گنج کلابالا بابل ۳۳۲ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۱۶۲ مرد ۱۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کرفوکلا بابل ۲۹۲ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کاظم بیکی بابل ۳۱۶ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۱۵۹ مرد ۱۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای گردن بری سفلی بابل ۳۱۰ است که شامل ۱۰۵ خانوار ۱۴۸ مرد ۱۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ارکا بابل ۳۲۳ است که شامل ۱۰۵ خانوار ۱۶۲ مرد ۱۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای دیواعمران بابل ۲۶۹ است که شامل ۱۰۴ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ازارسی بابل کنار بابل ۳۴۳ است که شامل ۱۰۴ خانوار ۱۸۴ مرد ۱۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای گله محله بابل ۳۱۵ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۵۶ مرد ۱۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کلمدان نقیب بابل ۲۸۶ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ویشگون بابل ۲۸۱ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۳۹ مرد ۱۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای نی کلا بابل ۳۳۲ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۶۱ مرد ۱۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای تاری محله بابل ۳۲۸ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۶۳ مرد ۱۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای طرقچی کلا بابل ۲۸۷ است که شامل ۹۹ خانوار ۱۴۵ مرد ۱۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای داودکلااستانه سر بابل ۲۶۹ است که شامل ۹۹ خانوار ۱۲۸ مرد ۱۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ولی عصر بابل ۳۲۹ است که شامل ۹۸ خانوار ۱۶۵ مرد ۱۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای مزداکتی بابل ۲۹۸ است که شامل ۹۸ خانوار ۱۵۷ مرد ۱۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شیاده سادات محله بابل ۳۲۲ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۶۹ مرد ۱۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای دری کنده بابل ۳۰۵ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۵۴ مرد ۱۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ممرزکن بابل ۲۹۷ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۵۸ مرد ۱۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای یورسیاه کلامحله بابل ۲۷۵ است که شامل ۹۳ خانوار ۱۴۱ مرد ۱۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کبودکلا بابل ۳۰۴ است که شامل ۹۳ خانوار ۱۵۸ مرد ۱۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شمشیرمحله بابل ۲۷۶ است که شامل ۹۳ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای فیروزجاثابت بابل ۲۷۵ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درزیکلااخوندبابا بابل ۲۸۹ است که شامل ۹۱ خانوار ۱۳۸ مرد ۱۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای گرمیچ بابل ۲۵۳ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۲۹ مرد ۱۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای قلعه بابل ۲۹۲ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۴۷ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پهناور بابل ۲۷۲ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۴۲ مرد ۱۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کمل چو سر بابل ۲۶۱ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۲۵ مرد ۱۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای رستم کلا بابل ۲۶۶ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۳۹ مرد ۱۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای چالرز بابل ۳۰۷ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۶۱ مرد ۱۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای تنهاکلا بابل ۲۷۹ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شهیدعبداله بابل ۲۳۷ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۲۶ مرد ۱۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پائین مرزناک بابل ۲۶۱ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۱۴ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درزی کلاکوچک بابل ۲۶۰ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۲۶ مرد ۱۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پلنگ دره بابل ۲۵۷ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پنبه جار بابل ۲۵۶ است که شامل ۸۴ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پازمین بابل ۲۵۷ است که شامل ۸۴ خانوار ۱۳۲ مرد ۱۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ازارکل بابل ۲۶۹ است که شامل ۸۴ خانوار ۱۳۰ مرد ۱۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بالف کلاشرقی بابل ۲۳۸ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۱۰ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای درزئ کلانوشیروان بابل ۲۲۷ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سنگچی بابل ۲۳۱ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۱۵ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پشت سیم بابل ۲۴۵ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای خراطکلا بابل ۲۲۰ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۰۷ مرد ۱۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای میان دره بابل ۲۴۷ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۲۰ مرد ۱۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای قصاب امیر بابل ۲۳۳ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۰۵ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای حمزه رضا بابل ۲۵۴ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۳۱ مرد ۱۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای فیروزاباد بابل ۲۱۳ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۱۰ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان شهیدآباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای فلکا بابل ۲۷۱ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۳۹ مرد ۱۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بیشه محله بابل ۱۹۶ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۰۴ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اسبو بابل ۱۸۹ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۰۲ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کنسلو بابل ۱۸۲ است که شامل ۷۵ خانوار ۹۹ مرد ۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای خلیل کلا بابل ۲۰۲ است که شامل ۷۵ خانوار ۱۰۰ مرد ۱۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اجاک بابل ۲۲۶ است که شامل ۷۵ خانوار ۱۲۴ مرد ۱۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای منسکلا بابل ۲۲۳ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۰۹ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پیتکا بابل ۲۱۷ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۱۱ مرد ۱۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای مصیرمحله بابل ۲۳۵ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۳۱ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پولک رودپی بابل ۲۳۴ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سیدکلا بابل ۱۹۴ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۰۷ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ترجیکلا بابل ۲۲۳ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۰۹ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گنج افروز شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای هلی بن بابل ۲۰۲ است که شامل ۷۰ خانوار ۹۷ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای مرتع بلکرون بابل ۱۹۲ است که شامل ۷۰ خانوار ۹۲ مرد ۱۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای تیرکن بابل ۲۰۵ است که شامل ۶۷ خانوار ۱۰۱ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای دینکچال و لیسه بابل ۱۸۷ است که شامل ۶۶ خانوار ۹۹ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای میانرود بابل ۲۲۵ است که شامل ۶۵ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای تاریکلا بابل ۱۸۷ است که شامل ۶۵ خانوار ۹۰ مرد ۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای امامزاده رضا بابل ۲۱۴ است که شامل ۶۵ خانوار ۱۰۶ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای هندوری بابل ۱۸۵ است که شامل ۶۴ خانوار ۱۰۰ مرد ۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شیاده بالا بابل ۱۷۴ است که شامل ۶۳ خانوار ۹۰ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای لمارون بابل ۱۸۸ است که شامل ۶۲ خانوار ۹۶ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای خرابه خوشرود پی بابل ۱۹۴ است که شامل ۶۲ خانوار ۱۰۸ مرد ۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای تیرکلا بابل ۲۴۴ است که شامل ۶۱ خانوار ۱۲۵ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بابااباد بابل ۱۸۶ است که شامل ۶۱ خانوار ۹۳ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای وتیله بابل ۲۳۳ است که شامل ۶۰ خانوار ۱۵۴ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بالاولیک بابل ۱۸۹ است که شامل ۶۰ خانوار ۱۰۱ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اهنگرکلا بابل ۱۸۹ است که شامل ۶۰ خانوار ۹۰ مرد ۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ولیک بابل ۱۸۰ است که شامل ۵۹ خانوار ۹۱ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کلهودشت بالا بابل ۱۷۹ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۶ مرد ۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کاردگرکلا بابل ۱۷۷ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۰ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای دولت رودبار بابل ۱۷۴ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۱ مرد ۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای خونکاه زرزمه بابل ۱۹۵ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۵ مرد ۱۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اخمن بابل ۱۷۶ است که شامل ۵۷ خانوار ۸۸ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای فیل بند بابل ۱۴۸ است که شامل ۵۵ خانوار ۷۲ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ازاران بابل ۱۵۸ است که شامل ۵۵ خانوار ۸۹ مرد ۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اری بابل ۲۱۸ است که شامل ۵۵ خانوار ۷۷ مرد ۱۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای میرملک بابل ۱۶۲ است که شامل ۵۴ خانوار ۸۲ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پینک بابل ۱۵۷ است که شامل ۵۴ خانوار ۷۹ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای موزی کتی پارک بابل ۱۷۳ است که شامل ۵۳ خانوار ۹۳ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای افراکتی ولوکلا بابل ۱۶۰ است که شامل ۵۳ خانوار ۷۷ مرد ۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شهربن بابل ۱۴۴ است که شامل ۵۲ خانوار ۸۰ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای گاوزن محله بابل ۱۵۷ است که شامل ۵۱ خانوار ۷۶ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای تلیکا بابل ۱۶۵ است که شامل ۵۱ خانوار ۸۶ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای مرزناک دشت بابل ۱۵۲ است که شامل ۵۰ خانوار ۷۸ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای چاسرکا بابل ۱۶۷ است که شامل ۵۰ خانوار ۸۹ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بالاسیدکلا بابل ۱۳۷ است که شامل ۵۰ خانوار ۵۹ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بابلکان سفلی بابل ۱۳۲ است که شامل ۴۹ خانوار ۷۲ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای هشتری بابل ۱۲۰ است که شامل ۴۸ خانوار ۶۵ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کمیون بابل ۱۳۵ است که شامل ۴۸ خانوار ۷۶ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شالیکش امیرقلی بابل ۱۵۱ است که شامل ۴۸ خانوار ۷۸ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای وولی کتی بابل ۱۵۳ است که شامل ۴۷ خانوار ۷۶ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای لیاردن بابل ۱۳۴ است که شامل ۴۷ خانوار ۶۷ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای جاجن بابل ۱۳۹ است که شامل ۴۷ خانوار ۷۳ مرد ۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای گرئ محله بابل ۱۴۲ است که شامل ۴۶ خانوار ۷۵ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پولادسی بابل ۱۴۹ است که شامل ۴۶ خانوار ۷۳ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ورخامن بابل ۱۲۴ است که شامل ۴۵ خانوار ۶۳ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای نرگس کتی بابل ۱۴۳ است که شامل ۴۵ خانوار ۷۴ مرد ۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سماگوش محله بابل ۱۰۲ است که شامل ۴۵ خانوار ۴۹ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بالامرزبال بابل ۱۵۲ است که شامل ۴۵ خانوار ۸۰ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب جنوبی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای نمودارکلا بابل ۱۱۹ است که شامل ۴۴ خانوار ۶۰ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای گردن برئ علیا بابل ۱۳۲ است که شامل ۴۴ خانوار ۶۸ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شاسیبکلا بابل ۱۲۷ است که شامل ۴۴ خانوار ۶۳ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان اسبوکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای افراکتی حاج احمد بابل ۱۳۹ است که شامل ۴۴ خانوار ۸۳ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای افراسی بابل ۹۹ است که شامل ۴۳ خانوار ۵۲ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای موزی کتی بابل ۱۲۱ است که شامل ۴۲ خانوار ۵۶ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای تاج الدوله موزیرج بابل ۱۲۳ است که شامل ۴۲ خانوار ۶۰ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بتلیم بابل ۱۲۷ است که شامل ۴۲ خانوار ۷۴ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بالف کلاغربی بابل ۹۰ است که شامل ۴۲ خانوار ۴۹ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کلاگرسرا بابل ۱۲۲ است که شامل ۴۱ خانوار ۶۸ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اطاق سر بابل ۱۴۷ است که شامل ۴۱ خانوار ۶۷ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای چفت سر بابل ۱۱۸ است که شامل ۴۰ خانوار ۵۷ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای مجی کتی بابل ۱۳۹ است که شامل ۳۹ خانوار ۶۹ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کیس بابل ۱۰۹ است که شامل ۳۹ خانوار ۵۵ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای قنبرزاده بابل ۱۱۹ است که شامل ۳۹ خانوار ۶۶ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان شهیدآباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ازارسی حاتم بابل ۱۱۹ است که شامل ۳۹ خانوار ۵۹ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ازارسی بابل ۱۱۶ است که شامل ۳۹ خانوار ۵۹ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای وولی گله بابل ۱۱۶ است که شامل ۳۸ خانوار ۵۸ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ ریزه بابل ۱۱۸ است که شامل ۳۸ خانوار ۶۳ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سرجه کلا بابل ۱۰۳ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۰ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای زریجا بابل ۱۰۹ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۱ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای جلیرود بابل ۹۱ است که شامل ۳۷ خانوار ۴۷ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اتراچال بابل ۱۱۴ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۴ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای خرطوسی بابل ۱۱۰ است که شامل ۳۶ خانوار ۵۵ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای چهارسی بابل ۱۱۶ است که شامل ۳۶ خانوار ۵۸ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای هلی کتی بابل ۱۰۹ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۰ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای میرکتی بابل ۱۰۶ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۷ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای فرام لک بابل ۹۱ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۸ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شهنه پشته حاجی مهد ئ بابل ۱۰۳ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۹ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای رودبارفیروزجا بابل ۱۱۵ است که شامل ۳۵ خانوار ۶۵ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای انجیلک بابل ۹۸ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۹ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای تیرنگ سی بابل ۱۱۰ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۳ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای تیرگ بن بابل ۷۱ است که شامل ۳۴ خانوار ۳۹ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای نسیه بابل ۱۰۱ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۳ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کرات سی بابل ۱۰۳ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۱ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای فک بابل ۹۷ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۰ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بهارستان بابل ۱۰۶ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۷ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ویارسره بابل ۹۹ است که شامل ۳۲ خانوار ۵۱ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای لمسوکلا بابل ۸۹ است که شامل ۳۲ خانوار ۴۴ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سویلم بابل ۹۷ است که شامل ۳۲ خانوار ۵۱ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای رفع بن بابل ۸۵ است که شامل ۳۲ خانوار ۴۶ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ال دره بابل ۸۷ است که شامل ۳۲ خانوار ۴۲ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای لیس کتی بابل ۹۴ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۵ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پریکلا بابل ۹۹ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۷ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای لیس تیمور بابل ۷۹ است که شامل ۳۰ خانوار ۳۸ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ریگ چشمه بابل ۷۴ است که شامل ۲۹ خانوار ۳۷ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای توکل کریم کلا بابل ۸۴ است که شامل ۲۹ خانوار ۴۰ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای یزدان اباد بابل ۷۶ است که شامل ۲۸ خانوار ۳۷ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان شهیدآباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای مس دره بابل ۹۱ است که شامل ۲۸ خانوار ۴۸ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای فرام رودبارحاجی صادق بابل ۷۹ است که شامل ۲۸ خانوار ۴۱ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای دهچر بابل ۸۰ است که شامل ۲۸ خانوار ۴۳ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای بزچفت بابل ۸۲ است که شامل ۲۸ خانوار ۴۴ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بابل کنار شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای نمیون انجیل سی۴ بابل ۷۵ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۱ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای مسک بابل ۷۶ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۰ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شورکش بابل ۸۲ است که شامل ۲۷ خانوار ۳۹ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای خریون بابل ۸۰ است که شامل ۲۷ خانوار ۳۸ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای انیجدان بابل ۸۷ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۱ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اب بندان ننوش بابل ۷۸ است که شامل ۲۷ خانوار ۳۹ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کربن بابل ۷۹ است که شامل ۲۶ خانوار ۴۳ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شیخ موسی بابل ۸۱ است که شامل ۲۶ خانوار ۴۶ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای چهار سی عباسی بابل ۸۲ است که شامل ۲۶ خانوار ۴۹ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای نخ کلا بابل ۷۵ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۸ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای فریدون کلا بابل ۷۷ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۹ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سیبرون بابل ۵۹ است که شامل ۲۵ خانوار ۲۹ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای یکشوب بابل ۶۹ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۴ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای نورمحمدتباشی بابل ۸۱ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۶ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای لته بابل ۷۵ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۸ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای کریستو بابل ۴۶ است که شامل ۲۴ خانوار ۲۸ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سرون محله بابل ۷۴ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۶ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای شالینگ چال بابل ۶۵ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۳ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای زربوت بابل ۷۸ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۷ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای پرمیناو شمیون بابل ۷۱ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۲ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای برجی خیل لنگور بابل ۶۲ است که شامل ۲۲ خانوار ۲۹ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فیضیه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای سارون خیل بابل ۶۱ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۰ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گتاب شمالی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ترسو بابل ۷۵ است که شامل ۲۱ خانوار ۴۰ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای انجیل سی کبودتبار بابل ۶۱ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۱ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ازرودسر بابل ۵۵ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۱ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای قلعه کتی بابل ۳۰ است که شامل ۱۷ خانوار ۱۲ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای زوارک بابل ۶۱ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۱ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سجادرود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای ازارسی حسین خان زاده بابل ۵۵ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۰ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان درازکلا شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای لطفعلی اباد بابل ۴۳ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۱ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کارئ پی شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای خواجه کلا بابل ۴۲ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۱ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فیروزجاه شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای رکاج بابل ۴۵ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۰ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لاله آباد شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای اومال استاداحمد بابل ۴۴ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۴ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان خوش رود شهرستان بابل واقع شده است.

جمعیت روستای باقرتنگه بابلسر ۶۲۱۳ است که شامل ۲۰۳۷ خانوار ۳۱۰۱ مرد ۳۱۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ساحلی شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای عزیزک بابلسر ۴۲۸۳ است که شامل ۱۴۳۲ خانوار ۲۱۴۸ مرد ۲۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان عزیزک شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای اجاک سر بابلسر ۳۵۱۱ است که شامل ۱۱۳۵ خانوار ۱۸۴۸ مرد ۱۶۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بابلرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای رود بست بابلسر ۲۱۵۰ است که شامل ۷۲۰ خانوار ۱۰۹۲ مرد ۱۰۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بابلرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای فولادکلا بابلسر ۲۰۹۵ است که شامل ۶۷۷ خانوار ۱۰۸۲ مرد ۱۰۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای کاله بابلسر ۱۸۱۶ است که شامل ۶۱۲ خانوار ۹۰۴ مرد ۹۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای علی اباد بابلسر ۱۷۰۵ است که شامل ۵۹۲ خانوار ۸۵۴ مرد ۸۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بابلرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای سرحمام بابلسر ۱۵۸۰ است که شامل ۵۳۰ خانوار ۸۰۸ مرد ۷۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای مقریکلا بابلسر ۱۵۰۵ است که شامل ۵۲۶ خانوار ۷۲۱ مرد ۷۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای خشک رود بابلسر ۱۵۷۲ است که شامل ۵۲۲ خانوار ۷۸۵ مرد ۷۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان خشکرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای کاسگرمحله بابلسر ۱۵۲۷ است که شامل ۵۱۲ خانوار ۷۶۱ مرد ۷۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای بابل پشت بابلسر ۱۵۳۹ است که شامل ۵۱۲ خانوار ۷۸۷ مرد ۷۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بابلرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای درزی نقیب کلا بابلسر ۱۴۳۵ است که شامل ۴۸۲ خانوار ۷۱۷ مرد ۷۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای عربخیل بابلسر ۱۳۲۶ است که شامل ۴۴۵ خانوار ۶۴۵ مرد ۶۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای بالااحمدکلا بابلسر ۱۲۷۷ است که شامل ۴۴۲ خانوار ۶۵۳ مرد ۶۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای گالشکلا بابلسر ۱۳۲۷ است که شامل ۴۳۰ خانوار ۶۶۷ مرد ۶۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای پایین احمدکلا بابلسر ۱۳۲۳ است که شامل ۴۲۷ خانوار ۶۸۰ مرد ۶۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ساحلی شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای سرخ دشت بابلسر ۱۱۰۲ است که شامل ۳۸۳ خانوار ۵۵۰ مرد ۵۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای سادات محله رودبست بابلسر ۱۱۳۳ است که شامل ۳۷۰ خانوار ۵۶۳ مرد ۵۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بابلرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای کریم کلا بابلسر ۹۳۶ است که شامل ۳۱۱ خانوار ۴۸۰ مرد ۴۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای کبوتردان بابلسر ۹۵۳ است که شامل ۳۰۹ خانوار ۴۷۹ مرد ۴۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای ارمیچ کلا بابلسر ۸۷۸ است که شامل ۲۹۸ خانوار ۴۳۱ مرد ۴۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای رزکنار بابلسر ۸۴۰ است که شامل ۲۹۰ خانوار ۴۴۷ مرد ۳۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان خشکرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای روشندان بابلسر ۸۳۱ است که شامل ۲۸۱ خانوار ۴۲۳ مرد ۴۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای ایسی کلا بابلسر ۸۷۲ است که شامل ۲۷۷ خانوار ۴۳۷ مرد ۴۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای کاریکلا بابلسر ۷۴۷ است که شامل ۲۶۸ خانوار ۳۷۴ مرد ۳۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای شورک بابلسر ۷۲۶ است که شامل ۲۴۱ خانوار ۳۷۷ مرد ۳۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بابلرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای سعید کلا بابلسر ۷۴۲ است که شامل ۲۳۵ خانوار ۳۹۱ مرد ۳۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای ازن اباد بابلسر ۷۰۵ است که شامل ۲۳۴ خانوار ۳۶۵ مرد ۳۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای داراب دین روشن بابلسر ۶۶۵ است که شامل ۲۲۵ خانوار ۳۴۷ مرد ۳۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای دوغی کلا بابلسر ۶۶۷ است که شامل ۲۱۵ خانوار ۳۲۳ مرد ۳۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان خشکرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای نصرت کلا بابلسر ۶۰۵ است که شامل ۲۰۱ خانوار ۳۱۰ مرد ۲۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان خشکرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای تازه اباد بابلسر ۵۷۳ است که شامل ۱۹۵ خانوار ۲۸۴ مرد ۲۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ساحلی شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای پائین نقیب کلا بابلسر ۵۳۱ است که شامل ۱۸۸ خانوار ۲۶۹ مرد ۲۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای نفت چال بابلسر ۵۶۰ است که شامل ۱۸۳ خانوار ۲۹۶ مرد ۲۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای مجتمع مکانهائ مسکونی نیروئ هوائی بابلسر ۶۴۵ است که شامل ۱۷۸ خانوار ۳۳۰ مرد ۳۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ساحلی شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای هلی باغ بابلسر ۵۰۷ است که شامل ۱۷۴ خانوار ۲۶۱ مرد ۲۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای بالانقیب کلا بابلسر ۴۷۸ است که شامل ۱۷۳ خانوار ۲۴۲ مرد ۲۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای شهید سرا بابلسر ۵۱۰ است که شامل ۱۶۹ خانوار ۲۴۷ مرد ۲۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای افراتخت بابلسر ۴۹۳ است که شامل ۱۶۷ خانوار ۲۵۰ مرد ۲۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای کرفون بابلسر ۵۲۲ است که شامل ۱۶۵ خانوار ۲۶۴ مرد ۲۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای ولیکرودپشت بابلسر ۴۷۹ است که شامل ۱۶۲ خانوار ۲۳۹ مرد ۲۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان خشکرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای خردمردانیسی بابلسر ۴۶۳ است که شامل ۱۵۷ خانوار ۲۴۹ مرد ۲۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای چوپان کلا بابلسر ۴۴۳ است که شامل ۱۵۲ خانوار ۲۳۶ مرد ۲۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای سیدمحله بابلسر ۴۷۵ است که شامل ۱۵۰ خانوار ۲۴۵ مرد ۲۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای شهرک دریاکنار بابلسر ۳۷۴ است که شامل ۱۴۹ خانوار ۱۸۵ مرد ۱۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بابلرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای خردمردرضایی بابلسر ۳۵۴ است که شامل ۱۱۸ خانوار ۱۷۵ مرد ۱۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای میان بال بابلسر ۳۳۶ است که شامل ۱۱۶ خانوار ۱۷۰ مرد ۱۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان خشکرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای شرمه کلا بابلسر ۲۹۱ است که شامل ۱۰۵ خانوار ۱۵۱ مرد ۱۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان خشکرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای اوکسر بابلسر ۳۱۴ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۶۴ مرد ۱۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ساحلی شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای قادی محله بابلسر ۲۸۱ است که شامل ۹۳ خانوار ۱۳۸ مرد ۱۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای سپاه محله بابلسر ۲۱۲ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۲۰ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای درزی محله بابلسر ۲۵۳ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۱۷ مرد ۱۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان خشکرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای رکون بابلسر ۲۱۳ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۱۰ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای کونر بابلسر ۲۲۰ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان خشکرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای اسفندیارمحله بابلسر ۱۹۵ است که شامل ۶۴ خانوار ۱۰۷ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان خشکرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای منگلاب بابلسر ۱۷۲ است که شامل ۶۱ خانوار ۹۱ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای رضاکلا بابلسر ۱۷۳ است که شامل ۶۱ خانوار ۹۵ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای میرود سر بابلسر ۱۸۵ است که شامل ۵۹ خانوار ۹۵ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای میرود بابلسر ۱۸۳ است که شامل ۵۹ خانوار ۹۲ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ساحلی شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای پارومحله منگلاب بابلسر ۱۵۵ است که شامل ۵۸ خانوار ۸۱ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بهنمیر شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای مجتمع مسکونی علی ابادمیر بابلسر ۱۰۰ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۴ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ساحلی شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای اناری بابلسر ۱۰۶ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۵ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بابلرود شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای قلعه کتی بابلسر ۴۸ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۵ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان پازوار شهرستان بابلسر واقع شده است.

جمعیت روستای گرجی محله بهشهر ۶۱۲۹ است که شامل ۲۰۱۴ خانوار ۳۱۰۸ مرد ۳۰۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای زاغمرز بهشهر ۵۹۳۲ است که شامل ۱۹۰۲ خانوار ۳۰۰۷ مرد ۲۹۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میان کاله شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای شهیداباد بهشهر ۴۱۱۳ است که شامل ۱۳۳۶ خانوار ۲۱۲۸ مرد ۱۹۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای حسین اباد بهشهر ۲۳۵۳ است که شامل ۸۱۶ خانوار ۱۱۵۴ مرد ۱۱۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میان کاله شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای امیراباد بهشهر ۲۲۲۲ است که شامل ۷۴۴ خانوار ۱۱۲۴ مرد ۱۰۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میان کاله شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای التپه بهشهر ۱۹۳۰ است که شامل ۶۰۵ خانوار ۹۷۶ مرد ۹۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای قره تپه بهشهر ۱۷۷۵ است که شامل ۵۹۶ خانوار ۸۸۷ مرد ۸۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میان کاله شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کوهستان بهشهر ۱۶۵۹ است که شامل ۵۸۵ خانوار ۸۴۸ مرد ۸۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای اسیاب سر بهشهر ۱۵۲۶ است که شامل ۵۵۵ خانوار ۷۶۰ مرد ۷۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای پاسند بهشهر ۱۷۲۱ است که شامل ۵۲۶ خانوار ۸۶۷ مرد ۸۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان پنج هزاره شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای سارو بهشهر ۱۵۹۳ است که شامل ۴۹۵ خانوار ۸۰۳ مرد ۷۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای یکه توت بهشهر ۱۵۷۸ است که شامل ۴۹۲ خانوار ۸۰۵ مرد ۷۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان میان کاله شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای زینوند بهشهر ۱۴۸۴ است که شامل ۴۸۷ خانوار ۷۷۱ مرد ۷۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان میان کاله شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای یعقوب لنگه بهشهر ۱۲۴۶ است که شامل ۳۵۷ خانوار ۶۴۱ مرد ۶۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میان کاله شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای بیشه بنه بهشهر ۷۷۵ است که شامل ۲۶۰ خانوار ۴۱۷ مرد ۳۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای نمک چال بهشهر ۷۰۳ است که شامل ۱۹۹ خانوار ۳۵۲ مرد ۳۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان میان کاله شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای محمداباد بهشهر ۵۹۱ است که شامل ۱۹۴ خانوار ۲۹۰ مرد ۳۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان پنج هزاره شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای عسگراباد بهشهر ۴۸۹ است که شامل ۱۷۴ خانوار ۲۴۲ مرد ۲۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میان کاله شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کوا بهشهر ۵۶۸ است که شامل ۱۶۴ خانوار ۳۰۶ مرد ۲۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای ارضت بهشهر ۵۳۵ است که شامل ۱۶۴ خانوار ۲۵۹ مرد ۲۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای لله مرز بهشهر ۴۸۴ است که شامل ۱۶۰ خانوار ۲۴۲ مرد ۲۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان میان کاله شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کیاسر بهشهر ۴۸۶ است که شامل ۱۵۳ خانوار ۲۲۴ مرد ۲۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای یخ کش بهشهر ۴۱۷ است که شامل ۱۴۷ خانوار ۲۰۰ مرد ۲۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای پجیم بهشهر ۴۲۱ است که شامل ۱۴۷ خانوار ۲۰۹ مرد ۲۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای پرکلا بهشهر ۳۹۸ است که شامل ۱۳۵ خانوار ۲۰۵ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای غریب محله بهشهر ۴۰۵ است که شامل ۱۳۳ خانوار ۱۹۷ مرد ۲۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان پنج هزاره شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای امام ده بهشهر ۴۱۲ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۲۰۷ مرد ۲۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای اندرات بهشهر ۳۵۵ است که شامل ۱۲۶ خانوار ۱۸۴ مرد ۱۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای یانه سر بهشهر ۳۷۲ است که شامل ۱۲۴ خانوار ۱۸۷ مرد ۱۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای غلامی بهشهر ۳۹۳ است که شامل ۱۲۴ خانوار ۲۰۳ مرد ۱۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای پیته نو بهشهر ۴۱۲ است که شامل ۱۲۳ خانوار ۲۱۴ مرد ۱۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای سرخ گریوه بهشهر ۳۴۷ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۱۷۸ مرد ۱۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای پارم بهشهر ۳۵۹ است که شامل ۱۱۸ خانوار ۱۹۸ مرد ۱۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای تازه اباد بهشهر ۳۶۳ است که شامل ۱۱۵ خانوار ۱۷۳ مرد ۱۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پنج هزاره شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای پچت بهشهر ۲۹۱ است که شامل ۹۸ خانوار ۱۵۳ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای گرنام بهشهر ۲۷۷ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۴۴ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای پابند بهشهر ۲۶۶ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۳۲ مرد ۱۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای جیر بند و جوربند بهشهر ۲۷۴ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای الارز بهشهر ۲۶۷ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۳۰ مرد ۱۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای متکازین بهشهر ۱۹۴ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۰۳ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای استارم بهشهر ۲۱۴ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۰۹ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای زلت بهشهر ۱۹۷ است که شامل ۶۵ خانوار ۱۰۵ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای عبدالهی بهشهر ۱۸۹ است که شامل ۶۲ خانوار ۹۴ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای ولو بهشهر ۲۰۳ است که شامل ۶۱ خانوار ۱۰۳ مرد ۱۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای شیلر بهشهر ۱۸۷ است که شامل ۶۱ خانوار ۱۰۰ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کلا بهشهر ۱۵۳ است که شامل ۵۹ خانوار ۷۸ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای عیدین بهشهر ۱۹۶ است که شامل ۵۹ خانوار ۹۳ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای بندسر بهشهر ۱۶۶ است که شامل ۵۹ خانوار ۷۳ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای سمچول بهشهر ۱۸۲ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۴ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای گت چشمه بهشهر ۱۸۴ است که شامل ۵۷ خانوار ۹۳ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ روج بهشهر ۱۵۵ است که شامل ۵۵ خانوار ۷۵ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای سابق محله بهشهر ۱۷۳ است که شامل ۵۴ خانوار ۸۹ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای رودباریخ کش بهشهر ۱۶۸ است که شامل ۵۴ خانوار ۸۸ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پنج هزاره شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای لوجنده بهشهر ۱۴۲ است که شامل ۵۲ خانوار ۷۷ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای شیرداری بهشهر ۱۵۶ است که شامل ۵۰ خانوار ۸۶ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پنج هزاره شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای پارچ بهشهر ۱۵۸ است که شامل ۵۰ خانوار ۷۷ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای لند بهشهر ۱۵۵ است که شامل ۴۷ خانوار ۷۱ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای گالش محله بهشهر ۱۳۱ است که شامل ۴۷ خانوار ۶۷ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان پنج هزاره شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای سفیدچاه بهشهر ۱۳۷ است که شامل ۴۷ خانوار ۷۰ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای ولم بهشهر ۱۲۵ است که شامل ۴۴ خانوار ۶۳ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان پنج هزاره شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای لمرد بهشهر ۱۲۲ است که شامل ۴۱ خانوار ۵۴ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای فت کش بهشهر ۱۰۱ است که شامل ۴۱ خانوار ۵۶ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای مهدی اباد بهشهر ۱۱۶ است که شامل ۴۰ خانوار ۶۲ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان میان کاله شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای پارسا بهشهر ۱۱۲ است که شامل ۴۰ خانوار ۵۷ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای برماعشرستاق بهشهر ۱۴۵ است که شامل ۴۰ خانوار ۹۰ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای چالکده بهشهر ۱۱۲ است که شامل ۳۷ خانوار ۶۶ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پنج هزاره شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کلیا بهشهر ۱۰۷ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۸ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای یارسم بهشهر ۹۷ است که شامل ۳۳ خانوار ۴۹ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کردمحله بهشهر ۸۷ است که شامل ۳۳ خانوار ۴۸ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای شیخ محله بهشهر ۹۰ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۷ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای اهنگرکلا بهشهر ۷۱ است که شامل ۲۹ خانوار ۳۷ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کنت بهشهر ۶۲ است که شامل ۲۶ خانوار ۳۱ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای بادله دره بهشهر ۶۹ است که شامل ۲۶ خانوار ۳۲ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای افتلت بهشهر ۷۲ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۲ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کوادره بهشهر ۷۲ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۹ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای الارزبوم بهشهر ۶۴ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۳ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان شهدا شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای چالو بهشهر ۶۴ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۴ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای ونشید بهشهر ۴۸ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۹ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ دره بهشهر ۵۵ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۹ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کهنه کومه بهشهر ۵۲ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۸ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کفترکار بهشهر ۴۶ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۲ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان عشرستاق شهرستان بهشهر واقع شده است.

جمعیت روستای ولی اباد تنکابن ۳۵۴۸ است که شامل ۱۰۹۵ خانوار ۱۵۵۹ مرد ۱۹۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میرشمس الدین شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای نعمت اباد تنکابن ۲۵۹۷ است که شامل ۸۹۵ خانوار ۱۳۵۱ مرد ۱۲۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای عماریه تنکابن ۲۳۹۵ است که شامل ۸۴۸ خانوار ۱۲۷۹ مرد ۱۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای سلیمان اباد تنکابن ۲۱۲۲ است که شامل ۷۰۶ خانوار ۱۰۷۵ مرد ۱۰۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کترا تنکابن ۱۸۳۲ است که شامل ۶۲۶ خانوار ۹۲۴ مرد ۹۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی آباد تنکابن ۱۶۱۴ است که شامل ۵۲۳ خانوار ۸۱۹ مرد ۷۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میرشمس الدین شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای میرشمس الدین تنکابن ۱۴۳۶ است که شامل ۵۱۰ خانوار ۷۲۷ مرد ۷۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میرشمس الدین شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای قلعه گردن تنکابن ۱۳۱۸ است که شامل ۴۵۹ خانوار ۶۶۵ مرد ۶۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کاردگرمحله تنکابن ۱۳۰۸ است که شامل ۴۴۵ خانوار ۶۵۵ مرد ۶۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای مازوبن سفلی تنکابن ۱۰۹۵ است که شامل ۳۸۳ خانوار ۵۵۹ مرد ۵۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای توبن تنکابن ۱۱۴۶ است که شامل ۳۸۱ خانوار ۵۸۱ مرد ۵۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای چناربن تنکابن ۱۱۵۴ است که شامل ۳۷۵ خانوار ۵۸۹ مرد ۵۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای پسکلایه بزرگ تنکابن ۱۱۳۶ است که شامل ۳۶۸ خانوار ۵۵۱ مرد ۵۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای فقیه اباد تنکابن ۱۱۱۰ است که شامل ۳۶۶ خانوار ۵۴۷ مرد ۵۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای پل سرا تنکابن ۱۰۵۷ است که شامل ۳۶۵ خانوار ۵۳۴ مرد ۵۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای سیاورز تنکابن ۹۰۳ است که شامل ۳۴۳ خانوار ۴۴۰ مرد ۴۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای منصورآباد تنکابن ۹۷۹ است که شامل ۳۳۸ خانوار ۵۱۱ مرد ۴۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای لیره سر تنکابن ۱۰۸۴ است که شامل ۳۳۷ خانوار ۵۵۵ مرد ۵۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای اخوندمحله تنکابن ۸۶۳ است که شامل ۳۰۶ خانوار ۴۲۸ مرد ۴۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای لزربن تنکابن ۸۷۶ است که شامل ۲۹۶ خانوار ۴۵۱ مرد ۴۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کشکو تنکابن ۸۱۲ است که شامل ۲۸۳ خانوار ۳۹۹ مرد ۴۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای تمشکل تنکابن ۸۲۷ است که شامل ۲۸۱ خانوار ۴۱۷ مرد ۴۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای عزیزاباد تنکابن ۸۷۰ است که شامل ۲۷۵ خانوار ۴۳۵ مرد ۴۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای خوبان رزگاه تنکابن ۸۵۲ است که شامل ۲۷۱ خانوار ۴۲۷ مرد ۴۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای زوار تنکابن ۷۶۲ است که شامل ۲۷۰ خانوار ۳۸۸ مرد ۳۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای الکله تنکابن ۷۶۳ است که شامل ۲۶۶ خانوار ۳۸۹ مرد ۳۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای لشگرک تنکابن ۷۵۶ است که شامل ۲۶۵ خانوار ۳۸۷ مرد ۳۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای معلم کوه تنکابن ۷۵۹ است که شامل ۲۵۸ خانوار ۳۷۹ مرد ۳۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای شهرک اسلام اباد تنکابن ۷۶۹ است که شامل ۲۵۶ خانوار ۳۷۱ مرد ۳۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میرشمس الدین شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای نصیراباد تنکابن ۶۶۰ است که شامل ۲۴۶ خانوار ۳۶۱ مرد ۲۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای گلیجان تنکابن ۶۹۹ است که شامل ۲۴۰ خانوار ۳۳۳ مرد ۳۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای سلیم اباد تنکابن ۷۴۹ است که شامل ۲۳۷ خانوار ۳۹۸ مرد ۳۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای گلعلی اباد تنکابن ۵۹۸ است که شامل ۲۳۰ خانوار ۳۰۴ مرد ۲۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کاظم اباد تنکابن ۶۸۷ است که شامل ۲۳۰ خانوار ۳۵۷ مرد ۳۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای ابکوله سربزرگ تنکابن ۷۰۶ است که شامل ۲۲۷ خانوار ۳۵۰ مرد ۳۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای مازوبن علیا تنکابن ۵۸۶ است که شامل ۲۲۵ خانوار ۳۰۰ مرد ۲۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای چلاسر تنکابن ۶۴۲ است که شامل ۲۲۴ خانوار ۳۱۴ مرد ۳۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای پلت کله تنکابن ۶۷۷ است که شامل ۲۲۴ خانوار ۳۵۹ مرد ۳۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای مرزک تنکابن ۶۴۹ است که شامل ۲۲۱ خانوار ۳۳۴ مرد ۳۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای رودگرمحله تنکابن ۶۶۵ است که شامل ۲۱۶ خانوار ۳۳۷ مرد ۳۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای تیل پرده سر تنکابن ۶۲۱ است که شامل ۲۱۲ خانوار ۳۰۰ مرد ۳۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای رودپشت تنکابن ۵۷۵ است که شامل ۲۰۵ خانوار ۲۹۰ مرد ۲۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کراجوبکنار تنکابن ۶۱۴ است که شامل ۱۹۷ خانوار ۳۰۵ مرد ۳۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای شبخوس کول تنکابن ۵۶۶ است که شامل ۱۹۴ خانوار ۲۸۴ مرد ۲۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای عظیمیه تنکابن ۴۸۹ است که شامل ۱۸۵ خانوار ۲۴۸ مرد ۲۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای گراکو تنکابن ۵۱۱ است که شامل ۱۸۴ خانوار ۲۸۱ مرد ۲۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای طالش محله تنکابن ۵۲۱ است که شامل ۱۸۰ خانوار ۲۷۱ مرد ۲۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای خشکبور تنکابن ۵۴۱ است که شامل ۱۷۹ خانوار ۲۷۸ مرد ۲۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای لشتو تنکابن ۵۰۳ است که شامل ۱۷۳ خانوار ۲۵۲ مرد ۲۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای برسه تنکابن ۴۵۴ است که شامل ۱۷۱ خانوار ۲۴۵ مرد ۲۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای استخرسر تنکابن ۴۸۸ است که شامل ۱۶۹ خانوار ۲۴۷ مرد ۲۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای دینارسرا تنکابن ۵۳۷ است که شامل ۱۶۸ خانوار ۲۸۸ مرد ۲۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای میانکوه محله تنکابن ۴۸۴ است که شامل ۱۶۷ خانوار ۲۴۵ مرد ۲۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای تشکون تنکابن ۴۵۶ است که شامل ۱۶۶ خانوار ۲۲۶ مرد ۲۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای لوله ده تنکابن ۴۶۵ است که شامل ۱۶۵ خانوار ۲۴۰ مرد ۲۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای خشکرود تنکابن ۴۳۳ است که شامل ۱۶۲ خانوار ۲۱۳ مرد ۲۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای احمدسرا تنکابن ۴۶۷ است که شامل ۱۶۱ خانوار ۲۲۷ مرد ۲۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای شمس اباد تنکابن ۴۵۱ است که شامل ۱۵۹ خانوار ۲۲۶ مرد ۲۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای سرفقیه اباد تنکابن ۵۳۷ است که شامل ۱۵۸ خانوار ۲۷۳ مرد ۲۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای باغ نظر تنکابن ۴۵۹ است که شامل ۱۵۵ خانوار ۲۳۲ مرد ۲۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میرشمس الدین شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای اغوزکله تنکابن ۴۲۷ است که شامل ۱۵۴ خانوار ۲۲۵ مرد ۲۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای گرماپشته تنکابن ۴۱۸ است که شامل ۱۵۲ خانوار ۲۲۱ مرد ۱۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای امیراباد تنکابن ۴۱۹ است که شامل ۱۵۲ خانوار ۲۰۸ مرد ۲۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای قاشق تراش محله تنکابن ۴۰۹ است که شامل ۱۴۸ خانوار ۲۰۴ مرد ۲۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کرف تنکابن ۴۵۵ است که شامل ۱۴۶ خانوار ۲۳۳ مرد ۲۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای لتاک تنکابن ۴۳۴ است که شامل ۱۴۰ خانوار ۲۲۰ مرد ۲۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای ابکوله سرکوچک تنکابن ۴۰۱ است که شامل ۱۳۷ خانوار ۱۹۶ مرد ۲۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میرشمس الدین شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای امین اباد تنکابن ۴۰۹ است که شامل ۱۳۶ خانوار ۲۱۲ مرد ۱۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میرشمس الدین شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای توساکله تنکابن ۳۶۱ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۱۸۵ مرد ۱۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کندسر تنکابن ۳۶۲ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۱۸۶ مرد ۱۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای خلخال محله جدید تنکابن ۳۳۳ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۱۵۷ مرد ۱۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای تازه اباد تنکابن ۳۷۷ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۲۰۰ مرد ۱۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای بازارمحله تنکابن ۳۲۲ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۱۶۱ مرد ۱۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای شیرج محله بزرگ تنکابن ۳۴۸ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۱۶۴ مرد ۱۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کرات کله تنکابن ۳۵۱ است که شامل ۱۱۶ خانوار ۱۷۱ مرد ۱۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای پلنگ ابادعلیا تنکابن ۳۴۳ است که شامل ۱۱۵ خانوار ۱۶۴ مرد ۱۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای مکرود تنکابن ۳۲۳ است که شامل ۱۱۳ خانوار ۱۶۴ مرد ۱۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای سیف محله تنکابن ۳۲۹ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۱۶۴ مرد ۱۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای علی اباد تنکابن ۳۵۶ است که شامل ۱۰۶ خانوار ۱۷۳ مرد ۱۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای جلیل اباد تنکابن ۲۹۶ است که شامل ۱۰۳ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای جل اخوندمحله تنکابن ۳۱۰ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۶۰ مرد ۱۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای بالابند تنکابن ۲۹۷ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۵۵ مرد ۱۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کمیلیه تنکابن ۲۶۶ است که شامل ۹۹ خانوار ۱۳۱ مرد ۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای ایثارده تنکابن ۲۶۵ است که شامل ۹۹ خانوار ۱۴۴ مرد ۱۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای عبداله آبا د تنکابن ۳۰۰ است که شامل ۹۸ خانوار ۱۴۵ مرد ۱۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای رودباری کنار تنکابن ۲۷۲ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۳۹ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای تقی اباد تنکابن ۲۸۷ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۴۵ مرد ۱۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای درازلات تنکابن ۲۷۶ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای پلطان تنکابن ۲۶۷ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۳۱ مرد ۱۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کنسکو تنکابن ۳۰۲ است که شامل ۹۳ خانوار ۱۵۶ مرد ۱۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کارکوه تنکابن ۲۵۸ است که شامل ۹۱ خانوار ۱۰۸ مرد ۱۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای بابولات تنکابن ۲۶۶ است که شامل ۹۱ خانوار ۱۳۶ مرد ۱۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای سنگرده تنکابن ۲۷۲ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۴۱ مرد ۱۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای توساکتی تنکابن ۲۸۰ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کوه سار تنکابن ۲۴۸ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۲۱ مرد ۱۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای شعیب کلایه تنکابن ۲۵۰ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۲۸ مرد ۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای قنبراباد تنکابن ۲۵۲ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۳۳ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای صالح اباد تنکابن ۲۲۸ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۲۱ مرد ۱۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای بالاس تنکابن ۲۵۸ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۳۳ مرد ۱۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای فقیه محله تنکابن ۲۳۳ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۱۷ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای صادق اباد تنکابن ۲۵۱ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای توکله تنکابن ۲۶۶ است که شامل ۸۵ خانوار ۸۷ مرد ۱۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای میانسرا تنکابن ۲۳۸ است که شامل ۸۴ خانوار ۱۱۵ مرد ۱۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای درویش سرا تنکابن ۲۳۳ است که شامل ۸۴ خانوار ۱۱۹ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای بهکله تنکابن ۲۴۲ است که شامل ۸۲ خانوار ۱۲۵ مرد ۱۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کبودکلایه تنکابن ۲۲۲ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۰۶ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای برسیبور تنکابن ۲۳۳ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۱۷ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای حبیب اباد تنکابن ۲۱۵ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۰۱ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای پرچین پشته تنکابن ۲۳۰ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۱۲ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای ملاحاجی محله تنکابن ۲۱۹ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۱۰ مرد ۱۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای گیل محله تنکابن ۲۳۲ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۲۰ مرد ۱۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای میانکوه سادات تنکابن ۱۷۳ است که شامل ۷۵ خانوار ۸۲ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای شیروان محله تنکابن ۲۱۹ است که شامل ۷۵ خانوار ۱۱۸ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای هراتبر تنکابن ۲۱۶ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۰۶ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای مازولنگاسر تنکابن ۱۸۷ است که شامل ۷۲ خانوار ۸۷ مرد ۱۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کوه سر تنکابن ۲۵۳ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۲۵ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای تلوسرمحله تنکابن ۲۲۰ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۱۸ مرد ۱۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای جل چلاسر تنکابن ۲۱۹ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۱۰ مرد ۱۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای گاوپل تنکابن ۲۱۳ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۱۲ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای رضامحله تنکابن ۱۸۱ است که شامل ۶۹ خانوار ۸۶ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای اسداباد تنکابن ۲۲۵ است که شامل ۶۸ خانوار ۱۰۹ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای چالو تنکابن ۲۱۱ است که شامل ۶۷ خانوار ۱۱۱ مرد ۱۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای میان رود تنکابن ۱۶۹ است که شامل ۶۶ خانوار ۸۵ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای داربار تنکابن ۲۰۷ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۰۵ مرد ۱۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای بندبن تنکابن ۲۰۹ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۰۷ مرد ۱۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای اکبراباد تنکابن ۱۹۶ است که شامل ۶۶ خانوار ۹۴ مرد ۱۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای مهدی اباد تنکابن ۱۸۳ است که شامل ۶۳ خانوار ۹۰ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای مازندران محله تنکابن ۱۶۹ است که شامل ۶۳ خانوار ۸۵ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای تودارک تنکابن ۱۸۲ است که شامل ۶۲ خانوار ۹۵ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای پشت جوب تنکابن ۱۷۱ است که شامل ۶۲ خانوار ۸۱ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای امامزاده قاسم تنکابن ۱۷۹ است که شامل ۶۲ خانوار ۸۵ مرد ۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای میانکوه / حسین آباد/ تنکابن ۱۴۷ است که شامل ۶۱ خانوار ۷۹ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کرات چال تنکابن ۱۸۵ است که شامل ۶۱ خانوار ۱۰۲ مرد ۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای پلهمدشت تنکابن ۱۷۵ است که شامل ۶۰ خانوار ۸۹ مرد ۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای قلعه سر تنکابن ۱۷۰ است که شامل ۵۹ خانوار ۸۰ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای ولمرود تنکابن ۱۵۷ است که شامل ۵۸ خانوار ۸۱ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای سفیداب تنکابن ۱۹۰ است که شامل ۵۸ خانوار ۱۰۰ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای سربود تنکابن ۱۷۰ است که شامل ۵۸ خانوار ۸۳ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کنارور تنکابن ۱۶۴ است که شامل ۵۶ خانوار ۸۷ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای مران تنکابن ۱۵۶ است که شامل ۵۳ خانوار ۷۹ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سه هزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای درجان تنکابن ۱۵۹ است که شامل ۵۳ خانوار ۸۳ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سه هزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای شیرج خیل تنکابن ۱۵۳ است که شامل ۵۲ خانوار ۸۱ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای علی اباد فقیه محله تنکابن ۱۴۵ است که شامل ۵۱ خانوار ۷۵ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای طاهرک محله تنکابن ۱۶۹ است که شامل ۵۱ خانوار ۸۴ مرد ۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای نرس تنکابن ۱۴۰ است که شامل ۵۰ خانوار ۷۳ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای بالااشتوج تنکابن ۱۳۸ است که شامل ۴۹ خانوار ۶۵ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای یاندشت بالا تنکابن ۱۴۵ است که شامل ۴۸ خانوار ۷۰ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سه هزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای واپشته تنکابن ۱۳۹ است که شامل ۴۸ خانوار ۷۹ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای هاله کله تنکابن ۱۳۹ است که شامل ۴۸ خانوار ۷۱ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای اغوزکتی تنکابن ۱۳۸ است که شامل ۴۸ خانوار ۷۶ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای خلخال محله قدیم تنکابن ۱۳۰ است که شامل ۴۷ خانوار ۶۴ مرد ۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای امام زمین تنکابن ۱۳۳ است که شامل ۴۷ خانوار ۶۳ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای حاتم سرا تنکابن ۱۲۰ است که شامل ۴۶ خانوار ۵۸ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای پائین اشتوج تنکابن ۱۱۰ است که شامل ۴۵ خانوار ۵۵ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای همش بور تنکابن ۱۴۰ است که شامل ۴۴ خانوار ۶۹ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای هلوکله تنکابن ۱۰۲ است که شامل ۴۴ خانوار ۵۰ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای سلیمان محله تنکابن ۱۲۵ است که شامل ۴۴ خانوار ۶۴ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای نورالدین محله تنکابن ۱۱۳ است که شامل ۴۳ خانوار ۵۸ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای ملاعظیم رزگاه تنکابن ۱۱۳ است که شامل ۴۳ خانوار ۵۲ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای زمین بن تنکابن ۱۳۷ است که شامل ۴۳ خانوار ۶۸ مرد ۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای اهک چال تنکابن ۱۲۰ است که شامل ۴۳ خانوار ۵۸ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای اقامقیم محله تنکابن ۱۲۲ است که شامل ۴۲ خانوار ۵۹ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای سرن تنکابن ۱۲۱ است که شامل ۴۱ خانوار ۶۳ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سه هزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای عسل محله تنکابن ۱۰۳ است که شامل ۴۰ خانوار ۴۹ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای گلستان محله تنکابن ۱۱۴ است که شامل ۳۸ خانوار ۵۹ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای پلطداربن تنکابن ۹۹ است که شامل ۳۸ خانوار ۴۷ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای شیرج محله کوچک تنکابن ۱۰۰ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۳ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میرشمس الدین شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای دیزپشت تنکابن ۱۱۲ است که شامل ۳۶ خانوار ۵۷ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای تلوسرک تنکابن ۹۰ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۳ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای چرخچی محله تنکابن ۹۰ است که شامل ۳۳ خانوار ۴۴ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای پرده سر تنکابن ۹۰ است که شامل ۳۲ خانوار ۵۰ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای عسگرئ آباد تنکابن ۶۵ است که شامل ۳۱ خانوار ۳۴ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای سراسبی لات تنکابن ۵۳ است که شامل ۲۹ خانوار ۳۲ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سه هزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای یوج تنکابن ۷۷ است که شامل ۲۸ خانوار ۳۹ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سه هزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کلیشم تنکابن ۷۰ است که شامل ۲۸ خانوار ۳۶ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای خشکرود تنکابن ۸۰ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۷ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای خانیان تنکابن ۷۲ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۲ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سه هزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای لات سیاه مشته تنکابن ۷۲ است که شامل ۲۶ خانوار ۳۸ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای چکاده تنکابن ۷۶ است که شامل ۲۶ خانوار ۳۷ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای اشکورمحله تنکابن ۶۸ است که شامل ۲۶ خانوار ۳۴ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای شانه تراش محله تنکابن ۷۶ است که شامل ۲۵ خانوار ۴۳ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای یوسف اباد تنکابن ۶۲ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۵ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کوتی بازار تنکابن ۷۱ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۹ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان تمشکل شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای مهاجر آباد تنکابن ۶۱ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۲ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای شهرستانک تنکابن ۵۰ است که شامل ۲۲ خانوار ۲۸ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سه هزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای همرودبن تنکابن ۵۰ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۲ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای آش محله تنکابن ۵۰ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۴ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سه هزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای ورزمین تنکابن ۴۲ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۰ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سه هزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کل لات تنکابن ۵۳ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۳ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای زردکند تنکابن ۵۶ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۸ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای پلط هاله تنکابن ۵۱ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۸ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سه هزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای نعیم اباد تنکابن ۵۳ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۶ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای لاکتراشان تنکابن ۵۶ است که شامل ۱۹ خانوار ۳۵ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای سرواش پشته تنکابن ۵۳ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۵ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سه هزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کترولات تنکابن ۴۷ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۲ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سه هزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای تنگدشت تنکابن ۴۵ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۱ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کلاچ پا تنکابن ۶۳ است که شامل ۱۷ خانوار ۳۵ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای راور تنکابن ۳۴ است که شامل ۱۷ خانوار ۱۸ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سه هزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای سیاه بند تنکابن ۴۷ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۴ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای سوای تنکابن ۴۹ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۴ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای دیمرون تنکابن ۴۷ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۴ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای نوشا تنکابن ۳۲ است که شامل ۱۴ خانوار ۱۷ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دوهزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای مازوچال تنکابن ۳۹ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۱ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کترا شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای گل محمدلنگه تنکابن ۳۳ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۷ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کاوه ملک تنکابن ۲۹ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۸ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای کرن تنکابن ۳۹ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۲ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سه هزار شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای حاجته تنکابن ۴۳ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۱ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گلیجان شهرستان تنکابن واقع شده است.

جمعیت روستای لاریم جویبار ۵۳۰۰ است که شامل ۱۷۹۷ خانوار ۲۶۵۵ مرد ۲۶۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای شورکا جویبار ۲۳۳۰ است که شامل ۷۷۲ خانوار ۱۱۷۸ مرد ۱۱۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای بیزکی جویبار ۱۷۶۸ است که شامل ۵۹۶ خانوار ۸۹۶ مرد ۸۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای کردکلا جویبار ۱۷۹۲ است که شامل ۵۵۵ خانوار ۹۱۱ مرد ۸۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای گلیرد جویبار ۱۶۰۴ است که شامل ۵۳۹ خانوار ۸۱۲ مرد ۷۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای دونچال جویبار ۱۳۹۳ است که شامل ۴۷۹ خانوار ۷۰۱ مرد ۶۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای استانه سر جویبار ۱۴۱۸ است که شامل ۴۴۲ خانوار ۶۹۴ مرد ۷۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای انارمرز جویبار ۱۴۲۸ است که شامل ۴۴۱ خانوار ۷۴۹ مرد ۶۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای سروکلا جویبار ۱۲۱۵ است که شامل ۴۳۱ خانوار ۶۲۴ مرد ۵۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای طالش محله جویبار ۱۳۱۳ است که شامل ۴۱۰ خانوار ۶۶۵ مرد ۶۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای واسوکلا جویبار ۱۱۷۶ است که شامل ۳۹۲ خانوار ۵۹۸ مرد ۵۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای پایین زرین کلا جویبار ۱۱۷۴ است که شامل ۳۸۶ خانوار ۵۹۷ مرد ۵۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای گل محله جویبار ۱۱۶۱ است که شامل ۳۶۴ خانوار ۵۶۵ مرد ۵۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای پطرود جویبار ۹۹۶ است که شامل ۳۱۳ خانوار ۵۰۹ مرد ۴۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای میستان جویبار ۷۹۸ است که شامل ۲۶۴ خانوار ۴۰۴ مرد ۳۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای بالازرین کلا جویبار ۷۰۷ است که شامل ۲۴۰ خانوار ۳۶۸ مرد ۳۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای دیوکلاالیمون جویبار ۶۸۲ است که شامل ۲۳۹ خانوار ۳۴۸ مرد ۳۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای پهناب محله جویبار ۶۶۴ است که شامل ۲۱۷ خانوار ۳۳۸ مرد ۳۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای شیب اببندان جویبار ۶۴۳ است که شامل ۲۱۰ خانوار ۳۲۶ مرد ۳۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای کوکنده جویبار ۶۰۵ است که شامل ۲۰۶ خانوار ۳۱۳ مرد ۲۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای ازادبن جویبار ۶۰۲ است که شامل ۲۰۰ خانوار ۲۹۸ مرد ۳۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای ایزدخیل جویبار ۵۵۴ است که شامل ۱۹۲ خانوار ۲۸۲ مرد ۲۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای سراج محله جویبار ۵۴۴ است که شامل ۱۸۵ خانوار ۲۷۵ مرد ۲۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای درکاسر جویبار ۵۰۷ است که شامل ۱۶۹ خانوار ۲۵۶ مرد ۲۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای کله بن جویبار ۴۴۵ است که شامل ۱۶۴ خانوار ۲۳۱ مرد ۲۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای میانده جویبار ۴۶۸ است که شامل ۱۵۹ خانوار ۲۴۰ مرد ۲۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای کیامحله جویبار ۴۶۵ است که شامل ۱۵۶ خانوار ۲۳۳ مرد ۲۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای اسماعیل کلابزرگ جویبار ۴۴۴ است که شامل ۱۵۲ خانوار ۲۴۲ مرد ۲۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای مشک ابادپائین جویبار ۴۵۲ است که شامل ۱۴۸ خانوار ۲۳۹ مرد ۲۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای رنگریزمحله جویبار ۴۸۰ است که شامل ۱۴۷ خانوار ۲۴۹ مرد ۲۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای اسماعیل کلاکوچک جویبار ۴۰۸ است که شامل ۱۴۶ خانوار ۲۱۵ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای چهارطاقبن جویبار ۴۷۳ است که شامل ۱۴۳ خانوار ۲۵۰ مرد ۲۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای ماندی محله جویبار ۴۰۰ است که شامل ۱۴۱ خانوار ۱۹۴ مرد ۲۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای چوباغ جویبار ۴۱۷ است که شامل ۱۳۵ خانوار ۲۰۸ مرد ۲۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای گلدشت جویبار ۳۸۰ است که شامل ۱۳۴ خانوار ۱۹۲ مرد ۱۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای محله کلا جویبار ۳۹۸ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۲۱۴ مرد ۱۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای میان ملک جویبار ۴۰۰ است که شامل ۱۲۶ خانوار ۲۱۷ مرد ۱۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای علی اباد جویبار ۳۳۳ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۱۶۵ مرد ۱۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای پائین ذغال منزل جویبار ۳۴۰ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۱۵۱ مرد ۱۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای فوتم علیا جویبار ۳۱۴ است که شامل ۱۰۶ خانوار ۱۶۱ مرد ۱۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای سیدزین العابدین جویبار ۳۰۴ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۵۳ مرد ۱۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای آباده جویبار ۳۱۹ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۶۹ مرد ۱۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای قادی محله جویبار ۳۰۴ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۵۷ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای زیارمحله جویبار ۲۷۳ است که شامل ۹۱ خانوار ۱۴۰ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای درویش محمدشاه جویبار ۲۶۱ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۳۱ مرد ۱۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای چلمیان جویبار ۲۴۵ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۳۰ مرد ۱۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای سید کلا جویبار ۲۲۷ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۲۴ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای صفرخیل جویبار ۲۳۷ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۱۵ مرد ۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای خرده لاریم جویبار ۲۲۳ است که شامل ۷۵ خانوار ۱۰۱ مرد ۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای انبارسر جویبار ۲۲۳ است که شامل ۷۵ خانوار ۱۱۷ مرد ۱۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای لاک دشت جویبار ۲۱۵ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۱۴ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای کردخیل جویبار ۱۷۸ است که شامل ۷۰ خانوار ۸۹ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای لپوصحرا جویبار ۲۰۴ است که شامل ۵۹ خانوار ۸۵ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای شهنه کلا جویبار ۱۷۱ است که شامل ۵۷ خانوار ۹۰ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای امامزاده محمود جویبار ۱۷۱ است که شامل ۵۵ خانوار ۷۸ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای بیکارایش جویبار ۱۳۲ است که شامل ۵۱ خانوار ۶۴ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای شاهرضامحله جویبار ۱۳۷ است که شامل ۴۷ خانوار ۷۲ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای ترک محله جویبار ۱۴۰ است که شامل ۴۶ خانوار ۷۳ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای نفت چال جویبار ۱۴۹ است که شامل ۴۵ خانوار ۷۷ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی کلا جویبار ۱۳۵ است که شامل ۴۳ خانوار ۶۷ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای الیمون جویبار ۱۱۲ است که شامل ۴۲ خانوار ۵۵ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای تلنار جویبار ۱۳۰ است که شامل ۴۰ خانوار ۶۹ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای کفشگرکلا جویبار ۱۱۰ است که شامل ۳۹ خانوار ۵۷ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای چرخ کتی جویبار ۱۲۹ است که شامل ۳۷ خانوار ۶۸ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای ازان جویبار ۱۰۱ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۵ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای علی کلا جویبار ۹۸ است که شامل ۳۰ خانوار ۵۱ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چپکرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای عروس کتی جویبار ۸۷ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۹ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای عشیره سر جویبار ۸۶ است که شامل ۲۹ خانوار ۴۵ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای لاریم دهنه جویبار ۵۸ است که شامل ۲۸ خانوار ۳۴ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای قوشچی محله جویبار ۷۸ است که شامل ۲۸ خانوار ۴۲ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای فوتم سفلی جویبار ۶۴ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۳ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان حسن رضا شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای مشک ابادبالا جویبار ۴۶ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۴ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای مهرابادچفت سر جویبار ۴۸ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۵ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان لاریم شهرستان جویبار واقع شده است.

جمعیت روستای تازه اباد چالوس ۱۸۹۷ است که شامل ۶۱۴ خانوار ۹۸۶ مرد ۹۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای حسین ابادسفلی چالوس ۱۹۵۰ است که شامل ۶۰۶ خانوار ۱۰۱۰ مرد ۹۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای سینوا چالوس ۱۴۲۶ است که شامل ۴۴۵ خانوار ۷۳۳ مرد ۶۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای گویتر چالوس ۱۳۰۷ است که شامل ۴۳۱ خانوار ۶۶۴ مرد ۶۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای زوات شرق چالوس ۱۲۷۶ است که شامل ۴۱۲ خانوار ۶۵۵ مرد ۶۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای کلنو چالوس ۱۲۴۱ است که شامل ۴۰۸ خانوار ۶۲۱ مرد ۶۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای مازوپشته چالوس ۱۱۲۵ است که شامل ۳۷۱ خانوار ۵۶۷ مرد ۵۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای حسین ابادعلیا چالوس ۱۱۳۹ است که شامل ۳۶۳ خانوار ۵۸۹ مرد ۵۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای تجنکلاعلیا چالوس ۱۰۵۷ است که شامل ۳۳۵ خانوار ۵۳۲ مرد ۵۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای علی اباد چالوس چالوس ۹۴۴ است که شامل ۳۱۵ خانوار ۴۹۰ مرد ۴۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای مهدئ اباد چالوس ۷۸۶ است که شامل ۲۵۶ خانوار ۴۱۱ مرد ۳۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای سردابرود چالوس ۶۸۵ است که شامل ۲۴۶ خانوار ۳۴۹ مرد ۳۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق غربی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای پردن گون چالوس ۶۶۷ است که شامل ۲۲۷ خانوار ۳۲۹ مرد ۳۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای اهنگرکلا چالوس ۶۴۰ است که شامل ۲۲۰ خانوار ۳۲۵ مرد ۳۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق غربی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای طویر چالوس ۵۱۹ است که شامل ۲۱۹ خانوار ۲۶۹ مرد ۲۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای چال زمین چالوس ۴۷۰ است که شامل ۲۱۳ خانوار ۲۴۰ مرد ۲۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای طلاجو چالوس ۶۰۳ است که شامل ۱۹۵ خانوار ۳۱۲ مرد ۲۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای عرب خیل چالوس ۵۹۰ است که شامل ۱۹۲ خانوار ۳۱۴ مرد ۲۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای تجنکلاسفلی چالوس ۶۱۳ است که شامل ۱۸۷ خانوار ۳۱۶ مرد ۲۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای دلیر چالوس ۵۶۸ است که شامل ۱۸۶ خانوار ۲۸۵ مرد ۲۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای دارکلاعلیا چالوس ۵۵۳ است که شامل ۱۸۲ خانوار ۲۸۶ مرد ۲۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای اوجا کله چالوس ۴۸۱ است که شامل ۱۶۹ خانوار ۲۳۹ مرد ۲۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق غربی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای کلاچان چالوس ۴۷۶ است که شامل ۱۶۷ خانوار ۲۳۳ مرد ۲۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق غربی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای سینواچشمه چالوس ۴۳۲ است که شامل ۱۴۳ خانوار ۲۰۸ مرد ۲۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای شهرارا چالوس ۳۷۷ است که شامل ۱۲۳ خانوار ۱۹۱ مرد ۱۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای بیجده نو چالوس ۳۶۱ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۱۷۹ مرد ۱۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای میانکی چالوس ۳۳۱ است که شامل ۱۰۹ خانوار ۱۷۲ مرد ۱۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق غربی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای گیل کلا چالوس ۳۱۶ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۱۴۷ مرد ۱۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق غربی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای شهرک شهیدرجائی چالوس ۳۳۷ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۱۶۳ مرد ۱۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق غربی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای کریم اباد چالوس ۳۱۹ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۱۵۹ مرد ۱۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق غربی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای زوات غرب چالوس ۳۰۴ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۴۷ مرد ۱۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای اغوزداربن چالوس ۲۴۷ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای نجارکلا چالوس ۳۱۴ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۱۶۵ مرد ۱۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق غربی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای ولی اباد چالوس ۲۷۵ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای گل کاه چالوس ۲۷۶ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۴۸ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای فشکور چالوس ۲۳۰ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۲۰ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای سیرگاه چالوس ۲۶۸ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۳۰ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای نعمت اباد چالوس ۲۵۱ است که شامل ۹۱ خانوار ۱۱۹ مرد ۱۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق غربی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای ناتر چالوس ۲۵۱ است که شامل ۹۱ خانوار ۱۲۹ مرد ۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای شهری چالوس ۲۲۹ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۱۲ مرد ۱۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای بنفشه ده چالوس ۲۳۱ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۱۷ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای میانده چالوس ۲۷۲ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۳۴ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق غربی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای انگوران چالوس ۲۲۸ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۱۵ مرد ۱۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای متکارودبار چالوس ۲۸۷ است که شامل ۸۴ خانوار ۱۵۸ مرد ۱۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای الیت چالوس ۲۵۰ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۴۲ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای شهرستان چالوس ۲۲۶ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۱۷ مرد ۱۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای مکارود چالوس ۲۰۸ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۱۴ مرد ۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ سرک چالوس ۱۶۸ است که شامل ۷۱ خانوار ۸۱ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای اکبرابادچالوس چالوس ۲۱۷ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۱۰ مرد ۱۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای کلاک چالوس ۱۹۶ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۰۱ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای گوهرکلا چالوس ۱۹۴ است که شامل ۶۸ خانوار ۹۸ مرد ۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای هریجان چالوس ۱۹۸ است که شامل ۶۵ خانوار ۱۰۴ مرد ۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای سیاه بیشه چالوس ۱۵۹ است که شامل ۶۰ خانوار ۸۳ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای برار چالوس ۱۶۴ است که شامل ۶۰ خانوار ۸۰ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای مجتمع مسکونی شهید توباابراهیمی چالوس ۱۹۲ است که شامل ۵۹ خانوار ۹۹ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای ولشت چالوس ۱۴۶ است که شامل ۵۸ خانوار ۶۶ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای اشیر چالوس ۱۶۷ است که شامل ۵۶ خانوار ۷۹ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای باندرسفلی چالوس ۱۳۶ است که شامل ۵۵ خانوار ۶۸ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای میچکار چالوس ۱۰۴ است که شامل ۵۳ خانوار ۵۵ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای دیمو چالوس ۱۵۲ است که شامل ۵۳ خانوار ۸۱ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای پل اوشن چالوس ۱۲۶ است که شامل ۵۰ خانوار ۶۲ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای به کله چالوس ۱۵۴ است که شامل ۵۰ خانوار ۷۵ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای ماسال چالوس ۱۳۱ است که شامل ۴۷ خانوار ۵۸ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای باندرعلیا چالوس ۱۰۴ است که شامل ۴۷ خانوار ۵۵ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای سنارعلیا چالوس ۱۳۳ است که شامل ۴۶ خانوار ۵۲ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای لیکر چالوس ۱۵۴ است که شامل ۴۵ خانوار ۸۹ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای سیب ده چالوس ۱۳۱ است که شامل ۴۵ خانوار ۶۶ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق غربی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای سنارسفلی چالوس ۷۱ است که شامل ۴۳ خانوار ۴۰ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای پیچده چالوس ۱۲۵ است که شامل ۴۱ خانوار ۶۳ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق غربی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای حریث چالوس ۹۶ است که شامل ۴۰ خانوار ۴۵ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای چلاجور چالوس ۱۱۸ است که شامل ۴۰ خانوار ۶۵ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای نوکرس چالوس ۱۱۶ است که شامل ۳۹ خانوار ۶۰ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای تله چالوس ۱۲۹ است که شامل ۳۹ خانوار ۶۷ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای کتیر چالوس ۱۰۴ است که شامل ۳۸ خانوار ۵۴ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای گلامره چالوس ۱۰۱ است که شامل ۳۶ خانوار ۴۹ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای مرادچال چالوس ۱۰۹ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۹ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای خارص چالوس ۹۹ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۲ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای خشکدره چالوس ۷۴ است که شامل ۳۳ خانوار ۳۸ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای پنجک چالوس ۱۰۶ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۵ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای ورکلا چالوس ۸۶ است که شامل ۳۲ خانوار ۴۷ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای لرگان چالوس ۹۳ است که شامل ۳۲ خانوار ۵۱ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای عباس کلا چالوس ۹۳ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۷ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق غربی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای میجلار چالوس ۶۹ است که شامل ۳۰ خانوار ۳۳ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای میانک چالوس ۸۴ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۴ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای مرس چالوس ۷۲ است که شامل ۳۰ خانوار ۳۸ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای لاروسر چالوس ۸۶ است که شامل ۲۹ خانوار ۴۲ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای گیجان چالوس ۷۲ است که شامل ۲۹ خانوار ۳۷ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای دهنار چالوس ۶۰ است که شامل ۲۸ خانوار ۲۹ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای شهرک نمک ابرود چالوس ۸۳ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۹ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق غربی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای سمائ چالوس ۵۷ است که شامل ۲۵ خانوار ۲۹ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای سرکا چالوس ۶۳ است که شامل ۲۴ خانوار ۲۴ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای پذیرائی اقامتی چالوس چالوس ۸۴ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۹ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای مکار چالوس ۶۱ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۱ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای کلارک چالوس ۶۹ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۶ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای سرچشمه چالوس ۵۸ است که شامل ۲۳ خانوار ۲۵ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای صیدخانه سر چالوس ۶۴ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۰ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای چنس چالوس ۵۱ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۷ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای گرمابک چالوس ۶۳ است که شامل ۱۹ خانوار ۳۳ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بیرون بشم شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای پی رجه چالوس ۵۵ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۶ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای الامل چالوس ۴۳ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۷ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای محمداباد چالوس ۴۳ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۲ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای مچر چالوس ۴۲ است که شامل ۱۵ خانوار ۱۸ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای کنس دره چالوس ۴۱ است که شامل ۱۵ خانوار ۱۹ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای اشکارلت چالوس ۳۹ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۱ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای ده شهر چالوس ۳۵ است که شامل ۱۴ خانوار ۱۵ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهستان شهرستان چالوس واقع شده است.

جمعیت روستای سرچشمه چالوس ۴۴ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۴ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کلارستاق شرقی شهرستان چالوس واقع شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی