پنجره دو جداره مراغه آرتین یو پی وی اس Artin upvc جهت تماشای کارتون کلیک کنید

کارگاه تولید و نصب درب و پنجره دو جداره و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تبریز و مراغه 09149742826 حامدی

پنجره دو جداره مراغه آرتین یو پی وی اس Artin upvc

کارگاه تولید و نصب درب و پنجره دو جداره و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تبریز و مراغه 09149742826 حامدی

✔مناسب ترین قیمت درب و پنجره دو جداره
✔طراحی ، ساخت و نصب انواع مدل پنجره دو جداره
✔استفاده از پروفیل های استاندارد ضد زرد شوندگی با مقاومت بالا همراه با تقویت داخلی گالوانیزه یک
✔شیشه دو و سه جداره صنعتی با گاز و بدون گاز
✔یراق ترک و آلمانی تک حالته دو حالته فولوکس واگنی
✔استعلام قیمت در و پنجره دو جداره، قیمت پنجره دو جداره مارک خوب
✔توری پلیسه ضد باکتریال
✔آماده همکاری با سازندگان و انبوه سازان محترم

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی

قشنگ ترین مداحی صوتی برای ماشین

جمعیت روستای کاسین ورزقان

جمعیت روستای طالبخان مراغه

رصدخانه مراغه در چه قرنی ساخته شد

رصد خانه چیست

اولین رصد خانه در کجا ساخته شد

قیمت پنجره دو جداره مارک خوب

قیمت پنجره دو جداره

استعلام قیمت در و پنجره دو جداره

دانلود کارتون باب اسفنجی شلوار مکعبی دوبله فارسی

نوحه های سید طالع باکویی

دانلود نوحه با کیفیت بالا برای ماشین

گلچین بهترین مداحی ها برای ماشین

مداحی محمدحسین پویانفر

دانلود مداحی من ایرانمو تو عراقی

دانلود اهنگ های جوان پسند برای ماشین

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد برای ماشین

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد برای رقص

دانلود آهنگ های خاص و کمیاب

دانلود آهنگ شاد برای ماشین ریمیکس طولانی

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه بدون سانسور

لیست فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه بدون سانسور با بازی هانده ارچل

فیلم ترکیه ای عاشقانه جدید بدون سانسور با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سینمایی عاشقانه گریه دار ترکیه ای

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه زمان خوشبختی

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه دوبله فارسی

دانستنی ها و اطلاعات عمومی خواندنی

جملات انگیزشی کوتاه

نماز وحشت چند رکعت است و چگونه خوانده می شود؟

  • ۰
  • ۰

فهرست روستاهای خوی به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای بیله وار خوی ۱۱۳۹ است که شامل ۳۷۸ خانوار ۵۶۶ مرد ۵۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ایواوغلی شهرستان خوی واقع شده است.
  2. جمعیت روستای گرناویک خوی ۱۰۶۹ است که شامل ۲۵۵ خانوار ۵۸۷ مرد ۴۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قطور شهرستان خوی واقع شده است.
  3. جمعیت روستای گیوران خوی ۱۰۶۷ است که شامل ۲۴۹ خانوار ۵۶۵ مرد ۵۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قطور شهرستان خوی واقع شده است.
  4. جمعیت روستای بلسورسفلی خوی ۱۰۶۰ است که شامل ۲۴۰ خانوار ۵۵۱ مرد ۵۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  5. جمعیت روستای سعلکده خوی ۱۰۵۸ است که شامل ۳۳۱ خانوار ۵۵۸ مرد ۵۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  6. جمعیت روستای رهال خوی ۱۰۵۶ است که شامل ۲۸۲ خانوار ۵۶۷ مرد ۴۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  7. جمعیت روستای کلوانس خوی ۱۰۴۷ است که شامل ۳۱۰ خانوار ۵۴۱ مرد ۵۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  8. جمعیت روستای کورتی خوی ۹۶۹ است که شامل ۲۹۴ خانوار ۴۹۴ مرد ۴۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  9. جمعیت روستای تگلک خوی ۹۴۲ است که شامل ۲۸۸ خانوار ۴۸۱ مرد ۴۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  10. جمعیت روستای راویان خوی ۹۳۸ است که شامل ۲۳۰ خانوار ۴۷۲ مرد ۴۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زری شهرستان خوی واقع شده است.
  11. جمعیت روستای رازی خوی ۹۱۴ است که شامل ۲۳۲ خانوار ۴۷۷ مرد ۴۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قطور شهرستان خوی واقع شده است.
  12. جمعیت روستای شورآب خوی ۸۷۸ است که شامل ۲۶۰ خانوار ۴۵۱ مرد ۴۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گوهران شهرستان خوی واقع شده است.
  13. جمعیت روستای سراب خوی ۸۵۸ است که شامل ۲۵۷ خانوار ۴۱۹ مرد ۴۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  14. جمعیت روستای زارعان خوی ۸۵۳ است که شامل ۲۳۲ خانوار ۴۹۴ مرد ۳۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ولدیان شهرستان خوی واقع شده است.
  15. جمعیت روستای دیزج مرتضی خان /موسی قلی کندی / خوی ۸۱۷ است که شامل ۲۳۸ خانوار ۴۱۷ مرد ۴۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان خوی واقع شده است.
  16. جمعیت روستای آلمالو خوی ۸۱۳ است که شامل ۲۳۱ خانوار ۴۱۴ مرد ۳۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان زری شهرستان خوی واقع شده است.
  17. جمعیت روستای بلسورعلیا خوی ۸۱۱ است که شامل ۱۷۱ خانوار ۴۳۲ مرد ۳۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  18. جمعیت روستای کاپوت خوی ۷۶۴ است که شامل ۱۷۶ خانوار ۴۰۱ مرد ۳۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  19. جمعیت روستای اگری بوجاق خوی ۷۵۸ است که شامل ۲۰۶ خانوار ۴۰۰ مرد ۳۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  20. جمعیت روستای باغ درق خوی ۷۳۹ است که شامل ۲۲۲ خانوار ۳۸۰ مرد ۳۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ولدیان شهرستان خوی واقع شده است.
  21. جمعیت روستای قره شعبان خوی ۷۳۸ است که شامل ۲۳۷ خانوار ۳۹۲ مرد ۳۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گوهران شهرستان خوی واقع شده است.
  22. جمعیت روستای آغبلاغ سفلی خوی ۷۲۶ است که شامل ۱۷۲ خانوار ۳۸۱ مرد ۳۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  23. جمعیت روستای بلجوک خوی ۷۲۴ است که شامل ۱۹۴ خانوار ۴۰۶ مرد ۳۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قطور شهرستان خوی واقع شده است.
  24. جمعیت روستای فنایی خوی ۷۲۳ است که شامل ۲۰۶ خانوار ۳۸۹ مرد ۳۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان خوی واقع شده است.
  25. جمعیت روستای قزقلعه خوی ۷۱۶ است که شامل ۱۹۹ خانوار ۳۴۲ مرد ۳۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  26. جمعیت روستای اغشلو خوی ۷۱۰ است که شامل ۲۰۱ خانوار ۳۸۶ مرد ۳۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ولدیان شهرستان خوی واقع شده است.
  27. جمعیت روستای ملاجنود خوی ۷۰۵ است که شامل ۲۰۱ خانوار ۳۷۸ مرد ۳۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان خوی واقع شده است.
  28. جمعیت روستای چاوشقلی خوی ۶۷۶ است که شامل ۱۹۹ خانوار ۳۶۷ مرد ۳۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  29. جمعیت روستای قوردریک علیا خوی ۶۷۵ است که شامل ۱۹۱ خانوار ۳۴۶ مرد ۳۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  30. جمعیت روستای چالیان خوی ۶۵۲ است که شامل ۱۶۳ خانوار ۳۳۳ مرد ۳۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان زری شهرستان خوی واقع شده است.
  31. جمعیت روستای اغبلاغ خوی ۶۳۸ است که شامل ۲۰۲ خانوار ۳۱۱ مرد ۳۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ایواوغلی شهرستان خوی واقع شده است.
  32. جمعیت روستای قیله لیق خوی ۶۳۲ است که شامل ۱۴۹ خانوار ۳۲۰ مرد ۳۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان زری شهرستان خوی واقع شده است.
  33. جمعیت روستای خاکمردان خوی ۶۲۲ است که شامل ۱۸۵ خانوار ۳۳۱ مرد ۲۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان خوی واقع شده است.
  34. جمعیت روستای مراکان خوی ۶۲۱ است که شامل ۱۸۵ خانوار ۲۹۴ مرد ۳۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ایواوغلی شهرستان خوی واقع شده است.
  35. جمعیت روستای بدلان خوی ۶۱۵ است که شامل ۱۹۴ خانوار ۳۱۲ مرد ۳۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فیرورق شهرستان خوی واقع شده است.
  36. جمعیت روستای ویشلق علیا خوی ۶۱۱ است که شامل ۲۰۹ خانوار ۳۱۲ مرد ۲۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ولدیان شهرستان خوی واقع شده است.
  37. جمعیت روستای قریس خوی ۶۰۵ است که شامل ۱۸۲ خانوار ۲۹۵ مرد ۳۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  38. جمعیت روستای علی سرمه خوی ۶۰۵ است که شامل ۱۳۹ خانوار ۳۱۴ مرد ۲۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان زری شهرستان خوی واقع شده است.
  39. جمعیت روستای کوتان آباد خوی ۶۰۳ است که شامل ۱۵۲ خانوار ۲۹۰ مرد ۳۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قطور شهرستان خوی واقع شده است.
  40. جمعیت روستای کفچرین خوی ۵۹۱ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۲۸۸ مرد ۳۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان زری شهرستان خوی واقع شده است.
  41. جمعیت روستای خان دیزج خوی ۵۸۷ است که شامل ۱۶۸ خانوار ۳۰۷ مرد ۲۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  42. جمعیت روستای هسته جوک خوی ۵۸۴ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۳۱۶ مرد ۲۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قطور شهرستان خوی واقع شده است.
  43. جمعیت روستای ترس اباد خوی ۵۷۱ است که شامل ۱۴۰ خانوار ۲۹۱ مرد ۲۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قطور شهرستان خوی واقع شده است.
  44. جمعیت روستای آغبلاغ علیا خوی ۵۶۸ است که شامل ۱۲۶ خانوار ۲۸۴ مرد ۲۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  45. جمعیت روستای بیزنده خوی ۵۴۱ است که شامل ۱۹۲ خانوار ۲۷۲ مرد ۲۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ایواوغلی شهرستان خوی واقع شده است.
  46. جمعیت روستای کردنشین خوی ۵۲۷ است که شامل ۱۵۷ خانوار ۲۵۷ مرد ۲۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گوهران شهرستان خوی واقع شده است.
  47. جمعیت روستای بابکان خوی ۵۰۵ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۲۵۳ مرد ۲۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  48. جمعیت روستای یارپاقلو خوی ۴۹۹ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۲۵۹ مرد ۲۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  49. جمعیت روستای چکمه زر خوی ۴۹۹ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۲۵۴ مرد ۲۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  50. جمعیت روستای قزلجه خوی ۴۹۶ است که شامل ۱۳۰ خانوار ۲۵۱ مرد ۲۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  51. جمعیت روستای خانقاه خوی ۴۸۵ است که شامل ۱۳۷ خانوار ۲۴۴ مرد ۲۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  52. جمعیت روستای قره تپه خوی ۴۷۷ است که شامل ۱۴۱ خانوار ۲۴۸ مرد ۲۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  53. جمعیت روستای زاویه شیخلر خوی ۴۷۱ است که شامل ۱۳۰ خانوار ۲۳۶ مرد ۲۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  54. جمعیت روستای پیرموسی خوی ۴۷۱ است که شامل ۱۲۵ خانوار ۲۳۱ مرد ۲۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فیرورق شهرستان خوی واقع شده است.
  55. جمعیت روستای بولاماج خوی ۴۵۸ است که شامل ۱۴۰ خانوار ۲۳۷ مرد ۲۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان خوی واقع شده است.
  56. جمعیت روستای دیزج هریک خوی ۴۴۶ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۲۴۳ مرد ۲۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان خوی واقع شده است.
  57. جمعیت روستای شیرین کندی خوی ۴۳۸ است که شامل ۱۲۴ خانوار ۲۳۶ مرد ۲۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  58. جمعیت روستای آغ باش خوی ۴۳۴ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۲۲۷ مرد ۲۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  59. جمعیت روستای قشقابلاغ خوی ۴۲۹ است که شامل ۹۷ خانوار ۲۲۲ مرد ۲۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان فیرورق شهرستان خوی واقع شده است.
  60. جمعیت روستای گورپران خوی ۴۲۸ است که شامل ۱۱۰ خانوار ۲۲۰ مرد ۲۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  61. جمعیت روستای تپه باشی خوی ۴۲۷ است که شامل ۱۳۴ خانوار ۲۲۰ مرد ۲۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ایواوغلی شهرستان خوی واقع شده است.
  62. جمعیت روستای کرکوش خوی ۴۲۶ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۲۲۹ مرد ۱۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  63. جمعیت روستای بیانلو خوی ۴۲۴ است که شامل ۸۸ خانوار ۲۲۳ مرد ۲۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  64. جمعیت روستای بردرش علیا خوی ۳۹۵ است که شامل ۹۳ خانوار ۲۰۳ مرد ۱۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  65. جمعیت روستای ملهزان خوی ۳۹۳ است که شامل ۱۲۶ خانوار ۱۹۷ مرد ۱۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ولدیان شهرستان خوی واقع شده است.
  66. جمعیت روستای شعبان لوی سفلی خوی ۳۹۱ است که شامل ۱۱۳ خانوار ۲۰۱ مرد ۱۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  67. جمعیت روستای قینر سفلی خوی ۳۸۹ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۱۸۵ مرد ۲۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  68. جمعیت روستای دیزج جمشیدخان خوی ۳۸۷ است که شامل ۱۱۲ خانوار ۱۹۵ مرد ۱۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  69. جمعیت روستای سرابدال خوی ۳۷۸ است که شامل ۱۱۳ خانوار ۱۸۵ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گوهران شهرستان خوی واقع شده است.
  70. جمعیت روستای اغچه قشلاق خوی ۳۶۵ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۸۸ مرد ۱۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان خوی واقع شده است.
  71. جمعیت روستای گلدور خوی ۳۶۰ است که شامل ۹۸ خانوار ۱۸۰ مرد ۱۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  72. جمعیت روستای قره اغاج خوی ۳۳۰ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۷۴ مرد ۱۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  73. جمعیت روستای خنجرخان خوی ۳۳۰ است که شامل ۹۳ خانوار ۱۷۷ مرد ۱۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان خوی واقع شده است.
  74. جمعیت روستای هندوان خوی ۳۲۴ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۷۸ مرد ۱۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  75. جمعیت روستای گرم دره خوی ۳۲۴ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۵۰ مرد ۱۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  76. جمعیت روستای اغداش خوی ۳۲۴ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۸۶ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  77. جمعیت روستای شوریک خوی ۳۲۳ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۱۶۰ مرد ۱۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  78. جمعیت روستای پارچی خوی ۳۱۹ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۶۵ مرد ۱۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  79. جمعیت روستای ویشلق سفلی خوی ۳۱۰ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۱۵۱ مرد ۱۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ولدیان شهرستان خوی واقع شده است.
  80. جمعیت روستای چخماق خوی ۳۰۰ است که شامل ۵۸ خانوار ۱۵۵ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  81. جمعیت روستای حصار خوی ۲۹۵ است که شامل ۶۵ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان فیرورق شهرستان خوی واقع شده است.
  82. جمعیت روستای قزلداش علیا خوی ۲۹۲ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۶۱ مرد ۱۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  83. جمعیت روستای یاریم قیه خوی ۲۹۰ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ایواوغلی شهرستان خوی واقع شده است.
  84. جمعیت روستای نوایی خوی ۲۹۰ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۴۸ مرد ۱۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ولدیان شهرستان خوی واقع شده است.
  85. جمعیت روستای بویلاپوش خوی ۲۸۷ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۴۲ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  86. جمعیت روستای تاریمیش خوی ۲۸۴ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۴۹ مرد ۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان زری شهرستان خوی واقع شده است.
  87. جمعیت روستای مظفراباد خوی ۲۸۱ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ایواوغلی شهرستان خوی واقع شده است.
  88. جمعیت روستای طوره خوی ۲۷۵ است که شامل ۶۲ خانوار ۱۴۵ مرد ۱۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  89. جمعیت روستای گنبد خوی ۲۷۴ است که شامل ۹۱ خانوار ۱۴۰ مرد ۱۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  90. جمعیت روستای شگفتی خوی ۲۶۹ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۳۹ مرد ۱۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  91. جمعیت روستای شیوان کندی خوی ۲۶۷ است که شامل ۶۷ خانوار ۱۲۵ مرد ۱۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان فیرورق شهرستان خوی واقع شده است.
  92. جمعیت روستای بلبان خوی ۲۵۸ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۲۹ مرد ۱۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  93. جمعیت روستای ممش خان خوی ۲۵۱ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۳۸ مرد ۱۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  94. جمعیت روستای بختیاران خوی ۲۴۷ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۳۲ مرد ۱۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  95. جمعیت روستای گله پران خوی ۲۴۰ است که شامل ۵۰ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  96. جمعیت روستای برژوک خوی ۲۴۰ است که شامل ۴۴ خانوار ۱۲۹ مرد ۱۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  97. جمعیت روستای کوچک خوی ۲۳۸ است که شامل ۵۱ خانوار ۱۰۷ مرد ۱۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فیرورق شهرستان خوی واقع شده است.
  98. جمعیت روستای سیوان خوی ۲۲۸ است که شامل ۶۵ خانوار ۱۳۳ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  99. جمعیت روستای امامکندی خوی ۲۲۶ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۱۹ مرد ۱۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  100. جمعیت روستای قوردیک سفلی خوی ۲۰۵ است که شامل ۶۴ خانوار ۱۰۰ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  101. جمعیت روستای قرخ یاشار خوی ۲۰۴ است که شامل ۵۸ خانوار ۱۱۲ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  102. جمعیت روستای القویروق خوی ۲۰۲ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۷ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  103. جمعیت روستای قزل اغل خوی ۲۰۱ است که شامل ۴۵ خانوار ۹۳ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  104. جمعیت روستای امینه ده خوی ۲۰۱ است که شامل ۶۴ خانوار ۹۸ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گوهران شهرستان خوی واقع شده است.
  105. جمعیت روستای عسگراباد خوی ۱۹۹ است که شامل ۵۴ خانوار ۱۰۸ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  106. جمعیت روستای بیله وردی خوی ۱۹۹ است که شامل ۵۴ خانوار ۱۰۲ مرد ۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  107. جمعیت روستای حصارسفلی خوی ۱۹۲ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۱ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  108. جمعیت روستای تودان خوی ۱۹۰ است که شامل ۴۰ خانوار ۹۶ مرد ۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  109. جمعیت روستای دنبکی خوی ۱۸۹ است که شامل ۴۷ خانوار ۹۰ مرد ۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  110. جمعیت روستای دلجلی خوی ۱۸۶ است که شامل ۶۱ خانوار ۹۵ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  111. جمعیت روستای بردرش سفلی خوی ۱۸۶ است که شامل ۳۹ خانوار ۸۳ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  112. جمعیت روستای علی شیخ خوی ۱۸۱ است که شامل ۴۷ خانوار ۹۶ مرد ۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  113. جمعیت روستای حیدراباد خوی ۱۷۷ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۱ مرد ۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  114. جمعیت روستای کلت علیا خوی ۱۷۴ است که شامل ۲۶ خانوار ۸۵ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قطور شهرستان خوی واقع شده است.
  115. جمعیت روستای قینرعلیا خوی ۱۷۱ است که شامل ۴۷ خانوار ۹۴ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  116. جمعیت روستای بزگوش خوی ۱۶۷ است که شامل ۵۵ خانوار ۸۶ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  117. جمعیت روستای جنگسر خوی ۱۶۵ است که شامل ۳۸ خانوار ۷۸ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  118. جمعیت روستای بایرام کندی خوی ۱۶۰ است که شامل ۴۸ خانوار ۷۹ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان خوی واقع شده است.
  119. جمعیت روستای دیزج بطچی خوی ۱۵۷ است که شامل ۴۹ خانوار ۷۷ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان فیرورق شهرستان خوی واقع شده است.
  120. جمعیت روستای باغ رجب خوی ۱۵۵ است که شامل ۴۶ خانوار ۸۲ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فیرورق شهرستان خوی واقع شده است.
  121. جمعیت روستای قره قوش علیا خوی ۱۴۹ است که شامل ۳۶ خانوار ۶۶ مرد ۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  122. جمعیت روستای میدان سفلی خوی ۱۴۵ است که شامل ۴۶ خانوار ۷۴ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  123. جمعیت روستای احمداباد/خرابه بدلان / خوی ۱۴۵ است که شامل ۳۸ خانوار ۷۱ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان فیرورق شهرستان خوی واقع شده است.
  124. جمعیت روستای چشمه خوی ۱۳۰ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۹ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ولدیان شهرستان خوی واقع شده است.
  125. جمعیت روستای هدر خوی ۱۲۹ است که شامل ۲۵ خانوار ۷۵ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  126. جمعیت روستای روند خوی ۱۲۶ است که شامل ۴۱ خانوار ۵۲ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  127. جمعیت روستای حصارقره تپه خوی ۱۲۶ است که شامل ۳۰ خانوار ۶۵ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  128. جمعیت روستای نجیب اباد خوی ۱۱۹ است که شامل ۲۳ خانوار ۶۲ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قطور شهرستان خوی واقع شده است.
  129. جمعیت روستای صوفی کندی خوی ۱۱۷ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۶ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فیرورق شهرستان خوی واقع شده است.
  130. جمعیت روستای حاجت کده خوی ۱۱۶ است که شامل ۲۸ خانوار ۵۶ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  131. جمعیت روستای آدی یامان خوی ۱۱۰ است که شامل ۳۱ خانوار ۶۰ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  132. جمعیت روستای مصطفی اباد خوی ۱۰۹ است که شامل ۲۴ خانوار ۵۹ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  133. جمعیت روستای اریکلو خوی ۱۰۶ است که شامل ۲۷ خانوار ۵۲ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  134. جمعیت روستای خویمن جدید خوی ۱۰۰ است که شامل ۲۸ خانوار ۵۵ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  135. جمعیت روستای قورشاق لو خوی ۹۹ است که شامل ۲۲ خانوار ۵۲ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان الند شهرستان خوی واقع شده است.
  136. جمعیت روستای قره گل خوی ۹۷ است که شامل ۲۳ خانوار ۵۱ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زری شهرستان خوی واقع شده است.
  137. جمعیت روستای قارنجه خوی ۹۶ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۹ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  138. جمعیت روستای صالح اباد خوی ۹۱ است که شامل ۲۵ خانوار ۴۷ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زری شهرستان خوی واقع شده است.
  139. جمعیت روستای قره قوش سفلی خوی ۸۳ است که شامل ۲۶ خانوار ۴۱ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  140. جمعیت روستای سینور خوی ۸۲ است که شامل ۱۴ خانوار ۴۵ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  141. جمعیت روستای بطچی خوی ۸۲ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۳ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان فیرورق شهرستان خوی واقع شده است.
  142. جمعیت روستای یوسف اباد خوی ۷۸ است که شامل ۲۱ خانوار ۴۱ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قطور شهرستان خوی واقع شده است.
  143. جمعیت روستای ملااسماعیل خوی ۷۴ است که شامل ۱۴ خانوار ۴۵ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  144. جمعیت روستای اباطی خوی ۷۴ است که شامل ۲۴ خانوار ۲۹ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  145. جمعیت روستای اعتضادیه خوی ۶۸ است که شامل ۱۱ خانوار ۵۰ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ایواوغلی شهرستان خوی واقع شده است.
  146. جمعیت روستای قزلداش سفلی خوی ۶۷ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۸ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  147. جمعیت روستای دمدم خوی ۶۶ است که شامل ۱۵ خانوار ۳۵ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  148. جمعیت روستای سگتلو خوی ۶۴ است که شامل ۲۲ خانوار ۲۸ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  149. جمعیت روستای کلت سفلی خوی ۴۵ است که شامل ۸ خانوار ۱۸ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قطور شهرستان خوی واقع شده است.
  150. جمعیت روستای قوزلجه خوی ۴۴ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۳ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  151. جمعیت روستای داش پسک خوی ۴۰ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۷ مرد ۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان فیرورق شهرستان خوی واقع شده است.
  152. جمعیت روستای میدان علیا خوی ۳۸ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۴ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  153. جمعیت روستای اغدره خوی ۳۵ است که شامل ۱۲ خانوار ۲۱ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  154. جمعیت روستای شریفاباد خوی ۳۲ است که شامل ۶ خانوار ۱۷ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قطور شهرستان خوی واقع شده است.
  155. جمعیت روستای قراجلو خوی ۳۱ است که شامل ۱۱ خانوار ۱۶ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان خوی واقع شده است.
  156. جمعیت روستای کتن لوی سفلی خوی ۳۰ است که شامل ۷ خانوار ۱۴ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  157. جمعیت روستای محمدشلی خوی ۲۸ است که شامل ۷ خانوار ۱۱ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  158. جمعیت روستای ارسی خوی ۲۸ است که شامل ۹ خانوار ۱۳ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ولدیان شهرستان خوی واقع شده است.
  159. جمعیت روستای قره داش خوی ۲۴ است که شامل ۶ خانوار ۱۳ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان فیرورق شهرستان خوی واقع شده است.
  160. جمعیت روستای باغ صفا/مکان مستقل / خوی ۲۴ است که شامل ۸ خانوار ۱۱ مرد ۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان رهال شهرستان خوی واقع شده است.
  161. جمعیت روستای عارف اباد خوی ۲۱ است که شامل ۵ خانوار ۹ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قطور شهرستان خوی واقع شده است.
  162. جمعیت روستای اسمعیل کندی خوی ۲۱ است که شامل ۷ خانوار ۱۴ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان خوی واقع شده است.
  163. جمعیت روستای کلیسا خوی ۱۸ است که شامل ۴ خانوار ۹ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سکمن آباد شهرستان خوی واقع شده است.
  164. جمعیت روستای زاغه خوی ۱۸ است که شامل ۶ خانوار ۹ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  165. جمعیت روستای ممده خوی ۱۶ است که شامل ۵ خانوار ۹ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.
  166. جمعیت روستای حسین آباد مراکان خوی ۱۶ است که شامل ۴ خانوار ۹ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ایواوغلی شهرستان خوی واقع شده است.
  167. جمعیت روستای جهانگیراباد خوی ۱۴ است که شامل ۴ خانوار ۱۰ مرد ۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان خوی واقع شده است.
  168. جمعیت روستای جعفراباد خوی ۵ است که شامل ۵ خانوار ۵ مرد ۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزج شهرستان خوی واقع شده است.

 

فهرست روستاهای سردشت به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای نلاس سردشت ۸۵۰۳ است که شامل ۲۱۲۵ خانوار ۴۳۶۰ مرد ۴۱۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  2. جمعیت روستای بیوران سفلی سردشت ۱۳۰۹ است که شامل ۳۶۵ خانوار ۶۷۸ مرد ۶۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  3. جمعیت روستای قلعه رش سردشت ۱۲۴۲ است که شامل ۳۲۱ خانوار ۶۶۲ مرد ۵۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  4. جمعیت روستای برژه سردشت ۱۰۵۶ است که شامل ۳۰۲ خانوار ۵۳۹ مرد ۵۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  5. جمعیت روستای ساوان جدید سردشت ۱۰۰۲ است که شامل ۲۶۴ خانوار ۵۳۶ مرد ۴۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  6. جمعیت روستای بیطوش سردشت ۹۳۴ است که شامل ۲۷۶ خانوار ۴۹۱ مرد ۴۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  7. جمعیت روستای آلواتان سردشت ۹۳۱ است که شامل ۲۲۱ خانوار ۴۷۷ مرد ۴۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  8. جمعیت روستای دوله تو سردشت ۸۳۴ است که شامل ۲۰۷ خانوار ۴۲۹ مرد ۴۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  9. جمعیت روستای واوان سردشت ۷۹۲ است که شامل ۱۹۵ خانوار ۴۰۹ مرد ۳۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  10. جمعیت روستای کانی زرد سردشت ۷۴۰ است که شامل ۱۹۱ خانوار ۳۸۶ مرد ۳۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  11. جمعیت روستای زوران سردشت ۷۲۳ است که شامل ۱۷۹ خانوار ۳۶۱ مرد ۳۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  12. جمعیت روستای کولسه سفلی سردشت ۷۱۴ است که شامل ۱۵۳ خانوار ۳۵۹ مرد ۳۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  13. جمعیت روستای ورده سردشت ۶۵۱ است که شامل ۱۵۱ خانوار ۳۳۹ مرد ۳۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  14. جمعیت روستای سی سر سردشت ۶۴۱ است که شامل ۱۴۸ خانوار ۳۴۱ مرد ۳۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  15. جمعیت روستای بناوه سردشت ۶۳۷ است که شامل ۱۷۰ خانوار ۳۲۱ مرد ۳۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  16. جمعیت روستای موسالان سردشت ۶۱۱ است که شامل ۱۴۱ خانوار ۲۹۷ مرد ۳۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  17. جمعیت روستای مراغان سردشت ۶۰۲ است که شامل ۱۵۱ خانوار ۲۸۸ مرد ۳۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  18. جمعیت روستای بیوران علیا سردشت ۵۶۰ است که شامل ۱۶۳ خانوار ۲۸۴ مرد ۲۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  19. جمعیت روستای داوداباد سردشت ۵۳۷ است که شامل ۱۵۴ خانوار ۲۷۲ مرد ۲۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  20. جمعیت روستای گل کانک سردشت ۵۳۴ است که شامل ۱۴۰ خانوار ۲۷۰ مرد ۲۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  21. جمعیت روستای مزرعه سردشت ۵۲۳ است که شامل ۱۵۳ خانوار ۲۷۱ مرد ۲۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  22. جمعیت روستای نستان سردشت ۵۰۷ است که شامل ۱۰۴ خانوار ۲۶۵ مرد ۲۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  23. جمعیت روستای ورگل سردشت ۴۲۶ است که شامل ۹۸ خانوار ۲۱۸ مرد ۲۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  24. جمعیت روستای بنوخلف سردشت ۴۲۲ است که شامل ۱۱۸ خانوار ۲۱۴ مرد ۲۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  25. جمعیت روستای دیوالان سردشت ۴۱۵ است که شامل ۹۷ خانوار ۲۱۵ مرد ۲۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  26. جمعیت روستای سنجوه سردشت ۴۰۳ است که شامل ۱۳۵ خانوار ۲۱۴ مرد ۱۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  27. جمعیت روستای کولسه علیا سردشت ۴۰۲ است که شامل ۱۰۴ خانوار ۲۱۱ مرد ۱۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  28. جمعیت روستای چکو سردشت ۴۰۰ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۱۹۷ مرد ۲۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  29. جمعیت روستای شیوه میر سردشت ۳۸۳ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۸۴ مرد ۱۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  30. جمعیت روستای مزن آباد سردشت ۳۸۱ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۱۹۳ مرد ۱۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  31. جمعیت روستای گوزیله سردشت ۳۵۷ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۷۰ مرد ۱۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  32. جمعیت روستای دوله گرم سردشت ۳۵۵ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۸۵ مرد ۱۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  33. جمعیت روستای کوربناو سردشت ۳۵۰ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۷۱ مرد ۱۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  34. جمعیت روستای مامکاوه سردشت ۳۴۸ است که شامل ۹۳ خانوار ۱۸۰ مرد ۱۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  35. جمعیت روستای زیوه سردشت ۳۴۷ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۸۰ مرد ۱۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  36. جمعیت روستای دولکان سردشت ۳۳۸ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۷۴ مرد ۱۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  37. جمعیت روستای میرشیخ حیدر سردشت ۳۲۹ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۶۷ مرد ۱۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  38. جمعیت روستای شینو سردشت ۳۲۶ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۵۲ مرد ۱۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  39. جمعیت روستای هنداباد سردشت ۳۲۳ است که شامل ۶۴ خانوار ۱۵۶ مرد ۱۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  40. جمعیت روستای حلوه سردشت ۳۱۸ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۵۸ مرد ۱۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  41. جمعیت روستای احمدبریو سردشت ۳۰۹ است که شامل ۶۸ خانوار ۱۶۲ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  42. جمعیت روستای آغلان سردشت ۳۰۷ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۵۴ مرد ۱۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  43. جمعیت روستای سپیکان سردشت ۳۰۵ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۵۴ مرد ۱۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  44. جمعیت روستای باغ سردشت ۳۰۰ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۴۸ مرد ۱۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  45. جمعیت روستای نوآوه سردشت ۲۹۹ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۵۶ مرد ۱۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  46. جمعیت روستای عباس اباد سردشت ۲۹۵ است که شامل ۶۸ خانوار ۱۵۲ مرد ۱۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  47. جمعیت روستای گومان سردشت ۲۹۳ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۴۰ مرد ۱۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  48. جمعیت روستای کنه مشکه سردشت ۲۹۲ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۵۷ مرد ۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  49. جمعیت روستای بیشارب سردشت ۲۸۵ است که شامل ۶۹ خانوار ۱۴۰ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  50. جمعیت روستای نیوژ سردشت ۲۷۴ است که شامل ۶۴ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  51. جمعیت روستای لیلانه سردشت ۲۶۹ است که شامل ۵۶ خانوار ۱۳۲ مرد ۱۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  52. جمعیت روستای بناویله کوچک سردشت ۲۵۸ است که شامل ۶۵ خانوار ۱۳۵ مرد ۱۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  53. جمعیت روستای میکل اباد سردشت ۲۵۴ است که شامل ۶۲ خانوار ۱۳۲ مرد ۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  54. جمعیت روستای مامزینه سردشت ۲۵۴ است که شامل ۶۲ خانوار ۱۱۹ مرد ۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  55. جمعیت روستای اشخل سردشت ۲۴۸ است که شامل ۶۰ خانوار ۱۳۲ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  56. جمعیت روستای سیروه سردشت ۲۳۵ است که شامل ۶۷ خانوار ۱۲۳ مرد ۱۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  57. جمعیت روستای گوله سردشت ۲۳۳ است که شامل ۵۱ خانوار ۱۱۵ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  58. جمعیت روستای ورچک سردشت ۲۲۸ است که شامل ۳۵ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  59. جمعیت روستای دولی خانوان سردشت ۲۲۴ است که شامل ۶۴ خانوار ۱۰۱ مرد ۱۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  60. جمعیت روستای ملاشیخ سردشت ۲۱۹ است که شامل ۵۶ خانوار ۱۱۵ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  61. جمعیت روستای نبی اباد سردشت ۲۱۱ است که شامل ۵۷ خانوار ۱۱۶ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  62. جمعیت روستای سیونه سردشت ۲۰۵ است که شامل ۴۹ خانوار ۱۰۴ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  63. جمعیت روستای بانه زیر سردشت ۲۰۵ است که شامل ۵۱ خانوار ۱۰۷ مرد ۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  64. جمعیت روستای یوسف گلی سردشت ۲۰۲ است که شامل ۴۸ خانوار ۱۱۴ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  65. جمعیت روستای شلماش سردشت ۲۰۱ است که شامل ۵۷ خانوار ۹۴ مرد ۱۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  66. جمعیت روستای زمزیران سردشت ۱۹۸ است که شامل ۵۷ خانوار ۹۹ مرد ۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  67. جمعیت روستای بریسو سردشت ۱۹۴ است که شامل ۵۵ خانوار ۹۲ مرد ۱۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  68. جمعیت روستای جبرند سردشت ۱۹۲ است که شامل ۴۸ خانوار ۹۸ مرد ۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  69. جمعیت روستای بصره سردشت ۱۸۹ است که شامل ۳۹ خانوار ۹۹ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  70. جمعیت روستای باوه سردشت ۱۸۴ است که شامل ۵۰ خانوار ۹۵ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  71. جمعیت روستای ولیو سردشت ۱۷۷ است که شامل ۴۵ خانوار ۹۲ مرد ۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  72. جمعیت روستای رازگاه سردشت ۱۷۳ است که شامل ۴۷ خانوار ۹۱ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  73. جمعیت روستای گرور سردشت ۱۷۲ است که شامل ۳۳ خانوار ۹۸ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  74. جمعیت روستای دیناران سردشت ۱۷۰ است که شامل ۵۵ خانوار ۹۲ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  75. جمعیت روستای بیلوکه سردشت ۱۶۷ است که شامل ۴۸ خانوار ۸۷ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  76. جمعیت روستای گلینه بزرگ سردشت ۱۶۶ است که شامل ۵۲ خانوار ۸۸ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  77. جمعیت روستای دارمگون باش بالا سردشت ۱۶۴ است که شامل ۴۴ خانوار ۹۰ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  78. جمعیت روستای ساوان سردشت ۱۵۸ است که شامل ۴۳ خانوار ۷۷ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  79. جمعیت روستای توژل سردشت ۱۵۸ است که شامل ۳۳ خانوار ۸۰ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  80. جمعیت روستای نلوسه سردشت ۱۵۵ است که شامل ۴۳ خانوار ۸۲ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  81. جمعیت روستای کاژه سردشت ۱۵۵ است که شامل ۳۳ خانوار ۷۸ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  82. جمعیت روستای کانی رش سردشت ۱۵۴ است که شامل ۴۱ خانوار ۸۰ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  83. جمعیت روستای نشگولان سردشت ۱۵۱ است که شامل ۴۱ خانوار ۸۱ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  84. جمعیت روستای شیواوکان سردشت ۱۵۱ است که شامل ۳۶ خانوار ۸۰ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  85. جمعیت روستای خانه خل علیا سردشت ۱۵۱ است که شامل ۳۵ خانوار ۶۷ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  86. جمعیت روستای پاراستان سردشت ۱۵۰ است که شامل ۴۳ خانوار ۷۱ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  87. جمعیت روستای مزرعه سردشت ۱۴۶ است که شامل ۴۳ خانوار ۷۱ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  88. جمعیت روستای دوله تو سردشت ۱۴۳ است که شامل ۳۴ خانوار ۶۷ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  89. جمعیت روستای بانو سردشت ۱۴۳ است که شامل ۳۵ خانوار ۷۷ مرد ۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  90. جمعیت روستای کچل اباد سردشت ۱۴۲ است که شامل ۳۷ خانوار ۷۲ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  91. جمعیت روستای دوله بی سردشت ۱۴۲ است که شامل ۴۱ خانوار ۷۳ مرد ۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  92. جمعیت روستای سیوه تال سردشت ۱۴۱ است که شامل ۴۱ خانوار ۶۸ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  93. جمعیت روستای سرتکه سردشت ۱۴۱ است که شامل ۳۴ خانوار ۶۹ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  94. جمعیت روستای بزیله سردشت ۱۳۹ است که شامل ۳۷ خانوار ۶۹ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  95. جمعیت روستای سپیداره دارمه سردشت ۱۳۷ است که شامل ۳۸ خانوار ۷۹ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  96. جمعیت روستای قلعه تاسیان سردشت ۱۳۱ است که شامل ۳۱ خانوار ۶۳ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  97. جمعیت روستای گردمرشک سردشت ۱۲۵ است که شامل ۳۶ خانوار ۶۴ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  98. جمعیت روستای بناویله بزرگ سردشت ۱۲۴ است که شامل ۲۷ خانوار ۶۴ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  99. جمعیت روستای قولته سردشت ۱۲۳ است که شامل ۲۹ خانوار ۵۴ مرد ۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  100. جمعیت روستای باریکایی سردشت ۱۲۳ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۹ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  101. جمعیت روستای گوزله سردشت ۱۲۲ است که شامل ۳۲ خانوار ۵۶ مرد ۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  102. جمعیت روستای شهرک صنعتی سردشت سردشت ۱۲۲ است که شامل ۳۱ خانوار ۶۷ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  103. جمعیت روستای بریته سردشت ۱۲۲ است که شامل ۲۷ خانوار ۶۲ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  104. جمعیت روستای سوره چوم سردشت ۱۲۱ است که شامل ۳۱ خانوار ۶۰ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  105. جمعیت روستای کانی بی سردشت ۱۱۷ است که شامل ۳۶ خانوار ۵۵ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  106. جمعیت روستای سوستان سفلی سردشت ۱۱۴ است که شامل ۲۵ خانوار ۵۷ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  107. جمعیت روستای بوبانه سردشت ۱۱۳ است که شامل ۲۸ خانوار ۵۵ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  108. جمعیت روستای الاوان سردشت ۱۱۲ است که شامل ۲۹ خانوار ۵۶ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  109. جمعیت روستای شیوه اصل سردشت ۱۰۹ است که شامل ۲۲ خانوار ۵۳ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  110. جمعیت روستای زله سردشت ۱۰۹ است که شامل ۳۰ خانوار ۶۳ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  111. جمعیت روستای نیزه علیا سردشت ۱۰۷ است که شامل ۲۷ خانوار ۵۵ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  112. جمعیت روستای نوچوان سردشت ۱۰۷ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۸ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  113. جمعیت روستای شلمان سردشت ۱۰۶ است که شامل ۱۳ خانوار ۵۸ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  114. جمعیت روستای سرچاوه سردشت ۱۰۵ است که شامل ۲۹ خانوار ۵۶ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  115. جمعیت روستای گولان سفلی سردشت ۱۰۳ است که شامل ۲۷ خانوار ۵۷ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  116. جمعیت روستای رشه هرمه سردشت ۱۰۳ است که شامل ۲۶ خانوار ۵۹ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  117. جمعیت روستای چوالان سردشت ۱۰۰ است که شامل ۲۱ خانوار ۵۶ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  118. جمعیت روستای بناوه سردشت ۹۹ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۸ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  119. جمعیت روستای مرگاسه سردشت ۹۷ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۳ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  120. جمعیت روستای یاسین آباد سردشت ۹۴ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۸ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  121. جمعیت روستای کاوژان سردشت ۹۴ است که شامل ۲۵ خانوار ۴۳ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  122. جمعیت روستای توه سردشت ۹۴ است که شامل ۳۱ خانوار ۵۲ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  123. جمعیت روستای بیران سردشت ۹۴ است که شامل ۲۵ خانوار ۴۴ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  124. جمعیت روستای واشمزین سردشت ۹۳ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۸ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  125. جمعیت روستای سرشیو سردشت ۹۱ است که شامل ۲۵ خانوار ۵۳ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  126. جمعیت روستای سپیداره سردشت ۹۰ است که شامل ۱۹ خانوار ۴۶ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  127. جمعیت روستای همران سردشت ۸۵ است که شامل ۱۹ خانوار ۴۷ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  128. جمعیت روستای نوکردار سردشت ۸۵ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۵ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  129. جمعیت روستای گورانکان سردشت ۸۵ است که شامل ۲۲ خانوار ۴۴ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  130. جمعیت روستای شیوه جو سردشت ۸۵ است که شامل ۱۹ خانوار ۴۰ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  131. جمعیت روستای کاولاته سردشت ۸۴ است که شامل ۱۹ خانوار ۴۸ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  132. جمعیت روستای شیرانی سردشت ۸۳ است که شامل ۲۱ خانوار ۴۴ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  133. جمعیت روستای اسب میرزا سردشت ۸۳ است که شامل ۲۱ خانوار ۴۰ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  134. جمعیت روستای نوکان سردشت ۸۲ است که شامل ۱۹ خانوار ۴۷ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  135. جمعیت روستای دوله سردشت ۸۲ است که شامل ۲۵ خانوار ۴۱ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  136. جمعیت روستای شموله سردشت ۷۸ است که شامل ۲۰ خانوار ۴۴ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  137. جمعیت روستای گرژال سفلی سردشت ۷۷ است که شامل ۱۵ خانوار ۴۲ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  138. جمعیت روستای فقیه خدریان سردشت ۷۷ است که شامل ۱۷ خانوار ۴۰ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  139. جمعیت روستای دارنشان سردشت ۷۶ است که شامل ۱۹ خانوار ۳۸ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  140. جمعیت روستای آل مران سردشت ۷۶ است که شامل ۱۵ خانوار ۳۷ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  141. جمعیت روستای نارست سردشت ۷۵ است که شامل ۱۷ خانوار ۴۲ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  142. جمعیت روستای ماوندا سردشت ۷۴ است که شامل ۱۹ خانوار ۴۱ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  143. جمعیت روستای نیسک اباد سردشت ۷۳ است که شامل ۱۷ خانوار ۳۶ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  144. جمعیت روستای چپر سردشت ۷۳ است که شامل ۲۶ خانوار ۳۳ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  145. جمعیت روستای اشکان علیا سردشت ۷۲ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۷ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  146. جمعیت روستای مرانه سردشت ۷۰ است که شامل ۱۷ خانوار ۳۶ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  147. جمعیت روستای ژاژوکه سردشت ۷۰ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۹ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  148. جمعیت روستای شندره سردشت ۶۹ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۹ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  149. جمعیت روستای نیسک اباد سردشت ۶۸ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۹ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  150. جمعیت روستای زیوه سردشت ۶۵ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۳ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  151. جمعیت روستای تیت علیا سردشت ۶۵ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۴ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  152. جمعیت روستای ماولو سردشت ۶۴ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۹ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  153. جمعیت روستای کاله دره سردشت ۶۴ است که شامل ۱۱ خانوار ۲۹ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  154. جمعیت روستای دارساوین سردشت ۶۴ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۱ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  155. جمعیت روستای بناویله حاجی مینه سردشت ۶۴ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۵ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  156. جمعیت روستای گلو سردشت ۶۳ است که شامل ۱۵ خانوار ۳۱ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  157. جمعیت روستای رجاکه سردشت ۶۳ است که شامل ۱۹ خانوار ۳۱ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  158. جمعیت روستای دیگه سردشت ۶۳ است که شامل ۱۵ خانوار ۳۳ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  159. جمعیت روستای گرویس سردشت ۶۲ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۹ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  160. جمعیت روستای بلاو سردشت ۶۱ است که شامل ۱۲ خانوار ۲۷ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  161. جمعیت روستای سندولان سردشت ۵۹ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۰ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  162. جمعیت روستای سیره مرگ سردشت ۵۸ است که شامل ۱۴ خانوار ۳۱ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  163. جمعیت روستای ارزنه سردشت ۵۳ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۹ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  164. جمعیت روستای دارگون باش قبران سردشت ۵۱ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۵ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  165. جمعیت روستای پاشبرد سردشت ۵۰ است که شامل ۱۰ خانوار ۲۴ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  166. جمعیت روستای گردنه پایین سردشت ۴۸ است که شامل ۱۱ خانوار ۲۵ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  167. جمعیت روستای گرژال علیا سردشت ۴۷ است که شامل ۱۲ خانوار ۱۹ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  168. جمعیت روستای کاوله کون سردشت ۴۷ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۵ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  169. جمعیت روستای کارگژان سردشت ۴۷ است که شامل ۱۲ خانوار ۲۴ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  170. جمعیت روستای کولکه رش علیا سردشت ۴۷ است که شامل ۱۱ خانوار ۲۳ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  171. جمعیت روستای دشتی سردشت ۴۷ است که شامل ۱۲ خانوار ۲۲ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  172. جمعیت روستای کانی سیو سردشت ۴۶ است که شامل ۱۵ خانوار ۳۰ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  173. جمعیت روستای زلاوان سردشت ۴۵ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۳ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  174. جمعیت روستای خلیان سردشت ۴۵ است که شامل ۹ خانوار ۱۹ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  175. جمعیت روستای شالگه سردشت ۴۴ است که شامل ۹ خانوار ۱۹ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  176. جمعیت روستای کودله سردشت ۴۳ است که شامل ۱۰ خانوار ۲۵ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  177. جمعیت روستای شیواشان سردشت ۴۰ است که شامل ۱۰ خانوار ۲۲ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  178. جمعیت روستای شمه شیخه سردشت ۴۰ است که شامل ۸ خانوار ۱۹ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  179. جمعیت روستای داربران سردشت ۴۰ است که شامل ۸ خانوار ۲۳ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  180. جمعیت روستای خانه خل سفلی سردشت ۴۰ است که شامل ۸ خانوار ۱۷ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  181. جمعیت روستای کاکوژه سفلی سردشت ۳۹ است که شامل ۱۰ خانوار ۲۱ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  182. جمعیت روستای سوره بان سردشت ۳۸ است که شامل ۹ خانوار ۱۸ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  183. جمعیت روستای حسن اباد سردشت ۳۸ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۹ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  184. جمعیت روستای برده سپیان سردشت ۳۶ است که شامل ۹ خانوار ۱۶ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  185. جمعیت روستای کانی گوز سردشت ۳۵ است که شامل ۹ خانوار ۱۶ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  186. جمعیت روستای گلاسپید سردشت ۳۴ است که شامل ۸ خانوار ۱۸ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  187. جمعیت روستای شیبانه سردشت ۳۴ است که شامل ۱۱ خانوار ۲۰ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  188. جمعیت روستای بالتان سردشت ۳۴ است که شامل ۱۲ خانوار ۱۷ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  189. جمعیت روستای گندکه سردشت ۳۳ است که شامل ۱۲ خانوار ۱۵ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان باسک کولسه شهرستان سردشت واقع شده است.
  190. جمعیت روستای مامه وت سردشت ۳۲ است که شامل ۸ خانوار ۱۴ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  191. جمعیت روستای سرژان سردشت ۲۱ است که شامل ۴ خانوار ۹ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  192. جمعیت روستای گوره شر سردشت ۲۰ است که شامل ۷ خانوار ۸ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  193. جمعیت روستای دول شریخه سردشت ۲۰ است که شامل ۴ خانوار ۱۱ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  194. جمعیت روستای جنگه سردشت ۲۰ است که شامل ۶ خانوار ۱۰ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  195. جمعیت روستای ترشیان سردشت ۱۹ است که شامل ۶ خانوار ۷ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  196. جمعیت روستای بشکه سردشت ۱۹ است که شامل ۷ خانوار ۱۱ مرد ۸ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  197. جمعیت روستای نیزه سفلی سردشت ۱۸ است که شامل ۶ خانوار ۷ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک نعلین شهرستان سردشت واقع شده است.
  198. جمعیت روستای دیگه سردشت ۱۸ است که شامل ۵ خانوار ۹ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  199. جمعیت روستای برده سور سردشت ۱۸ است که شامل ۴ خانوار ۸ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.
  200. جمعیت روستای وتمان اباد سردشت ۱۷ است که شامل ۴ خانوار ۶ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گورک سردشت شهرستان سردشت واقع شده است.
  201. جمعیت روستای گرماب سفلی سردشت ۱۷ است که شامل ۵ خانوار ۱۱ مرد ۶ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  202. جمعیت روستای خره آغلان سردشت ۱۷ است که شامل ۵ خانوار ۱۱ مرد ۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  203. جمعیت روستای قوله سویر سردشت ۱۶ است که شامل ۵ خانوار ۷ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  204. جمعیت روستای سرچاوه سردشت ۱۵ است که شامل ۵ خانوار ۸ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  205. جمعیت روستای رشکان علیا سردشت ۱۴ است که شامل ۴ خانوار ۸ مرد ۶ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  206. جمعیت روستای گولان علیا سردشت ۱۳ است که شامل ۴ خانوار ۶ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بریاجی شهرستان سردشت واقع شده است.
  207. جمعیت روستای دول آلان سردشت ۱۲ است که شامل ۴ خانوار ۷ مرد ۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آلان شهرستان سردشت واقع شده است.
  208. جمعیت روستای حسین آباد سردشت ۱۲ است که شامل ۴ خانوار ۶ مرد ۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ملکاری شهرستان سردشت واقع شده است.

فهرست روستاهای سلماس به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای هفتوان سلماس ۸۲۰۳ است که شامل ۱۹۳۵ خانوار ۴۱۶۰ مرد ۴۰۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  2. جمعیت روستای ملحم سلماس ۵۲۱۵ است که شامل ۱۲۴۲ خانوار ۲۶۷۱ مرد ۲۵۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  3. جمعیت روستای مغانجوق سلماس ۵۲۰۹ است که شامل ۱۵۸۸ خانوار ۲۶۶۰ مرد ۲۵۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  4. جمعیت روستای سیلاب سلماس ۴۵۰۵ است که شامل ۱۰۸۵ خانوار ۲۳۳۴ مرد ۲۱۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  5. جمعیت روستای وردان سلماس ۳۰۸۶ است که شامل ۸۴۶ خانوار ۱۵۸۷ مرد ۱۴۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  6. جمعیت روستای شکریازی سلماس ۲۳۶۱ است که شامل ۶۴۱ خانوار ۱۱۹۹ مرد ۱۱۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  7. جمعیت روستای قره قشلاق سلماس ۲۰۴۰ است که شامل ۶۴۷ خانوار ۱۰۵۷ مرد ۹۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان لکستان شهرستان سلماس واقع شده است.
  8. جمعیت روستای دلزی سلماس ۲۰۳۹ است که شامل ۴۱۲ خانوار ۱۰۳۳ مرد ۱۰۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان شپیران شهرستان سلماس واقع شده است.
  9. جمعیت روستای کوزه رش سلماس ۱۵۰۱ است که شامل ۳۳۴ خانوار ۷۶۷ مرد ۷۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  10. جمعیت روستای شوریک سلماس ۱۴۵۶ است که شامل ۳۸۹ خانوار ۷۴۹ مرد ۷۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  11. جمعیت روستای زاویه جیک سلماس ۱۴۰۱ است که شامل ۳۱۶ خانوار ۷۱۹ مرد ۶۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  12. جمعیت روستای کلشان سلماس ۱۳۳۷ است که شامل ۴۰۳ خانوار ۷۰۱ مرد ۶۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  13. جمعیت روستای سوره سلماس ۱۲۵۸ است که شامل ۴۱۲ خانوار ۶۵۷ مرد ۶۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  14. جمعیت روستای اوربان سلماس ۱۲۴۰ است که شامل ۳۰۱ خانوار ۶۳۸ مرد ۶۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  15. جمعیت روستای کانیان سلماس ۱۲۱۴ است که شامل ۳۱۵ خانوار ۶۱۵ مرد ۵۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  16. جمعیت روستای هدر سلماس ۱۲۱۱ است که شامل ۳۰۵ خانوار ۵۸۰ مرد ۶۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  17. جمعیت روستای یالقوز آغاج سلماس ۱۱۷۶ است که شامل ۳۳۳ خانوار ۶۰۸ مرد ۵۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لکستان شهرستان سلماس واقع شده است.
  18. جمعیت روستای سلطان احمد سلماس ۱۱۶۵ است که شامل ۳۰۱ خانوار ۶۲۹ مرد ۵۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان لکستان شهرستان سلماس واقع شده است.
  19. جمعیت روستای سرای ملک سلماس ۱۱۴۰ است که شامل ۳۱۳ خانوار ۵۸۴ مرد ۵۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  20. جمعیت روستای کنگرلو سلماس ۱۱۱۷ است که شامل ۳۵۰ خانوار ۵۶۲ مرد ۵۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لکستان شهرستان سلماس واقع شده است.
  21. جمعیت روستای استون رش سلماس ۱۰۴۵ است که شامل ۲۱۵ خانوار ۵۰۱ مرد ۵۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان شپیران شهرستان سلماس واقع شده است.
  22. جمعیت روستای شیروانی سلماس ۱۰۲۴ است که شامل ۲۱۲ خانوار ۵۱۸ مرد ۵۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان شپیران شهرستان سلماس واقع شده است.
  23. جمعیت روستای حمزه کندی سلماس ۹۴۹ است که شامل ۲۸۱ خانوار ۴۸۳ مرد ۴۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان لکستان شهرستان سلماس واقع شده است.
  24. جمعیت روستای صدقیان سلماس ۹۲۵ است که شامل ۲۶۸ خانوار ۴۷۶ مرد ۴۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لکستان شهرستان سلماس واقع شده است.
  25. جمعیت روستای سرنق سلماس ۹۰۵ است که شامل ۲۷۳ خانوار ۴۴۷ مرد ۴۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  26. جمعیت روستای تمر سلماس ۸۶۰ است که شامل ۲۴۵ خانوار ۴۶۵ مرد ۳۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کنارپروژ شهرستان سلماس واقع شده است.
  27. جمعیت روستای چهریق علیا سلماس ۸۳۱ است که شامل ۲۰۲ خانوار ۴۲۳ مرد ۴۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  28. جمعیت روستای حبشی سلماس ۸۲۶ است که شامل ۲۴۲ خانوار ۴۲۱ مرد ۴۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لکستان شهرستان سلماس واقع شده است.
  29. جمعیت روستای پته ویر سلماس ۸۲۳ است که شامل ۲۱۷ خانوار ۴۴۱ مرد ۳۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  30. جمعیت روستای گولان سلماس ۸۱۴ است که شامل ۱۸۸ خانوار ۴۲۱ مرد ۳۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  31. جمعیت روستای بروشخواران سلماس ۷۹۷ است که شامل ۱۷۵ خانوار ۳۷۹ مرد ۴۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  32. جمعیت روستای کله رش بالا(علیا) سلماس ۷۴۸ است که شامل ۱۵۳ خانوار ۳۵۳ مرد ۳۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان شپیران شهرستان سلماس واقع شده است.
  33. جمعیت روستای مافی کندی سلماس ۷۲۴ است که شامل ۱۸۴ خانوار ۳۷۴ مرد ۳۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  34. جمعیت روستای باغچه جیک سلماس ۷۱۴ است که شامل ۲۲۵ خانوار ۳۷۵ مرد ۳۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  35. جمعیت روستای چیچک سلماس ۶۹۱ است که شامل ۱۸۷ خانوار ۳۳۸ مرد ۳۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  36. جمعیت روستای اولق سلماس ۶۴۲ است که شامل ۲۰۳ خانوار ۳۳۲ مرد ۳۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  37. جمعیت روستای اصلانیک سلماس ۶۲۰ است که شامل ۱۵۲ خانوار ۳۲۵ مرد ۲۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  38. جمعیت روستای ریگ اباد سلماس ۵۹۳ است که شامل ۱۶۲ خانوار ۳۰۱ مرد ۲۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  39. جمعیت روستای نظر آباد سلماس ۵۹۱ است که شامل ۱۲۶ خانوار ۳۰۰ مرد ۲۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  40. جمعیت روستای قزل کند سلماس ۵۷۳ است که شامل ۱۳۶ خانوار ۳۰۰ مرد ۲۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  41. جمعیت روستای زیندشت سلماس ۵۷۳ است که شامل ۱۴۹ خانوار ۲۸۹ مرد ۲۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کنارپروژ شهرستان سلماس واقع شده است.
  42. جمعیت روستای مغول سلماس ۵۷۱ است که شامل ۱۶۱ خانوار ۳۰۰ مرد ۲۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کنارپروژ شهرستان سلماس واقع شده است.
  43. جمعیت روستای حق وران سلماس ۵۵۳ است که شامل ۱۴۲ خانوار ۲۸۹ مرد ۲۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  44. جمعیت روستای آختاخانه سلماس ۵۴۲ است که شامل ۱۶۸ خانوار ۲۷۶ مرد ۲۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان لکستان شهرستان سلماس واقع شده است.
  45. جمعیت روستای کوچمشک سلماس ۵۲۶ است که شامل ۱۵۳ خانوار ۲۶۷ مرد ۲۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  46. جمعیت روستای درشک سلماس ۵۰۵ است که شامل ۱۴۳ خانوار ۲۵۱ مرد ۲۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  47. جمعیت روستای شیدان سلماس ۴۹۴ است که شامل ۱۳۱ خانوار ۲۴۳ مرد ۲۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  48. جمعیت روستای گلعذان سلماس ۴۹۳ است که شامل ۱۴۴ خانوار ۲۵۱ مرد ۲۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  49. جمعیت روستای گبراباد سلماس ۴۹۲ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۲۶۴ مرد ۲۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  50. جمعیت روستای میناس سلماس ۴۹۱ است که شامل ۱۵۸ خانوار ۲۶۲ مرد ۲۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کنارپروژ شهرستان سلماس واقع شده است.
  51. جمعیت روستای ینگجه سلماس ۴۹۰ است که شامل ۱۱۹ خانوار ۲۴۶ مرد ۲۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  52. جمعیت روستای هشتراک سلماس ۴۸۸ است که شامل ۱۰۳ خانوار ۲۴۶ مرد ۲۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان شپیران شهرستان سلماس واقع شده است.
  53. جمعیت روستای دوستان سلماس ۴۸۶ است که شامل ۱۰۵ خانوار ۲۴۷ مرد ۲۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان شپیران شهرستان سلماس واقع شده است.
  54. جمعیت روستای اشنک(آشناک) سلماس ۴۸۲ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۲۵۷ مرد ۲۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  55. جمعیت روستای کاپیک سلماس ۴۷۵ است که شامل ۱۲۶ خانوار ۲۴۵ مرد ۲۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  56. جمعیت روستای اجواج سلماس ۴۷۴ است که شامل ۱۱۴ خانوار ۲۴۷ مرد ۲۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  57. جمعیت روستای سنجی سلماس ۴۷۳ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۲۴۳ مرد ۲۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  58. جمعیت روستای آبگرم سلماس ۴۶۹ است که شامل ۱۳۹ خانوار ۲۳۷ مرد ۲۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کنارپروژ شهرستان سلماس واقع شده است.
  59. جمعیت روستای دیرعلی سلماس ۴۶۵ است که شامل ۱۰۹ خانوار ۲۳۱ مرد ۲۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  60. جمعیت روستای زولا بهیک سلماس ۴۵۶ است که شامل ۱۱۳ خانوار ۲۳۲ مرد ۲۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  61. جمعیت روستای خورخورا سلماس ۴۵۴ است که شامل ۹۵ خانوار ۲۵۱ مرد ۲۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  62. جمعیت روستای علی بلاغی علیا سلماس ۴۵۰ است که شامل ۱۰۳ خانوار ۲۴۹ مرد ۲۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  63. جمعیت روستای شیره کی سلماس ۴۳۸ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۲۲۲ مرد ۲۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  64. جمعیت روستای لشکیران سلماس ۴۲۹ است که شامل ۹۵ خانوار ۲۳۶ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  65. جمعیت روستای لیلوس سلماس ۴۲۱ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۲۲۶ مرد ۱۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  66. جمعیت روستای پکاجیک سلماس ۴۲۱ است که شامل ۱۳۵ خانوار ۲۱۱ مرد ۲۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  67. جمعیت روستای حاجی جفان سلماس ۴۲۰ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۲۱۴ مرد ۲۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  68. جمعیت روستای چهارستون سلماس ۴۱۷ است که شامل ۹۶ خانوار ۲۱۹ مرد ۱۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  69. جمعیت روستای آق زیارت(آغ زیارت) سلماس ۴۱۴ است که شامل ۱۲۳ خانوار ۲۱۱ مرد ۲۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کنارپروژ شهرستان سلماس واقع شده است.
  70. جمعیت روستای اخیان سلماس ۴۰۶ است که شامل ۹۱ خانوار ۲۱۱ مرد ۱۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کنارپروژ شهرستان سلماس واقع شده است.
  71. جمعیت روستای هرکیان سلماس ۴۰۵ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۷۵ مرد ۲۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان شپیران شهرستان سلماس واقع شده است.
  72. جمعیت روستای کوم سلماس ۳۹۳ است که شامل ۱۰۵ خانوار ۱۸۴ مرد ۲۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  73. جمعیت روستای خان تختی سلماس ۳۹۳ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۲۱۲ مرد ۱۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کنارپروژ شهرستان سلماس واقع شده است.
  74. جمعیت روستای گرماویچ سلماس ۳۹۰ است که شامل ۷۸ خانوار ۲۰۰ مرد ۱۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  75. جمعیت روستای شورگل سلماس ۳۹۰ است که شامل ۱۱۸ خانوار ۱۸۹ مرد ۲۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کنارپروژ شهرستان سلماس واقع شده است.
  76. جمعیت روستای برگشاد سلماس ۳۹۰ است که شامل ۱۲۱ خانوار ۱۹۶ مرد ۱۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لکستان شهرستان سلماس واقع شده است.
  77. جمعیت روستای جاندار سلماس ۳۸۸ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۹۵ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  78. جمعیت روستای شیوادر سلماس ۳۷۶ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۸۳ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان شپیران شهرستان سلماس واقع شده است.
  79. جمعیت روستای شناتال علیا سلماس ۳۶۸ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۸۷ مرد ۱۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  80. جمعیت روستای استوره سلماس ۲۸۱ است که شامل ۶۰ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان شپیران شهرستان سلماس واقع شده است.
  81. جمعیت روستای شرنی سلماس ۲۷۹ است که شامل ۶۲ خانوار ۱۴۸ مرد ۱۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  82. جمعیت روستای جمال اباد سلماس ۲۷۰ است که شامل ۵۵ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  83. جمعیت روستای کهریز سلماس ۲۶۸ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  84. جمعیت روستای داراب سلماس ۲۶۰ است که شامل ۵۹ خانوار ۱۳۴ مرد ۱۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  85. جمعیت روستای اقااسماعیل سلماس ۲۵۲ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  86. جمعیت روستای سیاوان سلماس ۲۵۰ است که شامل ۵۴ خانوار ۱۲۶ مرد ۱۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  87. جمعیت روستای زنگو سلماس ۲۴۹ است که شامل ۶۲ خانوار ۱۲۹ مرد ۱۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  88. جمعیت روستای ماته خرابه سلماس ۲۴۰ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۲۰ مرد ۱۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  89. جمعیت روستای گوزیک سلماس ۲۳۰ است که شامل ۵۳ خانوار ۱۲۰ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  90. جمعیت روستای خانه دام سلماس ۲۲۹ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۰۹ مرد ۱۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان لکستان شهرستان سلماس واقع شده است.
  91. جمعیت روستای جنگسر سلماس ۲۲۴ است که شامل ۴۹ خانوار ۱۱۹ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  92. جمعیت روستای کریکان سلماس ۲۲۲ است که شامل ۴۳ خانوار ۱۰۴ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان شپیران شهرستان سلماس واقع شده است.
  93. جمعیت روستای قزلجه سلماس ۲۱۴ است که شامل ۶۴ خانوار ۱۰۶ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لکستان شهرستان سلماس واقع شده است.
  94. جمعیت روستای قصریک سلماس ۲۰۷ است که شامل ۵۱ خانوار ۱۰۳ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  95. جمعیت روستای یوشانلو سلماس ۱۹۵ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۰۰ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لکستان شهرستان سلماس واقع شده است.
  96. جمعیت روستای خانقاه سلماس ۱۹۱ است که شامل ۵۸ خانوار ۱۰۵ مرد ۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  97. جمعیت روستای آغبلاغ(کانی سفید) سلماس ۱۸۸ است که شامل ۵۰ خانوار ۹۴ مرد ۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کنارپروژ شهرستان سلماس واقع شده است.
  98. جمعیت روستای خسرواباد سلماس ۱۸۱ است که شامل ۵۳ خانوار ۹۱ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  99. جمعیت روستای دشوان سلماس ۱۷۹ است که شامل ۳۷ خانوار ۸۹ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  100. جمعیت روستای تیزخراب سلماس ۱۷۸ است که شامل ۴۷ خانوار ۹۰ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کنارپروژ شهرستان سلماس واقع شده است.
  101. جمعیت روستای گردیان سلماس ۱۷۵ است که شامل ۵۰ خانوار ۸۳ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  102. جمعیت روستای چوبانلوی علیا سلماس ۱۶۸ است که شامل ۵۱ خانوار ۹۲ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان لکستان شهرستان سلماس واقع شده است.
  103. جمعیت روستای کلران سلماس ۱۶۳ است که شامل ۳۴ خانوار ۸۲ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  104. جمعیت روستای شیوه سلماس ۱۵۸ است که شامل ۳۹ خانوار ۸۴ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  105. جمعیت روستای لولیک سفلی سلماس ۱۵۵ است که شامل ۳۶ خانوار ۸۲ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  106. جمعیت روستای بالکان سلماس ۱۵۲ است که شامل ۲۸ خانوار ۷۵ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان شپیران شهرستان سلماس واقع شده است.
  107. جمعیت روستای پیه جیک سلماس ۱۴۸ است که شامل ۲۸ خانوار ۷۱ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  108. جمعیت روستای قصریک علیا سلماس ۱۴۷ است که شامل ۳۳ خانوار ۷۶ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان شپیران شهرستان سلماس واقع شده است.
  109. جمعیت روستای شمرین سلماس ۱۴۱ است که شامل ۳۷ خانوار ۶۲ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  110. جمعیت روستای دیلمان دریک سلماس ۱۳۴ است که شامل ۳۱ خانوار ۶۲ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  111. جمعیت روستای وریک سلماس ۱۳۰ است که شامل ۳۰ خانوار ۶۵ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  112. جمعیت روستای برازی سلماس ۱۳۰ است که شامل ۳۲ خانوار ۶۶ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  113. جمعیت روستای عبدل اباد سلماس ۱۱۲ است که شامل ۲۹ خانوار ۵۹ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان زولاچای شهرستان سلماس واقع شده است.
  114. جمعیت روستای قاباخ تپه سلماس ۱۱۱ است که شامل ۲۹ خانوار ۶۱ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کنارپروژ شهرستان سلماس واقع شده است.
  115. جمعیت روستای بلقزان سلماس ۱۱۱ است که شامل ۲۳ خانوار ۵۹ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  116. جمعیت روستای چوبانلوی سفلی سلماس ۱۰۹ است که شامل ۲۴ خانوار ۶۰ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لکستان شهرستان سلماس واقع شده است.
  117. جمعیت روستای کسیس سلماس ۱۰۷ است که شامل ۲۳ خانوار ۵۷ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  118. جمعیت روستای قصریک شپیران سلماس ۱۰۴ است که شامل ۲۴ خانوار ۵۳ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  119. جمعیت روستای قذراباد سلماس ۹۵ است که شامل ۲۳ خانوار ۴۸ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  120. جمعیت روستای لک آباد علیا سلماس ۹۴ است که شامل ۲۱ خانوار ۵۴ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  121. جمعیت روستای سوسن اباد سلماس ۹۴ است که شامل ۲۷ خانوار ۵۲ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  122. جمعیت روستای درگه سلماس ۹۲ است که شامل ۲۰ خانوار ۴۲ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  123. جمعیت روستای تمر آباد سلماس ۹۲ است که شامل ۲۶ خانوار ۵۱ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  124. جمعیت روستای مزرعه شناتال سفلی سلماس ۸۹ است که شامل ۲۶ خانوار ۵۰ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  125. جمعیت روستای ایستگاه راه اهن قره تپه سلماس ۸۰ است که شامل ۲۱ خانوار ۴۱ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کره سنی شهرستان سلماس واقع شده است.
  126. جمعیت روستای یونجالیق سلماس ۷۵ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۸ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  127. جمعیت روستای میر آباد سلماس ۶۲ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۰ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  128. جمعیت روستای صوفی آباد سلماس ۵۷ است که شامل ۱۰ خانوار ۲۸ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان شناتال شهرستان سلماس واقع شده است.
  129. جمعیت روستای بهاراباد سلماس ۵۳ است که شامل ۱۳ خانوار ۳۰ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.
  130. جمعیت روستای اورتانیس سلماس ۴۳ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۹ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان شپیران شهرستان سلماس واقع شده است.
  131. جمعیت روستای کله شین سلماس ۱۹ است که شامل ۵ خانوار ۱۱ مرد ۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چهریق شهرستان سلماس واقع شده است.

فهرست روستاهای شاهین دژ به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای احمداباد شاهین دژ ۱۶۳۹ است که شامل ۵۰۴ خانوار ۸۰۲ مرد ۸۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  2. جمعیت روستای هاچاسو شاهین دژ ۱۴۱۶ است که شامل ۴۶۲ خانوار ۶۸۱ مرد ۷۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  3. جمعیت روستای قوزلوی افشار شاهین دژ ۱۴۱۱ است که شامل ۴۳۲ خانوار ۶۷۶ مرد ۷۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  4. جمعیت روستای هولاسو شاهین دژ ۱۳۱۵ است که شامل ۴۵۸ خانوار ۶۵۴ مرد ۶۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  5. جمعیت روستای آق تپه شاهین دژ ۱۲۶۷ است که شامل ۳۵۹ خانوار ۶۵۳ مرد ۶۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  6. جمعیت روستای صفاخانه شاهین دژ ۱۱۲۹ است که شامل ۳۲۳ خانوار ۵۶۱ مرد ۵۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  7. جمعیت روستای قازان لو شاهین دژ ۸۶۴ است که شامل ۲۴۰ خانوار ۴۲۳ مرد ۴۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  8. جمعیت روستای قره قویونلو شاهین دژ ۸۵۷ است که شامل ۲۶۴ خانوار ۴۶۰ مرد ۳۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  9. جمعیت روستای ینگی آباد-نیکی شاهین دژ ۸۵۱ است که شامل ۲۶۲ خانوار ۴۰۴ مرد ۴۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  10. جمعیت روستای تزخراب شاهین دژ ۸۳۳ است که شامل ۲۵۲ خانوار ۴۳۳ مرد ۴۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  11. جمعیت روستای حاجی اباد شاهین دژ ۸۲۱ است که شامل ۲۵۴ خانوار ۴۲۹ مرد ۳۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  12. جمعیت روستای اقبال شاهین دژ ۷۹۳ است که شامل ۲۳۳ خانوار ۴۰۸ مرد ۳۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  13. جمعیت روستای نجار شاهین دژ ۷۷۸ است که شامل ۲۴۰ خانوار ۴۱۰ مرد ۳۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  14. جمعیت روستای مامالو شاهین دژ ۷۵۵ است که شامل ۲۱۸ خانوار ۳۷۸ مرد ۳۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  15. جمعیت روستای اغچه مسجد شاهین دژ ۶۷۲ است که شامل ۲۲۸ خانوار ۳۲۲ مرد ۳۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  16. جمعیت روستای ظاهرکندی شاهین دژ ۶۶۴ است که شامل ۱۹۲ خانوار ۳۲۷ مرد ۳۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  17. جمعیت روستای چپلوجه شاهین دژ ۶۵۴ است که شامل ۲۱۱ خانوار ۳۱۲ مرد ۳۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  18. جمعیت روستای قطور شاهین دژ ۶۲۷ است که شامل ۱۷۸ خانوار ۳۴۰ مرد ۲۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  19. جمعیت روستای خلوت شاهین دژ ۶۲۵ است که شامل ۱۹۲ خانوار ۲۹۹ مرد ۳۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  20. جمعیت روستای قبان کندی شاهین دژ ۶۰۶ است که شامل ۱۸۳ خانوار ۳۱۳ مرد ۲۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  21. جمعیت روستای قیزکرپی شاهین دژ ۵۹۴ است که شامل ۱۸۶ خانوار ۳۰۲ مرد ۲۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  22. جمعیت روستای صورین شاهین دژ ۵۴۹ است که شامل ۱۷۴ خانوار ۲۶۴ مرد ۲۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  23. جمعیت روستای حسین اباد شاهین دژ ۵۲۲ است که شامل ۱۶۸ خانوار ۲۶۱ مرد ۲۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  24. جمعیت روستای ساروجه علیا شاهین دژ ۵۱۹ است که شامل ۱۳۵ خانوار ۲۶۶ مرد ۲۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  25. جمعیت روستای کرد کندی شاهین دژ ۴۶۷ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۲۳۵ مرد ۲۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  26. جمعیت روستای فتح اباد شاهین دژ ۴۵۸ است که شامل ۱۲۱ خانوار ۲۲۳ مرد ۲۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  27. جمعیت روستای چیچکلر شاهین دژ ۴۳۶ است که شامل ۱۲۷ خانوار ۲۱۸ مرد ۲۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  28. جمعیت روستای قره قیه شاهین دژ ۴۲۷ است که شامل ۱۱۲ خانوار ۲۲۰ مرد ۲۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  29. جمعیت روستای قره تپه شاهین دژ ۴۱۳ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۲۰۰ مرد ۲۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  30. جمعیت روستای آغاجاری شاهین دژ ۴۱۳ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۲۰۸ مرد ۲۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  31. جمعیت روستای منبر شاهین دژ ۴۱۲ است که شامل ۱۱۰ خانوار ۲۰۲ مرد ۲۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  32. جمعیت روستای قشلاق بختیار شاهین دژ ۳۸۸ است که شامل ۱۲۴ خانوار ۱۹۶ مرد ۱۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  33. جمعیت روستای حصار شاهین دژ ۳۷۷ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۱۸۲ مرد ۱۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  34. جمعیت روستای عباس بلاغی شاهین دژ ۳۷۵ است که شامل ۱۱۳ خانوار ۱۹۰ مرد ۱۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  35. جمعیت روستای حسنلو شاهین دژ ۳۷۲ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۱۸۹ مرد ۱۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  36. جمعیت روستای سعیداباد شاهین دژ ۳۵۵ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۷۱ مرد ۱۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  37. جمعیت روستای ینگی ارخ-نیکی شاهین دژ ۳۳۱ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۵۴ مرد ۱۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  38. جمعیت روستای سلیمان اباد شاهین دژ ۳۲۱ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۱۶۰ مرد ۱۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  39. جمعیت روستای سانجود شاهین دژ ۳۱۶ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۶۳ مرد ۱۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  40. جمعیت روستای محمود آباد علیا شاهین دژ ۳۱۱ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۵۸ مرد ۱۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  41. جمعیت روستای کهل علیا شاهین دژ ۳۰۳ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۵۱ مرد ۱۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  42. جمعیت روستای طومار آغاج شاهین دژ ۲۹۶ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۵۱ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  43. جمعیت روستای اغچه لو شاهین دژ ۲۷۸ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۴۱ مرد ۱۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  44. جمعیت روستای زیدکندی شاهین دژ ۲۶۴ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۳۶ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  45. جمعیت روستای باغچه میشه شاهین دژ ۲۶۲ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۲۵ مرد ۱۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  46. جمعیت روستای الاگوز شاهین دژ ۲۶۲ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  47. جمعیت روستای یوسف کندی شاهین دژ ۲۵۵ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  48. جمعیت روستای گدللو شاهین دژ ۲۳۶ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۱۷ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  49. جمعیت روستای الی چین شاهین دژ ۲۳۲ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۰۹ مرد ۱۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  50. جمعیت روستای جوشاتوی علیا شاهین دژ ۲۳۰ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۱۳ مرد ۱۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  51. جمعیت روستای نوروزاباد شاهین دژ ۲۲۷ است که شامل ۶۸ خانوار ۱۲۴ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  52. جمعیت روستای بی بی کند شاهین دژ ۲۱۳ است که شامل ۶۲ خانوار ۱۰۸ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  53. جمعیت روستای ینگجه شاهین دژ ۲۰۹ است که شامل ۷۰ خانوار ۹۲ مرد ۱۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  54. جمعیت روستای گل چرمو شاهین دژ ۲۰۵ است که شامل ۶۰ خانوار ۱۱۰ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  55. جمعیت روستای مستان اباد شاهین دژ ۱۹۸ است که شامل ۵۶ خانوار ۹۹ مرد ۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  56. جمعیت روستای گلی شاهین دژ ۱۸۶ است که شامل ۵۳ خانوار ۹۶ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  57. جمعیت روستای باغ سفلی شاهین دژ ۱۸۵ است که شامل ۵۰ خانوار ۱۰۳ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  58. جمعیت روستای محمداباد شاهین دژ ۱۸۳ است که شامل ۵۴ خانوار ۱۰۲ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  59. جمعیت روستای داش کسن شاهین دژ ۱۸۳ است که شامل ۵۱ خانوار ۸۷ مرد ۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  60. جمعیت روستای قدیم شاهین دژ ۱۷۶ است که شامل ۵۳ خانوار ۸۵ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  61. جمعیت روستای اینچه شاهین دژ ۱۷۴ است که شامل ۵۳ خانوار ۸۶ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  62. جمعیت روستای گچی قلعه سی شاهین دژ ۱۷۳ است که شامل ۴۷ خانوار ۸۴ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  63. جمعیت روستای قره بلاغ علیا شاهین دژ ۱۵۸ است که شامل ۵۴ خانوار ۸۵ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  64. جمعیت روستای بیگ تولی علیا شاهین دژ ۱۵۸ است که شامل ۳۸ خانوار ۸۳ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  65. جمعیت روستای قزل قیه سفلی شاهین دژ ۱۵۷ است که شامل ۴۷ خانوار ۹۱ مرد ۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  66. جمعیت روستای پیچاقچی شاهین دژ ۱۵۱ است که شامل ۴۱ خانوار ۷۴ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  67. جمعیت روستای رضاقشلاق شاهین دژ ۱۵۰ است که شامل ۴۶ خانوار ۷۷ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  68. جمعیت روستای جوشاتوی سفلی شاهین دژ ۱۵۰ است که شامل ۴۷ خانوار ۷۵ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  69. جمعیت روستای قره زاغ شاهین دژ ۱۴۳ است که شامل ۴۴ خانوار ۶۹ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  70. جمعیت روستای ترک ویران شاهین دژ ۱۴۲ است که شامل ۴۲ خانوار ۷۰ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  71. جمعیت روستای زینالو شاهین دژ ۱۳۶ است که شامل ۳۹ خانوار ۷۲ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  72. جمعیت روستای قولانجق شاهین دژ ۱۳۱ است که شامل ۴۳ خانوار ۶۹ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  73. جمعیت روستای آخی جان شاهین دژ ۱۲۹ است که شامل ۴۵ خانوار ۷۲ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  74. جمعیت روستای تازه اباد شاهین دژ ۱۲۸ است که شامل ۳۱ خانوار ۶۵ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  75. جمعیت روستای الی بالتا شاهین دژ ۱۲۲ است که شامل ۳۸ خانوار ۶۴ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  76. جمعیت روستای قینرجه شاهین دژ ۱۲۱ است که شامل ۳۶ خانوار ۶۲ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  77. جمعیت روستای خولینه شاهین دژ ۱۲۰ است که شامل ۳۵ خانوار ۶۳ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  78. جمعیت روستای برده نقشینه شاهین دژ ۱۱۷ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۸ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  79. جمعیت روستای قوزلوی سفلی شاهین دژ ۱۱۲ است که شامل ۳۰ خانوار ۵۹ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  80. جمعیت روستای مراجل شاهین دژ ۱۱۱ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۶ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  81. جمعیت روستای خانقلی شاهین دژ ۱۱۰ است که شامل ۲۹ خانوار ۵۹ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  82. جمعیت روستای باغ علیا شاهین دژ ۱۱۰ است که شامل ۲۴ خانوار ۵۷ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  83. جمعیت روستای کهریز شاهین دژ ۱۰۷ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۴ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  84. جمعیت روستای کرکره شاهین دژ ۱۰۶ است که شامل ۳۲ خانوار ۴۷ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  85. جمعیت روستای حمزه قاسم شاهین دژ ۱۰۴ است که شامل ۳۳ خانوار ۴۸ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  86. جمعیت روستای اوبا بلاغی شاهین دژ ۹۶ است که شامل ۲۴ خانوار ۵۵ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  87. جمعیت روستای قانقانلو شاهین دژ ۹۱ است که شامل ۲۵ خانوار ۵۲ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  88. جمعیت روستای عقربلو شاهین دژ ۹۱ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۵ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  89. جمعیت روستای خزایی علیا شاهین دژ ۹۱ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۷ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  90. جمعیت روستای صفیارخان شاهین دژ ۹۰ است که شامل ۲۵ خانوار ۵۱ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  91. جمعیت روستای علی اباد شاهین دژ ۸۹ است که شامل ۲۵ خانوار ۴۴ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  92. جمعیت روستای کهل سفلی شاهین دژ ۸۸ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۶ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  93. جمعیت روستای غیب علی شاهین دژ ۸۷ است که شامل ۲۹ خانوار ۴۵ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  94. جمعیت روستای اوزان سفلی شاهین دژ ۸۵ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۸ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  95. جمعیت روستای قزل قیه وسطی شاهین دژ ۸۱ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۹ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  96. جمعیت روستای پاره سفلی شاهین دژ ۸۱ است که شامل ۲۵ خانوار ۴۳ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  97. جمعیت روستای محمود آباد سفلی شاهین دژ ۷۹ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۹ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  98. جمعیت روستای قره اوغلان شاهین دژ ۷۹ است که شامل ۲۱ خانوار ۴۸ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  99. جمعیت روستای خاتون اباد شاهین دژ ۷۹ است که شامل ۲۲ خانوار ۴۰ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  100. جمعیت روستای زمان اباد شاهین دژ ۷۶ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۱ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  101. جمعیت روستای لیلک اباد شاهین دژ ۷۵ است که شامل ۲۰ خانوار ۴۵ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  102. جمعیت روستای کوسه شاهین دژ ۷۳ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۹ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  103. جمعیت روستای ترک دره شاهین دژ ۷۱ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۵ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  104. جمعیت روستای آغچه لوی جدید شاهین دژ ۶۸ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۵ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  105. جمعیت روستای دولانقیر شاهین دژ ۶۷ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۳ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  106. جمعیت روستای اوچ دره شاهین دژ ۶۶ است که شامل ۱۹ خانوار ۳۵ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  107. جمعیت روستای دمیرچی شاهین دژ ۶۰ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۱ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  108. جمعیت روستای خواجه لو شاهین دژ ۶۰ است که شامل ۱۷ خانوار ۳۳ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  109. جمعیت روستای عثمان الن شاهین دژ ۵۹ است که شامل ۱۷ خانوار ۳۲ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  110. جمعیت روستای چپو شاهین دژ ۵۷ است که شامل ۱۴ خانوار ۳۹ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  111. جمعیت روستای باغلوجه شاهین دژ ۵۵ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۵ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  112. جمعیت روستای حسین اباد شاهین دژ ۵۳ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۰ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان صفاخانه شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  113. جمعیت روستای احمدبیگ شاهین دژ ۵۳ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۵ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  114. جمعیت روستای قزل قبر شاهین دژ ۵۲ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۷ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  115. جمعیت روستای پاره علیا شاهین دژ ۵۲ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۷ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کشاور شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  116. جمعیت روستای قوزلوجه شاهین دژ ۴۹ است که شامل ۱۶ خانوار ۱۸ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  117. جمعیت روستای اینچه شاهین دژ ۴۸ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۳ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  118. جمعیت روستای قزل قیه علیا شاهین دژ ۴۳ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۲ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  119. جمعیت روستای خزایی سفلی شاهین دژ ۴۳ است که شامل ۱۱ خانوار ۲۱ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  120. جمعیت روستای ساروجه سفلی شاهین دژ ۴۰ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۰ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  121. جمعیت روستای احمدابادداش کسن شاهین دژ ۴۰ است که شامل ۱۲ خانوار ۲۲ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  122. جمعیت روستای آشتی بلاغ شاهین دژ ۳۶ است که شامل ۱۱ خانوار ۱۸ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  123. جمعیت روستای قویوجوق شاهین دژ ۳۵ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۸ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  124. جمعیت روستای قلعه قورینه شاهین دژ ۳۴ است که شامل ۹ خانوار ۲۲ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  125. جمعیت روستای تازه کند شاهین دژ ۳۰ است که شامل ۸ خانوار ۱۶ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  126. جمعیت روستای چراغ ابدال شاهین دژ ۲۸ است که شامل ۷ خانوار ۱۶ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  127. جمعیت روستای گولی شاهین دژ ۲۳ است که شامل ۵ خانوار ۱۳ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  128. جمعیت روستای اوزان علیا شاهین دژ ۲۱ است که شامل ۶ خانوار ۱۱ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  129. جمعیت روستای اطاقلو شاهین دژ ۲۱ است که شامل ۸ خانوار ۱۱ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  130. جمعیت روستای کران شاهین دژ ۱۸ است که شامل ۵ خانوار ۸ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  131. جمعیت روستای خلج شاهین دژ ۱۸ است که شامل ۶ خانوار ۹ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  132. جمعیت روستای بایرام قلعه سی شاهین دژ ۱۷ است که شامل ۴ خانوار ۷ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  133. جمعیت روستای شهرک صنعتی شاهین دژ ۱۶ است که شامل ۴ خانوار ۷ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان محمودآباد شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  134. جمعیت روستای نوروزلو شاهین دژ ۱۳ است که شامل ۵ خانوار ۸ مرد ۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چهاردولی شهرستان شاهین دژ واقع شده است.
  135. جمعیت روستای بوغلمش شاهین دژ ۱۰ است که شامل ۴ خانوار ۵ مرد ۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هولاسو شهرستان شاهین دژ واقع شده است.

فهرست روستاهای شوط به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای یولاگلدی شوط ۳۹۳۵ است که شامل ۱۰۴۱ خانوار ۲۰۲۴ مرد ۱۹۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  2. جمعیت روستای صوفی شوط ۲۶۰۵ است که شامل ۷۷۴ خانوار ۱۳۶۷ مرد ۱۲۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  3. جمعیت روستای قره ایاق شوط ۲۳۸۹ است که شامل ۵۵۶ خانوار ۱۲۴۴ مرد ۱۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  4. جمعیت روستای مخور شوط ۲۳۲۱ است که شامل ۶۰۶ خانوار ۱۱۶۸ مرد ۱۱۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  5. جمعیت روستای تازه کند قدیم شوط ۲۰۸۷ است که شامل ۶۴۹ خانوار ۱۰۷۴ مرد ۱۰۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون جنوبی شهرستان شوط واقع شده است.
  6. جمعیت روستای کش ارخی شوط ۹۰۰ است که شامل ۲۲۶ خانوار ۴۵۱ مرد ۴۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  7. جمعیت روستای قره آغاج شوط ۸۰۴ است که شامل ۲۴۹ خانوار ۳۹۷ مرد ۴۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون جنوبی شهرستان شوط واقع شده است.
  8. جمعیت روستای خلج کرد شوط ۷۷۰ است که شامل ۲۰۵ خانوار ۳۹۸ مرد ۳۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  9. جمعیت روستای باش کهریز شوط ۷۶۹ است که شامل ۲۲۵ خانوار ۳۹۷ مرد ۳۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون جنوبی شهرستان شوط واقع شده است.
  10. جمعیت روستای بابورعجم شوط ۷۲۹ است که شامل ۱۶۹ خانوار ۳۸۷ مرد ۳۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  11. جمعیت روستای بیانچلی عجم شوط ۶۶۶ است که شامل ۱۶۹ خانوار ۳۴۵ مرد ۳۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  12. جمعیت روستای خضرلو شوط ۵۸۴ است که شامل ۱۸۹ خانوار ۲۸۲ مرد ۳۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  13. جمعیت روستای عظیم کندی شوط ۴۷۶ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۲۵۰ مرد ۲۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  14. جمعیت روستای قابان باسان شوط ۳۹۹ است که شامل ۱۱۱ خانوار ۲۱۳ مرد ۱۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  15. جمعیت روستای ایل بلاغی شوط ۳۹۹ است که شامل ۱۲۳ خانوار ۱۸۷ مرد ۲۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  16. جمعیت روستای قره زمین شوط ۳۹۴ است که شامل ۱۱۱ خانوار ۲۱۳ مرد ۱۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  17. جمعیت روستای احمد آباد شوط ۳۷۶ است که شامل ۱۱۴ خانوار ۱۸۲ مرد ۱۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  18. جمعیت روستای خلج عجم شوط ۳۶۸ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۱۷۷ مرد ۱۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  19. جمعیت روستای طوره شوط ۳۶۵ است که شامل ۱۰۲ خانوار ۲۰۰ مرد ۱۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  20. جمعیت روستای دیزج طویل شوط ۳۳۵ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۷۶ مرد ۱۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  21. جمعیت روستای قوردالدرن کرد شوط ۳۰۵ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۶۶ مرد ۱۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  22. جمعیت روستای خورابلو شوط ۲۹۷ است که شامل ۹۸ خانوار ۱۵۲ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  23. جمعیت روستای سلیمان کندی شوط ۲۹۴ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۴۷ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  24. جمعیت روستای اینچه قدیم شوط ۲۹۳ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۵۲ مرد ۱۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون جنوبی شهرستان شوط واقع شده است.
  25. جمعیت روستای تیموراباد شوط ۲۹۱ است که شامل ۸۲ خانوار ۱۴۷ مرد ۱۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  26. جمعیت روستای قیاس شوط ۲۷۹ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۴۹ مرد ۱۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون جنوبی شهرستان شوط واقع شده است.
  27. جمعیت روستای کندال شوط ۲۶۲ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۲۰ مرد ۱۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  28. جمعیت روستای شیخ سیلو شوط ۲۶۲ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۴۰ مرد ۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  29. جمعیت روستای حسین علی کندی کرد شوط ۲۵۴ است که شامل ۶۸ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  30. جمعیت روستای قزل قلعه شوط ۲۳۱ است که شامل ۵۰ خانوار ۱۰۲ مرد ۱۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  31. جمعیت روستای پیر شاه شوط ۲۲۷ است که شامل ۶۸ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  32. جمعیت روستای خوک شوط ۲۱۱ است که شامل ۶۷ خانوار ۱۰۱ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  33. جمعیت روستای دانابلاغ شوط ۲۰۹ است که شامل ۵۷ خانوار ۹۵ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  34. جمعیت روستای کورابلاغ شوط ۲۰۸ است که شامل ۶۵ خانوار ۱۱۴ مرد ۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  35. جمعیت روستای محمدکریم کندی شوط ۱۷۵ است که شامل ۵۲ خانوار ۸۳ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  36. جمعیت روستای شریف کندی شوط ۱۷۴ است که شامل ۶۳ خانوار ۸۱ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  37. جمعیت روستای دوز آغل شوط ۱۷۳ است که شامل ۵۷ خانوار ۷۹ مرد ۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون جنوبی شهرستان شوط واقع شده است.
  38. جمعیت روستای ملک لو شوط ۱۷۰ است که شامل ۵۲ خانوار ۸۸ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  39. جمعیت روستای صمدیوردی شوط ۱۶۸ است که شامل ۵۲ خانوار ۸۴ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  40. جمعیت روستای علی کندی شوط ۱۶۶ است که شامل ۵۹ خانوار ۸۴ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  41. جمعیت روستای سنیق شوط ۱۵۷ است که شامل ۵۳ خانوار ۸۳ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  42. جمعیت روستای ملااحمد شوط ۱۳۷ است که شامل ۴۴ خانوار ۷۰ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  43. جمعیت روستای شهر سیلابی شوط ۱۳۶ است که شامل ۵۱ خانوار ۷۳ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  44. جمعیت روستای قوردالدرن عجم شوط ۱۲۵ است که شامل ۴۰ خانوار ۶۱ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  45. جمعیت روستای شورا گل شوط ۱۰۶ است که شامل ۴۱ خانوار ۵۶ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  46. جمعیت روستای حسینعلی کندی عجم شوط ۱۰۴ است که شامل ۳۳ خانوار ۴۸ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  47. جمعیت روستای عزت آباد شوط ۹۱ است که شامل ۲۳ خانوار ۴۰ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  48. جمعیت روستای اشکه سو شوط ۸۷ است که شامل ۲۶ خانوار ۴۶ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  49. جمعیت روستای آرپالیخ شوط ۷۷ است که شامل ۲۶ خانوار ۴۰ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  50. جمعیت روستای آغبلاغ سوگار شوط ۷۲ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۵ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  51. جمعیت روستای آغبلاخ مخور شوط ۷۲ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۵ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  52. جمعیت روستای بیانچلی کرد شوط ۷۱ است که شامل ۱۷ خانوار ۴۱ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  53. جمعیت روستای ورمزیار شوط ۶۷ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۴ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  54. جمعیت روستای زنجیره شوط ۵۸ است که شامل ۱۸ خانوار ۳۳ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  55. جمعیت روستای عالی کندی شوط ۴۷ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۸ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  56. جمعیت روستای تپه باشی نماز شوط ۴۵ است که شامل ۱۲ خانوار ۲۲ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان یولاگلدی شهرستان شوط واقع شده است.
  57. جمعیت روستای فیشل شوط ۴۰ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۳ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  58. جمعیت روستای بایرام کندی شوط ۳۷ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۱ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  59. جمعیت روستای کوچلوی سفلی شوط ۲۹ است که شامل ۱۱ خانوار ۱۴ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  60. جمعیت روستای داش فیشل شوط ۲۴ است که شامل ۸ خانوار ۱۲ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  61. جمعیت روستای کوچلوی علیا شوط ۲۳ است که شامل ۱۰ خانوار ۹ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چشمه سرا شهرستان شوط واقع شده است.
  62. جمعیت روستای جگن شوط ۱۸ است که شامل ۶ خانوار ۹ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.
  63. جمعیت روستای علیار شوط ۱۱ است که شامل ۵ خانوار ۶ مرد ۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قره قویون شمالی شهرستان شوط واقع شده است.

فهرست روستاهای ماکو به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای کشمش تپه ماکو ۴۰۴۶ است که شامل ۱۰۷۹ خانوار ۲۰۸۹ مرد ۱۹۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  2. جمعیت روستای باغچه جوق ماکو ۳۸۶۰ است که شامل ۱۰۱۲ خانوار ۱۹۶۱ مرد ۱۸۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  3. جمعیت روستای اداغان ماکو ۱۱۶۲ است که شامل ۲۹۸ خانوار ۶۱۳ مرد ۵۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  4. جمعیت روستای دیم قشلاق علیا ماکو ۱۰۱۵ است که شامل ۲۳۳ خانوار ۵۰۴ مرد ۵۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  5. جمعیت روستای قزل داغ کرد ماکو ۹۹۴ است که شامل ۲۳۸ خانوار ۵۲۲ مرد ۴۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  6. جمعیت روستای قره تپه ماکو ۹۲۸ است که شامل ۲۷۶ خانوار ۴۷۷ مرد ۴۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  7. جمعیت روستای کجوت ماکو ۹۰۵ است که شامل ۲۶۱ خانوار ۴۴۹ مرد ۴۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  8. جمعیت روستای قلعه جوق ماکو ۸۵۵ است که شامل ۲۵۴ خانوار ۴۳۲ مرد ۴۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  9. جمعیت روستای سنگر ماکو ۷۸۰ است که شامل ۲۲۸ خانوار ۴۰۹ مرد ۳۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  10. جمعیت روستای پنجرلو ماکو ۷۶۸ است که شامل ۲۰۶ خانوار ۳۷۳ مرد ۳۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  11. جمعیت روستای پری ماکو ۷۲۴ است که شامل ۱۷۹ خانوار ۳۸۵ مرد ۳۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  12. جمعیت روستای هندور ماکو ۷۲۳ است که شامل ۲۲۳ خانوار ۳۵۰ مرد ۳۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  13. جمعیت روستای یارم قیه سفلی ماکو ۶۹۱ است که شامل ۱۹۵ خانوار ۳۵۰ مرد ۳۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ساری سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  14. جمعیت روستای قوری شکاک ماکو ۶۸۳ است که شامل ۱۶۲ خانوار ۳۶۳ مرد ۳۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ساری سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  15. جمعیت روستای خرمن یری ماکو ۶۵۱ است که شامل ۱۷۲ خانوار ۳۲۹ مرد ۳۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ساری سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  16. جمعیت روستای ذیلکه علیا ماکو ۶۲۳ است که شامل ۱۴۴ خانوار ۳۰۰ مرد ۳۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  17. جمعیت روستای میلان ماکو ۵۴۵ است که شامل ۱۳۰ خانوار ۲۸۶ مرد ۲۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ساری سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  18. جمعیت روستای باشکند ماکو ۵۴۵ است که شامل ۱۵۱ خانوار ۲۷۴ مرد ۲۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  19. جمعیت روستای قزل ارخ علیا ماکو ۵۲۹ است که شامل ۱۰۳ خانوار ۲۷۸ مرد ۲۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  20. جمعیت روستای خلخله ماکو ۴۹۳ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۲۵۴ مرد ۲۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  21. جمعیت روستای قم قشلاق ماکو ۴۹۰ است که شامل ۱۲۲ خانوار ۲۵۹ مرد ۲۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  22. جمعیت روستای ولی کندی ماکو ۴۶۹ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۲۳۴ مرد ۲۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  23. جمعیت روستای قوش ماکو ۴۴۳ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۲۲۵ مرد ۲۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  24. جمعیت روستای دانالوی بزرگ ماکو ۴۲۹ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۲۲۹ مرد ۲۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  25. جمعیت روستای یعقوبعلی کندی کرد ماکو ۴۱۶ است که شامل ۹۸ خانوار ۲۱۵ مرد ۲۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  26. جمعیت روستای یارم قیه علیا ماکو ۳۷۷ است که شامل ۹۹ خانوار ۱۸۹ مرد ۱۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ساری سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  27. جمعیت روستای تخته دوزی ماکو ۳۷۷ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۱۹۱ مرد ۱۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ساری سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  28. جمعیت روستای کوسج ماکو ۳۷۵ است که شامل ۱۲۱ خانوار ۲۰۶ مرد ۱۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  29. جمعیت روستای حصار ماکو ۳۷۲ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۹۰ مرد ۱۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  30. جمعیت روستای قزل داغ عجم ماکو ۳۶۰ است که شامل ۱۱۴ خانوار ۱۷۸ مرد ۱۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  31. جمعیت روستای جگن لوی کرد ماکو ۳۵۸ است که شامل ۹۱ خانوار ۱۸۳ مرد ۱۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  32. جمعیت روستای خلیل زاغه سی ماکو ۳۳۴ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۶۷ مرد ۱۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ساری سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  33. جمعیت روستای تیکمه کرد ماکو ۳۱۵ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۶۷ مرد ۱۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ساری سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  34. جمعیت روستای عیسی کندی ماکو ۲۸۹ است که شامل ۵۸ خانوار ۱۳۴ مرد ۱۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  35. جمعیت روستای قره قویون ماکو ۲۸۸ است که شامل ۶۱ خانوار ۱۴۱ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  36. جمعیت روستای علوحاجی ماکو ۲۷۶ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۵۰ مرد ۱۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  37. جمعیت روستای خزرقشلاق ماکو ۲۷۶ است که شامل ۶۰ خانوار ۱۳۶ مرد ۱۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  38. جمعیت روستای رند ماکو ۲۶۲ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۳۴ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  39. جمعیت روستای قره خاج ماکو ۲۵۵ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۲۴ مرد ۱۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  40. جمعیت روستای محمد کندی ماکو ۲۴۹ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۲۵ مرد ۱۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  41. جمعیت روستای قشلاق حاجو ماکو ۲۴۹ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۳۴ مرد ۱۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  42. جمعیت روستای ترکمه ماکو ۲۴۷ است که شامل ۵۹ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  43. جمعیت روستای قزل ینیش ماکو ۲۴۶ است که شامل ۵۶ خانوار ۱۳۶ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  44. جمعیت روستای گل آلی ماکو ۲۴۴ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۱۳ مرد ۱۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  45. جمعیت روستای بایندر ماکو ۲۲۶ است که شامل ۵۸ خانوار ۱۱۱ مرد ۱۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  46. جمعیت روستای بلجک ماکو ۲۲۵ است که شامل ۶۹ خانوار ۱۱۰ مرد ۱۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  47. جمعیت روستای علی آباد رند ماکو ۲۲۳ است که شامل ۵۳ خانوار ۱۲۴ مرد ۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  48. جمعیت روستای ملاحسن ماکو ۲۱۹ است که شامل ۴۹ خانوار ۱۱۲ مرد ۱۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  49. جمعیت روستای ملهم ماکو ۲۱۷ است که شامل ۵۲ خانوار ۱۰۹ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  50. جمعیت روستای گریک ماکو ۲۱۲ است که شامل ۵۴ خانوار ۱۱۴ مرد ۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  51. جمعیت روستای النلر ماکو ۲۰۵ است که شامل ۶۷ خانوار ۱۰۰ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  52. جمعیت روستای بهلوله ماکو ۲۰۲ است که شامل ۵۰ خانوار ۱۱۴ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  53. جمعیت روستای تازه کند ماکو ۱۹۸ است که شامل ۵۴ خانوار ۹۷ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ساری سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  54. جمعیت روستای بارون ماکو ۱۹۸ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۰۹ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  55. جمعیت روستای مخند ماکو ۱۹۴ است که شامل ۴۳ خانوار ۹۶ مرد ۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  56. جمعیت روستای حاسین کوچک ماکو ۱۹۲ است که شامل ۴۴ خانوار ۱۰۳ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  57. جمعیت روستای علی قندو/علی قندوعلیا/ ماکو ۱۹۱ است که شامل ۴۸ خانوار ۹۴ مرد ۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  58. جمعیت روستای ماراکمی ماکو ۱۸۹ است که شامل ۴۸ خانوار ۱۰۲ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  59. جمعیت روستای شور آغل ماکو ۱۸۴ است که شامل ۳۶ خانوار ۹۶ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  60. جمعیت روستای حاسین بزرگ ماکو ۱۸۰ است که شامل ۶۱ خانوار ۸۵ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  61. جمعیت روستای نایب کندی ماکو ۱۷۷ است که شامل ۴۰ خانوار ۸۹ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  62. جمعیت روستای ذیلکه سفلی ماکو ۱۷۷ است که شامل ۴۷ خانوار ۹۸ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  63. جمعیت روستای حسوشکی ماکو ۱۷۴ است که شامل ۴۳ خانوار ۹۲ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  64. جمعیت روستای عیسی خان ماکو ۱۶۹ است که شامل ۳۹ خانوار ۸۱ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ساری سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  65. جمعیت روستای یخلقان ماکو ۱۵۰ است که شامل ۳۲ خانوار ۷۳ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  66. جمعیت روستای کهریزقلعه درسی ماکو ۱۳۶ است که شامل ۳۸ خانوار ۷۴ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ساری سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  67. جمعیت روستای حاجی حسن ماکو ۱۳۰ است که شامل ۳۵ خانوار ۶۲ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  68. جمعیت روستای آغبلاغ چمنلو ماکو ۱۲۵ است که شامل ۶۳ خانوار ۶۳ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  69. جمعیت روستای کلیک جدید ماکو ۱۲۳ است که شامل ۳۱ خانوار ۷۱ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  70. جمعیت روستای قوچعلی ماکو ۱۲۲ است که شامل ۲۹ خانوار ۶۰ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  71. جمعیت روستای تازه کند آداغان ماکو ۱۱۸ است که شامل ۲۶ خانوار ۶۳ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  72. جمعیت روستای تاجدو ماکو ۱۱۸ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۵ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  73. جمعیت روستای یارم قیه وسط ماکو ۱۱۶ است که شامل ۳۲ خانوار ۵۸ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ساری سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  74. جمعیت روستای دانالوی کوچک ماکو ۱۰۹ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۴ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  75. جمعیت روستای تیکمه عجم ماکو ۱۰۷ است که شامل ۳۸ خانوار ۵۵ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  76. جمعیت روستای گدای ماکو ۱۰۲ است که شامل ۲۲ خانوار ۵۴ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  77. جمعیت روستای حسوشیری ماکو ۱۰۲ است که شامل ۲۷ خانوار ۵۲ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ساری سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  78. جمعیت روستای سلبند ماکو ۱۰۱ است که شامل ۲۸ خانوار ۵۵ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  79. جمعیت روستای محمود آغلی ماکو ۱۰۰ است که شامل ۲۱ خانوار ۵۵ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  80. جمعیت روستای مولیک علیا ماکو ۹۸ است که شامل ۲۰ خانوار ۵۰ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  81. جمعیت روستای شاطر ماکو ۹۵ است که شامل ۱۹ خانوار ۴۴ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  82. جمعیت روستای قزل ارخ سفلی ماکو ۸۹ است که شامل ۱۶ خانوار ۴۳ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  83. جمعیت روستای تلیم خان سفلی ماکو ۸۹ است که شامل ۲۰ خانوار ۴۷ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  84. جمعیت روستای ایلان قره ماکو ۸۷ است که شامل ۲۰ خانوار ۴۹ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  85. جمعیت روستای دیبک ماکو ۸۵ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۴ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  86. جمعیت روستای قره بلاغ ماکو ۸۴ است که شامل ۱۹ خانوار ۴۴ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  87. جمعیت روستای محمداباد ماکو ۸۲ است که شامل ۱۹ خانوار ۴۳ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  88. جمعیت روستای سارنج ماکو ۷۹ است که شامل ۱۷ خانوار ۴۰ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  89. جمعیت روستای کلیک ماکو ۷۴ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۵ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  90. جمعیت روستای حسولزکی ماکو ۶۸ است که شامل ۱۴ خانوار ۴۱ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  91. جمعیت روستای قوری بلاغ ماکو ۵۹ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۵ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  92. جمعیت روستای پراخودیک ماکو ۵۷ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۹ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  93. جمعیت روستای موسی ماکو ۵۵ است که شامل ۱۲ خانوار ۲۷ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  94. جمعیت روستای کاروانقران ماکو ۴۶ است که شامل ۷ خانوار ۲۵ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  95. جمعیت روستای قشلاق نعمو ماکو ۴۴ است که شامل ۱۰ خانوار ۲۰ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  96. جمعیت روستای گل مورس ماکو ۴۲ است که شامل ۱۱ خانوار ۲۲ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  97. جمعیت روستای اینچه علیا ماکو ۴۱ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۴ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  98. جمعیت روستای تلیم خان علیا ماکو ۴۰ است که شامل ۱۱ خانوار ۲۳ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  99. جمعیت روستای ایلان قره تازه کند ماکو ۳۸ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۹ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  100. جمعیت روستای عبداله کندی ماکو ۳۶ است که شامل ۹ خانوار ۲۰ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  101. جمعیت روستای تاتار ماکو ۳۲ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۶ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  102. جمعیت روستای قلعه جوق ماکو ۳۰ است که شامل ۹ خانوار ۲۰ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  103. جمعیت روستای زنگنه ماکو ۲۹ است که شامل ۹ خانوار ۱۶ مرد ۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قره سو شهرستان ماکو واقع شده است.
  104. جمعیت روستای قشلاق شوریک ماکو ۲۸ است که شامل ۷ خانوار ۱۳ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  105. جمعیت روستای اینچه سفلی ماکو ۲۸ است که شامل ۱۲ خانوار ۱۶ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  106. جمعیت روستای سمدران ماکو ۲۴ است که شامل ۴ خانوار ۹ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  107. جمعیت روستای مصطفی قلعه سی ماکو ۲۳ است که شامل ۸ خانوار ۹ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  108. جمعیت روستای هورو ماکو ۲۲ است که شامل ۷ خانوار ۱۰ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  109. جمعیت روستای عجمی ماکو ۲۲ است که شامل ۱۱ خانوار ۱۳ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  110. جمعیت روستای جل ماکو ۲۰ است که شامل ۵ خانوار ۱۰ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  111. جمعیت روستای گاموس /جاموس / ماکو ۱۹ است که شامل ۵ خانوار ۱۰ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  112. جمعیت روستای تریان ماکو ۱۹ است که شامل ۱۰ خانوار ۷ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  113. جمعیت روستای میرزادولماز ماکو ۱۷ است که شامل ۶ خانوار ۸ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.
  114. جمعیت روستای مهدی بلاغی ماکو ۱۷ است که شامل ۴ خانوار ۹ مرد ۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  115. جمعیت روستای چمنلو ماکو ۱۵ است که شامل ۴ خانوار ۱۰ مرد ۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  116. جمعیت روستای جان عزیز ماکو ۱۱ است که شامل ۶ خانوار ۶ مرد ۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قلعه دره سی شهرستان ماکو واقع شده است.
  117. جمعیت روستای علی فرج ماکو ۱۰ است که شامل ۶ خانوار ۶ مرد ۴ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارشمالی شهرستان ماکو واقع شده است.
  118. جمعیت روستای جگن لوی عجم ماکو ۱۰ است که شامل ۸ خانوار ۸ مرد ۲ زن می باشد. این روستا در دهستان چایپاسارجنوبی شهرستان ماکو واقع شده است.

 

فهرست روستاهای مهاباد به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای گوگ تپه مهاباد ۶۹۴۷ است که شامل ۱۸۸۶ خانوار ۳۵۸۷ مرد ۳۳۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  2. جمعیت روستای خانقاه مهاباد ۴۷۳۶ است که شامل ۱۳۲۲ خانوار ۲۴۰۷ مرد ۲۳۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  3. جمعیت روستای اگریقاش مهاباد ۳۷۲۱ است که شامل ۱۰۳۳ خانوار ۱۸۷۹ مرد ۱۸۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  4. جمعیت روستای یوسف کندی مهاباد ۳۱۷۲ است که شامل ۸۹۱ خانوار ۱۶۳۳ مرد ۱۵۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  5. جمعیت روستای قم قلعه مهاباد ۳۰۳۸ است که شامل ۸۶۲ خانوار ۱۵۴۷ مرد ۱۴۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  6. جمعیت روستای دریاز مهاباد ۲۳۳۴ است که شامل ۶۱۰ خانوار ۱۱۵۳ مرد ۱۱۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  7. جمعیت روستای قزل قپی مهاباد ۲۱۳۴ است که شامل ۵۱۸ خانوار ۱۰۸۶ مرد ۱۰۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  8. جمعیت روستای کوسه کهریز مهاباد ۱۹۴۰ است که شامل ۵۵۳ خانوار ۱۰۰۱ مرد ۹۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  9. جمعیت روستای قره قشلاق مهاباد ۱۵۰۳ است که شامل ۳۴۵ خانوار ۷۷۳ مرد ۷۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  10. جمعیت روستای داره لک مهاباد ۱۴۹۳ است که شامل ۳۵۸ خانوار ۷۳۲ مرد ۷۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  11. جمعیت روستای لج مهاباد ۱۳۹۰ است که شامل ۳۲۸ خانوار ۶۹۲ مرد ۶۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  12. جمعیت روستای خورخوره مهاباد ۱۳۵۴ است که شامل ۳۴۳ خانوار ۶۸۸ مرد ۶۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  13. جمعیت روستای حاجی خوش مهاباد ۱۰۴۷ است که شامل ۲۵۱ خانوار ۵۴۱ مرد ۵۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  14. جمعیت روستای سید آباد مهاباد ۱۰۱۰ است که شامل ۲۸۷ خانوار ۵۱۳ مرد ۴۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  15. جمعیت روستای قره داغ مهاباد ۱۰۰۴ است که شامل ۲۱۱ خانوار ۵۴۰ مرد ۴۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  16. جمعیت روستای قره خان مهاباد ۷۷۸ است که شامل ۱۹۲ خانوار ۳۷۷ مرد ۴۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  17. جمعیت روستای گابازله مهاباد ۶۹۲ است که شامل ۱۶۶ خانوار ۳۵۹ مرد ۳۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  18. جمعیت روستای کلیجه مهاباد ۶۶۱ است که شامل ۱۳۷ خانوار ۳۵۰ مرد ۳۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  19. جمعیت روستای حاجی علی کند مهاباد ۶۳۳ است که شامل ۱۳۳ خانوار ۳۱۳ مرد ۳۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  20. جمعیت روستای ترشکان مهاباد ۵۷۹ است که شامل ۱۶۴ خانوار ۳۰۷ مرد ۲۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  21. جمعیت روستای کیچ اباد مهاباد ۵۳۳ است که شامل ۱۳۰ خانوار ۲۷۳ مرد ۲۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  22. جمعیت روستای برده رشان مهاباد ۵۲۰ است که شامل ۱۳۱ خانوار ۲۵۰ مرد ۲۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  23. جمعیت روستای قوپی باباعلی مهاباد ۵۰۴ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۲۶۸ مرد ۲۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  24. جمعیت روستای گروه گرو مهاباد ۴۷۵ است که شامل ۹۸ خانوار ۲۳۸ مرد ۲۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  25. جمعیت روستای حمزه آباد مهاباد ۴۶۹ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۲۴۲ مرد ۲۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  26. جمعیت روستای خاتون باغ مهاباد ۴۴۶ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۲۲۸ مرد ۲۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  27. جمعیت روستای گاپیس مهاباد ۴۲۶ است که شامل ۹۵ خانوار ۲۱۲ مرد ۲۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  28. جمعیت روستای پایین دره مهاباد ۴۱۴ است که شامل ۹۱ خانوار ۲۱۹ مرد ۱۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  29. جمعیت روستای سنجاق مهاباد ۴۰۴ است که شامل ۹۰ خانوار ۲۰۸ مرد ۱۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  30. جمعیت روستای کانی سیب مهاباد ۳۸۰ است که شامل ۱۲۳ خانوار ۱۹۳ مرد ۱۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  31. جمعیت روستای خطایی مهاباد ۳۸۰ است که شامل ۱۰۹ خانوار ۱۸۷ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  32. جمعیت روستای گرده رش مهاباد ۳۵۷ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۷۴ مرد ۱۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  33. جمعیت روستای قوزلوی علیا مهاباد ۳۴۷ است که شامل ۹۸ خانوار ۱۶۷ مرد ۱۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  34. جمعیت روستای قالوی زندان مهاباد ۳۲۲ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۶۸ مرد ۱۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  35. جمعیت روستای کاولان سفلی مهاباد ۳۲۱ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۵۵ مرد ۱۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  36. جمعیت روستای کوران مهاباد ۳۱۶ است که شامل ۹۱ خانوار ۱۶۵ مرد ۱۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  37. جمعیت روستای اوطمیش مهاباد ۳۱۵ است که شامل ۶۴ خانوار ۱۵۲ مرد ۱۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  38. جمعیت روستای عیسی کند مهاباد ۳۱۰ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۵۵ مرد ۱۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  39. جمعیت روستای کرد یعقوب مهاباد ۳۰۹ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۵۱ مرد ۱۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  40. جمعیت روستای کانی رش مهاباد ۳۰۸ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۵۲ مرد ۱۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  41. جمعیت روستای قجی اباد مهاباد ۳۰۳ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۵۱ مرد ۱۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  42. جمعیت روستای کیتکه مهاباد ۲۹۷ است که شامل ۶۳ خانوار ۱۵۱ مرد ۱۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  43. جمعیت روستای قمطره مهاباد ۲۹۵ است که شامل ۶۹ خانوار ۱۴۵ مرد ۱۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  44. جمعیت روستای اوزون تاش مهاباد ۲۹۳ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۴۸ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  45. جمعیت روستای قوزلوی سفلی مهاباد ۲۹۲ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۴۸ مرد ۱۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  46. جمعیت روستای داشخانه مهاباد ۲۹۲ است که شامل ۶۳ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  47. جمعیت روستای سویناس مهاباد ۲۸۸ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  48. جمعیت روستای آزاد مهاباد ۲۸۷ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۴۲ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  49. جمعیت روستای ماژکه مهاباد ۲۸۵ است که شامل ۷۵ خانوار ۱۴۲ مرد ۱۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  50. جمعیت روستای ابراهیمه مهاباد ۲۶۹ است که شامل ۵۶ خانوار ۱۳۵ مرد ۱۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  51. جمعیت روستای دوست علی مهاباد ۲۶۳ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۳۱ مرد ۱۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  52. جمعیت روستای گلینان مهاباد ۲۵۴ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۳۳ مرد ۱۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  53. جمعیت روستای آمید مهاباد ۲۵۱ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۳۵ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  54. جمعیت روستای بیرم مهاباد ۲۳۲ است که شامل ۶۷ خانوار ۱۱۷ مرد ۱۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  55. جمعیت روستای اوزون دره علیا مهاباد ۲۳۱ است که شامل ۵۳ خانوار ۱۲۶ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  56. جمعیت روستای میری سه مهاباد ۲۲۸ است که شامل ۳۹ خانوار ۱۱۱ مرد ۱۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  57. جمعیت روستای توت اغاج مهاباد ۲۱۶ است که شامل ۶۰ خانوار ۱۰۸ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  58. جمعیت روستای کله کاوی مهاباد ۲۱۵ است که شامل ۵۹ خانوار ۱۱۵ مرد ۱۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  59. جمعیت روستای عبداله آباد مهاباد ۲۱۲ است که شامل ۵۷ خانوار ۱۱۳ مرد ۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  60. جمعیت روستای قاضی اباد مهاباد ۲۰۸ است که شامل ۴۷ خانوار ۱۰۹ مرد ۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  61. جمعیت روستای شهرزور مهاباد ۲۰۸ است که شامل ۶۷ خانوار ۱۱۳ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  62. جمعیت روستای کل تپه مهاباد ۲۰۷ است که شامل ۶۳ خانوار ۱۰۵ مرد ۱۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  63. جمعیت روستای قلعه جوقه مهاباد ۲۰۴ است که شامل ۶۴ خانوار ۱۰۳ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  64. جمعیت روستای قره بلاغ مهاباد ۲۰۴ است که شامل ۵۷ خانوار ۱۰۱ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  65. جمعیت روستای یارعلی مهاباد ۲۰۳ است که شامل ۴۱ خانوار ۱۰۲ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  66. جمعیت روستای کوتر مهاباد ۲۰۲ است که شامل ۴۴ خانوار ۱۱۳ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  67. جمعیت روستای قورغان مهاباد ۲۰۲ است که شامل ۶۲ خانوار ۱۰۶ مرد ۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  68. جمعیت روستای مرانه مهاباد ۱۹۷ است که شامل ۳۹ خانوار ۹۸ مرد ۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  69. جمعیت روستای قلقله مهاباد ۱۹۷ است که شامل ۵۲ خانوار ۸۸ مرد ۱۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  70. جمعیت روستای گاگش سفلی مهاباد ۱۹۲ است که شامل ۳۹ خانوار ۹۴ مرد ۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  71. جمعیت روستای سلیم مهاباد ۱۸۸ است که شامل ۳۷ خانوار ۹۵ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  72. جمعیت روستای جانداران مهاباد ۱۸۸ است که شامل ۳۳ خانوار ۹۵ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  73. جمعیت روستای آچی دره مهاباد ۱۸۷ است که شامل ۶۰ خانوار ۱۰۳ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  74. جمعیت روستای برجو مهاباد ۱۸۱ است که شامل ۴۵ خانوار ۸۹ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  75. جمعیت روستای سلیم ساغول مهاباد ۱۷۹ است که شامل ۴۴ خانوار ۹۹ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  76. جمعیت روستای خالدلیل مهاباد ۱۷۲ است که شامل ۵۴ خانوار ۸۸ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  77. جمعیت روستای تکان لوجه مهاباد ۱۷۲ است که شامل ۴۲ خانوار ۹۰ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  78. جمعیت روستای برهان مهاباد ۱۷۱ است که شامل ۴۷ خانوار ۸۶ مرد ۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  79. جمعیت روستای گاگش علیا مهاباد ۱۶۷ است که شامل ۳۸ خانوار ۸۳ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  80. جمعیت روستای کپه کند مهاباد ۱۶۷ است که شامل ۴۹ خانوار ۸۸ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  81. جمعیت روستای سرطان مهاباد ۱۶۷ است که شامل ۳۰ خانوار ۹۲ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  82. جمعیت روستای بادم مهاباد ۱۶۷ است که شامل ۴۷ خانوار ۷۳ مرد ۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  83. جمعیت روستای قویطال مهاباد ۱۶۲ است که شامل ۳۹ خانوار ۸۰ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  84. جمعیت روستای ایل تیمور مهاباد ۱۶۱ است که شامل ۵۳ خانوار ۸۰ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  85. جمعیت روستای شیلان اباد مهاباد ۱۶۰ است که شامل ۳۸ خانوار ۸۳ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  86. جمعیت روستای میره ده مهاباد ۱۵۷ است که شامل ۴۴ خانوار ۸۱ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  87. جمعیت روستای قلعه جوق مهاباد ۱۵۷ است که شامل ۴۷ خانوار ۷۹ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  88. جمعیت روستای سولفه مهاباد ۱۵۶ است که شامل ۲۲ خانوار ۸۰ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  89. جمعیت روستای آفان مهاباد ۱۵۱ است که شامل ۳۳ خانوار ۹۰ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  90. جمعیت روستای اوزون دره سفلی مهاباد ۱۵۰ است که شامل ۳۵ خانوار ۸۴ مرد ۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  91. جمعیت روستای قوزلوجه مهاباد ۱۴۸ است که شامل ۳۵ خانوار ۷۸ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  92. جمعیت روستای خاتون خاص مهاباد ۱۴۸ است که شامل ۳۶ خانوار ۸۲ مرد ۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  93. جمعیت روستای آغاسور مهاباد ۱۴۸ است که شامل ۲۷ خانوار ۸۲ مرد ۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  94. جمعیت روستای کهنه ده مهاباد ۱۴۷ است که شامل ۳۵ خانوار ۶۹ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  95. جمعیت روستای کوشکه دره مهاباد ۱۴۶ است که شامل ۴۸ خانوار ۷۹ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  96. جمعیت روستای زیوه مهاباد ۱۴۴ است که شامل ۳۵ خانوار ۷۶ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  97. جمعیت روستای زنده قول مهاباد ۱۴۴ است که شامل ۴۴ خانوار ۶۸ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  98. جمعیت روستای براوا مهاباد ۱۴۴ است که شامل ۴۰ خانوار ۶۹ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  99. جمعیت روستای بوزه مهاباد ۱۴۲ است که شامل ۳۲ خانوار ۷۷ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  100. جمعیت روستای گردشیلان مهاباد ۱۴۱ است که شامل ۳۵ خانوار ۶۵ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  101. جمعیت روستای کاولان علیا مهاباد ۱۴۰ است که شامل ۳۹ خانوار ۷۸ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  102. جمعیت روستای چهارگان مهاباد ۱۳۹ است که شامل ۴۳ خانوار ۷۵ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  103. جمعیت روستای سهولان مهاباد ۱۳۷ است که شامل ۳۵ خانوار ۷۶ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  104. جمعیت روستای گیاه دوران مهاباد ۱۳۶ است که شامل ۴۲ خانوار ۶۹ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  105. جمعیت روستای باگردان سفلی مهاباد ۱۳۶ است که شامل ۲۸ خانوار ۶۴ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  106. جمعیت روستای سلوک مهاباد ۱۳۴ است که شامل ۳۶ خانوار ۶۴ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  107. جمعیت روستای حاجی مامیان مهاباد ۱۲۹ است که شامل ۲۲ خانوار ۷۲ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  108. جمعیت روستای آلبلاغ مهاباد ۱۲۷ است که شامل ۳۲ خانوار ۶۴ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  109. جمعیت روستای گنه دار مهاباد ۱۲۱ است که شامل ۳۷ خانوار ۶۱ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  110. جمعیت روستای تنگ بالکه مهاباد ۱۲۱ است که شامل ۳۶ خانوار ۶۵ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  111. جمعیت روستای گوملیان مهاباد ۱۱۹ است که شامل ۲۰ خانوار ۵۷ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  112. جمعیت روستای بنگوین مهاباد ۱۱۸ است که شامل ۲۰ خانوار ۵۸ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  113. جمعیت روستای کهنه ده شوگای مهاباد ۱۱۵ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۴ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  114. جمعیت روستای شکربگ مهاباد ۱۱۴ است که شامل ۲۱ خانوار ۵۶ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  115. جمعیت روستای خراجو مهاباد ۱۱۴ است که شامل ۲۶ خانوار ۵۹ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  116. جمعیت روستای چوگلان مهاباد ۱۱۰ است که شامل ۲۶ خانوار ۵۵ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  117. جمعیت روستای کانی میران مهاباد ۱۰۹ است که شامل ۳۲ خانوار ۵۶ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  118. جمعیت روستای عبداله کرده مهاباد ۱۰۹ است که شامل ۲۵ خانوار ۶۱ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  119. جمعیت روستای باگردان علیا مهاباد ۱۰۶ است که شامل ۱۸ خانوار ۵۴ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  120. جمعیت روستای باجوند مهاباد ۱۰۶ است که شامل ۲۳ خانوار ۵۷ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  121. جمعیت روستای کی سلان مهاباد ۱۰۰ است که شامل ۱۹ خانوار ۴۸ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  122. جمعیت روستای سیاقول علیا مهاباد ۱۰۰ است که شامل ۱۵ خانوار ۵۳ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  123. جمعیت روستای کانی کوتر مهاباد ۹۹ است که شامل ۲۸ خانوار ۵۴ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  124. جمعیت روستای سیاقول سفلی مهاباد ۹۷ است که شامل ۱۸ خانوار ۵۴ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  125. جمعیت روستای پیرمیکاییل مهاباد ۹۶ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۲ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  126. جمعیت روستای گرده بردان مهاباد ۹۳ است که شامل ۲۹ خانوار ۴۹ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  127. جمعیت روستای حسن چپ مهاباد ۹۱ است که شامل ۱۶ خانوار ۴۷ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  128. جمعیت روستای شیخان مهاباد ۸۴ است که شامل ۲۱ خانوار ۴۱ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  129. جمعیت روستای اسلام اباد مهاباد ۸۰ است که شامل ۱۹ خانوار ۳۹ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  130. جمعیت روستای گاومیشان مهاباد ۷۸ است که شامل ۳۰ خانوار ۳۷ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  131. جمعیت روستای سرخاب مهاباد ۷۸ است که شامل ۱۶ خانوار ۴۲ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  132. جمعیت روستای گلیار مهاباد ۷۲ است که شامل ۱۷ خانوار ۳۹ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  133. جمعیت روستای شیخ یوسف مهاباد ۷۲ است که شامل ۱۷ خانوار ۳۷ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  134. جمعیت روستای سلکه مهاباد ۷۲ است که شامل ۱۸ خانوار ۴۱ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  135. جمعیت روستای یاد آباد علیا مهاباد ۶۹ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۵ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  136. جمعیت روستای محمود آباد مهاباد ۶۸ است که شامل ۱۲ خانوار ۳۴ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  137. جمعیت روستای قزلجه سفلی مهاباد ۶۸ است که شامل ۱۷ خانوار ۳۶ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  138. جمعیت روستای یاد آباد سفلی مهاباد ۶۷ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۲ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  139. جمعیت روستای خانگه مهاباد ۶۷ است که شامل ۱۲ خانوار ۳۴ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  140. جمعیت روستای کانی سفید مهاباد ۶۶ است که شامل ۱۹ خانوار ۳۳ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  141. جمعیت روستای لاچین مهاباد ۶۵ است که شامل ۱۷ خانوار ۳۵ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  142. جمعیت روستای داش تیمور مهاباد ۶۵ است که شامل ۱۴ خانوار ۳۱ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  143. جمعیت روستای کامم مهاباد ۶۴ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۱ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  144. جمعیت روستای سیرو مهاباد ۶۴ است که شامل ۱۵ خانوار ۳۱ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  145. جمعیت روستای چومل مهاباد ۶۲ است که شامل ۷ خانوار ۳۸ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  146. جمعیت روستای اصحاب مهاباد ۶۲ است که شامل ۱۲ خانوار ۳۲ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  147. جمعیت روستای سمینو مهاباد ۶۱ است که شامل ۱۲ خانوار ۳۱ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  148. جمعیت روستای رفته مهاباد ۵۹ است که شامل ۱۴ خانوار ۳۰ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  149. جمعیت روستای شهرک صنعتی مهاباد مهاباد ۵۸ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۴ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  150. جمعیت روستای کارگ مهاباد ۵۷ است که شامل ۱۲ خانوار ۳۱ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  151. جمعیت روستای قلعه تینان مهاباد ۵۶ است که شامل ۱۱ خانوار ۳۲ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  152. جمعیت روستای سیچان بلاغی مهاباد ۵۶ است که شامل ۱۱ خانوار ۲۸ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  153. جمعیت روستای کورگه مهاباد ۵۴ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۹ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  154. جمعیت روستای کاویس مهاباد ۵۴ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۵ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  155. جمعیت روستای حاجی اباد مهاباد ۵۴ است که شامل ۱۲ خانوار ۲۳ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  156. جمعیت روستای مازله مهاباد ۵۰ است که شامل ۱۳ خانوار ۳۰ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  157. جمعیت روستای درمان مهاباد ۴۹ است که شامل ۱۱ خانوار ۲۲ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  158. جمعیت روستای قشقونه سفلی مهاباد ۴۸ است که شامل ۹ خانوار ۲۷ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  159. جمعیت روستای ساروانه مهاباد ۴۸ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۰ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  160. جمعیت روستای مزرعه مهاباد ۴۷ است که شامل ۹ خانوار ۲۷ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  161. جمعیت روستای زگدراو مهاباد ۴۵ است که شامل ۱۲ خانوار ۲۵ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  162. جمعیت روستای خاتون استی مهاباد ۴۳ است که شامل ۱۱ خانوار ۲۲ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  163. جمعیت روستای سرهولان مهاباد ۳۹ است که شامل ۶ خانوار ۲۲ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  164. جمعیت روستای گاوداری قره نی مهاباد ۳۷ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۹ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  165. جمعیت روستای دول پینه مهاباد ۳۷ است که شامل ۸ خانوار ۱۷ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  166. جمعیت روستای داغه مهاباد ۳۶ است که شامل ۱۰ خانوار ۲۲ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  167. جمعیت روستای خلیفه مهاباد ۳۶ است که شامل ۶ خانوار ۲۱ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  168. جمعیت روستای محموداباد مهاباد ۳۴ است که شامل ۸ خانوار ۱۷ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  169. جمعیت روستای قشقونه علیا مهاباد ۳۴ است که شامل ۸ خانوار ۲۰ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  170. جمعیت روستای عین ملان مهاباد ۳۴ است که شامل ۹ خانوار ۱۵ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  171. جمعیت روستای بصری مهاباد ۳۴ است که شامل ۱۶ خانوار ۱۷ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  172. جمعیت روستای امین اباد مهاباد ۳۴ است که شامل ۹ خانوار ۲۰ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  173. جمعیت روستای استراحتگاه سیاقول مهاباد ۳۴ است که شامل ۴ خانوار ۱۷ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  174. جمعیت روستای پاژبرد مهاباد ۳۳ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۷ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  175. جمعیت روستای گراوی مهاباد ۳۲ است که شامل ۱۱ خانوار ۱۷ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کانی بازار شهرستان مهاباد واقع شده است.
  176. جمعیت روستای شور آباد مهاباد ۳۲ است که شامل ۷ خانوار ۱۵ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  177. جمعیت روستای دوسید مهاباد ۳۱ است که شامل ۶ خانوار ۱۷ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  178. جمعیت روستای قلات مهاباد ۲۹ است که شامل ۷ خانوار ۱۳ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  179. جمعیت روستای قره قاچ مهاباد ۲۹ است که شامل ۶ خانوار ۱۴ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  180. جمعیت روستای میاگرو مهاباد ۲۷ است که شامل ۵ خانوار ۱۵ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  181. جمعیت روستای هرمه مهاباد ۲۶ است که شامل ۶ خانوار ۱۶ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  182. جمعیت روستای کوسه سرمرگان مهاباد ۲۴ است که شامل ۷ خانوار ۱۳ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  183. جمعیت روستای کهنه ده دوم مهاباد ۲۴ است که شامل ۷ خانوار ۱۳ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  184. جمعیت روستای دول بهار مهاباد ۲۲ است که شامل ۶ خانوار ۱۲ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  185. جمعیت روستای پلکه مهاباد ۲۱ است که شامل ۵ خانوار ۱۲ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان منگورشرقی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  186. جمعیت روستای قزلجه علیا مهاباد ۱۹ است که شامل ۷ خانوار ۱۲ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.
  187. جمعیت روستای گوله مهاباد ۱۶ است که شامل ۶ خانوار ۸ مرد ۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان غربی شهرستان مهاباد واقع شده است.

فهرست روستاهای میاندوآب به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای نصیرکندی میاندوآب ۲۶۹۴ است که شامل ۷۴۷ خانوار ۱۳۸۳ مرد ۱۳۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  2. جمعیت روستای گوگ تپه خالصه میاندوآب ۲۵۴۸ است که شامل ۷۹۰ خانوار ۱۳۰۷ مرد ۱۲۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آباد شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  3. جمعیت روستای فسندوز میاندوآب ۲۴۶۱ است که شامل ۷۲۶ خانوار ۱۲۹۲ مرد ۱۱۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادمیانی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  4. جمعیت روستای شعبانلو میاندوآب ۲۰۶۴ است که شامل ۶۱۴ خانوار ۱۱۰۷ مرد ۹۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  5. جمعیت روستای مظفراباد میاندوآب ۱۹۹۴ است که شامل ۵۸۸ خانوار ۱۰۷۷ مرد ۹۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  6. جمعیت روستای یقینعلی تپه میاندوآب ۱۹۶۴ است که شامل ۶۱۷ خانوار ۱۰۰۱ مرد ۹۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آباد شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  7. جمعیت روستای قاریاغدی میاندوآب ۱۹۲۲ است که شامل ۵۹۳ خانوار ۱۰۰۷ مرد ۹۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  8. جمعیت روستای ساتلمیش محمدلو میاندوآب ۱۸۵۳ است که شامل ۵۴۰ خانوار ۹۴۹ مرد ۹۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  9. جمعیت روستای سرچنار میاندوآب ۱۸۲۵ است که شامل ۵۹۶ خانوار ۹۰۷ مرد ۹۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  10. جمعیت روستای گاومیش گلی میاندوآب ۱۸۰۲ است که شامل ۵۲۲ خانوار ۹۲۵ مرد ۸۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  11. جمعیت روستای چلیک میاندوآب ۱۷۶۵ است که شامل ۵۳۴ خانوار ۹۰۷ مرد ۸۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  12. جمعیت روستای فیروز آباد میاندوآب ۱۷۰۴ است که شامل ۵۰۸ خانوار ۹۰۲ مرد ۸۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادمیانی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  13. جمعیت روستای للکلو میاندوآب ۱۶۴۰ است که شامل ۴۶۴ خانوار ۹۱۵ مرد ۷۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  14. جمعیت روستای حیدراباد میاندوآب ۱۶۱۶ است که شامل ۵۲۲ خانوار ۸۲۴ مرد ۷۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  15. جمعیت روستای حاجی بهزاد میاندوآب ۱۵۹۷ است که شامل ۴۷۷ خانوار ۸۲۳ مرد ۷۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  16. جمعیت روستای گرده رش میاندوآب ۱۵۴۸ است که شامل ۴۵۷ خانوار ۷۸۶ مرد ۷۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  17. جمعیت روستای ولی اباد میاندوآب ۱۵۴۰ است که شامل ۴۵۵ خانوار ۸۰۴ مرد ۷۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  18. جمعیت روستای شیبلوی سفلی میاندوآب ۱۵۳۳ است که شامل ۴۵۷ خانوار ۷۹۵ مرد ۷۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  19. جمعیت روستای جوادحصاری میاندوآب ۱۵۰۸ است که شامل ۴۵۶ خانوار ۷۷۵ مرد ۷۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  20. جمعیت روستای شیبلوی علیا میاندوآب ۱۴۹۴ است که شامل ۴۵۸ خانوار ۷۶۱ مرد ۷۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  21. جمعیت روستای اوچ تپه کرد میاندوآب ۱۴۳۳ است که شامل ۴۷۰ خانوار ۷۴۲ مرد ۶۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آباد شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  22. جمعیت روستای چالخاماز میاندوآب ۱۴۳۱ است که شامل ۴۵۲ خانوار ۷۲۵ مرد ۷۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  23. جمعیت روستای حاصل قوبی افشار میاندوآب ۱۴۲۷ است که شامل ۴۳۶ خانوار ۷۵۱ مرد ۶۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آباد شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  24. جمعیت روستای حاجی حسن میاندوآب ۱۳۲۳ است که شامل ۳۹۹ خانوار ۶۵۴ مرد ۶۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  25. جمعیت روستای ابراهیم آباد میاندوآب ۱۱۸۹ است که شامل ۳۵۱ خانوار ۶۰۱ مرد ۵۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  26. جمعیت روستای اوچ تپه قلعه میاندوآب ۱۰۸۴ است که شامل ۳۵۲ خانوار ۵۴۹ مرد ۵۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  27. جمعیت روستای علی بیگلو میاندوآب ۱۰۷۰ است که شامل ۳۱۸ خانوار ۵۶۵ مرد ۵۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  28. جمعیت روستای داش تپه میاندوآب ۱۰۶۰ است که شامل ۳۲۱ خانوار ۵۵۱ مرد ۵۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  29. جمعیت روستای خیراباد میاندوآب ۱۰۴۹ است که شامل ۳۱۴ خانوار ۵۳۳ مرد ۵۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  30. جمعیت روستای قره تپه میاندوآب ۹۷۴ است که شامل ۲۸۴ خانوار ۵۲۰ مرد ۴۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  31. جمعیت روستای زینال کندی میاندوآب ۹۷۲ است که شامل ۳۰۳ خانوار ۵۰۱ مرد ۴۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  32. جمعیت روستای یاریجان خالصه میاندوآب ۹۴۱ است که شامل ۳۰۰ خانوار ۴۹۶ مرد ۴۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  33. جمعیت روستای خزینه انبارجدید میاندوآب ۹۳۰ است که شامل ۲۷۱ خانوار ۴۸۵ مرد ۴۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  34. جمعیت روستای ملک اباد میاندوآب ۸۹۰ است که شامل ۲۶۴ خانوار ۴۸۲ مرد ۴۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  35. جمعیت روستای جارچلو میاندوآب ۸۷۵ است که شامل ۲۷۱ خانوار ۴۵۴ مرد ۴۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  36. جمعیت روستای حسن کندی میاندوآب ۸۳۷ است که شامل ۲۵۱ خانوار ۴۲۵ مرد ۴۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آباد شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  37. جمعیت روستای آق داش میاندوآب ۸۰۷ است که شامل ۲۶۲ خانوار ۴۰۵ مرد ۴۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  38. جمعیت روستای اوزون اوبه میاندوآب ۸۰۷ است که شامل ۲۴۲ خانوار ۴۲۷ مرد ۳۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  39. جمعیت روستای حسن اباد میاندوآب ۷۹۸ است که شامل ۲۲۶ خانوار ۴۱۵ مرد ۳۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  40. جمعیت روستای جعفراباد میاندوآب ۷۹۰ است که شامل ۲۲۹ خانوار ۴۱۱ مرد ۳۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  41. جمعیت روستای اسلام آباد میاندوآب ۷۸۳ است که شامل ۲۴۷ خانوار ۴۱۸ مرد ۳۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادمیانی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  42. جمعیت روستای بفروان میاندوآب ۷۸۱ است که شامل ۲۱۹ خانوار ۴۲۸ مرد ۳۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  43. جمعیت روستای نادرگلی میاندوآب ۷۷۷ است که شامل ۲۰۶ خانوار ۴۰۲ مرد ۳۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  44. جمعیت روستای حمید میاندوآب ۷۶۵ است که شامل ۲۴۴ خانوار ۴۱۷ مرد ۳۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  45. جمعیت روستای منصور آباد میاندوآب ۷۵۸ است که شامل ۲۱۶ خانوار ۴۰۳ مرد ۳۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  46. جمعیت روستای کوخان میاندوآب ۷۵۷ است که شامل ۲۳۸ خانوار ۳۸۹ مرد ۳۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  47. جمعیت روستای گوگ جلو میاندوآب ۷۵۶ است که شامل ۲۲۴ خانوار ۳۷۵ مرد ۳۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  48. جمعیت روستای نوروزلو میاندوآب ۷۴۲ است که شامل ۲۲۱ خانوار ۳۹۷ مرد ۳۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  49. جمعیت روستای گزلان میاندوآب ۷۳۴ است که شامل ۲۲۸ خانوار ۳۷۹ مرد ۳۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  50. جمعیت روستای قطار میاندوآب ۷۳۳ است که شامل ۲۱۰ خانوار ۳۷۸ مرد ۳۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  51. جمعیت روستای ایدیشه میاندوآب ۷۲۵ است که شامل ۲۱۰ خانوار ۳۹۲ مرد ۳۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  52. جمعیت روستای یاریجان علیا میاندوآب ۷۱۷ است که شامل ۲۲۶ خانوار ۳۸۱ مرد ۳۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  53. جمعیت روستای ویس آغا کند میاندوآب ۷۱۲ است که شامل ۲۰۹ خانوار ۳۷۴ مرد ۳۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  54. جمعیت روستای قره گزلو میاندوآب ۷۰۷ است که شامل ۲۲۱ خانوار ۳۷۳ مرد ۳۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادمیانی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  55. جمعیت روستای مرادخانلو میاندوآب ۶۹۴ است که شامل ۲۰۰ خانوار ۳۵۵ مرد ۳۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادمیانی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  56. جمعیت روستای نظام اباد میاندوآب ۶۸۴ است که شامل ۲۱۰ خانوار ۳۵۲ مرد ۳۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  57. جمعیت روستای امیر آباد میاندوآب ۶۸۴ است که شامل ۲۲۶ خانوار ۳۵۳ مرد ۳۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  58. جمعیت روستای قبانکندی میاندوآب ۶۸۳ است که شامل ۲۳۹ خانوار ۳۴۸ مرد ۳۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  59. جمعیت روستای حاج حسن خالصه میاندوآب ۶۷۳ است که شامل ۱۷۸ خانوار ۳۳۰ مرد ۳۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  60. جمعیت روستای قل حسن میاندوآب ۶۶۰ است که شامل ۲۰۲ خانوار ۳۴۸ مرد ۳۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  61. جمعیت روستای قره سقال میاندوآب ۶۵۳ است که شامل ۲۰۲ خانوار ۳۴۲ مرد ۳۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  62. جمعیت روستای تپه رش میاندوآب ۶۳۸ است که شامل ۱۸۹ خانوار ۳۳۵ مرد ۳۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  63. جمعیت روستای ابراهیم حصار میاندوآب ۶۱۸ است که شامل ۱۷۴ خانوار ۳۳۹ مرد ۲۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  64. جمعیت روستای قرمزخلیفه علیا میاندوآب ۵۹۴ است که شامل ۱۸۹ خانوار ۳۱۰ مرد ۲۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  65. جمعیت روستای زنجیراباد میاندوآب ۵۸۷ است که شامل ۱۹۵ خانوار ۳۰۶ مرد ۲۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آباد شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  66. جمعیت روستای قرمز خلیفه سی میاندوآب ۵۷۵ است که شامل ۱۷۹ خانوار ۳۰۸ مرد ۲۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  67. جمعیت روستای ارمناک سفلی میاندوآب ۵۶۷ است که شامل ۱۶۷ خانوار ۲۹۶ مرد ۲۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  68. جمعیت روستای حاج حسن علیا میاندوآب ۵۶۰ است که شامل ۱۵۴ خانوار ۲۷۵ مرد ۲۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  69. جمعیت روستای گرده قل میاندوآب ۵۵۵ است که شامل ۱۶۲ خانوار ۳۰۴ مرد ۲۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  70. جمعیت روستای اسلام تپه میاندوآب ۵۵۴ است که شامل ۱۸۴ خانوار ۲۹۴ مرد ۲۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  71. جمعیت روستای شین اباد میاندوآب ۵۴۰ است که شامل ۱۵۴ خانوار ۲۷۶ مرد ۲۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  72. جمعیت روستای ملاکندی میاندوآب ۵۳۶ است که شامل ۱۷۷ خانوار ۲۵۴ مرد ۲۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  73. جمعیت روستای مرجان اباد میاندوآب ۵۳۴ است که شامل ۱۵۲ خانوار ۲۸۳ مرد ۲۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  74. جمعیت روستای کور آباد میاندوآب ۵۳۲ است که شامل ۱۶۶ خانوار ۲۶۷ مرد ۲۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  75. جمعیت روستای قزقلعه میاندوآب ۵۲۵ است که شامل ۱۸۹ خانوار ۲۵۹ مرد ۲۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  76. جمعیت روستای ارمناک علیا میاندوآب ۵۱۵ است که شامل ۱۶۰ خانوار ۲۶۳ مرد ۲۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  77. جمعیت روستای تازه کند میاندوآب ۵۱۴ است که شامل ۱۳۵ خانوار ۲۵۶ مرد ۲۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  78. جمعیت روستای کوسه لرسفلی میاندوآب ۵۱۰ است که شامل ۱۵۱ خانوار ۲۷۲ مرد ۲۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  79. جمعیت روستای خان کندی میاندوآب ۴۹۸ است که شامل ۱۴۸ خانوار ۲۵۷ مرد ۲۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  80. جمعیت روستای تازه کندللکلو میاندوآب ۴۹۵ است که شامل ۱۶۲ خانوار ۲۴۸ مرد ۲۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  81. جمعیت روستای خزینه انبارقدیم میاندوآب ۴۹۳ است که شامل ۱۳۷ خانوار ۲۴۹ مرد ۲۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادشمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  82. جمعیت روستای اقکندباروق میاندوآب ۴۹۲ است که شامل ۱۴۳ خانوار ۲۵۷ مرد ۲۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  83. جمعیت روستای دوه چی میاندوآب ۴۷۶ است که شامل ۱۴۹ خانوار ۲۴۰ مرد ۲۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  84. جمعیت روستای سبزی میاندوآب ۴۷۲ است که شامل ۱۴۸ خانوار ۲۳۶ مرد ۲۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  85. جمعیت روستای تلخاب میاندوآب ۴۵۲ است که شامل ۱۳۴ خانوار ۲۲۳ مرد ۲۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  86. جمعیت روستای رسول اباد میاندوآب ۴۴۳ است که شامل ۱۳۶ خانوار ۲۳۱ مرد ۲۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  87. جمعیت روستای ده منصور میاندوآب ۴۴۱ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۲۲۹ مرد ۲۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  88. جمعیت روستای کوسه لرعلیا میاندوآب ۴۳۳ است که شامل ۱۳۰ خانوار ۲۳۵ مرد ۱۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  89. جمعیت روستای شکورکندی میاندوآب ۴۲۵ است که شامل ۱۲۶ خانوار ۲۱۷ مرد ۲۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  90. جمعیت روستای دولت آباد میاندوآب ۴۲۵ است که شامل ۱۳۱ خانوار ۲۱۶ مرد ۲۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  91. جمعیت روستای چوغانلو میاندوآب ۴۲۲ است که شامل ۱۱۸ خانوار ۲۱۹ مرد ۲۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  92. جمعیت روستای قشلاق نوروزلو میاندوآب ۴۱۸ است که شامل ۱۱۰ خانوار ۲۱۱ مرد ۲۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  93. جمعیت روستای شیرین آب میاندوآب ۴۰۲ است که شامل ۱۱۸ خانوار ۲۱۸ مرد ۱۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  94. جمعیت روستای گنج اباد میاندوآب ۴۰۰ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۲۰۹ مرد ۱۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  95. جمعیت روستای جعفرابادچلیک میاندوآب ۳۹۶ است که شامل ۱۲۳ خانوار ۱۹۹ مرد ۱۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  96. جمعیت روستای قره پاپاق میاندوآب ۳۸۶ است که شامل ۱۱۶ خانوار ۲۰۷ مرد ۱۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  97. جمعیت روستای علیار کندی میاندوآب ۳۷۸ است که شامل ۱۱۳ خانوار ۱۹۹ مرد ۱۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  98. جمعیت روستای تیمور کندی (محمد قلی قشلاق ) میاندوآب ۳۶۶ است که شامل ۹۳ خانوار ۱۸۳ مرد ۱۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  99. جمعیت روستای حاجی کندی میاندوآب ۳۶۳ است که شامل ۱۰۳ خانوار ۱۸۹ مرد ۱۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  100. جمعیت روستای تپه چلیک میاندوآب ۳۳۳ است که شامل ۱۱۳ خانوار ۱۷۴ مرد ۱۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  101. جمعیت روستای مروان کندی میاندوآب ۳۳۲ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۱۶۸ مرد ۱۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  102. جمعیت روستای گوگ تپه لله میاندوآب ۳۲۹ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۱۶۷ مرد ۱۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آباد شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  103. جمعیت روستای حیدرباغی میاندوآب ۳۲۹ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۶۲ مرد ۱۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  104. جمعیت روستای یاریجان سفلی میاندوآب ۳۱۸ است که شامل ۱۰۹ خانوار ۱۵۴ مرد ۱۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  105. جمعیت روستای کردکندی میاندوآب ۳۱۸ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۷۲ مرد ۱۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادمیانی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  106. جمعیت روستای حیران میاندوآب ۳۱۷ است که شامل ۹۸ خانوار ۱۷۳ مرد ۱۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  107. جمعیت روستای تک آغاج میاندوآب ۳۱۳ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  108. جمعیت روستای زارنجی میاندوآب ۳۰۸ است که شامل ۱۰۳ خانوار ۱۵۴ مرد ۱۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  109. جمعیت روستای قلعه بزرگ میاندوآب ۳۰۵ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۶۰ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  110. جمعیت روستای تلخاب ۲ میاندوآب ۳۰۱ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۶۲ مرد ۱۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  111. جمعیت روستای اولامچی میاندوآب ۲۹۷ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  112. جمعیت روستای دلک داش میاندوآب ۲۹۵ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۵۷ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  113. جمعیت روستای شهرک اوچ تپه کرد میاندوآب ۲۸۷ است که شامل ۹۲ خانوار ۱۴۹ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آباد شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  114. جمعیت روستای سیستک علیا میاندوآب ۲۸۵ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۴۷ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  115. جمعیت روستای ساتلمیش توپخانه میاندوآب ۲۶۷ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  116. جمعیت روستای کانیه سر میاندوآب ۲۶۵ است که شامل ۹۳ خانوار ۱۳۶ مرد ۱۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آباد شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  117. جمعیت روستای ساتلمیش محمد آباد میاندوآب ۲۶۵ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  118. جمعیت روستای یاسی کند میاندوآب ۲۵۹ است که شامل ۷۵ خانوار ۱۳۰ مرد ۱۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  119. جمعیت روستای زاغه میاندوآب ۲۵۴ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۲۹ مرد ۱۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  120. جمعیت روستای شورجه کرد میاندوآب ۲۴۱ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۲۳ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  121. جمعیت روستای جان آقا میاندوآب ۲۳۷ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  122. جمعیت روستای باداملو میاندوآب ۲۳۷ است که شامل ۶۹ خانوار ۱۱۸ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  123. جمعیت روستای حسین آباد قلعه میاندوآب ۲۲۳ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۱۸ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  124. جمعیت روستای منصورکندی میاندوآب ۲۰۴ است که شامل ۶۳ خانوار ۱۰۱ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  125. جمعیت روستای تپه صارمی میاندوآب ۲۰۲ است که شامل ۵۹ خانوار ۹۴ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آبادجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  126. جمعیت روستای علی بلاغی میاندوآب ۱۹۶ است که شامل ۶۴ خانوار ۹۹ مرد ۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  127. جمعیت روستای حصارلو میاندوآب ۱۸۹ است که شامل ۵۹ خانوار ۱۰۲ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  128. جمعیت روستای اسماعیل کندی میاندوآب ۱۸۹ است که شامل ۵۳ خانوار ۱۱۰ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  129. جمعیت روستای قرمزی بلاغ میاندوآب ۱۸۲ است که شامل ۵۵ خانوار ۹۰ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  130. جمعیت روستای جعفراباد میاندوآب ۱۸۲ است که شامل ۵۷ خانوار ۹۷ مرد ۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  131. جمعیت روستای ینگجه میاندوآب ۱۷۹ است که شامل ۵۳ خانوار ۹۳ مرد ۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  132. جمعیت روستای قدرت کندی میاندوآب ۱۷۷ است که شامل ۵۳ خانوار ۹۰ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  133. جمعیت روستای اغبلاغ میاندوآب ۱۷۷ است که شامل ۴۹ خانوار ۹۸ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  134. جمعیت روستای باش بلاغ میاندوآب ۱۷۵ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۸ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  135. جمعیت روستای ملحم لو میاندوآب ۱۷۰ است که شامل ۴۶ خانوار ۸۸ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  136. جمعیت روستای نیکی آباد میاندوآب ۱۶۱ است که شامل ۴۶ خانوار ۷۴ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  137. جمعیت روستای بیوک بلاغ میاندوآب ۱۵۵ است که شامل ۴۳ خانوار ۷۳ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  138. جمعیت روستای یلکلو میاندوآب ۱۵۴ است که شامل ۴۸ خانوار ۸۰ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  139. جمعیت روستای چاخراحمد میاندوآب ۱۴۲ است که شامل ۴۸ خانوار ۷۴ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  140. جمعیت روستای شورجه باروق میاندوآب ۱۴۰ است که شامل ۴۱ خانوار ۷۷ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  141. جمعیت روستای تازه کند میاندوآب ۱۳۹ است که شامل ۳۷ خانوار ۶۷ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  142. جمعیت روستای اربطسفلی میاندوآب ۱۳۶ است که شامل ۴۳ خانوار ۶۹ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  143. جمعیت روستای قرقچی میاندوآب ۱۳۳ است که شامل ۴۵ خانوار ۶۸ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  144. جمعیت روستای مسجد میاندوآب ۱۲۸ است که شامل ۴۲ خانوار ۶۴ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  145. جمعیت روستای نختالو میاندوآب ۱۲۷ است که شامل ۳۸ خانوار ۶۲ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  146. جمعیت روستای تازه کندحاصل قوبی میاندوآب ۱۲۰ است که شامل ۳۵ خانوار ۶۱ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آباد شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  147. جمعیت روستای قوری درق میاندوآب ۱۱۹ است که شامل ۳۰ خانوار ۶۰ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  148. جمعیت روستای سانجیق میاندوآب ۱۱۴ است که شامل ۲۹ خانوار ۶۱ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  149. جمعیت روستای اسماعیل کندی میاندوآب ۱۱۳ است که شامل ۴۲ خانوار ۵۶ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  150. جمعیت روستای اورتادرق میاندوآب ۱۱۱ است که شامل ۳۲ خانوار ۵۵ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  151. جمعیت روستای قشلاق زینال کندی میاندوآب ۱۰۹ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۵ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  152. جمعیت روستای تازه کندحاج حسن میاندوآب ۹۹ است که شامل ۳۲ خانوار ۴۹ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رود شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  153. جمعیت روستای عسگراباد میاندوآب ۸۹ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۵ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  154. جمعیت روستای قطارداش میاندوآب ۸۴ است که شامل ۲۳ خانوار ۴۵ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  155. جمعیت روستای قشلاق حاجی حسن میاندوآب ۸۳ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۱ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  156. جمعیت روستای اربطعلیا میاندوآب ۸۱ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۱ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  157. جمعیت روستای اقکند میاندوآب ۸۰ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۹ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  158. جمعیت روستای گوزللوی علیا میاندوآب ۷۱ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۳ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  159. جمعیت روستای آت دره سی میاندوآب ۶۸ است که شامل ۱۸ خانوار ۳۴ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  160. جمعیت روستای مشیراباد میاندوآب ۶۶ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۲ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان زرینه رودجنوبی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  161. جمعیت روستای باش آچیق میاندوآب ۶۶ است که شامل ۱۹ خانوار ۳۳ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  162. جمعیت روستای کوزلی میاندوآب ۶۱ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۸ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  163. جمعیت روستای پتکلو میاندوآب ۶۱ است که شامل ۱۹ خانوار ۳۲ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  164. جمعیت روستای سوغانچی میاندوآب ۵۸ است که شامل ۱۸ خانوار ۳۴ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  165. جمعیت روستای زنگ آباد میاندوآب ۵۸ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۹ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  166. جمعیت روستای قمشلو میاندوآب ۵۷ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۵ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  167. جمعیت روستای ایشگه میاندوآب ۵۲ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۸ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  168. جمعیت روستای احمدابادقاشقاگوز میاندوآب ۵۲ است که شامل ۱۳ خانوار ۳۰ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  169. جمعیت روستای هوبه کوخان میاندوآب ۵۰ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۵ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مکریان شمالی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  170. جمعیت روستای امیراباد میاندوآب ۵۰ است که شامل ۱۳ خانوار ۳۰ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  171. جمعیت روستای گوی خرابه میاندوآب ۴۶ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۴ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  172. جمعیت روستای لاله لو میاندوآب ۲۳ است که شامل ۱۱ خانوار ۱۳ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  173. جمعیت روستای توپ آغاج میاندوآب ۲۳ است که شامل ۵ خانوار ۷ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  174. جمعیت روستای گوزللوی سفلی میاندوآب ۲۲ است که شامل ۷ خانوار ۱۰ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  175. جمعیت روستای امان کندی میاندوآب ۲۲ است که شامل ۶ خانوار ۱۰ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی شرقی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  176. جمعیت روستای داش التی میاندوآب ۲۰ است که شامل ۵ خانوار ۶ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  177. جمعیت روستای جبیگلو میاندوآب ۲۰ است که شامل ۸ خانوار ۱۰ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  178. جمعیت روستای محل جمع آوری شیر میاندوآب ۱۷ است که شامل ۵ خانوار ۸ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مرحمت آباد شهرستان میاندوآب واقع شده است.
  179. جمعیت روستای قوچ کندی میاندوآب ۱۲ است که شامل ۴ خانوار ۷ مرد ۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آجرلوی غربی شهرستان میاندوآب واقع شده است.

 

 

فهرست روستاهای  نقده به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای چیانه نقده ۳۸۷۸ است که شامل ۱۱۵۲ خانوار ۱۹۵۱ مرد ۱۹۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  2. جمعیت روستای بیگم قلعه نقده ۱۷۲۷ است که شامل ۴۹۷ خانوار ۸۹۱ مرد ۸۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  3. جمعیت روستای حسنلو نقده ۱۲۷۷ است که شامل ۳۸۱ خانوار ۶۶۶ مرد ۶۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  4. جمعیت روستای بالقچی نقده ۹۵۹ است که شامل ۲۶۴ خانوار ۴۸۱ مرد ۴۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  5. جمعیت روستای کاروانسرا نقده ۸۹۵ است که شامل ۲۶۱ خانوار ۴۶۴ مرد ۴۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  6. جمعیت روستای فرخ زاد نقده ۸۸۷ است که شامل ۲۷۵ خانوار ۴۳۴ مرد ۴۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  7. جمعیت روستای قارنا نقده ۸۱۶ است که شامل ۲۴۰ خانوار ۴۲۲ مرد ۳۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  8. جمعیت روستای گل نقده ۸۱۰ است که شامل ۲۴۸ خانوار ۴۰۳ مرد ۴۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  9. جمعیت روستای خلیفه لو نقده ۸۰۰ است که شامل ۲۳۶ خانوار ۴۰۳ مرد ۳۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  10. جمعیت روستای ممیند نقده ۷۸۸ است که شامل ۱۹۶ خانوار ۳۹۹ مرد ۳۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  11. جمعیت روستای گرده قیط نقده ۷۵۶ است که شامل ۱۷۶ خانوار ۳۸۷ مرد ۳۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  12. جمعیت روستای داش درگه نقده ۷۳۷ است که شامل ۱۸۶ خانوار ۳۶۹ مرد ۳۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  13. جمعیت روستای کوزه گران نقده ۷۳۶ است که شامل ۲۰۸ خانوار ۳۷۱ مرد ۳۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  14. جمعیت روستای قره قصاب نقده ۷۳۳ است که شامل ۱۶۲ خانوار ۳۶۲ مرد ۳۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  15. جمعیت روستای دیزج بزرگ نقده ۶۸۷ است که شامل ۱۹۷ خانوار ۳۶۱ مرد ۳۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  16. جمعیت روستای تازه قلعه نقده ۶۷۷ است که شامل ۱۹۴ خانوار ۳۵۰ مرد ۳۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  17. جمعیت روستای شهرک مهدی نقده ۶۵۹ است که شامل ۱۹۰ خانوار ۳۳۶ مرد ۳۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  18. جمعیت روستای مهماندار نقده ۶۲۸ است که شامل ۱۷۴ خانوار ۳۰۷ مرد ۳۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  19. جمعیت روستای راهدانه نقده ۶۱۹ است که شامل ۱۹۸ خانوار ۳۱۰ مرد ۳۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  20. جمعیت روستای شاوله نقده ۶۱۸ است که شامل ۱۵۷ خانوار ۳۰۴ مرد ۳۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  21. جمعیت روستای ماسو نقده ۶۰۹ است که شامل ۱۴۷ خانوار ۳۱۰ مرد ۲۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  22. جمعیت روستای خلیفان نقده ۵۹۱ است که شامل ۱۷۲ خانوار ۲۹۵ مرد ۲۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  23. جمعیت روستای گلوان نقده ۵۵۷ است که شامل ۱۶۲ خانوار ۲۸۲ مرد ۲۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  24. جمعیت روستای توپز آباد نقده ۵۵۷ است که شامل ۱۶۶ خانوار ۲۸۷ مرد ۲۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  25. جمعیت روستای دشت قوری نقده ۵۲۸ است که شامل ۱۵۸ خانوار ۲۶۴ مرد ۲۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  26. جمعیت روستای کویک نقده ۴۸۸ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۲۴۵ مرد ۲۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  27. جمعیت روستای درگه لطف اله نقده ۴۷۹ است که شامل ۱۱۶ خانوار ۲۴۳ مرد ۲۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  28. جمعیت روستای دیلان چی ارخی سفلی نقده ۴۷۴ است که شامل ۱۱۰ خانوار ۲۴۸ مرد ۲۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  29. جمعیت روستای دیلان چی ارخی علیا نقده ۴۵۷ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۲۲۵ مرد ۲۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  30. جمعیت روستای یادگارلو نقده ۴۵۲ است که شامل ۱۵۱ خانوار ۲۲۵ مرد ۲۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  31. جمعیت روستای حلبی نقده ۴۳۲ است که شامل ۱۰۹ خانوار ۲۱۴ مرد ۲۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  32. جمعیت روستای محمد شاه علیا نقده ۴۲۱ است که شامل ۱۱۰ خانوار ۲۱۲ مرد ۲۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  33. جمعیت روستای علی اباد نقده ۴۲۱ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۲۱۴ مرد ۲۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  34. جمعیت روستای قلعه لر نقده ۴۲۰ است که شامل ۱۱۵ خانوار ۲۱۱ مرد ۲۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  35. جمعیت روستای دایمو نقده ۴۱۲ است که شامل ۱۱۱ خانوار ۲۱۶ مرد ۱۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  36. جمعیت روستای مملو نقده ۴۰۷ است که شامل ۱۱۵ خانوار ۲۱۳ مرد ۱۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  37. جمعیت روستای نظام آباد نقده ۳۹۵ است که شامل ۱۰۴ خانوار ۱۸۶ مرد ۲۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  38. جمعیت روستای خلخانه نقده ۳۷۱ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۸۴ مرد ۱۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  39. جمعیت روستای شیخ احمد نقده ۳۷۰ است که شامل ۱۰۹ خانوار ۱۹۷ مرد ۱۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  40. جمعیت روستای چقال مصطفی نقده ۳۴۲ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۷۵ مرد ۱۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  41. جمعیت روستای شیخ معروف نقده ۳۱۰ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۶۳ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  42. جمعیت روستای جاشیران نقده ۳۰۶ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۶۴ مرد ۱۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  43. جمعیت روستای تازه کندجبل نقده ۳۰۶ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۶۷ مرد ۱۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  44. جمعیت روستای اقابیگلو نقده ۲۹۰ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۱۴۲ مرد ۱۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  45. جمعیت روستای ساخسی تپه نقده ۲۷۶ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۳۹ مرد ۱۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  46. جمعیت روستای درگه ارسخان نقده ۲۷۶ است که شامل ۶۹ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  47. جمعیت روستای وزنه نقده ۲۷۲ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۳۹ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  48. جمعیت روستای بارانی عجم نقده ۲۶۳ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۳۹ مرد ۱۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  49. جمعیت روستای میراباد نقده ۲۵۸ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۲۹ مرد ۱۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  50. جمعیت روستای بارانی کرد نقده ۲۴۷ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۲۸ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  51. جمعیت روستای ذلیلان نقده ۲۴۴ است که شامل ۶۱ خانوار ۱۲۶ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  52. جمعیت روستای ارنا نقده ۲۴۳ است که شامل ۵۹ خانوار ۱۲۹ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  53. جمعیت روستای کهریزعجم نقده ۲۳۴ است که شامل ۸۴ خانوار ۱۱۳ مرد ۱۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  54. جمعیت روستای سارال علیا نقده ۲۲۱ است که شامل ۵۰ خانوار ۱۱۲ مرد ۱۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  55. جمعیت روستای اوخسار نقده ۲۱۳ است که شامل ۶۲ خانوار ۱۰۵ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  56. جمعیت روستای یونسلو نقده ۱۸۷ است که شامل ۵۰ خانوار ۱۰۵ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  57. جمعیت روستای کپکلو نقده ۱۸۲ است که شامل ۴۹ خانوار ۹۹ مرد ۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  58. جمعیت روستای دربند نقده ۱۷۹ است که شامل ۴۷ خانوار ۹۷ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  59. جمعیت روستای شیروان شاهلوی علیا نقده ۱۶۹ است که شامل ۵۲ خانوار ۹۷ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  60. جمعیت روستای علی ملک نقده ۱۵۹ است که شامل ۴۸ خانوار ۸۰ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  61. جمعیت روستای آده نقده ۱۵۰ است که شامل ۳۷ خانوار ۷۹ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  62. جمعیت روستای محمد شاه سفلی نقده ۱۴۹ است که شامل ۴۷ خانوار ۷۳ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  63. جمعیت روستای عظیم خانلو نقده ۱۴۸ است که شامل ۴۸ خانوار ۷۳ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  64. جمعیت روستای قلات نقده ۱۴۴ است که شامل ۳۱ خانوار ۷۱ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  65. جمعیت روستای سارال سفلی نقده ۱۴۲ است که شامل ۴۳ خانوار ۷۴ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان المهدی شهرستان نقده واقع شده است.
  66. جمعیت روستای کهریزه شکاک نقده ۱۳۰ است که شامل ۳۱ خانوار ۶۰ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  67. جمعیت روستای الاگوزعلیا نقده ۱۲۵ است که شامل ۴۰ خانوار ۵۸ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  68. جمعیت روستای بایرام بوغه نقده ۱۱۶ است که شامل ۳۱ خانوار ۵۸ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  69. جمعیت روستای اسلام اباد/دلمه / نقده ۱۱۳ است که شامل ۳۷ خانوار ۶۶ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  70. جمعیت روستای شونقار نقده ۱۰۶ است که شامل ۳۵ خانوار ۶۱ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  71. جمعیت روستای لواشلو نقده ۸۰ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۷ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  72. جمعیت روستای دمیرچی نقده ۷۶ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۴ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  73. جمعیت روستای قلعه جوق نقده ۷۵ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۳ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  74. جمعیت روستای شیرین بلاغ نقده ۷۳ است که شامل ۲۷ خانوار ۳۶ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  75. جمعیت روستای حاجی فیروز نقده ۷۲ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۸ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  76. جمعیت روستای گوران ابادقاضی نقده ۷۱ است که شامل ۲۷ خانوار ۳۹ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  77. جمعیت روستای شهرک صنعتی نقده نقده ۵۶ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۹ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  78. جمعیت روستای شریف الدین نقده ۵۶ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۸ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  79. جمعیت روستای گوران ابادقزاق نقده ۵۵ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۱ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  80. جمعیت روستای بایزید آباد نقده ۵۵ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۹ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  81. جمعیت روستای طالقان(شیطان آباد) نقده ۵۲ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۶ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  82. جمعیت روستای امینلو نقده ۴۶ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۶ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  83. جمعیت روستای عجملو نقده ۴۲ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۱ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  84. جمعیت روستای تابیه نقده ۴۰ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۰ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  85. جمعیت روستای کاموس نقده ۳۷ است که شامل ۱۲ خانوار ۱۵ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  86. جمعیت روستای گورخانه نقده ۳۱ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۹ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  87. جمعیت روستای حاجی باغلو نقده ۳۰ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۵ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  88. جمعیت روستای کانی برده نقده ۲۸ است که شامل ۸ خانوار ۱۴ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بیگم قلعه شهرستان نقده واقع شده است.
  89. جمعیت روستای گوران ابادپاشایی نقده ۲۷ است که شامل ۷ خانوار ۱۴ مرد ۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  90. جمعیت روستای تازه کنددیم نقده ۲۷ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۴ مرد ۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان حسنلو شهرستان نقده واقع شده است.
  91. جمعیت روستای پیه جیک نقده ۲۳ است که شامل ۶ خانوار ۱۷ مرد ۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  92. جمعیت روستای اغچه زیوه نقده ۱۸ است که شامل ۶ خانوار ۱۱ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.
  93. جمعیت روستای بچنلو نقده ۱۴ است که شامل ۵ خانوار ۷ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سلدوز شهرستان نقده واقع شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی