پنجره دو جداره مراغه آرتین یو پی وی اس Artin upvc جهت تماشای کارتون کلیک کنید

کارگاه تولید و نصب درب و پنجره دو جداره و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تبریز و مراغه 09149742826 حامدی

پنجره دو جداره مراغه آرتین یو پی وی اس Artin upvc

کارگاه تولید و نصب درب و پنجره دو جداره و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تبریز و مراغه 09149742826 حامدی

✔مناسب ترین قیمت درب و پنجره دو جداره
✔طراحی ، ساخت و نصب انواع مدل پنجره دو جداره
✔استفاده از پروفیل های استاندارد ضد زرد شوندگی با مقاومت بالا همراه با تقویت داخلی گالوانیزه یک
✔شیشه دو و سه جداره صنعتی با گاز و بدون گاز
✔یراق ترک و آلمانی تک حالته دو حالته فولوکس واگنی
✔استعلام قیمت در و پنجره دو جداره، قیمت پنجره دو جداره مارک خوب
✔توری پلیسه ضد باکتریال
✔آماده همکاری با سازندگان و انبوه سازان محترم

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی

قشنگ ترین مداحی صوتی برای ماشین

جمعیت روستای کاسین ورزقان

جمعیت روستای طالبخان مراغه

رصدخانه مراغه در چه قرنی ساخته شد

رصد خانه چیست

اولین رصد خانه در کجا ساخته شد

قیمت پنجره دو جداره مارک خوب

قیمت پنجره دو جداره

استعلام قیمت در و پنجره دو جداره

دانلود کارتون باب اسفنجی شلوار مکعبی دوبله فارسی

نوحه های سید طالع باکویی

دانلود نوحه با کیفیت بالا برای ماشین

گلچین بهترین مداحی ها برای ماشین

مداحی محمدحسین پویانفر

دانلود مداحی من ایرانمو تو عراقی

دانلود اهنگ های جوان پسند برای ماشین

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد برای ماشین

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد برای رقص

دانلود آهنگ های خاص و کمیاب

دانلود آهنگ شاد برای ماشین ریمیکس طولانی

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه بدون سانسور

لیست فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه بدون سانسور با بازی هانده ارچل

فیلم ترکیه ای عاشقانه جدید بدون سانسور با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سینمایی عاشقانه گریه دار ترکیه ای

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه زمان خوشبختی

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه دوبله فارسی

دانستنی ها و اطلاعات عمومی خواندنی

جملات انگیزشی کوتاه

نماز وحشت چند رکعت است و چگونه خوانده می شود؟

  • ۰
  • ۰

جمعیت روستای کلایه بن رامسر ۱۴۰۹ است که شامل ۴۶۳ خانوار ۷۰۷ مرد ۷۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای لیماک رامسر ۱۱۸۳ است که شامل ۳۹۳ خانوار ۵۹۸ مرد ۵۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای طالش محله فتوک رامسر ۱۱۰۶ است که شامل ۳۷۵ خانوار ۵۶۱ مرد ۵۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای دریاپشته رامسر ۸۶۵ است که شامل ۲۹۲ خانوار ۴۴۲ مرد ۴۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای شادمنصورمحله رامسر ۸۹۹ است که شامل ۲۸۰ خانوار ۴۴۳ مرد ۴۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای گالش محله رامسر ۸۰۹ است که شامل ۲۷۸ خانوار ۴۰۳ مرد ۴۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای راجوب رامسر ۷۰۳ است که شامل ۲۳۷ خانوار ۳۴۵ مرد ۳۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای بصل کوه رامسر ۶۵۳ است که شامل ۲۲۳ خانوار ۳۲۷ مرد ۳۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای چالکرود رامسر ۵۷۷ است که شامل ۲۲۱ خانوار ۲۹۷ مرد ۲۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای سفیدتمشک رامسر ۶۱۸ است که شامل ۲۱۱ خانوار ۳۰۴ مرد ۳۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای اسیابسر رامسر ۶۱۰ است که شامل ۱۹۶ خانوار ۳۱۷ مرد ۲۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای شستا رامسر ۵۶۴ است که شامل ۱۹۲ خانوار ۲۸۰ مرد ۲۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای توبن رامسر ۴۷۵ است که شامل ۱۶۲ خانوار ۲۳۵ مرد ۲۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای لتر رامسر ۳۹۴ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۲۲۰ مرد ۱۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای تنگ دره غربی رامسر ۳۷۷ است که شامل ۱۲۴ خانوار ۱۹۲ مرد ۱۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای لپاسرک رامسر ۳۴۷ است که شامل ۱۱۹ خانوار ۱۷۸ مرد ۱۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای شادمرادمحله رامسر ۳۱۰ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۵۹ مرد ۱۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای کانگ سر رامسر ۲۵۸ است که شامل ۹۱ خانوار ۱۱۵ مرد ۱۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای میان لات رامسر ۲۶۲ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۳۶ مرد ۱۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای سپارده رامسر ۲۱۰ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۱۱ مرد ۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اشکور شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای جنت رودبار رامسر ۱۷۴ است که شامل ۷۷ خانوار ۸۲ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان جنت رودبار شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای اربه گله رامسر ۲۲۱ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۰۶ مرد ۱۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای تمل رامسر ۱۸۹ است که شامل ۷۱ خانوار ۹۶ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اشکور شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای لرسانور رامسر ۱۸۷ است که شامل ۶۷ خانوار ۹۴ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای یازن رامسر ۲۱۲ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۲۰ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان اشکور شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای پیازکش رامسر ۱۸۲ است که شامل ۶۳ خانوار ۹۶ مرد ۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای مازوباغسر رامسر ۱۷۴ است که شامل ۵۴ خانوار ۸۴ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای تازه پتک رامسر ۱۵۸ است که شامل ۵۲ خانوار ۸۸ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای طلار سر غربی رامسر ۱۳۹ است که شامل ۵۰ خانوار ۷۳ مرد ۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای استل کنار رامسر ۱۳۱ است که شامل ۴۹ خانوار ۷۰ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای گاولیماک رامسر ۱۳۱ است که شامل ۴۸ خانوار ۶۵ مرد ۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای سیاسان رامسر ۱۳۴ است که شامل ۴۵ خانوار ۶۵ مرد ۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای لوسر رامسر ۱۳۴ است که شامل ۴۴ خانوار ۶۹ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای گاورمک رامسر ۱۲۷ است که شامل ۴۳ خانوار ۶۱ مرد ۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای لات محله رامسر ۱۱۰ است که شامل ۳۹ خانوار ۵۹ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای کلیج کوه رامسر ۱۱۹ است که شامل ۳۶ خانوار ۶۵ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای سرلیماک رامسر ۱۰۷ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۷ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای ازارچال رامسر ۹۲ است که شامل ۳۴ خانوار ۴۳ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای گلین رامسر ۵۳ است که شامل ۳۳ خانوار ۲۹ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان جنت رودبار شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای واچکلایه رامسر ۹۸ است که شامل ۳۲ خانوار ۵۳ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای دیسر رامسر ۸۰ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۱ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای گوهرسرا رامسر ۸۷ است که شامل ۲۹ خانوار ۴۵ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای طالش سرا رامسر ۸۳ است که شامل ۲۹ خانوار ۳۹ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای میج رامسر ۸۸ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۸ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان اشکور شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای لیماکش رامسر ۷۷ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۰ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای لیگاه رامسر ۷۸ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۱ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان جنت رودبار شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای نارنه رامسر ۸۰ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۳ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اشکور شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای حسن سرا رامسر ۷۱ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۸ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای بامسی رامسر ۷۹ است که شامل ۲۳ خانوار ۴۳ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای سرکوسرا رامسر ۵۲ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۸ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای اغوزکتی رامسر ۴۱ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۲ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان جنت رودبار شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای طلارسرشرقی رامسر ۵۳ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۹ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای دوجه گنه رامسر ۴۹ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۷ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای نداک رامسر ۴۶ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۶ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان اشکور شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای لج رامسر ۴۸ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۱ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اشکور شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای کلایه رامسر ۴۲ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۲ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان اشکور شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای ونه کوه رامسر ۴۸ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۱ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چهل شهید شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای رنگاپشته رامسر ۳۹ است که شامل ۱۶ خانوار ۱۹ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای مازولنگه رامسر ۴۴ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۴ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سخت سر شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای لیماکده رامسر ۳۴ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۹ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان جنت رودبار شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای سده رامسر ۲۲ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۴ مرد ۸ زن می باشد. این روستا در دهستان جنت رودبار شهرستان رامسر واقع شده است.

جمعیت روستای قرق ساری ۱۰۷۰۴ است که شامل ۳۴۰۷ خانوار ۵۳۸۵ مرد ۵۳۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای بندارخیل ساری ۶۳۶۵ است که شامل ۲۰۶۶ خانوار ۳۲۳۸ مرد ۳۱۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مهدشت ساری ۴۲۲۰ است که شامل ۱۲۶۶ خانوار ۲۱۳۴ مرد ۲۰۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق سفلی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اهی دشت ساری ۴۰۹۲ است که شامل ۱۲۴۹ خانوار ۲۰۹۷ مرد ۱۹۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق سفلی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ذغال چال ساری ۳۹۶۴ است که شامل ۱۲۳۸ خانوار ۱۹۹۸ مرد ۱۹۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای بالادزا ساری ۳۶۳۲ است که شامل ۱۱۶۰ خانوار ۱۸۵۲ مرد ۱۷۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق سفلی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سمسکنده علیا ساری ۳۴۴۳ است که شامل ۱۰۵۹ خانوار ۱۶۱۶ مرد ۱۸۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای شرف اباد ساری ۳۱۲۲ است که شامل ۱۰۲۴ خانوار ۱۵۶۶ مرد ۱۵۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای هولا ساری ۲۷۸۴ است که شامل ۸۶۸ خانوار ۱۴۱۲ مرد ۱۳۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای امره ساری ۲۲۰۶ است که شامل ۸۰۳ خانوار ۱۰۷۷ مرد ۱۱۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای گله دون ساری ۲۳۵۱ است که شامل ۷۹۹ خانوار ۱۱۶۲ مرد ۱۱۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پل گردن ساری ۲۸۱۹ است که شامل ۷۸۴ خانوار ۱۳۷۵ مرد ۱۴۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق سفلی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای فرح آباد ساری ۲۲۱۷ است که شامل ۷۶۲ خانوار ۱۱۱۴ مرد ۱۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد شمالی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اببندانسر ساری ۲۰۴۰ است که شامل ۶۶۶ خانوار ۱۰۷۲ مرد ۹۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ماچک پشت ساری ۱۸۶۳ است که شامل ۶۵۱ خانوار ۹۰۵ مرد ۹۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سرخ کلا ساری ۲۰۳۹ است که شامل ۶۴۹ خانوار ۱۰۳۹ مرد ۱۰۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اسبوکلا ساری ۱۹۴۸ است که شامل ۶۴۰ خانوار ۹۸۰ مرد ۹۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مرمت ساری ۱۹۵۴ است که شامل ۶۳۲ خانوار ۱۰۰۳ مرد ۹۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پایین دزا ساری ۱۹۴۵ است که شامل ۶۰۱ خانوار ۹۸۸ مرد ۹۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق سفلی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ تراشان ساری ۱۷۱۲ است که شامل ۵۷۴ خانوار ۸۶۶ مرد ۸۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق سفلی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای حمیداباد ساری ۱۵۸۸ است که شامل ۵۴۳ خانوار ۸۱۸ مرد ۷۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد شمالی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سیدمحله ساری ۱۵۴۴ است که شامل ۵۲۹ خانوار ۸۰۳ مرد ۷۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای میارکلا ساری ۱۵۱۴ است که شامل ۴۹۸ خانوار ۷۸۱ مرد ۷۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پائین گلما ساری ۱۴۹۳ است که شامل ۴۹۰ خانوار ۷۵۰ مرد ۷۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اکند ساری ۱۴۱۶ است که شامل ۴۸۵ خانوار ۷۱۷ مرد ۶۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای صفراباد ساری ۱۳۲۸ است که شامل ۴۵۲ خانوار ۶۶۴ مرد ۶۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ابکسر ساری ۱۴۱۸ است که شامل ۴۴۸ خانوار ۷۰۳ مرد ۷۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سنگده ساری ۱۲۲۷ است که شامل ۴۱۸ خانوار ۶۱۲ مرد ۶۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بنافت شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای فیروزکنده علیا ساری ۱۲۸۴ است که شامل ۴۱۲ خانوار ۶۵۲ مرد ۶۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دامیر ساری ۱۱۰۴ است که شامل ۴۰۳ خانوار ۵۷۵ مرد ۵۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای طالقانی محله ساری ۱۲۰۸ است که شامل ۳۹۸ خانوار ۶۲۹ مرد ۵۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای تیرکلا ساری ۲۴۸۸ است که شامل ۳۹۱ خانوار ۱۸۸۲ مرد ۶۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دینک ساری ۱۱۶۹ است که شامل ۳۹۰ خانوار ۶۰۸ مرد ۵۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای زرین ابادعلیا ساری ۱۱۶۵ است که شامل ۳۸۴ خانوار ۵۶۸ مرد ۵۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دنگ سرک ساری ۱۰۴۹ است که شامل ۳۸۰ خانوار ۵۴۳ مرد ۵۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای فیروزکنده سفلی ساری ۱۲۵۱ است که شامل ۳۷۷ خانوار ۶۹۷ مرد ۵۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای میانرود ساری ۱۰۸۷ است که شامل ۳۶۲ خانوار ۵۳۷ مرد ۵۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پهنه کلاشمالی ساری ۱۱۲۲ است که شامل ۳۵۲ خانوار ۵۳۰ مرد ۵۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کردخیل ساری ۹۶۷ است که شامل ۳۵۱ خانوار ۴۸۰ مرد ۴۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای زرویجان ساری ۹۹۸ است که شامل ۳۴۱ خانوار ۵۰۹ مرد ۴۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای خارکش ساری ۱۰۰۸ است که شامل ۳۴۰ خانوار ۴۸۹ مرد ۵۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پنبه چوله پایین ساری ۹۷۳ است که شامل ۳۳۷ خانوار ۵۰۱ مرد ۴۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد جنوبی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پاشاکلاانتقالی ساری ۱۰۴۳ است که شامل ۳۳۶ خانوار ۵۱۱ مرد ۵۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای قادیکلا ساری ۹۴۹ است که شامل ۳۳۱ خانوار ۴۸۵ مرد ۴۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای همت اباد ساری ۹۱۹ است که شامل ۳۲۹ خانوار ۴۵۵ مرد ۴۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای قاجارخیل ساری ۱۱۹۸ است که شامل ۳۲۷ خانوار ۷۲۶ مرد ۴۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد شمالی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای باریک ابسر ساری ۹۱۵ است که شامل ۳۲۳ خانوار ۴۶۱ مرد ۴۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای گل چینی ساری ۱۰۳۸ است که شامل ۳۱۱ خانوار ۵۲۳ مرد ۵۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای شکتا ساری ۹۸۴ است که شامل ۳۰۸ خانوار ۴۹۳ مرد ۴۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای تلوباغ ساری ۹۱۷ است که شامل ۳۰۷ خانوار ۴۶۳ مرد ۴۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ماهفروزمحله سفلی ساری ۱۱۱۶ است که شامل ۳۰۶ خانوار ۶۵۹ مرد ۴۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای شرفدارکلاسفلی ساری ۹۳۵ است که شامل ۳۰۵ خانوار ۴۷۶ مرد ۴۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای چورت ساری ۱۰۰۸ است که شامل ۳۰۲ خانوار ۵۰۲ مرد ۵۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سوته ساری ۸۵۸ است که شامل ۳۰۰ خانوار ۴۲۹ مرد ۴۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد شمالی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای خارمیان ساری ۸۷۰ است که شامل ۲۹۹ خانوار ۴۳۸ مرد ۴۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای شهرک فرهنگیان ساری ۹۱۱ است که شامل ۲۹۸ خانوار ۴۵۹ مرد ۴۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای تنگلته ساری ۸۶۳ است که شامل ۲۹۸ خانوار ۴۳۱ مرد ۴۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق سفلی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ماهفروجک ساری ۸۱۵ است که شامل ۲۹۱ خانوار ۴۰۹ مرد ۴۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای گرجی کلا ساری ۸۶۸ است که شامل ۲۹۱ خانوار ۴۳۵ مرد ۴۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای عباسعلی کش ساری ۸۲۱ است که شامل ۲۷۶ خانوار ۴۱۴ مرد ۴۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ولشکلا ساری ۸۰۶ است که شامل ۲۷۵ خانوار ۴۱۴ مرد ۳۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای صاحبی ساری ۷۶۱ است که شامل ۲۷۵ خانوار ۳۷۷ مرد ۳۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای قورتیکلا ساری ۸۱۳ است که شامل ۲۷۴ خانوار ۴۰۲ مرد ۴۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای بالاسنگریزه ساری ۸۲۸ است که شامل ۲۶۶ خانوار ۴۲۵ مرد ۴۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پنبه چوله بالا ساری ۷۹۶ است که شامل ۲۶۵ خانوار ۴۱۰ مرد ۳۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد جنوبی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دازمیرکنده ساری ۷۲۶ است که شامل ۲۶۱ خانوار ۳۵۱ مرد ۳۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد جنوبی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی کلا ساری ۷۶۶ است که شامل ۲۵۸ خانوار ۳۸۵ مرد ۳۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مرزرود ساری ۷۱۲ است که شامل ۲۴۸ خانوار ۳۶۴ مرد ۳۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای گیله کلاسفلی ساری ۷۴۱ است که شامل ۲۴۷ خانوار ۳۶۵ مرد ۳۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پائین معلم کلا ساری ۷۰۳ است که شامل ۲۴۱ خانوار ۳۵۸ مرد ۳۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای زرین ابادسفلی ساری ۷۶۵ است که شامل ۲۳۸ خانوار ۳۹۴ مرد ۳۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای بالاگلما ساری ۷۰۴ است که شامل ۲۳۷ خانوار ۳۵۸ مرد ۳۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ارست ساری ۷۰۹ است که شامل ۲۳۶ خانوار ۳۴۸ مرد ۳۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان پشتکوه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اسپورز ساری ۶۸۱ است که شامل ۲۳۴ خانوار ۳۳۹ مرد ۳۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای طوقدار ساری ۶۹۷ است که شامل ۲۳۰ خانوار ۳۴۴ مرد ۳۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد شمالی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دیوکتی ساری ۶۷۷ است که شامل ۲۳۰ خانوار ۳۴۶ مرد ۳۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای درازمحله ساری ۶۶۳ است که شامل ۲۲۸ خانوار ۳۳۱ مرد ۳۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مفتی کلا ساری ۷۲۹ است که شامل ۲۲۳ خانوار ۳۶۹ مرد ۳۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ماهفروزمحله علیا ساری ۸۰۵ است که شامل ۲۲۳ خانوار ۳۲۳ مرد ۴۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای شرفدارکلا علیا ساری ۷۵۹ است که شامل ۲۲۳ خانوار ۴۳۱ مرد ۳۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پاشاکلااربابی ساری ۶۱۸ است که شامل ۲۱۹ خانوار ۳۱۰ مرد ۳۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای واردمحله ساری ۶۶۲ است که شامل ۲۱۸ خانوار ۳۲۱ مرد ۳۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق سفلی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اردشیرمحله ساری ۶۱۰ است که شامل ۲۱۴ خانوار ۲۹۴ مرد ۳۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پایین ملیک ساری ۶۵۴ است که شامل ۲۱۰ خانوار ۳۲۵ مرد ۳۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای عیسی خندق ساری ۶۱۶ است که شامل ۲۰۹ خانوار ۳۰۰ مرد ۳۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای بالا معلم کلا ساری ۶۳۷ است که شامل ۲۰۹ خانوار ۳۲۹ مرد ۳۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای طاهرده ساری ۵۸۸ است که شامل ۲۰۵ خانوار ۳۰۳ مرد ۲۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اببندانکش ساری ۶۱۷ است که شامل ۲۰۲ خانوار ۳۱۰ مرد ۳۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پایین کولا ساری ۵۹۷ است که شامل ۲۰۰ خانوار ۲۹۸ مرد ۲۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق سفلی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دولت اباد ساری ۶۱۲ است که شامل ۱۹۷ خانوار ۳۱۵ مرد ۲۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای شیخ کلا ساری ۵۹۳ است که شامل ۱۹۳ خانوار ۳۰۳ مرد ۲۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای رگندشت ساری ۶۱۵ است که شامل ۱۹۳ خانوار ۳۱۷ مرد ۲۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ابمال ساری ۵۷۶ است که شامل ۱۹۳ خانوار ۲۸۶ مرد ۲۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد جنوبی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای گل نشین ساری ۵۵۲ است که شامل ۱۸۸ خانوار ۲۸۳ مرد ۲۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای شهاب لیلم ساری ۵۵۴ است که شامل ۱۸۸ خانوار ۲۶۴ مرد ۲۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای خال خیل ساری ۵۹۱ است که شامل ۱۸۴ خانوار ۲۵۰ مرد ۳۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای خرم اباد ساری ۵۴۵ است که شامل ۱۸۲ خانوار ۲۷۳ مرد ۲۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اسفندان ساری ۹۷۳ است که شامل ۱۸۲ خانوار ۷۱۷ مرد ۲۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد جنوبی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای شهرک جانبازان ساری ۵۳۳ است که شامل ۱۷۸ خانوار ۲۶۲ مرد ۲۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای رودپشت ساری ۴۹۷ است که شامل ۱۷۱ خانوار ۲۶۱ مرد ۲۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مجتمع مسکونی ارم ساری ۵۱۹ است که شامل ۱۷۰ خانوار ۲۶۸ مرد ۲۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای گالش کلا ساری ۴۵۵ است که شامل ۱۷۰ خانوار ۲۲۸ مرد ۲۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پهنه کلا جنوبی ساری ۵۱۶ است که شامل ۱۶۸ خانوار ۲۵۰ مرد ۲۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای شیخ علی محله ساری ۴۹۶ است که شامل ۱۶۷ خانوار ۲۵۰ مرد ۲۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دریک ساری ۴۹۲ است که شامل ۱۶۷ خانوار ۲۴۵ مرد ۲۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای خاریک ساری ۵۰۲ است که شامل ۱۶۳ خانوار ۲۶۱ مرد ۲۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای قادیکلا ساری ۴۵۴ است که شامل ۱۶۰ خانوار ۲۶۹ مرد ۱۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پنبه زارکتی ساری ۴۷۳ است که شامل ۱۵۹ خانوار ۲۳۵ مرد ۲۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای حسین اباد ساری ۴۶۰ است که شامل ۱۵۸ خانوار ۲۴۵ مرد ۲۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای صلاح الدین محله ساری ۴۶۲ است که شامل ۱۵۳ خانوار ۲۳۲ مرد ۲۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ملک ابادپائین ساری ۴۱۰ است که شامل ۱۵۲ خانوار ۲۱۷ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سلوکلا ساری ۴۶۹ است که شامل ۱۵۱ خانوار ۲۳۶ مرد ۲۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ملک ابادبالا ساری ۳۹۱ است که شامل ۱۵۰ خانوار ۱۹۷ مرد ۱۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اخورسر ساری ۴۷۵ است که شامل ۱۴۸ خانوار ۲۳۵ مرد ۲۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سنته ساری ۳۹۱ است که شامل ۱۴۱ خانوار ۲۰۶ مرد ۱۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اوجامحله ساری ۳۹۸ است که شامل ۱۳۹ خانوار ۲۰۴ مرد ۱۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کردمیر ساری ۳۷۵ است که شامل ۱۳۷ خانوار ۱۸۲ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان پشتکوه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای تاج الدین محله ساری ۳۷۶ است که شامل ۱۳۷ خانوار ۱۹۴ مرد ۱۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای قلعه سر ساری ۳۸۱ است که شامل ۱۳۵ خانوار ۱۹۷ مرد ۱۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان پشتکوه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای جره سر ساری ۳۷۹ است که شامل ۱۳۳ خانوار ۱۹۹ مرد ۱۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد جنوبی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای لله مرز ساری ۳۸۵ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۲۰۴ مرد ۱۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای موزی باغ ساری ۳۷۲ است که شامل ۱۳۰ خانوار ۱۷۴ مرد ۱۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد جنوبی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای طاهراباد ساری ۳۶۰ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۱۸۲ مرد ۱۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد شمالی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای چالو ساری ۳۴۰ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۱۶۸ مرد ۱۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کوهی خیل ساری ۳۸۰ است که شامل ۱۲۷ خانوار ۲۰۰ مرد ۱۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ترم ساری ۳۶۸ است که شامل ۱۲۷ خانوار ۱۸۷ مرد ۱۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق سفلی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پاچی ساری ۳۴۲ است که شامل ۱۲۷ خانوار ۱۷۶ مرد ۱۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بنافت شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ارواخیل ساری ۳۷۲ است که شامل ۱۲۷ خانوار ۱۹۴ مرد ۱۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای تازه ابادجهاد ساری ۴۵۴ است که شامل ۱۲۵ خانوار ۲۲۱ مرد ۲۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مقام ساری ۳۴۴ است که شامل ۱۲۲ خانوار ۱۷۵ مرد ۱۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کنیم ساری ۳۳۸ است که شامل ۱۲۱ خانوار ۱۷۲ مرد ۱۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مشهدی کلا ساری ۳۵۶ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۱۸۶ مرد ۱۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای گیله کلا علیا ساری ۳۶۸ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۱۸۶ مرد ۱۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کلمهر ساری ۳۵۲ است که شامل ۱۱۹ خانوار ۱۷۲ مرد ۱۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد جنوبی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای بالاابدنگ ساری ۳۶۴ است که شامل ۱۱۸ خانوار ۱۸۳ مرد ۱۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای آغورکش ساری ۳۵۹ است که شامل ۱۱۸ خانوار ۱۹۰ مرد ۱۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای لیمون ساری ۳۶۵ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۱۷۵ مرد ۱۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای فرح ابادخیل ساری ۳۲۹ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۱۷۲ مرد ۱۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پرچیکلا ساری ۳۴۷ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۱۶۹ مرد ۱۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق سفلی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ارا ساری ۳۱۹ است که شامل ۱۱۶ خانوار ۱۶۸ مرد ۱۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان پشتکوه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای الندان ساری ۳۲۹ است که شامل ۱۱۵ خانوار ۱۷۳ مرد ۱۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای صنایع چوب و کاغذ مازندران ساری ۳۸۷ است که شامل ۱۱۲ خانوار ۱۹۸ مرد ۱۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای چناربن ساری ۳۲۵ است که شامل ۱۱۲ خانوار ۱۷۴ مرد ۱۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پایین سنگریزه ساری ۳۳۲ است که شامل ۱۱۲ خانوار ۱۶۴ مرد ۱۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای خوشاب ساری ۳۳۱ است که شامل ۱۱۱ خانوار ۱۵۵ مرد ۱۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کردخیل ساری ۳۰۷ است که شامل ۱۰۹ خانوار ۱۵۵ مرد ۱۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد جنوبی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای زرگرباغ ساری ۳۱۵ است که شامل ۱۰۹ خانوار ۱۳۴ مرد ۱۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ول اغوز ساری ۳۱۲ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۱۵۶ مرد ۱۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای میانا ساری ۲۵۹ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۱۲۹ مرد ۱۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بنافت شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مجی ساری ۲۷۹ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۱۳۴ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مال خاست ساری ۳۳۹ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۱۶۰ مرد ۱۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان پشتکوه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دیم توران ساری ۳۲۹ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۱۷۰ مرد ۱۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ملیک ساری ۳۳۵ است که شامل ۱۰۶ خانوار ۱۷۴ مرد ۱۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ارزفون ساری ۲۶۸ است که شامل ۱۰۵ خانوار ۱۳۰ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای گوگ باغ ساری ۳۰۹ است که شامل ۱۰۳ خانوار ۱۵۱ مرد ۱۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کوی صاحب الزمان ساری ۳۱۲ است که شامل ۱۰۳ خانوار ۱۵۶ مرد ۱۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای لالا ساری ۲۹۳ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۴۲ مرد ۱۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سانخیل ساری ۳۰۹ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۵۱ مرد ۱۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق سفلی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سقندین کلا ساری ۲۰۱ است که شامل ۹۷ خانوار ۸۶ مرد ۱۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کارکنده ساری ۲۶۹ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای علویکلا ساری ۲۶۶ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای تلاوک ساری ۲۳۶ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۱۵ مرد ۱۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای عرب محله ساری ۲۳۴ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۱۳ مرد ۱۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای لاک دشت ساری ۲۵۶ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۲۸ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کارنام ساری ۲۵۴ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۲۳ مرد ۱۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ایلال ساری ۲۴۸ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اجارستاق ساری ۲۲۶ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۰۸ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای قارن سرا ساری ۲۲۹ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۱۵ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای زوارمحله ساری ۲۷۴ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۳۳ مرد ۱۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سعیداباد ساری ۲۶۰ است که شامل ۸۴ خانوار ۱۳۲ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای نوده ساری ۲۵۴ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۱۹ مرد ۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای موزی بن ساری ۲۳۷ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۱۸ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای لنگر ساری ۲۱۶ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۰۵ مرد ۱۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای گرجی پل ساری ۲۷۶ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد شمالی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای خان عباسی ساری ۲۴۷ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۲۳ مرد ۱۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق سفلی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سلیم بهرام ساری ۲۰۷ است که شامل ۸۲ خانوار ۹۳ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کوات ساری ۲۲۷ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۱۴ مرد ۱۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان پشتکوه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی اباد ساری ۲۴۰ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۳۱ مرد ۱۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای برارده ساری ۲۴۱ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۱۲ مرد ۱۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای باباکلا ساری ۲۴۵ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای نقارچی محله ساری ۲۳۰ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۱۰ مرد ۱۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سرکت ساری ۲۲۳ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۰۶ مرد ۱۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اسیابسر ساری ۲۴۱ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۱۲ مرد ۱۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کرسب ساری ۲۱۷ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۰۸ مرد ۱۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ بن ساری ۲۲۲ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۱۳ مرد ۱۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای تجنک علیا ساری ۲۱۸ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۰۶ مرد ۱۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای وری ساری ۱۶۷ است که شامل ۷۷ خانوار ۷۶ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای چفت سراکند ساری ۲۲۸ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۱۳ مرد ۱۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای تل مادره ساری ۲۱۹ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۱۴ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان پشتکوه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای تپه سر ساری ۲۰۷ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۰۸ مرد ۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای گلورد ساری ۲۲۲ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۰۶ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای بندافروز ساری ۲۳۲ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۰۷ مرد ۱۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اهودشت ساری ۲۱۲ است که شامل ۷۵ خانوار ۱۰۴ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ولاشید ساری ۲۲۸ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۱۸ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سلیمان محله ساری ۱۹۳ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۰۴ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای زلم ساری ۱۹۳ است که شامل ۷۴ خانوار ۹۴ مرد ۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ترکام ساری ۲۱۱ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۰۷ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای گله کلاکارکنده ساری ۲۰۹ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۰۷ مرد ۱۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای عرب خیل ساری ۲۲۸ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۱۵ مرد ۱۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پائین سمسکنده ساری ۱۹۷ است که شامل ۷۳ خانوار ۹۷ مرد ۱۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای بهاراباد ساری ۲۴۲ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۱۹ مرد ۱۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دروار ساری ۲۲۹ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۱۹ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پارت کلا ساری ۲۱۲ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۰۵ مرد ۱۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اسفیواشی ساری ۲۱۵ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۰۱ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای یورمحله ساری ۲۰۱ است که شامل ۷۰ خانوار ۹۸ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اق مشهد ساری ۱۷۷ است که شامل ۷۰ خانوار ۸۹ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ورند ساری ۱۵۸ است که شامل ۶۸ خانوار ۷۶ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سادات محله ساری ۱۸۱ است که شامل ۶۸ خانوار ۸۹ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اسلام ده ساری ۲۲۶ است که شامل ۶۸ خانوار ۱۱۸ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد جنوبی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ازنی ساری ۱۷۳ است که شامل ۶۸ خانوار ۹۴ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پروریج اباد ساری ۱۹۴ است که شامل ۶۷ خانوار ۱۰۱ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سرخ ولیک ساری ۱۹۷ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۰۰ مرد ۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دلاک خیل ساری ۱۹۲ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۰۱ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای هولار علیا ساری ۱۵۱ است که شامل ۶۵ خانوار ۷۱ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای نوکنده ساری ۱۶۶ است که شامل ۶۵ خانوار ۸۶ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای امامزاده علی ساری ۲۳۹ است که شامل ۶۵ خانوار ۸۲ مرد ۱۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سمندک ساری ۲۰۳ است که شامل ۶۴ خانوار ۱۰۲ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای شلدره ساری ۱۷۰ است که شامل ۶۳ خانوار ۸۰ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دادوکلا ساری ۱۶۴ است که شامل ۶۳ خانوار ۷۱ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بنافت شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای خانه سرمرز ساری ۱۹۳ است که شامل ۶۳ خانوار ۹۰ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای خارخون ساری ۲۰۳ است که شامل ۶۲ خانوار ۹۶ مرد ۱۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای بالاکولا ساری ۱۸۵ است که شامل ۶۱ خانوار ۸۹ مرد ۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای نبی اباد ساری ۱۴۵ است که شامل ۶۰ خانوار ۷۴ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد شمالی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مسکوپا ساری ۱۴۶ است که شامل ۶۰ خانوار ۶۷ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کرسام ساری ۱۴۷ است که شامل ۶۰ خانوار ۷۳ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سنور ساری ۱۶۱ است که شامل ۶۰ خانوار ۸۴ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای گرمرود ساری ۱۵۸ است که شامل ۵۹ خانوار ۸۰ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کرچا ساری ۱۵۹ است که شامل ۵۹ خانوار ۸۱ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای عالی باک ساری ۳۰۳ است که شامل ۵۹ خانوار ۲۱۵ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای صالح اباد ساری ۱۷۴ است که شامل ۵۹ خانوار ۸۰ مرد ۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی شرقی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی اباد ساری ۱۶۲ است که شامل ۵۹ خانوار ۸۵ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای تاکام ساری ۱۵۳ است که شامل ۵۹ خانوار ۷۱ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای الیرد ساری ۱۳۸ است که شامل ۵۹ خانوار ۷۰ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ورمزاباد ساری ۱۴۵ است که شامل ۵۸ خانوار ۷۱ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای درزیکلا ساری ۱۵۵ است که شامل ۵۸ خانوار ۷۵ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بنافت شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای تجنک سفلی ساری ۱۸۲ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۷ مرد ۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سودکلا ساری ۱۵۷ است که شامل ۵۷ خانوار ۷۷ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بنافت شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای نوده ساری ۱۶۵ است که شامل ۵۶ خانوار ۷۷ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کسوت ساری ۱۶۳ است که شامل ۵۶ خانوار ۸۳ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای علی اباد ساری ۲۱۵ است که شامل ۵۶ خانوار ۱۳۴ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دروپی ساری ۱۵۳ است که شامل ۵۶ خانوار ۷۲ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پهندر ساری ۱۹۷ است که شامل ۵۶ خانوار ۸۷ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اروت ساری ۱۶۹ است که شامل ۵۶ خانوار ۸۸ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای رسکت علیا ساری ۱۲۱ است که شامل ۵۵ خانوار ۵۵ مرد ۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سوزنک ساری ۱۶۶ است که شامل ۵۴ خانوار ۸۹ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای چمازک ساری ۱۸۵ است که شامل ۵۴ خانوار ۹۸ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای تالارک ساری ۱۴۴ است که شامل ۵۴ خانوار ۶۶ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ایول ساری ۱۳۴ است که شامل ۵۴ خانوار ۵۹ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان پشتکوه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای شریف اباد ساری ۱۴۶ است که شامل ۵۲ خانوار ۷۵ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد شمالی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای جورجاده ساری ۱۲۰ است که شامل ۵۲ خانوار ۴۹ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بنافت شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پاشاکلا ساری ۱۱۱ است که شامل ۵۲ خانوار ۵۱ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای شیرین بول ساری ۲۰۴۴ است که شامل ۵۱ خانوار ۱۹۳۶ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد شمالی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی کلا ساری ۱۴۴ است که شامل ۵۱ خانوار ۶۲ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای بالاده ساری ۱۲۰ است که شامل ۵۱ خانوار ۶۱ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ورکی ساری ۱۲۴ است که شامل ۵۰ خانوار ۶۵ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سرکام ساری ۱۳۹ است که شامل ۵۰ خانوار ۶۰ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای رودبارخارخون ساری ۱۵۴ است که شامل ۵۰ خانوار ۷۲ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ولی اباد ساری ۱۴۱ است که شامل ۴۹ خانوار ۶۷ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد شمالی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای گردشی ساری ۱۲۸ است که شامل ۴۹ خانوار ۵۳ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای رودبارکلا ساری ۱۱۹ است که شامل ۴۹ خانوار ۶۲ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای تلوکلا ساری ۱۱۲ است که شامل ۴۹ خانوار ۵۲ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مزده ساری ۱۳۸ است که شامل ۴۸ خانوار ۶۸ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای چهاررودبار ساری ۱۴۱ است که شامل ۴۸ خانوار ۷۵ مرد ۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای جندین ساری ۱۴۱ است که شامل ۴۸ خانوار ۶۷ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای وزملا ساری ۱۴۶ است که شامل ۴۷ خانوار ۷۵ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بنافت شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای علمدارده ساری ۱۱۳ است که شامل ۴۷ خانوار ۵۶ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پشرت ساری ۱۶۱ است که شامل ۴۷ خانوار ۷۵ مرد ۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پشتکوه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای واستان ساری ۱۱۹ است که شامل ۴۶ خانوار ۵۵ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای علی کتی ساری ۱۳۵ است که شامل ۴۶ خانوار ۷۰ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای طوربدار ساری ۱۲۹ است که شامل ۴۶ خانوار ۶۶ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مذکوره شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای شب کلا ساری ۱۱۷ است که شامل ۴۶ خانوار ۵۸ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اقمشهدکمرخیل ساری ۱۱۶ است که شامل ۴۶ خانوار ۵۸ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای هلیهومن ساری ۱۲۴ است که شامل ۴۵ خانوار ۶۳ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای میدانک ساری ۱۱۳ است که شامل ۴۵ خانوار ۵۵ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سیاوشکلا ساری ۱۳۳ است که شامل ۴۵ خانوار ۶۳ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سیاه دشت سفلی ساری ۱۰۱ است که شامل ۴۵ خانوار ۴۷ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای برد ساری ۹۲ است که شامل ۴۵ خانوار ۴۸ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان پشتکوه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کتریم ساری ۱۰۱ است که شامل ۴۴ خانوار ۴۵ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سواسره ساری ۱۴۷ است که شامل ۴۴ خانوار ۷۷ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سنام ساری ۱۱۱ است که شامل ۴۴ خانوار ۵۵ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دینه سر ساری ۱۰۴ است که شامل ۴۴ خانوار ۴۷ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مرگاوسفلی ساری ۱۰۱ است که شامل ۴۲ خانوار ۳۸ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای شیشک ساری ۱۱۳ است که شامل ۴۲ خانوار ۵۵ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای رسکت سفلی ساری ۱۱۰ است که شامل ۴۲ خانوار ۵۳ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای خلرد ساری ۱۲۶ است که شامل ۴۲ خانوار ۵۸ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مرگاوعلیا ساری ۸۴ است که شامل ۴۱ خانوار ۴۶ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای واودره ساری ۹۶ است که شامل ۴۰ خانوار ۴۰ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سعیداباد ساری ۸۹ است که شامل ۴۰ خانوار ۴۸ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اغوزگله ساری ۹۸ است که شامل ۴۰ خانوار ۵۱ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ورنام پائین ساری ۹۹ است که شامل ۳۹ خانوار ۵۱ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای گرمستان ساری ۹۵ است که شامل ۳۹ خانوار ۴۹ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای خناراباد ساری ۱۱۱ است که شامل ۳۹ خانوار ۵۲ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اسفیوردشوراب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای وناجم ساری ۱۵۰ است که شامل ۳۸ خانوار ۹۴ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای رودبارادرو ساری ۹۷ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۲ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای تیله بن ساری ۹۹ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۱ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ولویه علیا ساری ۷۲ است که شامل ۳۵ خانوار ۳۰ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان پشتکوه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای صلاح ساری ۱۰۷ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۴ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای یادمان ساری ۷۹ است که شامل ۳۴ خانوار ۳۸ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ولیک چال ساری ۱۰۴ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۲ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بنافت شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای تلارم ساری ۷۱ است که شامل ۳۴ خانوار ۳۴ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای منزل دره ساری ۱۰۵ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۴ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای شلیمک ساری ۵۶ است که شامل ۳۳ خانوار ۲۸ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سلیم شیخ ساری ۹۴ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۳ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ولیک بن ساری ۷۴ است که شامل ۳۲ خانوار ۳۷ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بنافت شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پرکوه ساری ۸۷ است که شامل ۳۲ خانوار ۴۰ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای بندبن ساری ۸۷ است که شامل ۳۲ خانوار ۴۷ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای استخرسر ساری ۸۲ است که شامل ۳۲ خانوار ۴۱ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای نقیب ده ساری ۸۲ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۳ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای نصیراباد ساری ۸۸ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۳ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد جنوبی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای قلعه ساری ۸۱ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۱ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ سرلنگه ساری ۷۹ است که شامل ۲۹ خانوار ۴۱ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان رودپی غربی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ریگ چشمه ساری ۷۳ است که شامل ۲۹ خانوار ۳۹ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دامادکلا ساری ۷۱ است که شامل ۲۹ خانوار ۳۸ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ولویه سفلی ساری ۱۱۰ است که شامل ۲۸ خانوار ۸۳ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان پشتکوه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای لارما ساری ۶۵ است که شامل ۲۸ خانوار ۳۲ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کندلک ساری ۵۶ است که شامل ۲۵ خانوار ۲۶ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کلکنار ساری ۵۸ است که شامل ۲۵ خانوار ۲۸ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پشتکوه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای بیشه کلا ساری ۵۷ است که شامل ۲۵ خانوار ۲۶ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اسکارد ساری ۵۷ است که شامل ۲۵ خانوار ۲۷ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای میرافضل واوسر ساری ۶۲ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۴ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مولا ساری ۵۹ است که شامل ۲۴ خانوار ۲۷ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای لولت ساری ۵۲ است که شامل ۲۴ خانوار ۲۸ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کلقوچال ساری ۶۲ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۲ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ذکریاکلا ساری ۴۹ است که شامل ۲۳ خانوار ۲۴ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ورنام بالا ساری ۶۳ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۳ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مته کلا ساری ۴۹ است که شامل ۲۲ خانوار ۲۷ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اتینی ساری ۸۱ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۵ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای ابکسر ساری ۶۳ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۰ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کنتا ساری ۴۱ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۰ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کلامک ساری ۵۲ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۲ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کلاک ساری ۶۰ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۹ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورودکوچک شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پلسک ساری ۴۵ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۳ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای نرگس زمین ساری ۵۵ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۴ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مازارستاق ساری ۵۴ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۷ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کی کلا ساری ۵۳ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۵ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کلاخیل ساری ۵۶ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۹ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای عالی کلا ساری ۴۹ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۰ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان پشتکوه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای جعفرکلا ساری ۴۲ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۱ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای جعفراباد ساری ۵۰ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۸ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای مزرعه وستمین ساری ۴۹ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۶ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کیاده ساری ۵۴ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۵ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای امامزاده علی ساری ۵۰ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۶ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای امام زاده خلیفه ساری ۵۸ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۷ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فرح آباد جنوبی شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای چاچکام ساری ۴۹ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۲ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پایین ده ساری ۴۵ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۱ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای پاجا ساری ۳۵ است که شامل ۱۸ خانوار ۱۷ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای عقه خیل ساری ۳۷ است که شامل ۱۷ خانوار ۱۸ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای جمال الدین کلا ساری ۳۹ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۳ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای برارده ساری ۴۱ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۰ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای اخورد ساری ۴۰ است که شامل ۱۷ خانوار ۱۹ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کلاج خوسه ساری ۵۱ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۷ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گرماب شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دیدو ساری ۵۳ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۶ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردانگه شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای انگه فام ساری ۳۸ است که شامل ۱۶ خانوار ۱۸ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای دزدک ساری ۳۸ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۲ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلیجان رستاق علیا شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کهنه ده ساری ۳۴ است که شامل ۱۴ خانوار ۱۹ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای خوش نشان ساری ۲۴ است که شامل ۱۴ خانوار ۱۰ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای افراچال ساری ۳۴ است که شامل ۱۴ خانوار ۱۸ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان تنگه سلیمان شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای خرم آباد دینه سر ساری ۳۴ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۹ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان فریم شهرستان ساری واقع شده است.

جمعیت روستای کارمزد سوادکوه ۱۰۱۱ است که شامل ۳۳۴ خانوار ۵۱۲ مرد ۴۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای ورسک سوادکوه ۸۰۷ است که شامل ۲۸۵ خانوار ۴۱۳ مرد ۳۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای لاجیم سوادکوه ۵۷۸ است که شامل ۲۰۱ خانوار ۲۷۶ مرد ۳۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای لیند سوادکوه ۵۳۴ است که شامل ۱۹۹ خانوار ۲۷۱ مرد ۲۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای اتو سوادکوه ۵۱۰ است که شامل ۱۸۵ خانوار ۲۶۵ مرد ۲۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای فلورد سوادکوه ۴۷۹ است که شامل ۱۷۸ خانوار ۲۳۴ مرد ۲۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای سنگنیشت سوادکوه ۴۹۴ است که شامل ۱۶۸ خانوار ۲۵۲ مرد ۲۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای لله بند سوادکوه ۴۳۶ است که شامل ۱۵۲ خانوار ۲۱۶ مرد ۲۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای سی پی سوادکوه ۳۷۲ است که شامل ۱۴۳ خانوار ۱۸۷ مرد ۱۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای دراسله سوادکوه ۴۱۸ است که شامل ۱۳۸ خانوار ۲۲۰ مرد ۱۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای مته کلا سوادکوه ۴۳۴ است که شامل ۱۳۴ خانوار ۲۱۹ مرد ۲۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای ارفع ده سوادکوه ۳۸۴ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۲۰۹ مرد ۱۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای اساس سوادکوه ۳۳۲ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۱۷۶ مرد ۱۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای بهمنان سوادکوه ۳۵۶ است که شامل ۱۲۱ خانوار ۱۸۱ مرد ۱۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای تیلم سوادکوه ۳۱۸ است که شامل ۱۱۶ خانوار ۱۶۶ مرد ۱۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای پاشاکلا سوادکوه ۳۴۸ است که شامل ۱۱۴ خانوار ۱۷۸ مرد ۱۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای شورمست سوادکوه ۲۷۰ است که شامل ۱۱۱ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای ارات بن سوادکوه ۲۷۹ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای لولاک کسلیان سوادکوه ۲۹۵ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۵۳ مرد ۱۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای کلاریجان سوادکوه ۲۵۷ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۳۵ مرد ۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای وسیه سر سوادکوه ۲۵۳ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۱۳ مرد ۱۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای مومج خیل سوادکوه ۲۷۶ است که شامل ۹۳ خانوار ۱۳۹ مرد ۱۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای بایع کلا سوادکوه ۲۸۷ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای ده میان سوادکوه ۲۴۱ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۲۶ مرد ۱۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای رجه سوادکوه ۲۳۶ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۲۳ مرد ۱۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای سیمت سوادکوه ۲۴۰ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۳۰ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای برنت سوادکوه ۲۰۶ است که شامل ۸۴ خانوار ۱۱۳ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای طالع سوادکوه ۲۴۱ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۲۳ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای ملرد سوادکوه ۲۱۴ است که شامل ۸۲ خانوار ۱۱۶ مرد ۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای شوراب سوادکوه ۱۸۳ است که شامل ۸۱ خانوار ۹۲ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای کارسالار سوادکوه ۲۶۳ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۳۹ مرد ۱۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سرخکلا شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای شورمست رودبار سوادکوه ۲۰۰ است که شامل ۷۷ خانوار ۹۶ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای پالند سوادکوه ۲۶۰ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۳۲ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای کچید سوادکوه ۲۰۰ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۰۸ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای پیرنعیم سوادکوه ۱۸۱ است که شامل ۷۱ خانوار ۹۳ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای ممشی سوادکوه ۱۸۵ است که شامل ۶۹ خانوار ۸۵ مرد ۱۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای شیرکلا سوادکوه ۱۸۵ است که شامل ۶۳ خانوار ۸۸ مرد ۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای اوریم رودبار سوادکوه ۱۵۷ است که شامل ۵۹ خانوار ۷۸ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای انارم سوادکوه ۱۶۹ است که شامل ۵۹ خانوار ۸۸ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای سرین سوادکوه ۱۵۳ است که شامل ۵۸ خانوار ۸۴ مرد ۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای امافت سوادکوه ۱۵۶ است که شامل ۵۴ خانوار ۷۹ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای وچاد سوادکوه ۱۵۳ است که شامل ۵۳ خانوار ۷۰ مرد ۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سرخکلا شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای ازان ده سوادکوه ۱۴۷ است که شامل ۵۳ خانوار ۷۶ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای پیت سرا سوادکوه ۱۲۳ است که شامل ۴۹ خانوار ۶۶ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای استخرسر سوادکوه ۱۷۴ است که شامل ۴۹ خانوار ۱۱۱ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای سله بن سوادکوه ۱۲۳ است که شامل ۴۳ خانوار ۶۳ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای کریکلا سوادکوه ۱۲۴ است که شامل ۴۲ خانوار ۶۵ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای سوخته سرا سوادکوه ۱۰۹ است که شامل ۴۰ خانوار ۵۵ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای جوارم سوادکوه ۱۱۹ است که شامل ۳۸ خانوار ۶۱ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سرخکلا شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای گلیان سوادکوه ۹۴ است که شامل ۳۶ خانوار ۵۰ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای کمرپشت سوادکوه ۸۷ است که شامل ۳۶ خانوار ۴۹ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای ولیلا سوادکوه ۹۱ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۸ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای شش رودبار سوادکوه ۸۵ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۶ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ سرگ سوادکوه ۹۲ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۵ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای سرخکلا تپه سوادکوه ۹۵ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۹ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سرخکلا شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای ولوکش سوادکوه ۹۹ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۰ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای کوه استل سوادکوه ۸۰ است که شامل ۳۳ خانوار ۳۶ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای شورکچال سوادکوه ۱۰۷ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۳ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای پایین دواب سوادکوه ۷۷ است که شامل ۳۳ خانوار ۴۰ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای اوات سوادکوه ۹۳ است که شامل ۳۳ خانوار ۴۲ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای انند سوادکوه ۱۰۱ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۰ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای سوادرودبار سوادکوه ۵۷ است که شامل ۳۲ خانوار ۲۸ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای کنیج کلا سوادکوه ۹۲ است که شامل ۳۱ خانوار ۵۶ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سرخکلا شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای پیشین واله سوادکوه ۷۹ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۰ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای اوریم سوادکوه ۹۷ است که شامل ۳۱ خانوار ۵۴ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای خرج سوادکوه ۹۵ است که شامل ۳۰ خانوار ۵۰ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای ازود سوادکوه ۸۰ است که شامل ۲۹ خانوار ۴۳ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای لمزر سوادکوه ۷۳ است که شامل ۲۸ خانوار ۳۸ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای بالادواب سوادکوه ۷۸ است که شامل ۲۸ خانوار ۴۲ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای ارژنگ رودبار سوادکوه ۸۰ است که شامل ۲۸ خانوار ۴۰ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای سفیددارگله سوادکوه ۶۶ است که شامل ۲۷ خانوار ۳۷ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای پارسی سوادکوه ۶۹ است که شامل ۲۶ خانوار ۳۶ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای اریم سوادکوه ۶۱ است که شامل ۲۶ خانوار ۲۹ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای کنگلو سوادکوه ۶۶ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۰ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای طالع رودبار سوادکوه ۷۲ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۵ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای شیردره سوادکوه ۵۵ است که شامل ۲۵ خانوار ۲۸ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای ورپی سوادکوه ۷۱ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۶ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای معدن زیراب سوادکوه ۶۳ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۳ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سرخکلا شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای پندرم سوادکوه ۵۵ است که شامل ۲۴ خانوار ۲۳ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای واله سوادکوه ۴۶ است که شامل ۲۲ خانوار ۲۹ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای زیارت سر سوادکوه ۴۸ است که شامل ۲۲ خانوار ۲۵ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای میرورزان سوادکوه ۵۳ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۷ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سرخکلا شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای گرزین خیل سوادکوه ۷۰ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۶ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای چرات سوادکوه ۵۸ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۹ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای گردنه سر سوادکوه ۵۳ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۸ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای زنگیان سوادکوه ۴۶ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۴ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای اجت سوادکوه ۴۸ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۳ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای سیداباد سوادکوه ۴۲ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۰ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سرخکلا شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای لولاک لبیور سوادکوه ۵۱ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۲ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای لاکوم سوادکوه ۳۶ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۴ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای درکارودبار سوادکوه ۵۳ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۷ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای دهخدا سوادکوه ۴۸ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۶ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای امیرکلا سوادکوه ۴۶ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۵ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای کنگل بن سوادکوه ۴۰ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۱ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای ززول سوادکوه ۵۳ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۹ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای اسه سوادکوه ۳۹ است که شامل ۱۴ خانوار ۱۷ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای کرمان سوادکوه ۲۷ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۶ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان راستوپی شهرستان سوادکوه واقع شده است.

جمعیت روستای کلیج خیل سوادکوه شمالی ۱۵۶۲ است که شامل ۵۴۰ خانوار ۷۸۱ مرد ۷۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان شرق وغرب شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای ایوک سوادکوه شمالی ۱۰۴۸ است که شامل ۳۴۷ خانوار ۵۳۲ مرد ۵۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هتکه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای چالی سوادکوه شمالی ۹۲۴ است که شامل ۲۹۸ خانوار ۴۷۰ مرد ۴۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان شرق وغرب شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای چایباغ سوادکوه شمالی ۸۷۰ است که شامل ۲۹۲ خانوار ۴۴۶ مرد ۴۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چایباغ شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای کالی کلا سوادکوه شمالی ۸۵۰ است که شامل ۲۶۵ خانوار ۴۲۱ مرد ۴۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای بورخیل سوادکوه شمالی ۷۲۵ است که شامل ۲۶۴ خانوار ۳۵۸ مرد ۳۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان هتکه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای اندرکلی سوادکوه شمالی ۷۹۵ است که شامل ۲۴۹ خانوار ۳۹۶ مرد ۳۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چایباغ شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای بشل سوادکوه شمالی ۶۹۴ است که شامل ۲۳۶ خانوار ۳۴۰ مرد ۳۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چایباغ شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای فرامرزکلا سوادکوه شمالی ۶۳۲ است که شامل ۲۰۲ خانوار ۳۲۲ مرد ۳۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هتکه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای اهنگرکلا سوادکوه شمالی ۵۸۱ است که شامل ۲۰۲ خانوار ۲۸۱ مرد ۳۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان شرق وغرب شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای عالمکلا سوادکوه شمالی ۴۵۴ است که شامل ۱۸۳ خانوار ۲۰۷ مرد ۲۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای رییس کلا سوادکوه شمالی ۵۰۷ است که شامل ۱۸۱ خانوار ۲۵۰ مرد ۲۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای کتی لته سوادکوه شمالی ۴۴۵ است که شامل ۱۵۷ خانوار ۲۱۵ مرد ۲۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هتکه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای بورخانی سوادکوه شمالی ۳۷۸ است که شامل ۱۳۶ خانوار ۱۷۰ مرد ۲۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای گالش کلا سوادکوه شمالی ۳۳۴ است که شامل ۱۳۵ خانوار ۱۷۵ مرد ۱۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای شیرجه کلا سوادکوه شمالی ۳۸۵ است که شامل ۱۲۶ خانوار ۱۹۱ مرد ۱۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان شرق وغرب شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای نفت چال سوادکوه شمالی ۲۳۶ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۹۵ مرد ۱۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای چاکسر سوادکوه شمالی ۲۷۳ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۳۲ مرد ۱۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چایباغ شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای امام کلا سوادکوه شمالی ۲۸۳ است که شامل ۹۹ خانوار ۱۴۹ مرد ۱۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی کلا سوادکوه شمالی ۲۵۴ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۲۹ مرد ۱۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هتکه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای ابدنگسر سوادکوه شمالی ۲۸۷ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۳۸ مرد ۱۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان شرق وغرب شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای منگل سوادکوه شمالی ۲۷۸ است که شامل ۹۱ خانوار ۱۴۰ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان هتکه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای مهدی اباد سوادکوه شمالی ۲۶۱ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۳۴ مرد ۱۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چایباغ شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای برنجستانک سوادکوه شمالی ۲۷۳ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چایباغ شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای دهکلان سوادکوه شمالی ۱۵۲ است که شامل ۷۰ خانوار ۶۵ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای نواباد سوادکوه شمالی ۱۹۳ است که شامل ۶۹ خانوار ۹۲ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان شرق وغرب شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای شارقلت سوادکوه شمالی ۱۷۹ است که شامل ۶۰ خانوار ۸۹ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای یاغکوه سوادکوه شمالی ۱۵۶ است که شامل ۵۹ خانوار ۷۴ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چایباغ شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای مرزیدره سوادکوه شمالی ۱۶۹ است که شامل ۵۹ خانوار ۹۰ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای خرکاک سوادکوه شمالی ۱۷۴ است که شامل ۵۹ خانوار ۸۹ مرد ۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای اوبن سوادکوه شمالی ۱۹۷ است که شامل ۵۹ خانوار ۹۲ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای افراسی سوادکوه شمالی ۱۵۵ است که شامل ۵۲ خانوار ۹۱ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای بازیرکلا سوادکوه شمالی ۱۲۵ است که شامل ۴۹ خانوار ۶۶ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان هتکه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای پاشاکلا سوادکوه شمالی ۹۳ است که شامل ۴۵ خانوار ۴۵ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای هتکه لو سوادکوه شمالی ۱۱۴ است که شامل ۴۴ خانوار ۵۴ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هتکه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای لودشت سوادکوه شمالی ۱۲۷ است که شامل ۴۲ خانوار ۶۸ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای اسلام آباد سوادکوه شمالی ۱۳۸ است که شامل ۴۱ خانوار ۷۱ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان شرق وغرب شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای میرارکلا سوادکوه شمالی ۸۵ است که شامل ۴۰ خانوار ۴۰ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای غوزک رودبار سوادکوه شمالی ۱۲۷ است که شامل ۴۰ خانوار ۶۵ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای تپه سر سوادکوه شمالی ۹۳ است که شامل ۳۷ خانوار ۴۶ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان شرق وغرب شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای اغوزبن سوادکوه شمالی ۸۹ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۶ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای درزیکلا سوادکوه شمالی ۷۲ است که شامل ۲۸ خانوار ۳۷ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای تمر سوادکوه شمالی ۶۷ است که شامل ۲۷ خانوار ۳۰ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای ریکو سوادکوه شمالی ۷۳ است که شامل ۲۶ خانوار ۴۲ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای سنگسی سوادکوه شمالی ۶۳ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۶ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای رضااباد سوادکوه شمالی ۴۴ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۱ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چایباغ شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای کفاک سوادکوه شمالی ۴۵ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۲ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع شده است.

جمعیت روستای بالادسته رکن کلا سیمرغ ۱۳۹۹ است که شامل ۴۷۹ خانوار ۷۲۴ مرد ۶۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کیاکلا شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای ملاکلا سیمرغ ۹۲۲ است که شامل ۲۹۹ خانوار ۴۷۴ مرد ۴۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کیاکلا شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای سنگتاب سیمرغ ۷۷۲ است که شامل ۲۷۵ خانوار ۳۹۴ مرد ۳۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان تالارپی شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای نجارکلاقدیم سیمرغ ۷۴۷ است که شامل ۲۶۲ خانوار ۳۶۴ مرد ۳۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان تالارپی شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای زیارکلا سیمرغ ۷۰۴ است که شامل ۲۶۰ خانوار ۳۴۸ مرد ۳۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان طور شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای شیرخوارکلا سیمرغ ۵۳۴ است که شامل ۱۸۹ خانوار ۲۶۷ مرد ۲۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان طور شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای کارتیج کلا سیمرغ ۴۹۵ است که شامل ۱۶۸ خانوار ۲۳۷ مرد ۲۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان طور شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای تنبلا سیمرغ ۴۷۲ است که شامل ۱۶۸ خانوار ۲۳۹ مرد ۲۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت کنار شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای پایین دسته رکن کلا سیمرغ ۴۴۳ است که شامل ۱۶۰ خانوار ۲۱۶ مرد ۲۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت کنار شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای طالارپشت سیمرغ ۴۳۲ است که شامل ۱۵۱ خانوار ۲۰۱ مرد ۲۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان تالارپی شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای مری سیمرغ ۴۵۰ است که شامل ۱۴۴ خانوار ۲۲۴ مرد ۲۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان تالارپی شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای برجی خیل سیمرغ ۳۹۱ است که شامل ۱۳۷ خانوار ۲۰۲ مرد ۱۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت کنار شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای دینه سررکن کلا سیمرغ ۳۳۰ است که شامل ۱۲۲ خانوار ۱۶۳ مرد ۱۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت کنار شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای اخته چی سیمرغ ۳۳۷ است که شامل ۱۱۹ خانوار ۱۷۶ مرد ۱۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان طور شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای نجارکلاجدید سیمرغ ۳۳۰ است که شامل ۱۱۵ خانوار ۱۶۳ مرد ۱۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کیاکلا شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای گوشیکلا سیمرغ ۲۸۵ است که شامل ۱۰۶ خانوار ۱۴۲ مرد ۱۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان تالارپی شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای خراطکلا سیمرغ ۳۰۶ است که شامل ۱۰۶ خانوار ۱۶۰ مرد ۱۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان طور شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای سبزی باغ سیمرغ ۳۱۰ است که شامل ۱۰۳ خانوار ۱۶۰ مرد ۱۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان تالارپی شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای پهناجی سیمرغ ۲۷۰ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت کنار شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای سمناکلا سیمرغ ۲۴۳ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۱۹ مرد ۱۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان تالارپی شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای موسی کلا سیمرغ ۲۲۳ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۰۸ مرد ۱۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان تالارپی شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای سالدوزکلابالا سیمرغ ۲۲۹ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۱۱ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان تالارپی شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای جمال کلا سیمرغ ۲۰۱ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۰۰ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دشت کنار شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای صلحدارکلا سیمرغ ۱۶۳ است که شامل ۶۳ خانوار ۸۶ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان طور شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای قجرتپه سیمرغ ۱۰۷ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۸ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان تالارپی شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای لاله زارکتی سیمرغ ۶۳ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۵ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان طور شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای پازیک خیل سیمرغ ۶۴ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۴ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان تالارپی شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای اهنگرکلا سیمرغ ۵۸ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۰ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان تالارپی شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای گوشتی کلا سیمرغ ۳۱ است که شامل ۱۴ خانوار ۱۲ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان طور شهرستان سیمرغ واقع شده است.

جمعیت روستای حمزه اباد عباس آباد ۱۷۴۰ است که شامل ۵۸۰ خانوار ۸۹۹ مرد ۸۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای کراتکوتی عباس آباد ۱۸۰۵ است که شامل ۵۵۳ خانوار ۹۳۶ مرد ۸۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار آباد غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای تازه اباد عباس آباد ۱۴۲۵ است که شامل ۴۷۵ خانوار ۷۱۶ مرد ۷۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار آباد غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای سی سرا عباس آباد ۱۲۷۲ است که شامل ۴۲۶ خانوار ۶۴۳ مرد ۶۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای دانیال عباس آباد ۱۱۹۲ است که شامل ۳۹۳ خانوار ۶۰۱ مرد ۵۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار آباد غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای سیدمحله عباس آباد ۱۰۰۵ است که شامل ۳۳۰ خانوار ۴۹۵ مرد ۵۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای چارز عباس آباد ۹۷۸ است که شامل ۳۲۸ خانوار ۵۰۳ مرد ۴۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای سجادیه عباس آباد ۹۴۵ است که شامل ۳۰۸ خانوار ۴۷۱ مرد ۴۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای یالبندان عباس آباد ۸۷۳ است که شامل ۲۸۰ خانوار ۴۲۹ مرد ۴۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای پسنده علیا عباس آباد ۷۱۱ است که شامل ۲۵۲ خانوار ۳۶۱ مرد ۳۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای پرچور عباس آباد ۶۶۳ است که شامل ۲۱۸ خانوار ۳۴۹ مرد ۳۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای تیلاکنار عباس آباد ۶۱۶ است که شامل ۲۰۷ خانوار ۳۲۰ مرد ۲۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار آباد غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای کاظم کلا عباس آباد ۶۱۹ است که شامل ۲۰۶ خانوار ۳۰۴ مرد ۳۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای سرلنگا عباس آباد ۵۹۶ است که شامل ۱۹۴ خانوار ۲۸۶ مرد ۳۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای گرجی سرا عباس آباد ۶۰۳ است که شامل ۱۹۱ خانوار ۳۰۶ مرد ۲۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار آباد غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای گلوربالا عباس آباد ۵۷۰ است که شامل ۱۷۹ خانوار ۲۸۵ مرد ۲۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای ولیکستان عباس آباد ۵۶۷ است که شامل ۱۷۸ خانوار ۲۹۹ مرد ۲۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای ماشا الله اباد عباس آباد ۵۳۹ است که شامل ۱۷۷ خانوار ۲۷۰ مرد ۲۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای مشهدی سرا عباس آباد ۴۸۴ است که شامل ۱۷۶ خانوار ۲۳۵ مرد ۲۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای جیساخضراباد عباس آباد ۴۳۸ است که شامل ۱۳۸ خانوار ۲۲۹ مرد ۲۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار آباد غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای کلاکرده عباس آباد ۴۰۳ است که شامل ۱۳۶ خانوار ۱۹۸ مرد ۲۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای سلامت سرا عباس آباد ۳۷۹ است که شامل ۱۳۱ خانوار ۱۸۳ مرد ۱۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار آباد غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای پلنگ کلا عباس آباد ۳۷۷ است که شامل ۱۲۷ خانوار ۱۸۲ مرد ۱۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای هردوابرود عباس آباد ۳۰۳ است که شامل ۱۱۶ خانوار ۱۴۷ مرد ۱۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای بااوج خیل عباس آباد ۳۴۲ است که شامل ۱۱۲ خانوار ۱۷۲ مرد ۱۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای شجاع محله عباس آباد ۳۲۱ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۱۶۹ مرد ۱۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای گرداب عباس آباد ۳۳۹ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۱۷۹ مرد ۱۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای سی بن عباس آباد ۳۲۸ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۶۶ مرد ۱۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای سرتاکرات عباس آباد ۳۱۶ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۷۳ مرد ۱۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای دراسرا عباس آباد ۲۸۸ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای حیدراباد عباس آباد ۲۶۷ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۳۳ مرد ۱۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای تیلورسرشرقی عباس آباد ۲۵۹ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای یالبندان سرا عباس آباد ۲۳۴ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۱۴ مرد ۱۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای خشکلا عباس آباد ۲۳۲ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۱۸ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای نارنج بندبن عباس آباد ۱۹۲ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۰۲ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای جیساکلاراباد عباس آباد ۱۹۳ است که شامل ۶۳ خانوار ۹۰ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای طالش خیل عباس آباد ۱۸۷ است که شامل ۶۰ خانوار ۹۴ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای جیسادانیال عباس آباد ۱۲۷ است که شامل ۴۹ خانوار ۶۵ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار آباد غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای خضراباد عباس آباد ۱۳۸ است که شامل ۴۶ خانوار ۷۴ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای زیارت ور عباس آباد ۱۲۱ است که شامل ۴۲ خانوار ۵۷ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای امام دشت عباس آباد ۱۲۳ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۶ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان لنگارود غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای اسپی رود عباس آباد ۹۹ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۱ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار شرقی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای شهرک صنعتی عباس آباد ۱۰۲ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۳ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار آباد غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای چاری عباس آباد ۸۴ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۸ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلار آباد غربی شهرستان عباس آباد واقع شده است.

جمعیت روستای ازباران فریدونکنار ۲۷۱۹ است که شامل ۹۳۷ خانوار ۱۳۷۱ مرد ۱۳۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان امامزاده عبدالله شمالی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای کاردگرمحله فریدونکنار ۲۴۶۵ است که شامل ۸۲۴ خانوار ۱۲۶۴ مرد ۱۲۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان امامزاده عبدالله جنوبی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای شیرمحله فریدونکنار ۲۰۷۳ است که شامل ۷۰۶ خانوار ۱۰۴۷ مرد ۱۰۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان امامزاده عبدالله جنوبی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای مهلبان فریدونکنار ۱۷۸۰ است که شامل ۶۰۶ خانوار ۸۹۷ مرد ۸۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان امامزاده عبدالله شمالی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای سوته فریدونکنار ۱۵۱۱ است که شامل ۵۳۵ خانوار ۷۷۵ مرد ۷۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود شمالی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای بنه کنار فریدونکنار ۱۳۰۵ است که شامل ۴۳۷ خانوار ۶۸۱ مرد ۶۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان امامزاده عبدالله شمالی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای فرم فریدونکنار ۱۰۶۴ است که شامل ۳۷۴ خانوار ۵۲۶ مرد ۵۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود شمالی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای بزرگ بیشه محله فریدونکنار ۱۰۷۵ است که شامل ۳۶۱ خانوار ۵۵۷ مرد ۵۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود جنوبی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای نوائی محله فریدونکنار ۹۷۲ است که شامل ۳۵۱ خانوار ۵۱۱ مرد ۴۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان امامزاده عبدالله جنوبی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای کوچک بیشه محله فریدونکنار ۹۳۱ است که شامل ۳۲۵ خانوار ۴۷۷ مرد ۴۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان امامزاده عبدالله جنوبی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای بی نمد فریدونکنار ۵۹۶ است که شامل ۲۱۰ خانوار ۳۰۷ مرد ۲۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود جنوبی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای حیدرکلا فریدونکنار ۵۳۹ است که شامل ۱۸۲ خانوار ۲۷۵ مرد ۲۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود شمالی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای شیرا فریدونکنار ۵۱۲ است که شامل ۱۶۵ خانوار ۲۵۴ مرد ۲۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان امامزاده عبدالله شمالی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای زاهدکلا فریدونکنار ۴۷۷ است که شامل ۱۶۱ خانوار ۲۳۸ مرد ۲۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود جنوبی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای اوکسرکریم کلا فریدونکنار ۴۴۶ است که شامل ۱۵۷ خانوار ۲۲۱ مرد ۲۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود جنوبی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای جزین فریدونکنار ۴۵۱ است که شامل ۱۵۶ خانوار ۲۱۵ مرد ۲۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود جنوبی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای اسلام اباد فریدونکنار ۴۸۳ است که شامل ۱۵۳ خانوار ۲۴۳ مرد ۲۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود شمالی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای کلاگرسرا فریدونکنار ۴۳۶ است که شامل ۱۴۲ خانوار ۲۳۰ مرد ۲۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود جنوبی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای شهرک فرزادشهر فریدونکنار ۴۴۴ است که شامل ۱۳۴ خانوار ۲۲۵ مرد ۲۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان امامزاده عبدالله شمالی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای اسبوکلاکریم کلا فریدونکنار ۳۴۱ است که شامل ۱۲۳ خانوار ۱۶۷ مرد ۱۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود جنوبی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای توله سرا فریدونکنار ۳۶۴ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۱۸۳ مرد ۱۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود جنوبی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای منقارپی فریدونکنار ۳۷۲ است که شامل ۱۱۹ خانوار ۱۸۴ مرد ۱۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود جنوبی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای ملاکلا فریدونکنار ۲۳۸ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود شمالی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای پائین نوائی محله فریدونکنار ۱۲۷ است که شامل ۴۵ خانوار ۶۷ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان امامزاده عبدالله جنوبی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای مجتمع مسکونی خزر شهر فریدونکنار ۱۱۰ است که شامل ۴۴ خانوار ۵۳ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود شمالی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای شهرک دریاسر فریدونکنار ۴۶ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۴ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان باریک رود شمالی شهرستان فریدونکنار واقع شده است.

جمعیت روستای چمازکتی قائم شهر ۵۴۳۶ است که شامل ۱۷۷۱ خانوار ۲۷۶۶ مرد ۲۶۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای قراخیل قائم شهر ۴۴۷۱ است که شامل ۱۴۵۹ خانوار ۲۲۸۴ مرد ۲۱۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای شهرک یثرب قائم شهر ۴۰۵۵ است که شامل ۱۳۰۳ خانوار ۲۰۴۵ مرد ۲۰۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای خطیرکلا قائم شهر ۳۷۰۱ است که شامل ۱۲۰۰ خانوار ۱۹۰۰ مرد ۱۸۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای ملک کلا قائم شهر ۳۵۹۵ است که شامل ۱۱۶۸ خانوار ۱۸۶۵ مرد ۱۷۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای باغدشت قائم شهر ۲۸۲۶ است که شامل ۹۴۹ خانوار ۱۴۴۹ مرد ۱۳۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای المشیر قائم شهر ۲۷۱۱ است که شامل ۹۴۸ خانوار ۱۳۸۸ مرد ۱۳۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای متان کلا قائم شهر ۲۸۹۸ است که شامل ۹۳۵ خانوار ۱۴۵۸ مرد ۱۴۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای قادیکلابزرگ قائم شهر ۲۴۸۳ است که شامل ۸۴۵ خانوار ۱۲۳۱ مرد ۱۲۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای ساروکلا قائم شهر ۲۴۰۲ است که شامل ۸۲۳ خانوار ۱۱۹۸ مرد ۱۲۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهساران شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای بالالموک قائم شهر ۲۳۰۱ است که شامل ۷۵۱ خانوار ۱۲۱۲ مرد ۱۰۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای کلاگرمحله قائم شهر ۲۱۱۰ است که شامل ۶۹۰ خانوار ۱۰۷۷ مرد ۱۰۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای اسکندرکلا قائم شهر ۲۱۱۸ است که شامل ۶۸۸ خانوار ۱۰۷۶ مرد ۱۰۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای سراجکلا قائم شهر ۱۸۴۵ است که شامل ۶۰۲ خانوار ۹۴۳ مرد ۹۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای پرچیکلا قائم شهر ۱۷۴۶ است که شامل ۵۷۲ خانوار ۸۸۵ مرد ۸۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای بالاجنیدلاک پل قائم شهر ۱۵۹۸ است که شامل ۵۶۳ خانوار ۷۹۱ مرد ۸۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای اهنگرکلا قائم شهر ۱۵۱۲ است که شامل ۵۲۴ خانوار ۷۷۴ مرد ۷۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای وسطی کلا قائم شهر ۱۳۸۹ است که شامل ۴۷۲ خانوار ۶۷۴ مرد ۷۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای واسکس قائم شهر ۱۳۴۶ است که شامل ۴۶۷ خانوار ۶۵۷ مرد ۶۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای تالارپشت سفلی قائم شهر ۱۳۸۳ است که شامل ۴۳۲ خانوار ۶۹۳ مرد ۶۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای دیوکلاسفلی قائم شهر ۱۱۳۶ است که شامل ۴۰۵ خانوار ۵۷۸ مرد ۵۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای کوتنا قائم شهر ۱۱۳۲ است که شامل ۳۶۰ خانوار ۶۰۵ مرد ۵۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهساران شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای خرماکلا قائم شهر ۱۰۸۸ است که شامل ۳۵۵ خانوار ۵۵۰ مرد ۵۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای میدانسر قائم شهر ۱۰۴۳ است که شامل ۳۴۲ خانوار ۵۳۵ مرد ۵۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای گاوان اهنگر قائم شهر ۱۰۱۶ است که شامل ۳۴۲ خانوار ۵۱۱ مرد ۵۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای شیخ کلی قائم شهر ۱۰۷۲ است که شامل ۳۳۹ خانوار ۵۶۹ مرد ۵۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای شهرودکلا قائم شهر ۹۴۵ است که شامل ۳۳۹ خانوار ۴۶۱ مرد ۴۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای افراپل قائم شهر ۹۸۳ است که شامل ۳۳۳ خانوار ۵۱۲ مرد ۴۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی کلا قائم شهر ۹۸۵ است که شامل ۳۲۶ خانوار ۴۸۸ مرد ۴۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای رکابدارکلا قائم شهر ۹۴۶ است که شامل ۳۲۲ خانوار ۴۷۰ مرد ۴۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی کلاصنم قائم شهر ۹۶۹ است که شامل ۳۲۰ خانوار ۴۹۱ مرد ۴۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای فولادکلا قائم شهر ۸۷۴ است که شامل ۲۸۹ خانوار ۴۴۴ مرد ۴۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای بالاافراکتی قائم شهر ۸۴۱ است که شامل ۲۷۹ خانوار ۴۲۴ مرد ۴۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بیشه سر شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای هردورود قائم شهر ۸۳۶ است که شامل ۲۷۲ خانوار ۴۲۴ مرد ۴۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای تالارپشت علیا قائم شهر ۷۸۷ است که شامل ۲۶۳ خانوار ۳۹۴ مرد ۳۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای کروا قائم شهر ۷۴۴ است که شامل ۲۵۹ خانوار ۳۸۴ مرد ۳۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای چفت کلا قائم شهر ۷۹۷ است که شامل ۲۵۹ خانوار ۴۱۹ مرد ۳۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای افراتخت قائم شهر ۸۱۷ است که شامل ۲۵۸ خانوار ۴۳۴ مرد ۳۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بیشه سر شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای ریکنده قائم شهر ۶۴۸ است که شامل ۲۵۱ خانوار ۳۳۰ مرد ۳۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهساران شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای ملک خیل قائم شهر ۷۰۶ است که شامل ۲۴۸ خانوار ۳۴۷ مرد ۳۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای دوک قائم شهر ۶۷۵ است که شامل ۲۴۶ خانوار ۳۳۹ مرد ۳۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای قلزمکلا قائم شهر ۶۸۲ است که شامل ۲۲۰ خانوار ۳۳۵ مرد ۳۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای لهرم تلوک قائم شهر ۶۶۶ است که شامل ۲۱۶ خانوار ۳۳۴ مرد ۳۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بیشه سر شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای پایین افراکتی قائم شهر ۶۰۷ است که شامل ۲۰۷ خانوار ۳۰۴ مرد ۳۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بیشه سر شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ کتی قائم شهر ۵۸۰ است که شامل ۱۹۴ خانوار ۲۸۸ مرد ۲۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای رنگریزکلا قائم شهر ۵۳۸ است که شامل ۱۹۴ خانوار ۲۶۲ مرد ۲۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای کاسگر کلا قائم شهر ۵۱۷ است که شامل ۱۹۰ خانوار ۲۵۷ مرد ۲۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای اهنگرکلانوکنده قائم شهر ۵۶۱ است که شامل ۱۸۵ خانوار ۲۸۵ مرد ۲۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای ذیلت قائم شهر ۵۲۷ است که شامل ۱۸۳ خانوار ۲۵۶ مرد ۲۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای افرا قائم شهر ۵۹۲ است که شامل ۱۸۰ خانوار ۲۸۳ مرد ۳۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای فندری نماورکلا قائم شهر ۵۱۱ است که شامل ۱۷۸ خانوار ۲۵۹ مرد ۲۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی کلاارزلو قائم شهر ۴۹۲ است که شامل ۱۷۸ خانوار ۲۵۵ مرد ۲۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای پایین لموک قائم شهر ۵۰۷ است که شامل ۱۷۸ خانوار ۲۴۸ مرد ۲۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بیشه سر شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای میکلا قائم شهر ۵۰۷ است که شامل ۱۷۷ خانوار ۲۵۲ مرد ۲۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای ابجر قائم شهر ۴۹۴ است که شامل ۱۷۵ خانوار ۲۵۸ مرد ۲۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی اباد قائم شهر ۱۳۰۰ است که شامل ۱۷۰ خانوار ۱۰۲۸ مرد ۲۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای سوخته کلا قائم شهر ۵۷۱ است که شامل ۱۶۹ خانوار ۳۰۵ مرد ۲۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای ابمال قائم شهر ۴۶۶ است که شامل ۱۶۵ خانوار ۲۲۳ مرد ۲۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای پایین جاده قائم شهر ۴۵۹ است که شامل ۱۶۰ خانوار ۲۲۸ مرد ۲۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای گیله کلا قائم شهر ۴۵۲ است که شامل ۱۵۸ خانوار ۲۱۴ مرد ۲۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای دیوکلاعلیا قائم شهر ۴۳۰ است که شامل ۱۵۱ خانوار ۲۱۶ مرد ۲۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای مهدی اباد قائم شهر ۴۲۲ است که شامل ۱۵۰ خانوار ۲۱۹ مرد ۲۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بیشه سر شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای فندرئ قائم شهر ۴۵۰ است که شامل ۱۴۷ خانوار ۲۲۶ مرد ۲۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای رستم کلا قائم شهر ۴۲۴ است که شامل ۱۴۲ خانوار ۲۲۴ مرد ۲۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای نوکلا قائم شهر ۴۰۶ است که شامل ۱۳۷ خانوار ۱۹۸ مرد ۲۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای مچه بن قائم شهر ۳۸۱ است که شامل ۱۳۶ خانوار ۱۸۸ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای دیزاباد قائم شهر ۳۶۴ است که شامل ۱۲۱ خانوار ۱۹۱ مرد ۱۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای پاشاکلا افرا کتی قائم شهر ۳۶۷ است که شامل ۱۱۹ خانوار ۱۹۴ مرد ۱۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بیشه سر شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای دنجکلا قائم شهر ۳۴۶ است که شامل ۱۱۸ خانوار ۱۷۸ مرد ۱۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای بایکلا قائم شهر ۳۶۲ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۱۸۶ مرد ۱۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای ترکمن خیل قائم شهر ۳۲۸ است که شامل ۱۱۳ خانوار ۱۶۵ مرد ۱۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای بالارستم حاجی قائم شهر ۳۱۰ است که شامل ۱۱۱ خانوار ۱۴۷ مرد ۱۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای واکی کلا قائم شهر ۳۱۱ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۱۵۸ مرد ۱۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای نوده قائم شهر ۳۲۲ است که شامل ۱۰۴ خانوار ۱۵۷ مرد ۱۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای صنم قائم شهر ۲۸۳ است که شامل ۱۰۳ خانوار ۱۴۴ مرد ۱۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای گل افشان قائم شهر ۲۵۳ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۲۰ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای سیدابوصالح قائم شهر ۲۴۰ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۲۱ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهساران شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای شامیکلا قائم شهر ۲۹۱ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۴۷ مرد ۱۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای موارم کلا قائم شهر ۲۷۶ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای پاشاکلا قائم شهر ۲۹۸ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۶۰ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای زاهدکلا قائم شهر ۲۶۴ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۲۰ مرد ۱۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای لهمال قائم شهر ۲۶۱ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۳۴ مرد ۱۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای اسیابسر قائم شهر ۲۶۸ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۳۴ مرد ۱۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای کاردگرخطیر قائم شهر ۲۶۰ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۳۱ مرد ۱۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای اوجی تالار قائم شهر ۲۳۸ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۲۴ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای طارسیکلا قائم شهر ۲۴۴ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۱۸ مرد ۱۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای بارفکلا قائم شهر ۲۳۵ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۱۵ مرد ۱۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای کشکا قائم شهر ۲۲۰ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۱۴ مرد ۱۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای کمانگرکلا قائم شهر ۲۰۹ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۰۸ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای استرابادمحله قائم شهر ۲۰۴ است که شامل ۷۳ خانوار ۹۵ مرد ۱۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای چپی قائم شهر ۱۶۶ است که شامل ۶۷ خانوار ۷۶ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای قادیکلا قائم شهر ۱۷۸ است که شامل ۶۶ خانوار ۸۷ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای میانرود قائم شهر ۱۸۱ است که شامل ۶۵ خانوار ۹۶ مرد ۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهساران شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای چفت سر قائم شهر ۱۹۷ است که شامل ۶۵ خانوار ۱۰۵ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای ولوند قائم شهر ۱۵۲ است که شامل ۶۰ خانوار ۷۴ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای شیخ رجه قائم شهر ۱۷۴ است که شامل ۵۹ خانوار ۹۰ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بیشه سر شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای کرچنگ قائم شهر ۱۴۳ است که شامل ۵۲ خانوار ۷۳ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهساران شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای خمیرکنده قائم شهر ۱۴۵ است که شامل ۵۱ خانوار ۶۶ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای سیفکتی قائم شهر ۱۰۰ است که شامل ۴۶ خانوار ۵۴ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهساران شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای اوجابندان قائم شهر ۱۴۱ است که شامل ۴۶ خانوار ۷۳ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای تیل خانی قائم شهر ۱۱۸ است که شامل ۴۵ خانوار ۶۶ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای نوگیری قائم شهر ۱۱۱ است که شامل ۴۳ خانوار ۵۲ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای بی بی کلا قائم شهر ۹۷ است که شامل ۳۹ خانوار ۵۳ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای گزنه کلا قائم شهر ۱۱۱ است که شامل ۳۸ خانوار ۵۹ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای کلاردره قائم شهر ۱۰۶ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۶ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای افراکتی قائم شهر ۹۳ است که شامل ۳۲ خانوار ۴۸ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای خناردرویش قائم شهر ۸۴ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۰ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای شاهکلاسعیدکاشی قائم شهر ۷۴ است که شامل ۳۰ خانوار ۳۷ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای پایین رستم قائم شهر ۹۵ است که شامل ۲۹ خانوار ۵۲ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای پرچینک قائم شهر ۶۱ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۰ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهساران شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای دشتیان قائم شهر ۵۴ است که شامل ۲۲ خانوار ۲۵ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان نوکنده کا شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای موسی خیل قائم شهر ۶۳ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۰ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بالاتجن شهرستان قائم شهر واقع شده است.

جمعیت روستای پیشنبور کلاردشت ۱۸۴۹ است که شامل ۶۱۰ خانوار ۹۶۵ مرد ۸۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت غربی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای کردیچال کلاردشت ۱۵۶۶ است که شامل ۵۳۱ خانوار ۷۸۷ مرد ۷۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت شرقی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای مکارود کلاردشت ۹۳۰ است که شامل ۳۱۳ خانوار ۴۶۹ مرد ۴۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت غربی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای طویدره کلاردشت ۶۶۹ است که شامل ۲۴۰ خانوار ۳۳۹ مرد ۳۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت غربی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای واحد کلاردشت ۷۴۲ است که شامل ۲۳۷ خانوار ۳۳۹ مرد ۴۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت غربی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای کردمحله کلاردشت ۵۵۸ است که شامل ۱۹۹ خانوار ۲۸۲ مرد ۲۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت غربی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای کلمه کلاردشت ۴۸۲ است که شامل ۱۶۲ خانوار ۲۵۵ مرد ۲۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت شرقی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای اویجدان کلاردشت ۴۳۱ است که شامل ۱۵۵ خانوار ۲۱۸ مرد ۲۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت غربی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای پی قلعه کلاردشت ۳۷۹ است که شامل ۱۳۳ خانوار ۱۸۱ مرد ۱۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت شرقی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای بازارسر کلاردشت ۳۲۹ است که شامل ۱۲۷ خانوار ۱۵۹ مرد ۱۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت غربی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای طایب کلا کلاردشت ۳۴۹ است که شامل ۱۱۸ خانوار ۱۸۲ مرد ۱۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت غربی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای تبرسو کلاردشت ۳۲۰ است که شامل ۱۰۶ خانوار ۱۷۱ مرد ۱۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت شرقی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای کوهپر کلاردشت ۳۰۲ است که شامل ۱۰۵ خانوار ۱۵۸ مرد ۱۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت شرقی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای شکرکوه کلاردشت ۲۶۵ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۲۱ مرد ۱۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت شرقی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای لش سر کلاردشت ۲۵۴ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۳۲ مرد ۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت غربی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای والت کلاردشت ۲۲۷ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۱۱ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت شرقی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای تلوچال کلاردشت ۲۰۵ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۰۳ مرد ۱۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت غربی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای عثمان کلا کلاردشت ۲۰۵ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۰۷ مرد ۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت شرقی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای پیمبور کلاردشت ۱۸۵ است که شامل ۶۳ خانوار ۹۰ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کلاردشت غربی شهرستان کلاردشت واقع شده است.

جمعیت روستای تیرتاش گلوگاه ۲۵۵۱ است که شامل ۸۴۵ خانوار ۱۲۸۳ مرد ۱۲۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کلبادشرقی شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای لمراسک گلوگاه ۲۲۸۵ است که شامل ۷۸۵ خانوار ۱۱۵۰ مرد ۱۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کلبادشرقی شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای مهدیرجه گلوگاه ۱۹۵۴ است که شامل ۵۸۷ خانوار ۹۹۹ مرد ۹۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کلبادغربی شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای خورشیدکلا گلوگاه ۱۶۴۷ است که شامل ۵۶۵ خانوار ۸۰۴ مرد ۸۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان آزادگان شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای سراج محله گلوگاه ۱۶۱۷ است که شامل ۵۴۴ خانوار ۷۹۵ مرد ۸۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کلبادشرقی شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای تیله نو گلوگاه ۱۶۴۱ است که شامل ۵۱۶ خانوار ۸۴۲ مرد ۷۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان توسکاچشمه شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای قلعه پایان گلوگاه ۱۱۶۸ است که شامل ۳۸۷ خانوار ۵۹۷ مرد ۵۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کلبادغربی شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای ولمازو گلوگاه ۱۰۲۸ است که شامل ۳۳۳ خانوار ۵۰۴ مرد ۵۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کلبادغربی شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای ریحان اباد گلوگاه ۹۵۶ است که شامل ۳۲۰ خانوار ۴۸۲ مرد ۴۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کلبادشرقی شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای نظام محله گلوگاه ۸۳۹ است که شامل ۲۹۶ خانوار ۴۰۱ مرد ۴۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان آزادگان شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای اوارد گلوگاه ۶۷۰ است که شامل ۲۳۴ خانوار ۳۴۳ مرد ۳۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان توسکاچشمه شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای نیالا گلوگاه ۴۴۳ است که شامل ۱۵۵ خانوار ۲۳۲ مرد ۲۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان توسکاچشمه شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای وزوار گلوگاه ۳۲۶ است که شامل ۱۲۲ خانوار ۱۵۵ مرد ۱۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان توسکاچشمه شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای اغوزدره گلوگاه ۲۶۳ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۳۱ مرد ۱۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان توسکاچشمه شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ یابسر گلوگاه ۲۹۷ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۵۳ مرد ۱۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کلبادغربی شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای رمدان گلوگاه ۲۱۲ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۰۹ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان توسکاچشمه شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای نصرت اباد گلوگاه ۲۱۵ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۰۸ مرد ۱۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان توسکاچشمه شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای بارکلا گلوگاه ۱۲۹ است که شامل ۴۰ خانوار ۶۲ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان توسکاچشمه شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای مصیب محله گلوگاه ۹۵ است که شامل ۳۳ خانوار ۴۳ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان توسکاچشمه شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای تپه گلوگاه ۸۳ است که شامل ۲۹ خانوار ۴۴ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان آزادگان شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای کلکت گلوگاه ۶۷ است که شامل ۲۸ خانوار ۳۰ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان توسکاچشمه شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای دهی گلوگاه ۷۵ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۸ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان توسکاچشمه شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای هم چان گلوگاه ۵۳ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۰ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان توسکاچشمه شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای لت کومه گلوگاه ۶۰ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۸ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان توسکاچشمه شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای ویوا گلوگاه ۳۲ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۶ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان توسکاچشمه شهرستان گلوگاه واقع شده است.

جمعیت روستای خشت سر محمودآباد ۲۶۵۶ است که شامل ۹۰۵ خانوار ۱۳۶۰ مرد ۱۲۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای معلم کلا محمودآباد ۲۴۱۶ است که شامل ۸۷۹ خانوار ۱۲۲۱ مرد ۱۱۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای ملاکلا محمودآباد ۲۵۲۳ است که شامل ۸۵۴ خانوار ۱۲۸۱ مرد ۱۲۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای ازادمون محمودآباد ۲۳۱۸ است که شامل ۷۷۴ خانوار ۱۱۶۲ مرد ۱۱۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای بیشه کلا محمودآباد ۱۹۰۴ است که شامل ۶۴۸ خانوار ۹۵۲ مرد ۹۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای ترسیاب محمودآباد ۱۷۷۳ است که شامل ۵۵۱ خانوار ۹۲۶ مرد ۸۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای برنجده محمودآباد ۱۶۸۶ است که شامل ۵۴۵ خانوار ۸۵۷ مرد ۸۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای زنگی کلاعلیا محمودآباد ۱۵۸۳ است که شامل ۵۳۸ خانوار ۷۸۳ مرد ۸۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای خطاهی محمودآباد ۱۶۲۰ است که شامل ۵۳۳ خانوار ۸۱۶ مرد ۸۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی غربی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای اهلم محمودآباد ۱۵۷۹ است که شامل ۵۲۷ خانوار ۸۲۵ مرد ۷۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای عبداله اباد محمودآباد ۱۴۴۴ است که شامل ۵۱۸ خانوار ۷۲۴ مرد ۷۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای گالش پل محمودآباد ۱۳۶۸ است که شامل ۴۶۵ خانوار ۷۰۱ مرد ۶۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای زرداب محمودآباد ۱۰۷۱ است که شامل ۴۰۱ خانوار ۵۴۰ مرد ۵۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای گلیرد محمودآباد ۱۱۷۴ است که شامل ۳۹۱ خانوار ۵۹۷ مرد ۵۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای اهی محله محمودآباد ۱۲۰۴ است که شامل ۳۹۰ خانوار ۶۲۸ مرد ۵۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی غربی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی کلاسفلی محمودآباد ۱۰۷۷ است که شامل ۳۷۴ خانوار ۵۵۸ مرد ۵۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای شومیا محمودآباد ۱۰۴۹ است که شامل ۳۵۱ خانوار ۵۴۳ مرد ۵۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای کلوده محمودآباد ۹۴۸ است که شامل ۳۲۲ خانوار ۴۷۰ مرد ۴۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای جوراکلا محمودآباد ۹۹۷ است که شامل ۳۱۷ خانوار ۴۹۶ مرد ۵۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی غربی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای ارم محمودآباد ۹۴۲ است که شامل ۳۱۲ خانوار ۴۷۶ مرد ۴۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی غربی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای سیارکلا محمودآباد ۹۰۶ است که شامل ۲۹۹ خانوار ۴۴۰ مرد ۴۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای رودپشت محمودآباد ۸۳۵ است که شامل ۲۸۷ خانوار ۴۰۷ مرد ۴۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای سیاه رودسر محمودآباد ۸۰۸ است که شامل ۲۶۵ خانوار ۴۰۹ مرد ۳۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی غربی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای چاک سر محمودآباد ۶۸۲ است که شامل ۲۴۳ خانوار ۳۴۶ مرد ۳۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای علی اباد محمودآباد ۷۰۹ است که شامل ۲۳۷ خانوار ۳۶۰ مرد ۳۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای یوسف اباد محمودآباد ۷۱۱ است که شامل ۲۳۶ خانوار ۳۷۱ مرد ۳۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای علویکلامیر محمودآباد ۷۱۱ است که شامل ۲۳۶ خانوار ۳۸۰ مرد ۳۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای خوردونکلا محمودآباد ۶۷۷ است که شامل ۲۳۵ خانوار ۳۲۰ مرد ۳۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای قصاب کتی محمودآباد ۶۷۸ است که شامل ۲۳۳ خانوار ۳۳۶ مرد ۳۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای متوریج محمودآباد ۶۴۲ است که شامل ۲۲۸ خانوار ۳۲۱ مرد ۳۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی غربی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای میرعلمده محمودآباد ۵۹۵ است که شامل ۲۱۵ خانوار ۳۰۸ مرد ۲۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای اسلام آباد محمودآباد ۶۶۵ است که شامل ۲۱۵ خانوار ۳۴۸ مرد ۳۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای حرب ده محمودآباد ۶۷۸ است که شامل ۲۱۱ خانوار ۳۵۰ مرد ۳۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی غربی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای بائوده علیا محمودآباد ۶۲۴ است که شامل ۲۱۱ خانوار ۳۱۶ مرد ۳۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای جونی کلا محمودآباد ۶۱۷ است که شامل ۲۰۲ خانوار ۳۱۰ مرد ۳۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای گل محله محمودآباد ۵۵۷ است که شامل ۱۹۴ خانوار ۲۸۵ مرد ۲۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای اسلام محله محمودآباد ۶۰۲ است که شامل ۱۹۲ خانوار ۳۱۹ مرد ۲۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای بونده محمودآباد ۵۶۴ است که شامل ۱۹۱ خانوار ۲۸۶ مرد ۲۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی کلا علیا محمودآباد ۵۴۶ است که شامل ۱۹۰ خانوار ۲۷۹ مرد ۲۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای زنگی کلا محمودآباد ۵۵۰ است که شامل ۱۸۶ خانوار ۲۵۷ مرد ۲۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای فرامده محمودآباد ۵۵۰ است که شامل ۱۸۱ خانوار ۲۸۷ مرد ۲۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای احمد اباد کلیج سفلی محمودآباد ۵۳۸ است که شامل ۱۷۰ خانوار ۲۸۳ مرد ۲۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای کلمرزعلیا محمودآباد ۴۹۶ است که شامل ۱۶۷ خانوار ۲۴۰ مرد ۲۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای عزت اباد محمودآباد ۴۲۱ است که شامل ۱۶۶ خانوار ۲۱۶ مرد ۲۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای اسکنده محمودآباد ۴۸۸ است که شامل ۱۶۶ خانوار ۲۵۳ مرد ۲۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای گیلاپی محمودآباد ۴۷۴ است که شامل ۱۶۳ خانوار ۲۳۶ مرد ۲۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای بائوده سفلی محمودآباد ۵۰۹ است که شامل ۱۶۳ خانوار ۲۵۱ مرد ۲۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای وازیک محمودآباد ۴۶۴ است که شامل ۱۵۴ خانوار ۲۳۹ مرد ۲۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای سیرجارون محمودآباد ۴۸۸ است که شامل ۱۴۹ خانوار ۲۵۰ مرد ۲۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای ارمک محله محمودآباد ۴۶۹ است که شامل ۱۴۹ خانوار ۲۴۰ مرد ۲۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی غربی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای احمدابادکلیج علیا محمودآباد ۴۴۳ است که شامل ۱۴۹ خانوار ۲۲۳ مرد ۲۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای تازه اباد محمودآباد ۳۶۸ است که شامل ۱۳۳ خانوار ۱۹۴ مرد ۱۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای میان کلمرز محمودآباد ۳۹۳ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۱۹۷ مرد ۱۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی غربی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای علمده غربی محمودآباد ۴۰۵ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۲۰۸ مرد ۱۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای علمده شرقی محمودآباد ۳۷۵ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۱۹۹ مرد ۱۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای چهارافرا محمودآباد ۳۴۶ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۱۶۹ مرد ۱۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای تلارم محمودآباد ۴۰۱ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۲۰۶ مرد ۱۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای زنگی کلاسفلی محمودآباد ۳۸۵ است که شامل ۱۲۷ خانوار ۱۸۹ مرد ۱۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای شرفتی محمودآباد ۳۸۶ است که شامل ۱۲۴ خانوار ۲۰۱ مرد ۱۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای کنس مرز محمودآباد ۳۴۴ است که شامل ۱۲۲ خانوار ۱۶۲ مرد ۱۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای اورطه دشت محمودآباد ۳۷۵ است که شامل ۱۱۹ خانوار ۱۸۹ مرد ۱۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای بولیده محمودآباد ۳۴۸ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۱۸۵ مرد ۱۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای تشبندان محمودآباد ۳۶۶ است که شامل ۱۱۳ خانوار ۱۸۷ مرد ۱۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای دریاسر محمودآباد ۳۱۸ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۱۵۹ مرد ۱۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای ابوالحسن اباد محمودآباد ۲۹۱ است که شامل ۱۰۶ خانوار ۱۴۴ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ کتی محمودآباد ۳۰۴ است که شامل ۱۰۳ خانوار ۱۵۲ مرد ۱۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای تجکنار محمودآباد ۳۲۹ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۷۵ مرد ۱۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای افراسرا محمودآباد ۲۹۵ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۱۴۸ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای درویش اباد محمودآباد ۳۰۰ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۵۲ مرد ۱۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای عشق اباد محمودآباد ۲۶۴ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۳۳ مرد ۱۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای ولم علیا محمودآباد ۲۸۲ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۴۵ مرد ۱۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای یم چی محمودآباد ۲۷۳ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۴۲ مرد ۱۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی غربی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای میرده علیا محمودآباد ۲۵۷ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۴۴ مرد ۱۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای کرچک لاریجانی محمودآباد ۲۵۸ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۳۲ مرد ۱۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای سیاه کلا محمودآباد ۲۳۶ است که شامل ۸۲ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای کرچک نوایی محمودآباد ۲۳۶ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۲۹ مرد ۱۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای اهنگرکلا محمودآباد ۲۴۸ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۲۵ مرد ۱۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای میرده سفلی محمودآباد ۲۰۷ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۰۷ مرد ۱۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دابوئ شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای کهلوکاج محمودآباد ۲۰۳ است که شامل ۶۴ خانوار ۱۰۶ مرد ۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای افراتخت محمودآباد ۱۸۴ است که شامل ۶۴ خانوار ۸۶ مرد ۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای کلوسا محمودآباد ۱۸۳ است که شامل ۵۷ خانوار ۹۲ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای ناصراباد محمودآباد ۱۵۵ است که شامل ۵۵ خانوار ۷۸ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای حسن اباد محمودآباد ۱۴۱ است که شامل ۴۹ خانوار ۶۸ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق جنوبی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای شورستاق محمودآباد ۱۱۷ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۶ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان اهلمرستاق شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای اسداله اباد محمودآباد ۹۹ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۲ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای اردوگاه نیروی هوایی محمودآباد ۱۲۱ است که شامل ۱۶ خانوار ۹۵ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرازپی شمالی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

جمعیت روستای دارابکلا میاندورود ۵۲۶۲ است که شامل ۱۶۷۸ خانوار ۲۶۱۲ مرد ۲۶۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت غربی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای جامخانه میاندورود ۵۱۷۳ است که شامل ۱۶۶۱ خانوار ۲۶۰۴ مرد ۲۵۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت شرقی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای اسرم میاندورود ۴۷۱۲ است که شامل ۱۵۳۵ خانوار ۲۴۴۲ مرد ۲۲۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت شرقی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای اسلام اباد میاندورود ۳۹۹۷ است که شامل ۱۲۶۱ خانوار ۱۹۷۲ مرد ۲۰۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورود بزرگ شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای طبق ده میاندورود ۲۰۲۳ است که شامل ۷۲۳ خانوار ۱۰۲۴ مرد ۹۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران شمالی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای ولوجا میاندورود ۱۸۸۲ است که شامل ۶۳۰ خانوار ۹۵۰ مرد ۹۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران شمالی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای بادله میاندورود ۱۸۹۰ است که شامل ۶۳۰ خانوار ۹۴۵ مرد ۹۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت غربی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای زیت سفلی میاندورود ۱۷۶۶ است که شامل ۵۹۸ خانوار ۸۸۸ مرد ۸۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورود بزرگ شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای لالیم میاندورود ۱۵۸۴ است که شامل ۵۱۳ خانوار ۷۹۸ مرد ۷۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت غربی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای ماکران میاندورود ۱۴۹۸ است که شامل ۵۰۹ خانوار ۷۴۹ مرد ۷۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران جنوبی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای شهریارکنده میاندورود ۱۵۶۵ است که شامل ۵۰۶ خانوار ۷۹۸ مرد ۷۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورود بزرگ شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای برگه میاندورود ۱۴۴۷ است که شامل ۴۹۹ خانوار ۶۹۹ مرد ۷۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران شمالی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای بزمین اباد میاندورود ۱۰۰۰ است که شامل ۳۴۸ خانوار ۵۱۲ مرد ۴۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران جنوبی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای عباس آباد هلوم سر میاندورود ۹۸۵ است که شامل ۳۳۹ خانوار ۴۹۴ مرد ۴۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران جنوبی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای زیت علیا میاندورود ۹۴۶ است که شامل ۳۳۱ خانوار ۴۶۱ مرد ۴۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورود بزرگ شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای عزت الدین میاندورود ۹۸۳ است که شامل ۳۲۹ خانوار ۴۹۹ مرد ۴۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران شمالی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای کیاپی میاندورود ۸۴۴ است که شامل ۲۶۶ خانوار ۴۱۶ مرد ۴۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت غربی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای اوسا میاندورود ۷۱۴ است که شامل ۲۳۰ خانوار ۳۴۹ مرد ۳۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت غربی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای دلمرز میاندورود ۷۵۵ است که شامل ۲۲۷ خانوار ۳۸۱ مرد ۳۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران شمالی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای چمازتپه میاندورود ۵۳۵ است که شامل ۱۹۸ خانوار ۲۵۵ مرد ۲۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران شمالی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای سوربن میاندورود ۵۱۸ است که شامل ۱۷۴ خانوار ۲۶۵ مرد ۲۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران جنوبی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای بیشه سر میاندورود ۴۶۴ است که شامل ۱۶۷ خانوار ۲۳۳ مرد ۲۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورود بزرگ شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای ورکلا میاندورود ۴۰۳ است که شامل ۱۴۹ خانوار ۲۱۰ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران جنوبی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای پلنگ ازاد میاندورود ۴۲۲ است که شامل ۱۴۸ خانوار ۲۲۵ مرد ۱۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورود بزرگ شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای تجن لته سفلی میاندورود ۴۱۸ است که شامل ۱۳۸ خانوار ۱۹۷ مرد ۲۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران شمالی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای انجیل نسام میاندورود ۳۹۶ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۱۹۸ مرد ۱۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت غربی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای قاجارخیل خورندی میاندورود ۳۵۰ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۷۵ مرد ۱۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران جنوبی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای تازه ابادسپاه میاندورود ۲۷۱ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۴۸ مرد ۱۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران شمالی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای قندارخیل میاندورود ۲۴۳ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۲۶ مرد ۱۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران جنوبی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای پیله کوه میاندورود ۲۶۶ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۳۲ مرد ۱۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت شرقی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای ورندان میاندورود ۲۶۷ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۳۲ مرد ۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران جنوبی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای سیاه چنار میاندورود ۲۵۲ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۳۵ مرد ۱۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران جنوبی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای محمداباد میاندورود ۲۴۲ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۱۷ مرد ۱۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورود بزرگ شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای تجن لته علیا میاندورود ۲۴۰ است که شامل ۸۲ خانوار ۱۱۱ مرد ۱۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران شمالی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای اناردین میاندورود ۲۳۰ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۱۸ مرد ۱۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران شمالی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای محمداباد میاندورود ۱۸۱ است که شامل ۶۳ خانوار ۸۵ مرد ۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران شمالی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای اسیابسر میاندورود ۱۷۳ است که شامل ۵۵ خانوار ۹۰ مرد ۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران جنوبی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای شرکت نکاچوب میاندورود ۱۷۶ است که شامل ۵۴ خانوار ۸۷ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میاندورود بزرگ شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای مرسم میاندورود ۱۳۳ است که شامل ۵۰ خانوار ۶۹ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت غربی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای سنه کوه میاندورود ۱۳۶ است که شامل ۴۹ خانوار ۶۷ مرد ۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت غربی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای حسن اباد میاندورود ۹۶ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۰ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گهرباران شمالی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای وارمی میاندورود ۸۵ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۶ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت غربی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای جناسم میاندورود ۸۰ است که شامل ۳۱ خانوار ۳۷ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت غربی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای صفراباد میاندورود ۸۵ است که شامل ۲۷ خانوار ۳۹ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت شرقی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای سرتا میاندورود ۴۴ است که شامل ۲۰ خانوار ۱۵ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت غربی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای بازیارخیل میاندورود ۴۶ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۳ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت غربی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای موسی کلا میاندورود ۲۳ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۲ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهدشت غربی شهرستان میاندورود واقع شده است.

جمعیت روستای گلبستان نکا ۳۱۱۴ است که شامل ۹۴۶ خانوار ۱۵۹۲ مرد ۱۵۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای زرندین سفلی نکا ۲۲۹۱ است که شامل ۷۶۱ خانوار ۱۱۶۹ مرد ۱۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای خورشید نکا ۲۲۹۳ است که شامل ۷۴۸ خانوار ۱۱۵۳ مرد ۱۱۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای دنگ سرک نکا ۲۰۲۴ است که شامل ۶۸۲ خانوار ۹۹۷ مرد ۱۰۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای چالوپل نکا ۲۱۱۰ است که شامل ۶۷۳ خانوار ۱۰۵۲ مرد ۱۰۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای نوذراباد نکا ۱۸۹۲ است که شامل ۶۳۲ خانوار ۹۶۶ مرد ۹۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای تازه ابادکلا نکا ۱۸۰۷ است که شامل ۶۰۰ خانوار ۸۹۴ مرد ۹۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای قلعه سر علیا نکا ۱۸۵۳ است که شامل ۵۸۲ خانوار ۹۵۳ مرد ۹۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای طوس کلا نکا ۱۶۷۱ است که شامل ۵۴۲ خانوار ۸۵۵ مرد ۸۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای اطرب نکا ۱۵۵۸ است که شامل ۴۷۴ خانوار ۷۹۷ مرد ۷۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای کمیشان نکا ۱۴۵۰ است که شامل ۴۷۰ خانوار ۷۱۴ مرد ۷۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای ابلو نکا ۱۳۹۲ است که شامل ۴۵۸ خانوار ۷۱۳ مرد ۶۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای اومال نکا ۱۱۹۸ است که شامل ۳۹۴ خانوار ۵۹۹ مرد ۵۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای چلمردی نکا ۱۱۸۴ است که شامل ۳۶۲ خانوار ۶۰۰ مرد ۵۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای نودهک نکا ۱۱۰۳ است که شامل ۳۶۱ خانوار ۵۴۱ مرد ۵۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای میان گاله نکا ۱۰۳۹ است که شامل ۳۴۸ خانوار ۵۳۷ مرد ۵۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای بایع کلا نکا ۹۸۱ است که شامل ۳۳۸ خانوار ۴۹۳ مرد ۴۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای بهزادکلا نکا ۱۰۴۶ است که شامل ۳۳۱ خانوار ۵۱۹ مرد ۵۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای کلت نکا ۹۰۴ است که شامل ۲۹۱ خانوار ۴۴۸ مرد ۴۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای شیت نکا ۹۵۹ است که شامل ۲۷۹ خانوار ۵۰۲ مرد ۴۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای الوکنده نکا ۸۵۷ است که شامل ۲۶۶ خانوار ۴۲۶ مرد ۴۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی محله نکا ۸۵۴ است که شامل ۲۶۴ خانوار ۴۴۶ مرد ۴۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای سیاوش کلا نکا ۸۵۷ است که شامل ۲۶۲ خانوار ۴۴۵ مرد ۴۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای زرندین علیا نکا ۷۴۸ است که شامل ۲۳۷ خانوار ۳۶۲ مرد ۳۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای شهاب الدین نکا ۷۴۳ است که شامل ۲۱۷ خانوار ۳۲۸ مرد ۴۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای ملاخیل پوروا نکا ۶۷۰ است که شامل ۲۱۱ خانوار ۳۵۲ مرد ۳۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای گل خیل نکا ۶۵۹ است که شامل ۲۱۱ خانوار ۳۳۵ مرد ۳۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای اسماعیل اقامحله نکا ۶۱۲ است که شامل ۲۰۴ خانوار ۲۹۸ مرد ۳۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای سوچلما نکا ۶۰۹ است که شامل ۲۰۱ خانوار ۲۹۴ مرد ۳۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای ولامده نکا ۵۸۴ است که شامل ۱۹۹ خانوار ۲۹۲ مرد ۲۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای استخرپشت نکا ۶۶۸ است که شامل ۱۸۷ خانوار ۳۶۹ مرد ۲۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای چناربن نکا ۵۵۹ است که شامل ۱۷۷ خانوار ۲۹۲ مرد ۲۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای دوقانلو نکا ۵۲۹ است که شامل ۱۷۶ خانوار ۲۵۸ مرد ۲۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای نیم چاه نکا ۴۹۲ است که شامل ۱۶۴ خانوار ۲۴۴ مرد ۲۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای بریجان نکا ۵۷۰ است که شامل ۱۵۸ خانوار ۲۸۴ مرد ۲۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای ولاشد نکا ۴۸۱ است که شامل ۱۵۷ خانوار ۲۴۰ مرد ۲۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای کوهسارکنده نکا ۵۰۵ است که شامل ۱۵۷ خانوار ۲۶۷ مرد ۲۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای کچب محله نکا ۵۱۰ است که شامل ۱۵۵ خانوار ۲۳۳ مرد ۲۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای خانه سر نکا ۵۱۳ است که شامل ۱۵۴ خانوار ۲۵۲ مرد ۲۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای لاک تراش نکا ۳۹۸ است که شامل ۱۴۷ خانوار ۲۱۱ مرد ۱۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای چمان نکا ۴۲۵ است که شامل ۱۴۷ خانوار ۲۱۰ مرد ۲۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای پوروا نکا ۵۱۴ است که شامل ۱۴۵ خانوار ۲۳۷ مرد ۲۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای سه کیله نکا ۴۵۰ است که شامل ۱۳۱ خانوار ۲۴۰ مرد ۲۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای زیارت کلا نکا ۵۷۱ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۲۲۰ مرد ۳۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای دوراب نکا ۴۳۸ است که شامل ۱۲۵ خانوار ۲۰۹ مرد ۲۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای تازه آباد بستان خیل نکا ۳۱۹ است که شامل ۱۰۶ خانوار ۱۵۴ مرد ۱۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای اکرد نکا ۳۰۰ است که شامل ۱۰۴ خانوار ۱۴۴ مرد ۱۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای کارکم نکا ۲۴۶ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۱۸ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای لایی رودبار نکا ۲۶۰ است که شامل ۹۹ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای چناربن نکا ۲۴۵ است که شامل ۹۹ خانوار ۱۱۷ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای لاک تراشان نکا ۲۹۶ است که شامل ۹۳ خانوار ۱۴۰ مرد ۱۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای درزی محله نکا ۲۶۹ است که شامل ۹۳ خانوار ۱۳۶ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای اب چین نکا ۳۱۸ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۶۰ مرد ۱۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای کفرات نکا ۲۷۹ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای کلارودبار نکا ۲۷۹ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای للرد نکا ۲۲۸ است که شامل ۸۴ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای ارم نکا ۲۴۴ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای مجتمع مسکونی شهیدعباسپور نکا ۲۵۹ است که شامل ۸۲ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای برمازارم رود نکا ۲۵۲ است که شامل ۸۲ خانوار ۱۳۰ مرد ۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای اسماعیل محله نکا ۲۴۰ است که شامل ۸۲ خانوار ۱۱۲ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای پجت نکا ۲۷۱ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای ولیجی محله نکا ۲۷۲ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای سوته خیل نکا ۱۸۳ است که شامل ۷۷ خانوار ۸۳ مرد ۱۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای شوراب سر نکا ۲۲۰ است که شامل ۷۵ خانوار ۱۰۴ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای لایی پاسند نکا ۲۰۴ است که شامل ۶۷ خانوار ۱۰۴ مرد ۱۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای کرداب نکا ۲۰۱ است که شامل ۶۴ خانوار ۹۷ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای مرس بزرگ نکا ۱۷۶ است که شامل ۶۳ خانوار ۹۹ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای گل چال سر نکا ۱۷۶ است که شامل ۶۳ خانوار ۸۳ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای شیرکلا نکا ۱۸۲ است که شامل ۶۳ خانوار ۹۲ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای خرم چماز نکا ۱۸۱ است که شامل ۶۳ خانوار ۸۵ مرد ۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای گلوردبزرگ نکا ۲۰۷ است که شامل ۶۲ خانوار ۱۰۸ مرد ۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای ملیج گاله نکا ۱۹۷ است که شامل ۶۱ خانوار ۹۸ مرد ۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای ولاشدپائین نکا ۱۹۰ است که شامل ۵۹ خانوار ۸۶ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای گیل اباد نکا ۱۸۱ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۴ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای سارم نکا ۱۸۸ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۷ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای سیکا نکا ۱۶۵ است که شامل ۵۷ خانوار ۷۹ مرد ۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای نداف خیل نکا ۱۴۹ است که شامل ۵۵ خانوار ۶۸ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای خیراباد نکا ۱۵۶ است که شامل ۵۴ خانوار ۸۰ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای امامیه نکا ۱۷۸ است که شامل ۴۹ خانوار ۹۱ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای سیدخیل نکا ۱۳۸ است که شامل ۴۸ خانوار ۷۴ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای درویشان نکا ۱۶۰ است که شامل ۴۸ خانوار ۸۶ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای فریمک نکا ۱۵۰ است که شامل ۴۷ خانوار ۹۱ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای محسن اباد نکا ۱۳۲ است که شامل ۴۶ خانوار ۶۹ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای ورفام نکا ۱۲۸ است که شامل ۴۵ خانوار ۶۱ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای زروم نکا ۱۴۴ است که شامل ۴۵ خانوار ۷۶ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای رمدان خیل نکا ۱۱۰ است که شامل ۴۳ خانوار ۵۴ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای اوکرکا نکا ۱۴۴ است که شامل ۴۲ خانوار ۷۶ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای بادابسر نکا ۱۱۹ است که شامل ۴۱ خانوار ۶۴ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای سفل میان نکا ۱۴۵ است که شامل ۳۹ خانوار ۷۱ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای ولادیمه نکا ۱۱۶ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۲ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای ملاخیل لایی نکا ۱۰۳ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۰ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای حسین اباد نکا ۱۰۷ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۵ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای دواب نکا ۸۶ است که شامل ۳۶ خانوار ۴۳ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای نوده نکا ۱۰۵ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۷ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای درویش خلک نکا ۱۰۰ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۶ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای اسکاردین نکا ۹۰ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۵ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای ارزک نکا ۱۰۰ است که شامل ۳۲ خانوار ۴۸ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای مرس کوچک نکا ۹۱ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۲ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای سفیدکوه نکا ۸۴ است که شامل ۳۱ خانوار ۳۸ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای درم نکا ۹۱ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۸ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای بندبنی نکا ۱۰۷ است که شامل ۳۱ خانوار ۵۰ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای یعقوب محله نکا ۸۰ است که شامل ۳۰ خانوار ۳۸ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای زنگت سفلی نکا ۷۷ است که شامل ۳۰ خانوار ۳۷ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای درزی کلا نکا ۸۷ است که شامل ۳۰ خانوار ۳۹ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای پلاژارتش نکا ۱۵۸ است که شامل ۳۰ خانوار ۱۰۹ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قره طغان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای اریم نکا ۷۴ است که شامل ۳۰ خانوار ۳۴ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای واودین نکا ۹۰ است که شامل ۲۹ خانوار ۴۶ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای اجند نکا ۸۵ است که شامل ۲۹ خانوار ۴۵ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مهروان شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای درمزار نکا ۶۸ است که شامل ۲۸ خانوار ۳۱ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای چمازده نکا ۷۸ است که شامل ۲۶ خانوار ۳۱ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای بندبن نکا ۷۷ است که شامل ۲۶ خانوار ۳۸ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای کفکور نکا ۷۴ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۷ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای لیمونده نکا ۵۵ است که شامل ۲۲ خانوار ۲۹ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای چرمی نکا ۵۹ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۴ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای لترگاز علیا نکا ۶۹ است که شامل ۱۹ خانوار ۴۳ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای ایویم نکا ۵۲ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۸ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان استخرپشت شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای گلورد کوچک نکا ۴۸ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۳ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای سورک نکا ۴۶ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۴ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان زارم رود شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای سامان دره نکا ۴۳ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۳ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای گرگتج نکا ۵۰ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۶ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان پی رجه شهرستان نکا واقع شده است.

جمعیت روستای رستم رود نور ۲۶۷۳ است که شامل ۸۶۷ خانوار ۱۳۳۹ مرد ۱۳۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارسفلی شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای عباسا نور ۲۶۸۵ است که شامل ۸۱۳ خانوار ۱۳۵۷ مرد ۱۳۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای جوربند نور ۱۹۱۱ است که شامل ۶۲۶ خانوار ۹۵۸ مرد ۹۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای سلیاکتی نور ۱۶۹۲ است که شامل ۵۲۸ خانوار ۸۸۴ مرد ۸۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای اهودشت نور ۱۵۹۴ است که شامل ۴۹۳ خانوار ۷۹۲ مرد ۸۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کاسگرمحله نور ۱۴۸۴ است که شامل ۴۶۶ خانوار ۷۲۶ مرد ۷۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای شیرکلا نور ۱۳۴۲ است که شامل ۴۴۴ خانوار ۶۸۶ مرد ۶۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای حسین اباد نور ۱۳۹۵ است که شامل ۴۳۱ خانوار ۷۱۸ مرد ۶۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای شهرکلا نور ۱۳۶۷ است که شامل ۴۱۹ خانوار ۶۸۵ مرد ۶۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای گنج یاب پایین نور ۱۳۸۱ است که شامل ۴۱۴ خانوار ۶۹۶ مرد ۶۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کرداباد نور ۱۲۹۰ است که شامل ۴۰۹ خانوار ۶۳۱ مرد ۶۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای تاشکوه علیا نور ۱۲۶۶ است که شامل ۳۸۹ خانوار ۶۴۵ مرد ۶۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای تاشکوه سفلی نور ۱۰۸۶ است که شامل ۳۲۸ خانوار ۵۲۸ مرد ۵۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای صیدکلا نور ۱۰۰۷ است که شامل ۳۰۰ خانوار ۵۱۰ مرد ۴۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کیاکلا نور ۸۷۳ است که شامل ۲۸۴ خانوار ۴۵۴ مرد ۴۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لاویج شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای خوریه نور ۸۴۶ است که شامل ۲۷۴ خانوار ۴۰۸ مرد ۴۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای جلیکان سفلی نور ۷۳۹ است که شامل ۲۶۹ خانوار ۳۵۷ مرد ۳۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای اسپی کلا نور ۸۳۴ است که شامل ۲۶۴ خانوار ۴۱۳ مرد ۴۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای توسکا نور ۸۴۱ است که شامل ۲۴۹ خانوار ۴۲۳ مرد ۴۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کارد گرکلا نور ۷۴۶ است که شامل ۲۳۸ خانوار ۳۷۳ مرد ۳۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای معصوم اباد نور ۷۲۸ است که شامل ۲۳۶ خانوار ۳۶۸ مرد ۳۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای مغان ده نور ۷۲۲ است که شامل ۲۲۷ خانوار ۳۶۲ مرد ۳۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای ورازده سفلی نور ۶۶۰ است که شامل ۲۲۰ خانوار ۳۴۳ مرد ۳۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کرات کتی نور ۷۱۲ است که شامل ۲۲۰ خانوار ۳۷۶ مرد ۳۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای شهربند نور ۶۵۶ است که شامل ۲۰۴ خانوار ۳۳۰ مرد ۳۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای دارکلا نور ۶۴۳ است که شامل ۲۰۱ خانوار ۳۲۴ مرد ۳۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای سرکاج نور ۶۶۶ است که شامل ۱۹۸ خانوار ۳۳۷ مرد ۳۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای عباس کلا نور ۶۰۴ است که شامل ۱۹۵ خانوار ۳۰۲ مرد ۳۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای دیزنکلا نور ۶۲۶ است که شامل ۱۹۲ خانوار ۳۱۰ مرد ۳۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان لاویج شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای افراسیاب کلا نور ۵۵۸ است که شامل ۱۸۸ خانوار ۲۹۵ مرد ۲۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای نعمت اباد نور ۵۹۵ است که شامل ۱۸۶ خانوار ۳۲۴ مرد ۲۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای جلیکان علیا نور ۵۵۸ است که شامل ۱۸۰ خانوار ۲۶۳ مرد ۲۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای تاشکوه وسطی نور ۶۱۲ است که شامل ۱۸۰ خانوار ۳۰۰ مرد ۳۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای گنج یاب بالا نور ۵۴۹ است که شامل ۱۷۷ خانوار ۲۷۹ مرد ۲۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای مرداب نور ۵۵۲ است که شامل ۱۷۶ خانوار ۲۹۷ مرد ۲۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای باریکلا نور ۵۶۸ است که شامل ۱۷۲ خانوار ۲۹۷ مرد ۲۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای عبدل ده نور ۵۲۵ است که شامل ۱۷۱ خانوار ۲۷۸ مرد ۲۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای زرین کلا نور ۵۲۳ است که شامل ۱۶۸ خانوار ۲۵۴ مرد ۲۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای چمازکلا نور ۵۰۳ است که شامل ۱۶۵ خانوار ۲۵۷ مرد ۲۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای باغبان کلا نور ۵۰۵ است که شامل ۱۶۴ خانوار ۲۶۶ مرد ۲۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای مجتمع مسکونی شهرک ازادگان نور ۴۸۵ است که شامل ۱۵۹ خانوار ۲۴۰ مرد ۲۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای بنفشه ده نور ۴۷۳ است که شامل ۱۵۵ خانوار ۲۴۰ مرد ۲۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای پیمط نور ۴۲۷ است که شامل ۱۵۴ خانوار ۱۹۶ مرد ۲۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای سعادت اباد نور ۴۴۹ است که شامل ۱۵۱ خانوار ۲۲۳ مرد ۲۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای افراده نور ۴۴۰ است که شامل ۱۵۱ خانوار ۲۲۹ مرد ۲۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای تیرکده علیا نور ۴۷۸ است که شامل ۱۵۰ خانوار ۲۵۰ مرد ۲۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای ورازان نور ۵۰۶ است که شامل ۱۴۸ خانوار ۲۷۷ مرد ۲۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای تسبیح کلا نور ۴۶۶ است که شامل ۱۴۷ خانوار ۲۳۷ مرد ۲۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای اناده نور ۴۶۱ است که شامل ۱۴۶ خانوار ۲۳۷ مرد ۲۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای علی اباد نور ۴۱۲ است که شامل ۱۴۴ خانوار ۲۰۲ مرد ۲۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای سیاه کلا نور ۴۱۸ است که شامل ۱۴۴ خانوار ۲۱۴ مرد ۲۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارسفلی شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای سالده علیا نور ۴۵۱ است که شامل ۱۴۱ خانوار ۲۳۲ مرد ۲۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای رئیس کلا نور ۴۵۶ است که شامل ۱۴۱ خانوار ۲۳۳ مرد ۲۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان لاویج شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای انگتارودپائین نور ۴۱۷ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۲۱۴ مرد ۲۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای مزید نور ۳۳۴ است که شامل ۱۲۷ خانوار ۱۶۸ مرد ۱۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای امیراباد نور ۳۹۲ است که شامل ۱۲۵ خانوار ۱۹۴ مرد ۱۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای توران کلا نور ۴۰۶ است که شامل ۱۲۴ خانوار ۲۱۱ مرد ۱۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای بریکلا نور ۳۶۲ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۱۸۶ مرد ۱۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی اباد نور ۴۰۸ است که شامل ۱۱۹ خانوار ۲۰۰ مرد ۲۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای قاسم اباد نور ۳۳۱ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۱۶۲ مرد ۱۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای وازعلیا نور ۳۵۴ است که شامل ۱۱۶ خانوار ۱۸۵ مرد ۱۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای تیرکده سفلی نور ۳۸۰ است که شامل ۱۱۵ خانوار ۱۸۷ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای هندومرز نور ۳۶۳ است که شامل ۱۱۴ خانوار ۱۷۹ مرد ۱۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کردمحله نور ۳۵۰ است که شامل ۱۰۹ خانوار ۱۶۷ مرد ۱۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای نصرت اباد نور ۲۹۹ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۱۶۲ مرد ۱۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای شهرک امام خمینی نور ۳۶۱ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۱۶۶ مرد ۱۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای ورازده علیا نور ۳۰۸ است که شامل ۱۰۶ خانوار ۱۶۹ مرد ۱۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ تاب نور ۳۳۰ است که شامل ۱۰۶ خانوار ۱۶۹ مرد ۱۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کچلده نور ۳۰۶ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۶۱ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای بطاهرکلا نور ۲۷۸ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۲۹ مرد ۱۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای ایزخورده نور ۳۱۰ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۵۹ مرد ۱۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای انارجار نور ۳۳۷ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۱۸۳ مرد ۱۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای رمشی نور ۲۸۷ است که شامل ۹۸ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای ولیرکان نور ۲۸۰ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۴۰ مرد ۱۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای سنگین ده نور ۳۱۳ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۶۱ مرد ۱۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ چالک نور ۲۹۵ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۵۳ مرد ۱۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای هردورود نور ۳۱۳ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۵۹ مرد ۱۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای گیلان ده نور ۲۹۴ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۴۸ مرد ۱۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای دونای علیا نور ۲۷۳ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۳۱ مرد ۱۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای رزک نور ۲۷۰ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۴۰ مرد ۱۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای دونای سفلی نور ۲۵۶ است که شامل ۹۱ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای به بنک نور ۲۵۲ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۲۶ مرد ۱۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان لاویج شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای وازسفلی نور ۲۴۹ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۳۰ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کمربن نور ۲۵۳ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای مرزنده نور ۲۷۶ است که شامل ۸۴ خانوار ۱۳۶ مرد ۱۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای قلعه کتی نور ۲۶۵ است که شامل ۸۴ خانوار ۱۳۰ مرد ۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای انبارده نور ۲۴۶ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۱۷ مرد ۱۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای فولادکلا نور ۲۳۸ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کرسی نور ۱۸۶ است که شامل ۸۰ خانوار ۹۶ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان تتارستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای چل نور ۲۱۴ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۰۸ مرد ۱۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای لشکنار نور ۲۳۲ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۱۴ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کلین خونی نور ۲۳۴ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۱۵ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای وازتنگه نور ۲۴۵ است که شامل ۷۵ خانوار ۱۳۲ مرد ۱۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای نج نور ۱۱۴ است که شامل ۷۳ خانوار ۵۵ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان تتارستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای بوته ده نور ۲۰۹ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۰۲ مرد ۱۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای بردون نور ۲۰۷ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۰۱ مرد ۱۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای ایرکا نور ۲۱۸ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۱۵ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای یالرود نور ۱۷۱ است که شامل ۷۲ خانوار ۷۹ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای وازک نور ۲۳۳ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۱۸ مرد ۱۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کرچی نور ۲۴۵ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۲۰ مرد ۱۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لاویج شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای اوز نور ۱۸۵ است که شامل ۷۰ خانوار ۹۳ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای یوش نور ۱۶۷ است که شامل ۶۹ خانوار ۸۶ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای نسن نور ۱۸۲ است که شامل ۶۹ خانوار ۹۷ مرد ۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای ملاکلا نور ۲۲۷ است که شامل ۶۹ خانوار ۱۱۹ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لاویج شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای انگرود نور ۱۹۹ است که شامل ۶۹ خانوار ۹۵ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کیاب سر نور ۱۹۵ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۰۵ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای رزن نور ۱۶۲ است که شامل ۶۵ خانوار ۷۹ مرد ۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان تتارستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای سالده سفلی نور ۲۰۶ است که شامل ۶۴ خانوار ۱۰۱ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای نانواکلا نور ۱۸۸ است که شامل ۶۳ خانوار ۹۸ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای دویلات نور ۱۴۳ است که شامل ۶۳ خانوار ۷۸ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای نیکنام ده نور ۱۴۲ است که شامل ۶۲ خانوار ۷۰ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای دارجار نور ۱۹۶ است که شامل ۶۲ خانوار ۱۰۳ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای خطیب کلا نور ۲۰۱ است که شامل ۶۲ خانوار ۱۰۲ مرد ۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لاویج شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای تاکر نور ۱۰۸ است که شامل ۶۲ خانوار ۵۰ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان تتارستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای میرنا نور ۲۰۰ است که شامل ۶۰ خانوار ۱۱۰ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای لزیر نور ۱۸۰ است که شامل ۵۹ خانوار ۹۲ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای ملامحله نور ۱۸۱ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۱ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان لاویج شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای حاجی کلا نور ۱۷۸ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۵ مرد ۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای میناک نور ۱۳۷ است که شامل ۵۷ خانوار ۶۲ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای طالب اباد نور ۱۶۳ است که شامل ۵۶ خانوار ۷۸ مرد ۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای خطیب کلا نور ۱۴۰ است که شامل ۵۶ خانوار ۷۱ مرد ۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای خرم اباد نور ۱۷۸ است که شامل ۵۶ خانوار ۹۴ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کلاونگاه نور ۱۵۳ است که شامل ۵۵ خانوار ۷۵ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کمررود نور ۱۲۳ است که شامل ۵۴ خانوار ۶۷ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای پیل نور ۱۲۲ است که شامل ۵۴ خانوار ۵۹ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای ناحیه نور ۱۳۸ است که شامل ۵۳ خانوار ۶۸ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای ایل نور ۱۰۷ است که شامل ۵۳ خانوار ۵۳ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان تتارستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای گلندرود نور ۱۵۰ است که شامل ۵۲ خانوار ۷۷ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای خجیرکلا نور ۱۲۶ است که شامل ۵۱ خانوار ۶۶ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کام نور ۱۳۶ است که شامل ۴۹ خانوار ۷۶ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای تترستاق نور ۱۰۰ است که شامل ۴۹ خانوار ۴۶ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان تتارستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای شیخ علی کلا نور ۱۴۹ است که شامل ۴۸ خانوار ۶۶ مرد ۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کنس پا نور ۱۳۲ است که شامل ۴۵ خانوار ۶۴ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کلاک سفلی نور ۱۰۴ است که شامل ۴۵ خانوار ۵۳ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای سادات محله نور ۱۱۸ است که شامل ۴۳ خانوار ۶۰ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای اوزکلا نور ۱۰۲ است که شامل ۴۳ خانوار ۵۰ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کلاک علیا نور ۱۱۱ است که شامل ۴۰ خانوار ۵۸ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای سراسب نور ۱۳۴ است که شامل ۴۰ خانوار ۷۰ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای مرچ نور ۹۷ است که شامل ۳۹ خانوار ۴۹ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای درویش کلا نور ۱۱۳ است که شامل ۳۹ خانوار ۶۰ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای ایوا نور ۷۶ است که شامل ۳۹ خانوار ۳۵ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان تتارستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای ولاشید نور ۱۰۲ است که شامل ۳۸ خانوار ۴۶ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان تتارستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای یاسل نور ۷۷ است که شامل ۳۷ خانوار ۴۶ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای ارویج کلا نور ۱۱۳ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۸ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای ناتل نور ۱۰۰ است که شامل ۳۶ خانوار ۴۶ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل کنارعلیا شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کلیک نور ۸۶ است که شامل ۳۶ خانوار ۳۹ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای چاله سیاه نور ۱۰۲ است که شامل ۳۶ خانوار ۵۴ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای پس پرس نور ۸۵ است که شامل ۳۶ خانوار ۴۰ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای زرین کمر نور ۱۰۸ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۴ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای بلویج نور ۱۱۲ است که شامل ۳۵ خانوار ۶۳ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای میان رودبار نور ۱۰۲ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۵ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای گزناسرا نور ۸۲ است که شامل ۳۳ خانوار ۴۲ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای بل نور ۸۸ است که شامل ۳۳ خانوار ۴۶ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای هلوپشته نور ۸۹ است که شامل ۳۲ خانوار ۴۴ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای کپسفلی نور ۸۲ است که شامل ۳۲ خانوار ۴۲ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای افرا تخت نور ۹۴ است که شامل ۳۲ خانوار ۵۰ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای هم صفا نور ۸۴ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۲ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای حطر نور ۷۶ است که شامل ۲۸ خانوار ۳۸ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای بومک نور ۸۴ است که شامل ۲۸ خانوار ۴۳ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای سادات محله نور ۸۵ است که شامل ۲۷ خانوار ۳۴ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لاویج شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای دونکوه نور ۹۶ است که شامل ۲۷ خانوار ۵۱ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای بهدشت نور ۸۱ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۶ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای نرگس کتی نور ۷۱ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۶ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای پیچده نور ۵۲ است که شامل ۲۳ خانوار ۲۶ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ نو نور ۶۴ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۵ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میان بند شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای تنه رز نور ۵۵ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۶ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میانرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای خورتاب رودبار نور ۶۸ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۷ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لاویج شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای الیکا نور ۴۳ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۳ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان اوزرود شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای ورزن نور ۴۲ است که شامل ۱۶ خانوار ۱۹ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ فضل اله نورئ شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای لاسکوتی نور ۳۰ است که شامل ۱۵ خانوار ۱۶ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای رودبارک نور ۲۸ است که شامل ۱۵ خانوار ۱۳ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ناتل رستاق شهرستان نور واقع شده است.

جمعیت روستای تازه اباد نوشهر ۵۰۲۹ است که شامل ۱۵۸۶ خانوار ۲۴۹۷ مرد ۲۵۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کشک سرا نوشهر ۴۱۵۷ است که شامل ۱۳۷۷ خانوار ۲۰۶۶ مرد ۲۰۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای علی ابادمیر نوشهر ۳۰۳۴ است که شامل ۱۱۱۶ خانوار ۱۵۷۱ مرد ۱۴۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای نیرنگ نوشهر ۲۹۷۲ است که شامل ۹۲۴ خانوار ۱۴۶۹ مرد ۱۵۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای ونوش نوشهر ۲۶۶۹ است که شامل ۸۷۵ خانوار ۱۳۴۴ مرد ۱۳۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای صلاح الدین کلا نوشهر ۲۵۹۳ است که شامل ۸۳۷ خانوار ۱۳۳۶ مرد ۱۲۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ تجن نوشهر ۲۱۴۸ است که شامل ۶۷۸ خانوار ۱۱۰۸ مرد ۱۰۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای خیرودکنار نوشهر ۱۹۹۶ است که شامل ۶۴۳ خانوار ۱۰۱۸ مرد ۹۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای موسی اباد نوشهر ۱۸۱۷ است که شامل ۶۰۲ خانوار ۹۱۹ مرد ۸۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای علی ابادعسگرخان نوشهر ۱۷۸۳ است که شامل ۵۸۲ خانوار ۹۲۳ مرد ۸۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای اندرور نوشهر ۱۶۱۱ است که شامل ۵۱۲ خانوار ۸۲۰ مرد ۷۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای تسکاتک نوشهر ۱۵۸۳ است که شامل ۵۰۳ خانوار ۸۱۶ مرد ۷۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای لتینگان نوشهر ۱۵۰۸ است که شامل ۴۹۳ خانوار ۷۸۲ مرد ۷۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای خیرسر نوشهر ۱۴۵۹ است که شامل ۴۶۲ خانوار ۷۴۲ مرد ۷۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای علویکلا نوشهر ۱۴۱۹ است که شامل ۴۵۶ خانوار ۷۲۰ مرد ۶۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای بندپی نوشهر ۱۴۳۶ است که شامل ۴۵۰ خانوار ۷۵۰ مرد ۶۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای چلندر نوشهر ۱۴۲۷ است که شامل ۴۲۲ خانوار ۷۳۹ مرد ۶۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای مزگا نوشهر ۱۳۱۹ است که شامل ۴۰۶ خانوار ۶۸۱ مرد ۶۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای امیررود نوشهر ۱۱۵۰ است که شامل ۳۸۸ خانوار ۵۷۰ مرد ۵۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای ملکار نوشهر ۱۲۲۳ است که شامل ۳۸۵ خانوار ۶۳۸ مرد ۵۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کندلوس نوشهر ۱۰۹۲ است که شامل ۳۷۸ خانوار ۵۳۲ مرد ۵۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای نارنج بن نوشهر ۱۱۰۸ است که شامل ۳۷۲ خانوار ۵۶۶ مرد ۵۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای حسن اباد نوشهر ۱۱۲۰ است که شامل ۳۶۲ خانوار ۵۵۸ مرد ۵۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کورکورسرعلیا نوشهر ۱۱۱۵ است که شامل ۳۵۸ خانوار ۵۸۵ مرد ۵۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای میانک نوشهر ۱۱۲۹ است که شامل ۳۵۷ خانوار ۵۹۱ مرد ۵۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای سیدعلی کیاسلطان نوشهر ۱۰۷۷ است که شامل ۳۵۶ خانوار ۵۴۲ مرد ۵۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای پیکلا نوشهر ۱۰۵۱ است که شامل ۳۴۳ خانوار ۵۳۰ مرد ۵۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای ابندانک نوشهر ۹۹۶ است که شامل ۳۲۵ خانوار ۵۱۳ مرد ۴۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کهنه سرا نوشهر ۱۰۱۳ است که شامل ۳۱۷ خانوار ۵۳۴ مرد ۴۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای عزت نوشهر ۹۶۲ است که شامل ۳۰۰ خانوار ۴۸۳ مرد ۴۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای خضرتیره نوشهر ۹۰۰ است که شامل ۲۹۷ خانوار ۴۵۷ مرد ۴۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای درزی کلا نوشهر ۸۹۱ است که شامل ۲۹۴ خانوار ۴۵۷ مرد ۴۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای دزدک نوشهر ۸۹۵ است که شامل ۲۹۳ خانوار ۴۶۰ مرد ۴۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کینچ نوشهر ۶۸۱ است که شامل ۲۸۸ خانوار ۳۵۳ مرد ۳۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای پاشاکلا نوشهر ۸۸۵ است که شامل ۲۸۷ خانوار ۴۵۶ مرد ۴۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای حوض کتی نوشهر ۸۵۶ است که شامل ۲۷۰ خانوار ۴۴۲ مرد ۴۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای لاشک نوشهر ۷۸۶ است که شامل ۲۶۹ خانوار ۴۰۹ مرد ۳۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای منوچهرکلا نوشهر ۷۸۴ است که شامل ۲۶۱ خانوار ۳۸۸ مرد ۳۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای سنگ سرا نوشهر ۸۳۱ است که شامل ۲۶۰ خانوار ۴۱۲ مرد ۴۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کردی کلا نوشهر ۸۰۴ است که شامل ۲۵۵ خانوار ۴۰۱ مرد ۴۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای شمع جاران نوشهر ۷۱۰ است که شامل ۲۳۱ خانوار ۳۷۶ مرد ۳۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای بازیارکلا نوشهر ۶۷۸ است که شامل ۲۱۰ خانوار ۳۲۹ مرد ۳۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای حمزه ده علیا نوشهر ۷۰۷ است که شامل ۲۰۶ خانوار ۳۵۲ مرد ۳۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای نجارده نوشهر ۶۰۸ است که شامل ۲۰۳ خانوار ۲۹۵ مرد ۳۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای شب خسکاج نوشهر ۶۱۴ است که شامل ۲۰۳ خانوار ۳۰۳ مرد ۳۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای چیلک سفلی نوشهر ۵۶۹ است که شامل ۱۸۱ خانوار ۲۹۰ مرد ۲۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای نیچکوه نوشهر ۵۵۳ است که شامل ۱۷۴ خانوار ۲۵۰ مرد ۳۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای مارگیرده نوشهر ۵۴۷ است که شامل ۱۷۴ خانوار ۲۷۰ مرد ۲۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای حمزه ده سفلی نوشهر ۵۳۷ است که شامل ۱۶۹ خانوار ۲۸۴ مرد ۲۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای چتن نوشهر ۵۱۱ است که شامل ۱۶۶ خانوار ۲۵۱ مرد ۲۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای منجیر نوشهر ۴۷۵ است که شامل ۱۶۵ خانوار ۲۳۶ مرد ۲۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای ملاکلا نوشهر ۵۱۲ است که شامل ۱۶۵ خانوار ۲۶۷ مرد ۲۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای فیروزکلاسفلی نوشهر ۴۴۷ است که شامل ۱۵۳ خانوار ۲۳۸ مرد ۲۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای سمائ نوشهر ۴۴۸ است که شامل ۱۵۳ خانوار ۲۳۲ مرد ۲۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای سنگتو نوشهر ۴۵۲ است که شامل ۱۵۰ خانوار ۲۴۲ مرد ۲۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای چیلک علیا نوشهر ۴۵۲ است که شامل ۱۴۷ خانوار ۲۲۹ مرد ۲۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای اسلام اباد نوشهر ۳۸۵ است که شامل ۱۴۵ خانوار ۱۸۹ مرد ۱۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای بنجکول سفلی نوشهر ۴۵۴ است که شامل ۱۴۴ خانوار ۲۳۶ مرد ۲۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای فیروزاباد نوشهر ۳۹۵ است که شامل ۱۴۲ خانوار ۲۰۰ مرد ۱۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای صالحان نوشهر ۳۶۴ است که شامل ۱۴۱ خانوار ۱۷۷ مرد ۱۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای نیرس نوشهر ۴۰۰ است که شامل ۱۳۵ خانوار ۲۱۲ مرد ۱۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای زانوس نوشهر ۳۸۵ است که شامل ۱۳۳ خانوار ۱۸۲ مرد ۲۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای فراشکلاعلیا نوشهر ۴۴۵ است که شامل ۱۳۱ خانوار ۲۲۰ مرد ۲۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای وازیوار نوشهر ۳۸۵ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۱۸۴ مرد ۲۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای سریوده نوشهر ۲۸۲ است که شامل ۱۱۱ خانوار ۱۳۸ مرد ۱۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای چناربن نوشهر ۳۸۱ است که شامل ۱۰۹ خانوار ۲۰۸ مرد ۱۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای ناصراباد نوشهر ۳۰۲ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۵۵ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای سیاه رود نوشهر ۳۰۳ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۵۶ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای انگاس نوشهر ۲۷۲ است که شامل ۹۸ خانوار ۱۴۲ مرد ۱۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای تاج الدین کلا نوشهر ۳۰۸ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۵۸ مرد ۱۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای دلسم نوشهر ۲۴۲ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۲۶ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای دیزرکلا نوشهر ۲۸۷ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۳۶ مرد ۱۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای شریعت اباد نوشهر ۲۵۱ است که شامل ۹۱ خانوار ۱۱۸ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای بسطام نوشهر ۲۴۷ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۲۱ مرد ۱۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای شهرپشت نوشهر ۲۷۴ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۴۴ مرد ۱۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان خیرودکنار شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای حیرت نوشهر ۲۰۸ است که شامل ۸۲ خانوار ۱۰۲ مرد ۱۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای فراشکلاسفلی نوشهر ۲۴۱ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای میرکلا نوشهر ۲۱۴ است که شامل ۷۸ خانوار ۹۸ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای عالیدره نوشهر ۲۱۱ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۰۷ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای دشت نظیر نوشهر ۲۵۲ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۴۴ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای خاچک نوشهر ۲۱۱ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۰۵ مرد ۱۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای اردوگاه نیروی دریائی نوشهر ۲۸۳ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۴۰ مرد ۱۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بلده کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کوهپرسفلی نوشهر ۲۲۱ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۲۳ مرد ۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای چورن نوشهر ۲۴۲ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۲۶ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای نوده نوشهر ۲۴۵ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۳۳ مرد ۱۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کالج شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای لشکنار نوشهر ۲۰۳ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۰۳ مرد ۱۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای لرگان نوشهر ۲۰۰ است که شامل ۷۱ خانوار ۹۶ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کنیس نوشهر ۲۳۱ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۲۶ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کدیر نوشهر ۱۷۸ است که شامل ۶۷ خانوار ۸۵ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای فیروزکلاعلیا نوشهر ۱۹۲ است که شامل ۶۷ خانوار ۸۷ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای حسن اباد نوشهر ۱۴۱ است که شامل ۶۵ خانوار ۷۴ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای گیل کلا نوشهر ۱۷۱ است که شامل ۶۲ خانوار ۸۴ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کوهپرعلیا نوشهر ۱۸۸ است که شامل ۶۲ خانوار ۹۵ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای خوشل نوشهر ۱۶۸ است که شامل ۶۱ خانوار ۸۹ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای گتکش نوشهر ۱۷۴ است که شامل ۶۰ خانوار ۸۹ مرد ۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای چمرکوه نوشهر ۱۸۱ است که شامل ۵۹ خانوار ۱۰۷ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای اویل نوشهر ۱۴۸ است که شامل ۵۸ خانوار ۷۳ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای پی چلو نوشهر ۱۷۵ است که شامل ۵۶ خانوار ۸۶ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای ویسر نوشهر ۱۴۲ است که شامل ۵۵ خانوار ۷۲ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کیاکلا نوشهر ۱۴۷ است که شامل ۵۵ خانوار ۷۵ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کشکک نوشهر ۱۶۳ است که شامل ۵۴ خانوار ۷۹ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای انگیل نوشهر ۱۳۰ است که شامل ۵۳ خانوار ۵۶ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کندوسر نوشهر ۱۳۳ است که شامل ۴۶ خانوار ۶۸ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای نیمور نوشهر ۱۱۲ است که شامل ۴۳ خانوار ۵۶ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کی کوه نوشهر ۱۲۴ است که شامل ۴۲ خانوار ۶۰ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای دواب کجور نوشهر ۱۰۸ است که شامل ۴۰ خانوار ۴۹ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای شاه ناجر نوشهر ۸۶ است که شامل ۳۹ خانوار ۴۴ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای هزارخال نوشهر ۹۹ است که شامل ۳۵ خانوار ۶۱ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کهنه ده نوشهر ۹۵ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۰ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای نیتل نوشهر ۶۳ است که شامل ۳۰ خانوار ۳۲ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای مونج نوشهر ۷۶ است که شامل ۲۹ خانوار ۴۰ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کلیک نوشهر ۶۷ است که شامل ۲۷ خانوار ۳۴ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای لعل تازه اباد نوشهر ۶۶ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۳ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کندیس کلا نوشهر ۵۲ است که شامل ۲۴ خانوار ۲۶ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای استانکرود نوشهر ۶۱ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۴ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای لیگوش نوشهر ۶۰ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۲ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای پیده نوشهر ۴۷ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۳ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زانوس رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای برکن نوشهر ۵۶ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۹ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای بین نوشهر ۵۴ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۰ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای ساروس نوشهر ۳۳ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۰ مرد ۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای کنگر نوشهر ۳۴ است که شامل ۱۴ خانوار ۱۵ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان توابع کجور شهرستان نوشهر واقع شده است.

جمعیت روستای هزارسم نوشهر ۳۷ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۹ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان پنجک رستاق شهرستان نوشهر واقع شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی