پنجره دو جداره مراغه آرتین یو پی وی اس Artin upvc جهت تماشای کارتون کلیک کنید

کارگاه تولید و نصب درب و پنجره دو جداره و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تبریز و مراغه 09149742826 حامدی

پنجره دو جداره مراغه آرتین یو پی وی اس Artin upvc

کارگاه تولید و نصب درب و پنجره دو جداره و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تبریز و مراغه 09149742826 حامدی

✔مناسب ترین قیمت درب و پنجره دو جداره
✔طراحی ، ساخت و نصب انواع مدل پنجره دو جداره
✔استفاده از پروفیل های استاندارد ضد زرد شوندگی با مقاومت بالا همراه با تقویت داخلی گالوانیزه یک
✔شیشه دو و سه جداره صنعتی با گاز و بدون گاز
✔یراق ترک و آلمانی تک حالته دو حالته فولوکس واگنی
✔استعلام قیمت در و پنجره دو جداره، قیمت پنجره دو جداره مارک خوب
✔توری پلیسه ضد باکتریال
✔آماده همکاری با سازندگان و انبوه سازان محترم

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی

قشنگ ترین مداحی صوتی برای ماشین

جمعیت روستای کاسین ورزقان

جمعیت روستای طالبخان مراغه

رصدخانه مراغه در چه قرنی ساخته شد

رصد خانه چیست

اولین رصد خانه در کجا ساخته شد

قیمت پنجره دو جداره مارک خوب

قیمت پنجره دو جداره

استعلام قیمت در و پنجره دو جداره

دانلود کارتون باب اسفنجی شلوار مکعبی دوبله فارسی

نوحه های سید طالع باکویی

دانلود نوحه با کیفیت بالا برای ماشین

گلچین بهترین مداحی ها برای ماشین

مداحی محمدحسین پویانفر

دانلود مداحی من ایرانمو تو عراقی

دانلود اهنگ های جوان پسند برای ماشین

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد برای ماشین

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد برای رقص

دانلود آهنگ های خاص و کمیاب

دانلود آهنگ شاد برای ماشین ریمیکس طولانی

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه بدون سانسور

لیست فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه بدون سانسور با بازی هانده ارچل

فیلم ترکیه ای عاشقانه جدید بدون سانسور با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سینمایی عاشقانه گریه دار ترکیه ای

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه زمان خوشبختی

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه دوبله فارسی

دانستنی ها و اطلاعات عمومی خواندنی

جملات انگیزشی کوتاه

نماز وحشت چند رکعت است و چگونه خوانده می شود؟

  • ۰
  • ۰

فهرست روستاهای مراغه به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای ورجوی مراغه ۲۹۸۹ است و پرجمعیت ترین روستای مراغه محسوب میشود که شامل ۹۹۹ خانوار ۱۵۰۱ مرد ۱۴۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  2. جمعیت روستای طالبخان مراغه ۲۸۴۸ است که شامل ۸۴۴ خانوار ۱۴۷۶ مرد ۱۳۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  3. جمعیت روستای کرمجوان مراغه ۲۵۸۴ است که شامل ۷۳۷ خانوار ۱۳۴۶ مرد ۱۲۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  4. جمعیت روستای علویان مراغه ۲۵۴۴ است که شامل ۷۲۳ خانوار ۱۳۷۷ مرد ۱۱۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  5. جمعیت روستای مغانجیق مراغه ۲۱۸۳ است که شامل ۷۲۲ خانوار ۱۱۲۳ مرد ۱۰۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  6. جمعیت روستای کرج اباد مراغه ۲۳۲۵ است که شامل ۶۶۰ خانوار ۱۲۲۴ مرد ۱۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  7. جمعیت روستای قرطاول مراغه ۲۰۱۱ است که شامل ۶۰۸ خانوار ۹۹۸ مرد ۱۰۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  8. جمعیت روستای حاجی کرد مراغه ۱۹۰۸ است که شامل ۶۰۳ خانوار ۹۸۹ مرد ۹۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  9. جمعیت روستای پادگان اسلامی امام رضا مراغه ۴۵۶۲ است که شامل ۵۹۹ خانوار ۳۴۹۴ مرد ۱۰۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  10. جمعیت روستای نوا مراغه ۱۶۲۰ است که شامل ۵۱۴ خانوار ۸۴۹ مرد ۷۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  11. جمعیت روستای ینگجه مراغه ۱۷۵۸ است که شامل ۵۱۱ خانوار ۹۳۸ مرد ۸۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  12. جمعیت روستای کرده ده مراغه ۱۶۹۱ است که شامل ۴۹۰ خانوار ۸۷۵ مرد ۸۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  13. جمعیت روستای نرج اباد مراغه ۱۵۵۳ است که شامل ۴۸۸ خانوار ۷۵۸ مرد ۷۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  14. جمعیت روستای صومعه سفلی مراغه ۱۴۶۴ است که شامل ۴۵۴ خانوار ۷۴۷ مرد ۷۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  15. جمعیت روستای کهق مراغه ۱۴۸۹ است که شامل ۴۵۱ خانوار ۷۶۳ مرد ۷۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  16. جمعیت روستای سرج مراغه ۱۳۶۳ است که شامل ۴۲۴ خانوار ۶۸۴ مرد ۶۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  17. جمعیت روستای داش اتان مراغه ۱۲۹۶ است که شامل ۴۰۶ خانوار ۶۴۷ مرد ۶۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  18. جمعیت روستای کهجوق مراغه ۱۳۸۲ است که شامل ۴۰۳ خانوار ۷۱۰ مرد ۶۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  19. جمعیت روستای الماچوان مراغه ۱۴۷۶ است که شامل ۳۹۹ خانوار ۷۶۱ مرد ۷۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  20. جمعیت روستای سرگزه مراغه ۱۲۷۱ است که شامل ۳۷۸ خانوار ۶۳۹ مرد ۶۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  21. جمعیت روستای اهق مراغه ۱۰۹۵ است که شامل ۳۷۴ خانوار ۵۳۳ مرد ۵۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  22. جمعیت روستای قره برقع مراغه ۱۲۲۴ است که شامل ۳۶۷ خانوار ۶۲۳ مرد ۶۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  23. جمعیت روستای چوان سفلی مراغه ۱۳۵۴ است که شامل ۳۵۶ خانوار ۶۷۶ مرد ۶۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  24. جمعیت روستای قراتلو مراغه ۱۱۵۷ است که شامل ۳۴۰ خانوار ۶۲۷ مرد ۵۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  25. جمعیت روستای شلیلوند مراغه ۱۱۱۴ است که شامل ۳۳۱ خانوار ۵۲۹ مرد ۵۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  26. جمعیت روستای اشان مراغه ۱۲۷۹ است که شامل ۳۳۱ خانوار ۶۸۳ مرد ۵۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  27. جمعیت روستای چوان علیا مراغه ۱۱۳۴ است که شامل ۳۲۲ خانوار ۵۶۷ مرد ۵۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  28. جمعیت روستای گل تپه مراغه ۹۸۶ است که شامل ۳۱۵ خانوار ۵۰۴ مرد ۴۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  29. جمعیت روستای تازه کندقشلاق مراغه ۱۱۱۲ است که شامل ۳۱۵ خانوار ۵۹۹ مرد ۵۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  30. جمعیت روستای چکان مراغه ۱۰۲۲ است که شامل ۲۹۳ خانوار ۵۱۹ مرد ۵۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  31. جمعیت روستای قلعه خالصه مراغه ۸۵۰ است که شامل ۲۷۳ خانوار ۴۲۸ مرد ۴۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  32. جمعیت روستای خرمازرد مراغه ۸۱۳ است که شامل ۲۷۱ خانوار ۴۱۳ مرد ۴۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  33. جمعیت روستای چوان باغ مراغه ۱۰۳۹ است که شامل ۲۶۵ خانوار ۵۳۳ مرد ۵۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  34. جمعیت روستای اصفهانجیق مراغه ۱۰۴۷ است که شامل ۲۵۰ خانوار ۵۲۰ مرد ۵۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  35. جمعیت روستای بهنق مراغه ۱۱۱۱ است که شامل ۲۴۸ خانوار ۵۶۰ مرد ۵۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  36. جمعیت روستای خانقاه مراغه ۶۹۵ است که شامل ۲۳۶ خانوار ۳۳۸ مرد ۳۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  37. جمعیت روستای مردوق / مردق مراغه ۸۶۹ است که شامل ۲۲۹ خانوار ۴۵۰ مرد ۴۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  38. جمعیت روستای آغچه کهل مراغه ۷۶۱ است که شامل ۲۲۸ خانوار ۳۸۳ مرد ۳۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  39. جمعیت روستای گلستان سفلی /قاطرگوتورن سفلی / مراغه ۷۲۴ است که شامل ۲۲۵ خانوار ۳۷۲ مرد ۳۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  40. جمعیت روستای گلستان علیا/قاطرگوتورن علیا/ مراغه ۷۷۰ است که شامل ۲۱۹ خانوار ۴۱۸ مرد ۳۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  41. جمعیت روستای موسی درق مراغه ۷۷۵ است که شامل ۲۱۶ خانوار ۳۹۳ مرد ۳۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  42. جمعیت روستای چلان سفلی مراغه ۵۸۹ است که شامل ۲۱۲ خانوار ۳۰۰ مرد ۲۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  43. جمعیت روستای بلوک اباد مراغه ۷۲۹ است که شامل ۲۱۰ خانوار ۳۵۷ مرد ۳۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  44. جمعیت روستای سنوکش مراغه ۷۱۱ است که شامل ۲۰۷ خانوار ۳۵۶ مرد ۳۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  45. جمعیت روستای اکیس مراغه ۶۷۱ است که شامل ۲۰۶ خانوار ۳۳۵ مرد ۳۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  46. جمعیت روستای چلان علیا مراغه ۶۸۸ است که شامل ۱۹۳ خانوار ۳۴۲ مرد ۳۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  47. جمعیت روستای کامل اباد مراغه ۶۵۴ است که شامل ۱۹۲ خانوار ۳۳۳ مرد ۳۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  48. جمعیت روستای قیه بلاغی مراغه ۶۳۹ است که شامل ۱۷۷ خانوار ۳۳۰ مرد ۳۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  49. جمعیت روستای اغبلاغ فتوحی مراغه ۴۰۹ است که شامل ۱۶۹ خانوار ۲۰۸ مرد ۲۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  50. جمعیت روستای قوزلوجه مراغه ۶۶۱ است که شامل ۱۶۷ خانوار ۳۴۳ مرد ۳۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  51. جمعیت روستای اقاجری مراغه ۵۵۲ است که شامل ۱۶۴ خانوار ۲۶۵ مرد ۲۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  52. جمعیت روستای صومعه علیا مراغه ۷۰۰ است که شامل ۱۶۰ خانوار ۳۵۰ مرد ۳۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  53. جمعیت روستای پالچقلو مراغه ۵۹۲ است که شامل ۱۶۰ خانوار ۳۰۰ مرد ۲۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  54. جمعیت روستای تازه کندعلی اباد /تازه کندقاسم خان / مراغه ۵۰۶ است که شامل ۱۴۳ خانوار ۲۷۰ مرد ۲۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  55. جمعیت روستای یای شهر /یای شهری مراغه ۴۷۵ است که شامل ۱۴۱ خانوار ۲۴۶ مرد ۲۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  56. جمعیت روستای کهلان مراغه ۵۴۶ است که شامل ۱۳۸ خانوار ۲۷۲ مرد ۲۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  57. جمعیت روستای تازه کندعلیا مراغه ۴۸۵ است که شامل ۱۳۵ خانوار ۲۶۰ مرد ۲۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  58. جمعیت روستای میمونق مراغه ۴۵۶ است که شامل ۱۳۴ خانوار ۲۳۵ مرد ۲۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  59. جمعیت روستای صومعه مراغه ۴۴۲ است که شامل ۱۲۷ خانوار ۲۳۲ مرد ۲۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  60. جمعیت روستای ملاقاسم مراغه ۳۸۶ است که شامل ۱۲۶ خانوار ۲۰۴ مرد ۱۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  61. جمعیت روستای بیانلوچه مراغه ۴۴۲ است که شامل ۱۲۱ خانوار ۲۱۱ مرد ۲۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  62. جمعیت روستای اسفستانج مراغه ۳۹۱ است که شامل ۱۲۱ خانوار ۲۰۴ مرد ۱۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  63. جمعیت روستای هرق مراغه ۳۹۸ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۲۰۲ مرد ۱۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  64. جمعیت روستای تازه کند سفلی مراغه ۳۵۲ است که شامل ۱۱۵ خانوار ۱۷۳ مرد ۱۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  65. جمعیت روستای علی اباد مراغه ۳۹۴ است که شامل ۱۱۴ خانوار ۱۹۳ مرد ۲۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  66. جمعیت روستای اغچه دیزج مراغه ۳۴۱ است که شامل ۱۱۴ خانوار ۱۷۱ مرد ۱۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  67. جمعیت روستای خلیفه کندی مراغه ۳۸۹ است که شامل ۱۰۶ خانوار ۱۹۹ مرد ۱۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  68. جمعیت روستای قشلاق مراغه ۳۵۳ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۱۷۷ مرد ۱۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  69. جمعیت روستای اغکند ثمرق مراغه ۳۳۸ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۷۴ مرد ۱۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  70. جمعیت روستای قره کند مراغه ۳۰۹ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۶۵ مرد ۱۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  71. جمعیت روستای گل مراغه ۲۹۲ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۴۷ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  72. جمعیت روستای ساری قیه مراغه ۲۱۹ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۲۶ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  73. جمعیت روستای چای باغی مراغه ۲۶۷ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۳۴ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  74. جمعیت روستای دیورزم /دوه زیم / مراغه ۲۶۶ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  75. جمعیت روستای گلی کند مراغه ۱۹۹ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۰۴ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  76. جمعیت روستای احمداباد مراغه ۲۴۹ است که شامل ۷۵ خانوار ۱۳۳ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  77. جمعیت روستای گویجه قملاق مراغه ۱۹۴ است که شامل ۷۴ خانوار ۹۷ مرد ۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  78. جمعیت روستای گشایش مراغه ۲۳۴ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۱۳ مرد ۱۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  79. جمعیت روستای اوخچی مراغه ۲۰۶ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۱۷ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  80. جمعیت روستای هریس مراغه ۲۳۲ است که شامل ۶۹ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  81. جمعیت روستای داش بلاغ بازار / داش بلاغ/ مراغه ۲۳۸ است که شامل ۶۸ خانوار ۱۲۴ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  82. جمعیت روستای ارگون مراغه ۲۲۴ است که شامل ۶۸ خانوار ۱۱۰ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  83. جمعیت روستای ساروجه مراغه ۲۰۴ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۱۵ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  84. جمعیت روستای قم تپه مراغه ۱۵۹ است که شامل ۶۵ خانوار ۱۰۰ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  85. جمعیت روستای امیر مراغه ۱۹۲ است که شامل ۶۵ خانوار ۹۵ مرد ۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  86. جمعیت روستای شیخجان مراغه ۱۴۶ است که شامل ۶۲ خانوار ۷۶ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  87. جمعیت روستای نصیرکندی مراغه ۲۱۱ است که شامل ۶۰ خانوار ۱۱۳ مرد ۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  88. جمعیت روستای چبینلو مراغه ۱۹۷ است که شامل ۶۰ خانوار ۹۹ مرد ۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  89. جمعیت روستای اغبلاغ علیا مراغه ۲۱۳ است که شامل ۵۸ خانوار ۱۱۳ مرد ۱۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  90. جمعیت روستای حاجی کندی مراغه ۱۶۹ است که شامل ۵۷ خانوار ۸۴ مرد ۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  91. جمعیت روستای سعیداباد مراغه ۱۹۳ است که شامل ۵۴ خانوار ۱۰۳ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  92. جمعیت روستای گلچوان مراغه ۱۴۰ است که شامل ۵۱ خانوار ۸۳ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  93. جمعیت روستای کوسه صفر مراغه ۱۳۲ است که شامل ۵۰ خانوار ۷۱ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  94. جمعیت روستای اغبلاغ سفلی مراغه ۱۶۲ است که شامل ۵۰ خانوار ۷۳ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  95. جمعیت روستای اورتاقشلاق علیا / اورتاقشلاق/ مراغه ۱۸۴ است که شامل ۴۸ خانوار ۹۱ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  96. جمعیت روستای تازه کند قره ناز مراغه ۱۴۳ است که شامل ۴۶ خانوار ۷۱ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  97. جمعیت روستای خطب سفلی / خطب/ مراغه ۱۹۱ است که شامل ۴۵ خانوار ۱۰۱ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  98. جمعیت روستای یگورگ مراغه ۹۸ است که شامل ۴۲ خانوار ۵۵ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  99. جمعیت روستای ازبک مراغه ۱۴۰ است که شامل ۴۲ خانوار ۶۸ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  100. جمعیت روستای زنق مراغه ۱۳۸ است که شامل ۳۹ خانوار ۷۷ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  101. جمعیت روستای سرکاراباد مراغه ۹۳ است که شامل ۳۸ خانوار ۵۴ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  102. جمعیت روستای چاللوبادیانلو / چاللونصیرپور/ مراغه ۱۳۵ است که شامل ۳۸ خانوار ۶۲ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  103. جمعیت روستای مولوی علیا مراغه ۸۷ است که شامل ۳۷ خانوار ۴۵ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  104. جمعیت روستای خطب مراغه ۱۸۸ است که شامل ۳۶ خانوار ۹۸ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  105. جمعیت روستای شاه وردی کندی مراغه ۱۰۹ است که شامل ۳۴ خانوار ۴۹ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  106. جمعیت روستای محسن اباد مراغه ۱۳۳ است که شامل ۳۳ خانوار ۶۸ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  107. جمعیت روستای قره نازعلیا مراغه ۱۲۰ است که شامل ۳۳ خانوار ۶۳ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  108. جمعیت روستای قره کنه موسوی /قرکند خطب / مراغه ۱۰۱ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۵ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  109. جمعیت روستای قراجه قیه مراغه ۱۰۵ است که شامل ۳۲ خانوار ۵۶ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  110. جمعیت روستای سیدکندی مراغه ۱۱۸ است که شامل ۳۲ خانوار ۶۶ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  111. جمعیت روستای بلبل مراغه ۱۴۳ است که شامل ۳۲ خانوار ۷۲ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  112. جمعیت روستای جمال اباد مراغه ۹۸ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۹ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  113. جمعیت روستای کرگرتان / کورتان/ مراغه ۹۲ است که شامل ۲۹ خانوار ۴۸ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  114. جمعیت روستای حاجی باقرکندی مراغه ۹۳ است که شامل ۲۹ خانوار ۵۰ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  115. جمعیت روستای چاللوچلبیانلو مراغه ۱۰۵ است که شامل ۲۸ خانوار ۵۲ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  116. جمعیت روستای قره نازسفلی مراغه ۸۰ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۳ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  117. جمعیت روستای بالی قیه مراغه ۱۰۶ است که شامل ۲۷ خانوار ۵۲ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  118. جمعیت روستای جیران علیا مراغه ۸۰ است که شامل ۲۵ خانوار ۴۱ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  119. جمعیت روستای اوزون اوبه مراغه ۵۹ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۴ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  120. جمعیت روستای مندل سر مراغه ۳۳ است که شامل ۲۴ خانوار ۱۶ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  121. جمعیت روستای قوش قیه سی مراغه ۹۱ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۵ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  122. جمعیت روستای مولو مراغه ۱۰۷ است که شامل ۲۳ خانوار ۵۳ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  123. جمعیت روستای گوی درق سفلی مراغه ۷۵ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۵ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  124. جمعیت روستای چناقبلاغ سفلی مراغه ۷۵ است که شامل ۲۳ خانوار ۴۲ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  125. جمعیت روستای گویجه قلعه علیا مراغه ۷۷ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۹ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  126. جمعیت روستای شیخ لرسفلی مراغه ۷۴ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۶ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  127. جمعیت روستای جیران سفلی مراغه ۵۷ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۲ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  128. جمعیت روستای گونه باخان مراغه ۵۱ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۴ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  129. جمعیت روستای دوه بوینی مراغه ۶۴ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۴ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  130. جمعیت روستای تازه کنه گل جوان / تازه کنه کهلان/ مراغه ۴۶ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۵ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  131. جمعیت روستای جوکی وسطی مراغه ۵۳ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۵ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  132. جمعیت روستای گویجه قلعه سفلی مراغه ۶۳ است که شامل ۱۸ خانوار ۳۲ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  133. جمعیت روستای مین باش حصارلو مراغه ۴۹ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۵ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  134. جمعیت روستای چوان علمدار /علمدار مراغه ۵۲ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۴ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  135. جمعیت روستای قطان مراغه ۴۴ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۵ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  136. جمعیت روستای تازه کندگل چوان / تازه گند چلان مراغه ۴۸ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۵ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  137. جمعیت روستای قوشه بلاغ مراغه ۴۱ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۴ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  138. جمعیت روستای عید لو مراغه ۴۱ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۲ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  139. جمعیت روستای دراج سفلی مراغه ۳۴ است که شامل ۱۴ خانوار ۱۸ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  140. جمعیت روستای جهانگیرکندی مراغه ۵۶ است که شامل ۱۴ خانوار ۳۳ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  141. جمعیت روستای تازه کندنصیرپور مراغه ۵۲ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۶ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  142. جمعیت روستای قشلاق امیر مراغه ۲۹ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۵ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قره ناز شهرستان مراغه واقع شده است.

  143. جمعیت روستای اغچه مشهد / پسیانلو/ مراغه ۳۵ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۸ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  144. جمعیت روستای چناقبلاغ علیا مراغه ۴۶ است که شامل ۱۲ خانوار ۲۱ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  145. جمعیت روستای قویون قشلاق مراغه ۳۴ است که شامل ۱۱ خانوار ۱۳ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  146. جمعیت روستای شخته لو مراغه ۳۷ است که شامل ۱۱ خانوار ۱۹ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  147. جمعیت روستای گوی درق علیا مراغه ۲۱ است که شامل ۱۰ خانوار ۸ مرد ۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شمالی شهرستان مراغه واقع شده است.

  148. جمعیت روستای فتح اله بلاغی مراغه ۲۴ است که شامل ۹ خانوار ۱۳ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  149. جمعیت روستای دراج علیا مراغه ۲۸ است که شامل ۹ خانوار ۱۵ مرد ۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  150. جمعیت روستای باغ یری مراغه ۲۷ است که شامل ۹ خانوار ۱۱ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  151. جمعیت روستای باداملو مراغه ۳۵ است که شامل ۹ خانوار ۱۷ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  152. جمعیت روستای مولوی سفلی مراغه ۲۵ است که شامل ۸ خانوار ۱۳ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  153. جمعیت روستای ممه شیر مراغه ۱۶ است که شامل ۷ خانوار ۸ مرد ۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  154. جمعیت روستای گنجی مراغه ۲۶ است که شامل ۷ خانوار ۱۳ مرد ۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی جنوبی شهرستان مراغه واقع شده است.

  155. جمعیت روستای جوکی بیژن مراغه ۳۰ است که شامل ۷ خانوار ۱۹ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  156. جمعیت روستای ساری قشلاق علیا مراغه ۲۶ است که شامل ۶ خانوار ۱۳ مرد ۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  157. جمعیت روستای یونجالو مراغه ۱۶ است که شامل ۵ خانوار ۱۰ مرد ۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سراجوی شرقی شهرستان مراغه واقع شده است.

  158. جمعیت روستای شیرین کند مراغه ۱۳ است که شامل ۵ خانوار ۷ مرد ۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  159. جمعیت روستای اللو مراغه ۱۴ است که شامل ۵ خانوار ۸ مرد ۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

  160. جمعیت روستای جوکی محمدرضا مراغه ۶ است که شامل ۴ خانوار ۵ مرد ۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قوری چای غربی شهرستان مراغه واقع شده است.

فهرست روستاهای مرند به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای اردکلو مرند ۵۹۸۵ است و پرجمعیت ترین روستای مرند محسوب میشود که شامل ۱۷۱۷ خانوار ۳۱۳۴ مرد ۲۸۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بناب شهرستان مرند واقع شده است.

  2. جمعیت روستای دیزج حسین بیگ مرند ۴۰۶۰ است که شامل ۱۲۷۳ خانوار ۲۰۳۷ مرد ۲۰۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  3. جمعیت روستای دولت اباد مرند ۳۸۶۸ است که شامل ۱۱۸۵ خانوار ۱۹۹۸ مرد ۱۸۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دولت آباد شهرستان مرند واقع شده است.

  4. جمعیت روستای یالقوزاغاج مرند ۳۵۳۷ است که شامل ۱۰۶۴ خانوار ۱۷۶۴ مرد ۱۷۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  5. جمعیت روستای گله بان مرند ۳۰۷۰ است که شامل ۱۰۲۷ خانوار ۱۵۱۵ مرد ۱۵۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ذوالبین شهرستان مرند واقع شده است.

  6. جمعیت روستای مرکید مرند ۳۱۰۴ است که شامل ۹۵۴ خانوار ۱۵۷۹ مرد ۱۵۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ذوالبین شهرستان مرند واقع شده است.

  7. جمعیت روستای دیزج علیا مرند ۲۹۲۵ است که شامل ۸۸۴ خانوار ۱۳۵۸ مرد ۱۵۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میشاب شمالی شهرستان مرند واقع شده است.

  8. جمعیت روستای زنجیره مرند ۲۵۹۷ است که شامل ۷۵۱ خانوار ۱۳۶۹ مرد ۱۲۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  9. جمعیت روستای باروج مرند ۲۴۸۱ است که شامل ۷۴۳ خانوار ۱۳۱۷ مرد ۱۱۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ذوالبین شهرستان مرند واقع شده است.

  10. جمعیت روستای گلین قیه مرند ۱۹۹۰ است که شامل ۶۸۲ خانوار ۹۶۴ مرد ۱۰۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات غربی شهرستان مرند واقع شده است.

  11. جمعیت روستای تازه کنداخوند مرند ۲۴۵۰ است که شامل ۶۸۱ خانوار ۱۲۳۱ مرد ۱۲۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دولت آباد شهرستان مرند واقع شده است.

  12. جمعیت روستای قراجه فیض اله مرند ۱۸۴۲ است که شامل ۶۰۲ خانوار ۹۳۶ مرد ۹۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  13. جمعیت روستای ابرغان مرند ۲۰۲۲ است که شامل ۶۰۰ خانوار ۹۸۷ مرد ۱۰۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دولت آباد شهرستان مرند واقع شده است.

  14. جمعیت روستای کندلج مرند ۱۷۴۵ است که شامل ۵۸۳ خانوار ۸۶۴ مرد ۸۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان میشاب شمالی شهرستان مرند واقع شده است.

  15. جمعیت روستای هوجقان مرند ۱۷۰۵ است که شامل ۵۶۸ خانوار ۸۵۴ مرد ۸۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دولت آباد شهرستان مرند واقع شده است.

  16. جمعیت روستای ارلان مرند ۱۷۱۳ است که شامل ۵۳۷ خانوار ۸۸۹ مرد ۸۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  17. جمعیت روستای یکان کهریز مرند ۱۶۹۴ است که شامل ۵۳۰ خانوار ۸۳۸ مرد ۸۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان یکانات شهرستان مرند واقع شده است.

  18. جمعیت روستای عریان تپه مرند ۱۵۲۴ است که شامل ۵۰۹ خانوار ۷۲۸ مرد ۷۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات غربی شهرستان مرند واقع شده است.

  19. جمعیت روستای ارباتان مرند ۱۵۶۳ است که شامل ۴۶۸ خانوار ۷۹۹ مرد ۷۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ذوالبین شهرستان مرند واقع شده است.

  20. جمعیت روستای قراجه محمد مرند ۱۴۵۵ است که شامل ۴۴۷ خانوار ۷۶۵ مرد ۶۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  21. جمعیت روستای انامق مرند ۱۴۵۲ است که شامل ۴۳۷ خانوار ۷۲۹ مرد ۷۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان میشاب شمالی شهرستان مرند واقع شده است.

  22. جمعیت روستای ایلات یالقوزاغاج مرند ۱۴۴۱ است که شامل ۴۲۵ خانوار ۷۳۱ مرد ۷۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  23. جمعیت روستای ارسی مرند ۱۴۲۰ است که شامل ۴۲۳ خانوار ۷۲۴ مرد ۶۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  24. جمعیت روستای لیوار بالا مرند ۱۱۷۸ است که شامل ۴۰۳ خانوار ۶۰۷ مرد ۵۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ذوالبین شهرستان مرند واقع شده است.

  25. جمعیت روستای بهرام مرند ۱۳۲۲ است که شامل ۳۸۴ خانوار ۶۷۷ مرد ۶۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میشاب شمالی شهرستان مرند واقع شده است.

  26. جمعیت روستای بنگین مرند ۱۲۱۴ است که شامل ۳۷۵ خانوار ۶۰۰ مرد ۶۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دولت آباد شهرستان مرند واقع شده است.

  27. جمعیت روستای وانلوجق مرند ۱۳۰۲ است که شامل ۳۷۱ خانوار ۶۷۳ مرد ۶۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  28. جمعیت روستای محبوب اباد مرند ۱۱۸۱ است که شامل ۳۶۰ خانوار ۶۰۲ مرد ۵۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان میشاب شمالی شهرستان مرند واقع شده است.

  29. جمعیت روستای زنوزق مرند ۱۰۵۲ است که شامل ۳۵۴ خانوار ۵۳۰ مرد ۵۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان زنوزق شهرستان مرند واقع شده است.

  30. جمعیت روستای پیام مرند ۱۱۳۵ است که شامل ۳۴۹ خانوار ۶۰۵ مرد ۵۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان میشاب شمالی شهرستان مرند واقع شده است.

  31. جمعیت روستای النجق مرند ۱۰۸۶ است که شامل ۳۴۵ خانوار ۵۷۱ مرد ۵۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بناب شهرستان مرند واقع شده است.

  32. جمعیت روستای شوردرق مرند ۱۰۲۱ است که شامل ۳۲۴ خانوار ۵۱۵ مرد ۵۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان میشاب شمالی شهرستان مرند واقع شده است.

  33. جمعیت روستای هرزندجدید مرند ۸۴۱ است که شامل ۳۱۳ خانوار ۴۰۷ مرد ۴۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات شرقی شهرستان مرند واقع شده است.

  34. جمعیت روستای لیوار پایین مرند ۸۹۵ است که شامل ۲۸۲ خانوار ۴۸۵ مرد ۴۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ذوالبین شهرستان مرند واقع شده است.

  35. جمعیت روستای پیربالا مرند ۸۱۱ است که شامل ۲۷۰ خانوار ۴۰۶ مرد ۴۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان میشاب شمالی شهرستان مرند واقع شده است.

  36. جمعیت روستای جواش مرند ۸۳۳ است که شامل ۲۶۵ خانوار ۴۰۰ مرد ۴۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بناب شهرستان مرند واقع شده است.

  37. جمعیت روستای قمیش اغل مرند ۹۱۳ است که شامل ۲۵۶ خانوار ۴۹۷ مرد ۴۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ذوالبین شهرستان مرند واقع شده است.

  38. جمعیت روستای فارفار مرند ۷۷۸ است که شامل ۲۴۸ خانوار ۳۸۶ مرد ۳۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ذوالبین شهرستان مرند واقع شده است.

  39. جمعیت روستای یکان علیا مرند ۷۵۴ است که شامل ۲۴۲ خانوار ۳۹۵ مرد ۳۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان یکانات شهرستان مرند واقع شده است.

  40. جمعیت روستای گزافر مرند ۷۳۰ است که شامل ۲۳۹ خانوار ۳۸۸ مرد ۳۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  41. جمعیت روستای قرمزی قشلاق مرند ۸۲۴ است که شامل ۲۳۱ خانوار ۴۳۶ مرد ۳۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  42. جمعیت روستای اسداغی مرند ۶۹۹ است که شامل ۲۳۱ خانوار ۳۵۷ مرد ۳۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بناب شهرستان مرند واقع شده است.

  43. جمعیت روستای دیده بان مرند ۷۴۶ است که شامل ۲۲۹ خانوار ۳۷۲ مرد ۳۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان میشاب شمالی شهرستان مرند واقع شده است.

  44. جمعیت روستای دوگیجان مرند ۸۴۱ است که شامل ۲۲۹ خانوار ۴۲۶ مرد ۴۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بناب شهرستان مرند واقع شده است.

  45. جمعیت روستای میاب مرند ۴۸۵ است که شامل ۲۲۳ خانوار ۲۲۴ مرد ۲۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات شرقی شهرستان مرند واقع شده است.

  46. جمعیت روستای دیزج قربان مرند ۶۱۳ است که شامل ۲۱۳ خانوار ۲۷۶ مرد ۳۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات غربی شهرستان مرند واقع شده است.

  47. جمعیت روستای زرغان مرند ۶۱۳ است که شامل ۱۹۳ خانوار ۳۰۵ مرد ۳۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بناب شهرستان مرند واقع شده است.

  48. جمعیت روستای هرزندعتیق مرند ۶۲۵ است که شامل ۱۹۰ خانوار ۳۳۹ مرد ۲۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات شرقی شهرستان مرند واقع شده است.

  49. جمعیت روستای جامعه بزرگ مرند ۶۱۳ است که شامل ۱۸۸ خانوار ۳۱۲ مرد ۳۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  50. جمعیت روستای ملایوسف مرند ۸۶۴ است که شامل ۱۸۷ خانوار ۶۰۸ مرد ۲۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان میشاب شمالی شهرستان مرند واقع شده است.

  51. جمعیت روستای قاپولوخ مرند ۵۹۵ است که شامل ۱۷۲ خانوار ۳۱۶ مرد ۲۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  52. جمعیت روستای ساری تپه مرند ۵۵۸ است که شامل ۱۴۹ خانوار ۳۲۷ مرد ۲۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دولت آباد شهرستان مرند واقع شده است.

  53. جمعیت روستای یکان سعدی مرند ۵۰۸ است که شامل ۱۴۸ خانوار ۲۴۳ مرد ۲۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان یکانات شهرستان مرند واقع شده است.

  54. جمعیت روستای گلجار مرند ۴۶۵ است که شامل ۱۴۸ خانوار ۲۳۲ مرد ۲۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان میشاب شمالی شهرستان مرند واقع شده است.

  55. جمعیت روستای زال مرند ۳۸۳ است که شامل ۱۴۴ خانوار ۱۶۷ مرد ۲۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات غربی شهرستان مرند واقع شده است.

  56. جمعیت روستای درویش محمد مرند ۴۳۷ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۲۴۳ مرد ۱۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  57. جمعیت روستای سرخه مرند ۴۱۷ است که شامل ۱۲۴ خانوار ۲۲۰ مرد ۱۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  58. جمعیت روستای قینر مرند ۴۲۱ است که شامل ۱۲۱ خانوار ۲۱۳ مرد ۲۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بناب شهرستان مرند واقع شده است.

  59. جمعیت روستای کراب مرند ۲۹۹ است که شامل ۱۱۹ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات غربی شهرستان مرند واقع شده است.

  60. جمعیت روستای بابره سفلی مرند ۳۴۷ است که شامل ۱۱۵ خانوار ۱۷۶ مرد ۱۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات شرقی شهرستان مرند واقع شده است.

  61. جمعیت روستای عیش اباد مرند ۳۳۵ است که شامل ۱۱۱ خانوار ۱۶۹ مرد ۱۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان میشاب شمالی شهرستان مرند واقع شده است.

  62. جمعیت روستای کوه کمر مرند ۳۷۸ است که شامل ۱۰۵ خانوار ۱۹۲ مرد ۱۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان زنوزق شهرستان مرند واقع شده است.

  63. جمعیت روستای سگبان /سیوان مرند ۲۱۲ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۰۵ مرد ۱۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان میشاب شمالی شهرستان مرند واقع شده است.

  64. جمعیت روستای اویندین مرند ۲۱۰ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۰۸ مرد ۱۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات شرقی شهرستان مرند واقع شده است.

  65. جمعیت روستای چرچر مرند ۲۲۲ است که شامل ۶۹ خانوار ۱۱۴ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان زنوزق شهرستان مرند واقع شده است.

  66. جمعیت روستای بابره علیا مرند ۱۹۵ است که شامل ۶۹ خانوار ۹۲ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات شرقی شهرستان مرند واقع شده است.

  67. جمعیت روستای درق مرند ۱۸۹ است که شامل ۶۳ خانوار ۱۰۰ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان زنوزق شهرستان مرند واقع شده است.

  68. جمعیت روستای سیدلو مرند ۱۹۷ است که شامل ۶۰ خانوار ۱۰۲ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  69. جمعیت روستای قره تپه مرند ۱۳۹ است که شامل ۵۶ خانوار ۶۶ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات شرقی شهرستان مرند واقع شده است.

  70. جمعیت روستای دارانداش مرند ۲۰۹ است که شامل ۵۴ خانوار ۹۸ مرد ۱۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات شرقی شهرستان مرند واقع شده است.

  71. جمعیت روستای باغلار ارلان مرند ۱۷۶ است که شامل ۵۴ خانوار ۸۳ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  72. جمعیت روستای میزاب مرند ۱۶۷ است که شامل ۵۳ خانوار ۸۲ مرد ۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات شرقی شهرستان مرند واقع شده است.

  73. جمعیت روستای نوجه ده شیخلر مرند ۱۶۱ است که شامل ۵۲ خانوار ۷۵ مرد ۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دولت آباد شهرستان مرند واقع شده است.

  74. جمعیت روستای زمهریر مرند ۱۰۷ است که شامل ۵۲ خانوار ۴۹ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان زنوزق شهرستان مرند واقع شده است.

  75. جمعیت روستای هاویستین مرند ۱۵۸ است که شامل ۴۸ خانوار ۸۴ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات شرقی شهرستان مرند واقع شده است.

  76. جمعیت روستای هریس مرند ۱۲۶ است که شامل ۴۳ خانوار ۶۷ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان زنوزق شهرستان مرند واقع شده است.

  77. جمعیت روستای قره بلاغ مرند ۱۳۲ است که شامل ۴۲ خانوار ۶۰ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات غربی شهرستان مرند واقع شده است.

  78. جمعیت روستای امیراباد مرند ۱۳۴ است که شامل ۳۷ خانوار ۶۹ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان یکانات شهرستان مرند واقع شده است.

  79. جمعیت روستای کوهناب مرند ۱۲۹ است که شامل ۳۵ خانوار ۷۱ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دولت آباد شهرستان مرند واقع شده است.

  80. جمعیت روستای نوجه ده درق مرند ۸۹ است که شامل ۳۳ خانوار ۴۴ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بناب شهرستان مرند واقع شده است.

  81. جمعیت روستای اصلی کندی مرند ۹۸ است که شامل ۳۳ خانوار ۴۷ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان یکانات شهرستان مرند واقع شده است.

  82. جمعیت روستای گل زار مرند ۱۰۷ است که شامل ۳۲ خانوار ۵۶ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ذوالبین شهرستان مرند واقع شده است.

  83. جمعیت روستای مجیداباد مرند ۱۰۱ است که شامل ۳۱ خانوار ۵۲ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بناب شهرستان مرند واقع شده است.

  84. جمعیت روستای چایکسن مرند ۷۲ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۶ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات غربی شهرستان مرند واقع شده است.

  85. جمعیت روستای نوراباد مرند ۶۵ است که شامل ۱۹ خانوار ۳۲ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  86. جمعیت روستای مزرعه قراج سفلی مرند ۵۱ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۹ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ذوالبین شهرستان مرند واقع شده است.

  87. جمعیت روستای مجتمع کوره های اجرپزی مرند ۶۳ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۰ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان دولت آباد شهرستان مرند واقع شده است.

  88. جمعیت روستای پیراسحق مرند ۳۹ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۰ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات غربی شهرستان مرند واقع شده است.

  89. جمعیت روستای مرکیدخرابه سی مرند ۲۹ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۴ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ذوالبین شهرستان مرند واقع شده است.

  90. جمعیت روستای ینگجه یارانمیش مرند ۲۷ است که شامل ۸ خانوار ۱۵ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان یکانات شهرستان مرند واقع شده است.

  91. جمعیت روستای قره گوز مرند ۳۰ است که شامل ۸ خانوار ۱۵ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان هرزندات غربی شهرستان مرند واقع شده است.

  92. جمعیت روستای خلخال مرند ۱۹ است که شامل ۸ خانوار ۱۰ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  93. جمعیت روستای کهریز مرند ۲۰ است که شامل ۷ خانوار ۱۰ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان یکانات شهرستان مرند واقع شده است.

  94. جمعیت روستای قرخلار مرند ۳۷۳ است که شامل ۶ خانوار ۳۶۵ مرد ۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کشکسرای شهرستان مرند واقع شده است.

  95. جمعیت روستای عرب کهریز مرند ۱۹ است که شامل ۵ خانوار ۱۰ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان یکانات شهرستان مرند واقع شده است.

  96. جمعیت روستای روم قویوسی مرند ۱۵ است که شامل ۵ خانوار ۸ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ذوالبین شهرستان مرند واقع شده است.

  97. جمعیت روستای حصارحاج محمد مرند ۱۶ است که شامل ۵ خانوار ۸ مرد ۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ذوالبین شهرستان مرند واقع شده است.

فهرست روستاهای ملکان به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای لکلر ملکان ۴۷۶۷ است و پرجمعیت ترین روستای ملکان محسوب میشودکه شامل ۱۳۷۵ خانوار ۲۵۴۹ مرد ۲۲۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  2. جمعیت روستای تازه قلعه ملکان ۴۰۵۸ است که شامل ۱۳۴۰ خانوار ۲۰۲۴ مرد ۲۰۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول غربی شهرستان ملکان واقع شده است.

  3. جمعیت روستای اروق ملکان ۴۴۶۲ است که شامل ۱۲۸۶ خانوار ۲۴۴۳ مرد ۲۰۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  4. جمعیت روستای بایقوت ملکان ۳۹۲۰ است که شامل ۱۱۴۲ خانوار ۲۰۴۹ مرد ۱۸۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول غربی شهرستان ملکان واقع شده است.

  5. جمعیت روستای شیرین کند ملکان ۲۷۴۴ است که شامل ۸۱۵ خانوار ۱۴۱۰ مرد ۱۳۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان جنوبی شهرستان ملکان واقع شده است.

  6. جمعیت روستای یولقنلوی جدید ملکان ۲۵۲۲ است که شامل ۷۷۸ خانوار ۱۳۲۳ مرد ۱۱۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول غربی شهرستان ملکان واقع شده است.

  7. جمعیت روستای اغچه دیزج ملکان ۲۳۶۲ است که شامل ۷۷۰ خانوار ۱۲۲۶ مرد ۱۱۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول غربی شهرستان ملکان واقع شده است.

  8. جمعیت روستای قره چال ملکان ۲۳۹۱ است که شامل ۷۳۵ خانوار ۱۲۲۵ مرد ۱۱۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  9. جمعیت روستای قوریجان ملکان ۲۳۷۱ است که شامل ۷۲۲ خانوار ۱۱۹۵ مرد ۱۱۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  10. جمعیت روستای حسین اباد ملکان ۲۲۵۸ است که شامل ۶۸۵ خانوار ۱۲۰۱ مرد ۱۰۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  11. جمعیت روستای میدانجیق ملکان ۲۰۸۷ است که شامل ۶۴۶ خانوار ۱۰۷۸ مرد ۱۰۰۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  12. جمعیت روستای قلعه جوق ملکان ۱۸۶۳ است که شامل ۵۹۲ خانوار ۹۴۸ مرد ۹۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  13. جمعیت روستای قره خضر ملکان ۱۸۱۳ است که شامل ۵۶۵ خانوار ۹۴۹ مرد ۸۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان جنوبی شهرستان ملکان واقع شده است.

  14. جمعیت روستای اق منار ملکان ۱۵۷۳ است که شامل ۵۱۴ خانوار ۸۲۴ مرد ۷۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  15. جمعیت روستای یوزباش کندی ملکان ۱۶۹۳ است که شامل ۵۰۳ خانوار ۸۷۰ مرد ۸۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  16. جمعیت روستای تپه اسماعیل اباد ملکان ۱۷۲۰ است که شامل ۴۸۵ خانوار ۸۵۷ مرد ۸۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  17. جمعیت روستای گدکلو ملکان ۱۴۸۱ است که شامل ۴۴۰ خانوار ۸۵۵ مرد ۶۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان جنوبی شهرستان ملکان واقع شده است.

  18. جمعیت روستای تورچی ملکان ۱۵۵۶ است که شامل ۴۳۳ خانوار ۷۸۸ مرد ۷۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان جنوبی شهرستان ملکان واقع شده است.

  19. جمعیت روستای قندهار ملکان ۱۴۳۶ است که شامل ۴۱۰ خانوار ۷۷۱ مرد ۶۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان جنوبی شهرستان ملکان واقع شده است.

  20. جمعیت روستای حسن اباد ملکان ۱۱۴۴ است که شامل ۳۴۱ خانوار ۵۹۹ مرد ۵۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان جنوبی شهرستان ملکان واقع شده است.

  21. جمعیت روستای علی اباد قشلاق / قشلاق گوران/ ملکان ۱۱۱۸ است که شامل ۳۱۸ خانوار ۶۰۵ مرد ۵۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  22. جمعیت روستای دمیرچی ملکان ۱۰۸۴ است که شامل ۳۱۰ خانوار ۵۴۸ مرد ۵۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  23. جمعیت روستای شریفلو ملکان ۱۰۲۴ است که شامل ۳۰۳ خانوار ۵۵۴ مرد ۴۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان جنوبی شهرستان ملکان واقع شده است.

  24. جمعیت روستای مهماندارسفلی ملکان ۱۰۰۸ است که شامل ۲۹۲ خانوار ۵۱۴ مرد ۴۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  25. جمعیت روستای محسن اباد ملکان ۱۰۴۴ است که شامل ۲۸۱ خانوار ۵۶۶ مرد ۴۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان جنوبی شهرستان ملکان واقع شده است.

  26. جمعیت روستای قوش قیه ملکان ۹۴۰ است که شامل ۲۶۵ خانوار ۴۷۹ مرد ۴۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان شمالی شهرستان ملکان واقع شده است.

  27. جمعیت روستای ملاسراب ملکان ۹۵۱ است که شامل ۲۶۲ خانوار ۵۰۹ مرد ۴۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول غربی شهرستان ملکان واقع شده است.

  28. جمعیت روستای عباس اباد ملکان ۸۷۷ است که شامل ۲۵۱ خانوار ۴۵۲ مرد ۴۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  29. جمعیت روستای طوراغای ملکان ۷۱۸ است که شامل ۲۱۹ خانوار ۳۸۲ مرد ۳۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان شمالی شهرستان ملکان واقع شده است.

  30. جمعیت روستای قره گل ملکان ۷۷۰ است که شامل ۲۱۷ خانوار ۴۰۳ مرد ۳۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان جنوبی شهرستان ملکان واقع شده است.

  31. جمعیت روستای یولقنلوی قدیم ملکان ۶۹۴ است که شامل ۲۱۳ خانوار ۳۵۸ مرد ۳۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول غربی شهرستان ملکان واقع شده است.

  32. جمعیت روستای نصرت اباد لکلر ملکان ۶۴۳ است که شامل ۱۹۹ خانوار ۳۴۰ مرد ۳۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  33. جمعیت روستای اغکند قره خضر ملکان ۵۶۵ است که شامل ۱۷۰ خانوار ۲۶۷ مرد ۲۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان جنوبی شهرستان ملکان واقع شده است.

  34. جمعیت روستای تازه کندخانکندی ملکان ۵۳۸ است که شامل ۱۶۵ خانوار ۲۷۶ مرد ۲۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول غربی شهرستان ملکان واقع شده است.

  35. جمعیت روستای ایده لوی بزرگ ملکان ۵۳۲ است که شامل ۱۶۰ خانوار ۲۶۷ مرد ۲۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  36. جمعیت روستای احمداباد ملکان ۵۴۶ است که شامل ۱۵۹ خانوار ۲۸۵ مرد ۲۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول غربی شهرستان ملکان واقع شده است.

  37. جمعیت روستای مجیداباد ملکان ۵۶۸ است که شامل ۱۵۸ خانوار ۲۹۷ مرد ۲۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول غربی شهرستان ملکان واقع شده است.

  38. جمعیت روستای سرمه لو ملکان ۶۱۸ است که شامل ۱۵۸ خانوار ۳۱۵ مرد ۳۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول غربی شهرستان ملکان واقع شده است.

  39. جمعیت روستای قلی کندی ملکان ۵۱۸ است که شامل ۱۴۹ خانوار ۲۸۴ مرد ۲۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  40. جمعیت روستای شرانلو ملکان ۵۳۴ است که شامل ۱۴۰ خانوار ۲۸۴ مرد ۲۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول غربی شهرستان ملکان واقع شده است.

  41. جمعیت روستای باباکلک ملکان ۴۲۷ است که شامل ۱۳۹ خانوار ۱۹۸ مرد ۲۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  42. جمعیت روستای قوزلو ملکان ۴۲۰ است که شامل ۱۳۸ خانوار ۲۲۵ مرد ۱۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان شمالی شهرستان ملکان واقع شده است.

  43. جمعیت روستای چغالو ملکان ۴۶۶ است که شامل ۱۳۸ خانوار ۲۵۳ مرد ۲۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان جنوبی شهرستان ملکان واقع شده است.

  44. جمعیت روستای قره چناق ملکان ۳۹۰ است که شامل ۱۲۶ خانوار ۲۱۵ مرد ۱۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  45. جمعیت روستای قربان کندی ملکان ۴۳۷ است که شامل ۱۲۴ خانوار ۲۳۹ مرد ۱۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  46. جمعیت روستای شیخ بابا ملکان ۳۸۶ است که شامل ۱۲۲ خانوار ۲۰۵ مرد ۱۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  47. جمعیت روستای قوزوچی اوین / قوزوچی یولن/ ملکان ۳۸۶ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۲۰۹ مرد ۱۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  48. جمعیت روستای شیخ الاسلام ملکان ۳۹۴ است که شامل ۱۱۹ خانوار ۲۰۰ مرد ۱۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  49. جمعیت روستای آرپادره سی ملکان ۴۲۶ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۱۷۰ مرد ۲۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان شمالی شهرستان ملکان واقع شده است.

  50. جمعیت روستای تازه کندحوریلر ملکان ۳۷۹ است که شامل ۱۱۴ خانوار ۲۳۲ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان شمالی شهرستان ملکان واقع شده است.

  51. جمعیت روستای قاشقچی ملکان ۳۶۷ است که شامل ۱۱۳ خانوار ۱۸۵ مرد ۱۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان شمالی شهرستان ملکان واقع شده است.

  52. جمعیت روستای هپیک بلاغی / هپی بلاغ/ ملکان ۳۳۹ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۱۸۰ مرد ۱۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  53. جمعیت روستای بایرام کندی ملکان ۳۷۱ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۹۶ مرد ۱۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  54. جمعیت روستای حوری لر ملکان ۲۹۵ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۴۹ مرد ۱۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان شمالی شهرستان ملکان واقع شده است.

  55. جمعیت روستای لطف اباد ملکان ۳۵۵ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۹۴ مرد ۱۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان جنوبی شهرستان ملکان واقع شده است.

  56. جمعیت روستای بنایم ملکان ۲۹۲ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  57. جمعیت روستای امیرغایب ملکان ۳۱۵ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۶۹ مرد ۱۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  58. جمعیت روستای شورجه طوراغای ملکان ۳۲۷ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۷۸ مرد ۱۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان شمالی شهرستان ملکان واقع شده است.

  59. جمعیت روستای فتح اله کندی ملکان ۲۹۷ است که شامل ۸۴ خانوار ۱۵۶ مرد ۱۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان جنوبی شهرستان ملکان واقع شده است.

  60. جمعیت روستای پرچین بلاغ ملکان ۲۶۴ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۳۸ مرد ۱۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  61. جمعیت روستای نصرت اباد ملکان ۲۲۳ است که شامل ۶۹ خانوار ۱۱۱ مرد ۱۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  62. جمعیت روستای کوره بلاغ / کورابلاغ/ ملکان ۲۱۰ است که شامل ۶۰ خانوار ۹۸ مرد ۱۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  63. جمعیت روستای داشبلاغ ملکان ۱۸۴ است که شامل ۵۷ خانوار ۹۶ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  64. جمعیت روستای شرازول ملکان ۱۸۳ است که شامل ۵۶ خانوار ۹۴ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول غربی شهرستان ملکان واقع شده است.

  65. جمعیت روستای ساری قیه ملکان ۱۷۲ است که شامل ۵۵ خانوار ۹۰ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  66. جمعیت روستای عبدل اباد ملکان ۱۵۸ است که شامل ۵۴ خانوار ۹۰ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان جنوبی شهرستان ملکان واقع شده است.

  67. جمعیت روستای تازه کندشیخ الاسلام ملکان ۱۲۵ است که شامل ۴۱ خانوار ۶۵ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  68. جمعیت روستای ایده لوی کوچک ملکان ۱۳۶ است که شامل ۳۹ خانوار ۶۹ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  69. جمعیت روستای باباقاضی ملکان ۱۱۹ است که شامل ۳۶ خانوار ۶۳ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان شمالی شهرستان ملکان واقع شده است.

  70. جمعیت روستای شیروان شاهلو ملکان ۱۲۱ است که شامل ۳۴ خانوار ۶۳ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  71. جمعیت روستای زمان اباد ملکان ۱۱۸ است که شامل ۳۲ خانوار ۴۲ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان شمالی شهرستان ملکان واقع شده است.

  72. جمعیت روستای مهماندارعلیا ملکان ۱۰۸ است که شامل ۳۱ خانوار ۵۳ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول مرکزی شهرستان ملکان واقع شده است.

  73. جمعیت روستای ا وچ بلاغ ملکان ۷۹ است که شامل ۳۱ خانوار ۳۹ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  74. جمعیت روستای سالاراباد ملکان ۷۹ است که شامل ۲۷ خانوار ۳۴ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول غربی شهرستان ملکان واقع شده است.

  75. جمعیت روستای اغچه مشهد چا رد ولی ملکان ۴۵ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۳ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  76. جمعیت روستای لیلی داغی ملکان ۶۹ است که شامل ۱۹ خانوار ۴۰ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  77. جمعیت روستای قوش بلاغ ملکان ۶۳ است که شامل ۱۹ خانوار ۳۰ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان لیلان شمالی شهرستان ملکان واقع شده است.

  78. جمعیت روستای ناخرچی بلاغی ملکان ۲۰ است که شامل ۷ خانوار ۱۱ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

  79. جمعیت روستای چاللو ملکان ۹ است که شامل ۴ خانوار ۳ مرد ۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گاودول شرقی شهرستان ملکان واقع شده است.

فهرست روستاهای میانه به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای صومعه علیا میانه ۲۴۳۲ است و پرجمعیت ترین روستای میانه محسوب میشودکه شامل ۷۹۱ خانوار ۱۲۵۷ مرد ۱۱۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  2. جمعیت روستای اسلام اباد میانه ۲۲۸۱ است که شامل ۶۶۲ خانوار ۱۲۴۵ مرد ۱۰۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  3. جمعیت روستای طوق میانه ۱۹۶۱ است که شامل ۵۷۳ خانوار ۱۰۲۱ مرد ۹۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  4. جمعیت روستای اونلیق میانه ۱۷۷۴ است که شامل ۵۶۴ خانوار ۸۷۲ مرد ۹۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  5. جمعیت روستای شیخدراباد میانه ۱۶۸۱ است که شامل ۵۰۵ خانوار ۸۹۳ مرد ۷۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ درآباد شهرستان میانه واقع شده است.

  6. جمعیت روستای ارباط میانه ۱۳۲۲ است که شامل ۴۲۰ خانوار ۶۹۹ مرد ۶۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  7. جمعیت روستای سبز میانه ۱۱۶۲ است که شامل ۳۹۴ خانوار ۶۱۴ مرد ۵۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  8. جمعیت روستای بالسین میانه ۱۱۱۵ است که شامل ۳۶۵ خانوار ۵۵۳ مرد ۵۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  9. جمعیت روستای ورنکش میانه ۹۱۶ است که شامل ۳۵۶ خانوار ۴۶۳ مرد ۴۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  10. جمعیت روستای ورزقان میانه ۱۰۱۵ است که شامل ۳۵۲ خانوار ۵۲۳ مرد ۴۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  11. جمعیت روستای حسن اباد /گلنگدر/ میانه ۱۰۸۸ است که شامل ۳۲۹ خانوار ۵۵۸ مرد ۵۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  12. جمعیت روستای گوندوغدی میانه ۱۰۲۴ است که شامل ۳۰۴ خانوار ۵۴۳ مرد ۴۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  13. جمعیت روستای خانقاه میانه ۸۲۷ است که شامل ۲۷۷ خانوار ۴۳۲ مرد ۳۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  14. جمعیت روستای قره بلاغ میانه ۸۶۵ است که شامل ۲۷۲ خانوار ۴۳۴ مرد ۴۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  15. جمعیت روستای کلهر میانه ۷۷۹ است که شامل ۲۵۴ خانوار ۳۹۷ مرد ۳۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  16. جمعیت روستای قره طورق میانه ۸۴۱ است که شامل ۲۲۰ خانوار ۴۶۶ مرد ۳۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  17. جمعیت روستای لله لو میانه ۶۴۰ است که شامل ۲۱۵ خانوار ۳۲۱ مرد ۳۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  18. جمعیت روستای اوین مسجدلو میانه ۶۵۸ است که شامل ۲۰۴ خانوار ۳۵۳ مرد ۳۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  19. جمعیت روستای دریندرق میانه ۶۴۹ است که شامل ۱۹۷ خانوار ۳۴۶ مرد ۳۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  20. جمعیت روستای گلوجه خالصه میانه ۵۹۹ است که شامل ۱۹۰ خانوار ۳۱۰ مرد ۲۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  21. جمعیت روستای حلمسی میانه ۵۸۲ است که شامل ۱۸۶ خانوار ۲۹۵ مرد ۲۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  22. جمعیت روستای ارموداق میانه ۶۰۳ است که شامل ۱۸۵ خانوار ۳۵۴ مرد ۲۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  23. جمعیت روستای اشنار میانه ۵۶۶ است که شامل ۱۶۵ خانوار ۳۰۵ مرد ۲۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  24. جمعیت روستای نشق میانه ۴۰۴ است که شامل ۱۶۲ خانوار ۲۰۴ مرد ۲۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  25. جمعیت روستای دادلو میانه ۶۵۸ است که شامل ۱۶۲ خانوار ۳۲۵ مرد ۳۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قزل اوزن شهرستان میانه واقع شده است.

  26. جمعیت روستای ایشلق میانه ۳۸۰ است که شامل ۱۶۰ خانوار ۱۹۲ مرد ۱۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  27. جمعیت روستای یالقوزاغاج میانه ۴۳۲ است که شامل ۱۵۹ خانوار ۲۲۲ مرد ۲۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  28. جمعیت روستای قوشه بلاغ میانه ۳۸۸ است که شامل ۱۵۶ خانوار ۱۸۵ مرد ۲۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  29. جمعیت روستای تجرق میانه ۵۱۲ است که شامل ۱۵۶ خانوار ۲۷۲ مرد ۲۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  30. جمعیت روستای باشماق میانه ۵۳۳ است که شامل ۱۵۶ خانوار ۲۷۹ مرد ۲۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  31. جمعیت روستای چشمه کش / ساری قمیش/ میانه ۴۷۷ است که شامل ۱۴۶ خانوار ۲۵۲ مرد ۲۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  32. جمعیت روستای نی باغی میانه ۴۵۷ است که شامل ۱۴۳ خانوار ۲۳۹ مرد ۲۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  33. جمعیت روستای خواجه غیاث میانه ۴۲۳ است که شامل ۱۳۸ خانوار ۲۱۷ مرد ۲۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  34. جمعیت روستای چرکینلو میانه ۴۱۵ است که شامل ۱۳۷ خانوار ۲۱۳ مرد ۲۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  35. جمعیت روستای ممان میانه ۳۷۲ است که شامل ۱۳۵ خانوار ۱۸۸ مرد ۱۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  36. جمعیت روستای قلعه جوق نجف قلی خان میانه ۴۴۷ است که شامل ۱۳۵ خانوار ۲۳۳ مرد ۲۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  37. جمعیت روستای ماهی اباد میانه ۴۷۴ است که شامل ۱۳۳ خانوار ۲۴۴ مرد ۲۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  38. جمعیت روستای دستجرد میانه ۳۹۳ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۲۰۳ مرد ۱۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  39. جمعیت روستای فندقلو میانه ۳۹۱ است که شامل ۱۳۱ خانوار ۲۰۶ مرد ۱۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  40. جمعیت روستای ملک میانه ۳۶۷ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۱۹۱ مرد ۱۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  41. جمعیت روستای بلوکان میانه ۳۷۲ است که شامل ۱۲۹ خانوار ۱۹۹ مرد ۱۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  42. جمعیت روستای خوبستان میانه ۳۲۹ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۱۷۵ مرد ۱۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  43. جمعیت روستای چتاب علیا / چتاب حسین خان/ میانه ۴۴۸ است که شامل ۱۲۷ خانوار ۲۳۵ مرد ۲۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  44. جمعیت روستای سنقراباد میانه ۴۳۵ است که شامل ۱۲۲ خانوار ۲۴۰ مرد ۱۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  45. جمعیت روستای توشمانلو میانه ۴۱۸ است که شامل ۱۱۸ خانوار ۲۱۹ مرد ۱۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  46. جمعیت روستای ایورق میانه ۳۹۲ است که شامل ۱۱۵ خانوار ۲۱۸ مرد ۱۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  47. جمعیت روستای طوین میانه ۳۳۳ است که شامل ۱۱۴ خانوار ۱۸۰ مرد ۱۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  48. جمعیت روستای غریب دوست میانه ۳۵۳ است که شامل ۱۱۳ خانوار ۱۸۱ مرد ۱۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  49. جمعیت روستای گاوینه رود میانه ۳۴۰ است که شامل ۱۱۰ خانوار ۱۷۸ مرد ۱۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  50. جمعیت روستای طارون میانه ۳۴۲ است که شامل ۱۰۹ خانوار ۱۷۸ مرد ۱۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  51. جمعیت روستای احمدابادگروس میانه ۲۹۶ است که شامل ۱۰۹ خانوار ۱۵۶ مرد ۱۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  52. جمعیت روستای لیوانلو میانه ۳۲۸ است که شامل ۱۰۶ خانوار ۱۸۳ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  53. جمعیت روستای حلاج علیا میانه ۳۹۳ است که شامل ۱۰۳ خانوار ۲۰۹ مرد ۱۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قزل اوزن شهرستان میانه واقع شده است.

  54. جمعیت روستای سوین میانه ۲۹۴ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۱۵۸ مرد ۱۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  55. جمعیت روستای باغجغازعلیا میانه ۲۶۷ است که شامل ۱۰۱ خانوار ۱۳۴ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  56. جمعیت روستای گونلو میانه ۳۳۷ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۸۳ مرد ۱۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  57. جمعیت روستای گوگدرق میانه ۲۸۹ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  58. جمعیت روستای کهبان میانه ۲۳۰ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۱۰ مرد ۱۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  59. جمعیت روستای کندوان میانه ۲۹۰ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۵۲ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  60. جمعیت روستای استانجین میانه ۲۵۵ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۲۵ مرد ۱۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  61. جمعیت روستای شیویار میانه ۲۶۲ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۳۰ مرد ۱۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  62. جمعیت روستای زرنکش میانه ۳۰۷ است که شامل ۹۱ خانوار ۱۵۹ مرد ۱۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  63. جمعیت روستای بولانلیق میانه ۳۰۴ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۶۶ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قزل اوزن شهرستان میانه واقع شده است.

  64. جمعیت روستای هندلان میانه ۲۴۶ است که شامل ۸۸ خانوار ۱۲۴ مرد ۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  65. جمعیت روستای خاتون اباد میانه ۲۸۲ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۴۸ مرد ۱۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  66. جمعیت روستای مهماندوست میانه ۲۹۰ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۵۹ مرد ۱۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  67. جمعیت روستای سانیان سفلی میانه ۲۶۳ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  68. جمعیت روستای ینگجه میانه ۲۰۸ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۰۳ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  69. جمعیت روستای برنلیق مددخان میانه ۲۶۲ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  70. جمعیت روستای دلی قیز میانه ۲۵۵ است که شامل ۸۴ خانوار ۱۳۶ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  71. جمعیت روستای بناروان میانه ۲۴۵ است که شامل ۸۴ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  72. جمعیت روستای ترناب میانه ۲۵۰ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۳۶ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  73. جمعیت روستای خلیفه باغی میانه ۲۸۹ است که شامل ۸۲ خانوار ۱۵۷ مرد ۱۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  74. جمعیت روستای حلاج سفلی میانه ۳۲۵ است که شامل ۸۲ خانوار ۱۶۰ مرد ۱۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قزل اوزن شهرستان میانه واقع شده است.

  75. جمعیت روستای ونجان میانه ۱۷۰ است که شامل ۸۰ خانوار ۸۰ مرد ۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  76. جمعیت روستای کمرکوه میانه ۳۵۹ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۹۴ مرد ۱۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  77. جمعیت روستای قشلاق موسی بیگ میانه ۲۵۸ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۳۸ مرد ۱۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  78. جمعیت روستای قباق تپه میانه ۲۵۹ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۲۸ مرد ۱۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  79. جمعیت روستای زناری میانه ۲۲۶ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  80. جمعیت روستای کنگاور میانه ۲۵۴ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۲۹ مرد ۱۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  81. جمعیت روستای چرور میانه ۲۵۹ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  82. جمعیت روستای قویوجاق میانه ۲۳۰ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۲۳ مرد ۱۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قزل اوزن شهرستان میانه واقع شده است.

  83. جمعیت روستای دوزنان میانه ۲۴۳ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  84. جمعیت روستای کزرج میانه ۲۴۱ است که شامل ۷۵ خانوار ۱۲۶ مرد ۱۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  85. جمعیت روستای زاویه میانه ۲۲۶ است که شامل ۷۵ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  86. جمعیت روستای نقااباد میانه ۱۷۴ است که شامل ۷۳ خانوار ۸۶ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  87. جمعیت روستای ناولیق میانه ۲۴۹ است که شامل ۷۳ خانوار ۱۲۴ مرد ۱۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  88. جمعیت روستای اکرم اباد میانه ۲۷۰ است که شامل ۷۲ خانوار ۱۵۴ مرد ۱۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  89. جمعیت روستای قشلاق سیف الدین میانه ۲۴۴ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۳۱ مرد ۱۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  90. جمعیت روستای النجارق /النجالیق / میانه ۲۰۲ است که شامل ۷۱ خانوار ۹۲ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  91. جمعیت روستای یان بلاغ میانه ۱۷۶ است که شامل ۷۰ خانوار ۸۹ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  92. جمعیت روستای کوهسالارعلیا / کوسالارعلیا/ میانه ۱۹۱ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۰۲ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  93. جمعیت روستای قره بلاغ میانه ۲۲۸ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۱۷ مرد ۱۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  94. جمعیت روستای تلواربلاغی میانه ۲۲۵ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۲۱ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  95. جمعیت روستای بلغه تیمور میانه ۱۹۲ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۰۱ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  96. جمعیت روستای گاو میانه ۱۷۲ است که شامل ۶۹ خانوار ۷۳ مرد ۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  97. جمعیت روستای بهمن اباد میانه ۱۹۶ است که شامل ۶۸ خانوار ۱۰۴ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  98. جمعیت روستای صومعه کبودین میانه ۱۶۴ است که شامل ۶۷ خانوار ۸۲ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  99. جمعیت روستای کسلان میانه ۱۶۲ است که شامل ۶۶ خانوار ۸۸ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  100. جمعیت روستای پورسخلو میانه ۲۱۰ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۰۷ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  101. جمعیت روستای مونق میانه ۱۹۳ است که شامل ۶۴ خانوار ۹۲ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  102. جمعیت روستای دیزج میانه ۱۹۱ است که شامل ۶۴ خانوار ۱۰۷ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  103. جمعیت روستای ایدی گوز /سفیدخانی/ میانه ۱۹۰ است که شامل ۶۴ خانوار ۱۰۱ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  104. جمعیت روستای گل تپه حسن اباد میانه ۱۸۴ است که شامل ۶۳ خانوار ۹۸ مرد ۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  105. جمعیت روستای نودوزق میانه ۱۸۴ است که شامل ۶۲ خانوار ۹۱ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  106. جمعیت روستای کلیان میانه ۱۹۱ است که شامل ۶۱ خانوار ۹۴ مرد ۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  107. جمعیت روستای سوتی میانه ۲۲۱ است که شامل ۶۱ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  108. جمعیت روستای یله قارشو میانه ۱۷۵ است که شامل ۶۰ خانوار ۸۲ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  109. جمعیت روستای قاسم درق میانه ۲۲۳ است که شامل ۶۰ خانوار ۱۱۹ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  110. جمعیت روستای سیدلر میانه ۱۶۵ است که شامل ۶۰ خانوار ۸۷ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  111. جمعیت روستای اغ قشلاق/ اغچه قشلاق / میانه ۱۵۹ است که شامل ۶۰ خانوار ۸۲ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  112. جمعیت روستای گلبوس میانه ۲۱۰ است که شامل ۵۹ خانوار ۱۱۴ مرد ۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  113. جمعیت روستای خورده بلاغ میانه ۱۵۱ است که شامل ۵۹ خانوار ۸۱ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  114. جمعیت روستای گورجیق میانه ۱۱۱ است که شامل ۵۸ خانوار ۵۷ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  115. جمعیت روستای سونج سفلی میانه ۱۸۹ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۴ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  116. جمعیت روستای مندجین میانه ۱۳۹ است که شامل ۵۷ خانوار ۷۲ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  117. جمعیت روستای سرخه حصار میانه ۱۷۸ است که شامل ۵۷ خانوار ۹۴ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  118. جمعیت روستای برزلیق میانه ۱۴۱ است که شامل ۵۷ خانوار ۶۶ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  119. جمعیت روستای بالش کندی میانه ۱۷۰ است که شامل ۵۵ خانوار ۸۷ مرد ۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  120. جمعیت روستای حصارمیدان داغی میانه ۱۷۲ است که شامل ۵۴ خانوار ۹۴ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  121. جمعیت روستای قشلاق برزلیق میانه ۱۲۸ است که شامل ۵۳ خانوار ۶۳ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  122. جمعیت روستای شاه علی بیگلو میانه ۱۲۵ است که شامل ۵۲ خانوار ۶۰ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  123. جمعیت روستای بیات سفلی میانه ۱۴۹ است که شامل ۵۲ خانوار ۸۰ مرد ۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  124. جمعیت روستای نودیق میانه ۱۳۳ است که شامل ۵۱ خانوار ۶۸ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  125. جمعیت روستای قره جه قیه میانه ۱۴۸ است که شامل ۵۱ خانوار ۷۰ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  126. جمعیت روستای چرن میانه ۱۶۷ است که شامل ۵۱ خانوار ۸۴ مرد ۸۳ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  127. جمعیت روستای تلیم کندی میانه ۲۱۳ است که شامل ۵۰ خانوار ۱۲۰ مرد ۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  128. جمعیت روستای افشار میانه ۱۳۵ است که شامل ۵۰ خانوار ۶۳ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  129. جمعیت روستای قورجاق میانه ۱۶۰ است که شامل ۴۸ خانوار ۸۳ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  130. جمعیت روستای صومعه سفلی میانه ۱۳۹ است که شامل ۴۸ خانوار ۷۲ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  131. جمعیت روستای حاجی همتلو میانه ۱۲۹ است که شامل ۴۸ خانوار ۶۷ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  132. جمعیت روستای پاورس میانه ۱۱۲ است که شامل ۴۸ خانوار ۶۲ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  133. جمعیت روستای باللوجه میانه ۱۴۲ است که شامل ۴۸ خانوار ۷۸ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  134. جمعیت روستای نشلانده میانه ۱۵۳ است که شامل ۴۷ خانوار ۷۷ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  135. جمعیت روستای ملاحاجی میانه ۱۲۵ است که شامل ۴۷ خانوار ۶۳ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  136. جمعیت روستای قره اوری میانه ۱۵۴ است که شامل ۴۷ خانوار ۷۳ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قزل اوزن شهرستان میانه واقع شده است.

  137. جمعیت روستای چتاب سفلی/ چتاب اقاکریم/ میانه ۱۵۷ است که شامل ۴۷ خانوار ۸۱ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  138. جمعیت روستای بیجرلو میانه ۱۵۲ است که شامل ۴۷ خانوار ۸۱ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  139. جمعیت روستای برانقار میانه ۹۵ است که شامل ۴۷ خانوار ۴۵ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  140. جمعیت روستای بداغ بیگ میانه ۱۶۷ است که شامل ۴۷ خانوار ۹۹ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  141. جمعیت روستای شیخ احمدلو میانه ۱۳۳ است که شامل ۴۶ خانوار ۷۵ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  142. جمعیت روستای قراجه میانه ۱۵۰ است که شامل ۴۵ خانوار ۸۷ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  143. جمعیت روستای زرنجین میانه ۱۱۳ است که شامل ۴۵ خانوار ۶۰ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  144. جمعیت روستای سیدمنصور میانه ۱۳۱ است که شامل ۴۴ خانوار ۷۲ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  145. جمعیت روستای بیگ بلاغی میانه ۱۴۰ است که شامل ۴۴ خانوار ۷۳ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  146. جمعیت روستای امیراباد میانه ۱۲۹ است که شامل ۴۴ خانوار ۶۸ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  147. جمعیت روستای جیرانبلاغی میانه ۱۲۴ است که شامل ۴۳ خانوار ۶۵ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  148. جمعیت روستای ینگ ابادکوه میانه ۱۴۴ است که شامل ۴۲ خانوار ۷۴ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  149. جمعیت روستای کهورین میانه ۱۰۳ است که شامل ۴۲ خانوار ۵۳ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  150. جمعیت روستای کهریز میانه ۱۳۳ است که شامل ۴۲ خانوار ۶۸ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قزل اوزن شهرستان میانه واقع شده است.

  151. جمعیت روستای شیرین بلاغ میانه ۱۳۶ است که شامل ۴۲ خانوار ۷۷ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  152. جمعیت روستای حاجی یوسف لوعلیا میانه ۱۲۶ است که شامل ۴۲ خانوار ۶۹ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  153. جمعیت روستای احمدابادخانلیق میانه ۱۱۸ است که شامل ۴۲ خانوار ۶۰ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  154. جمعیت روستای گل تپه خیراباد میانه ۱۲۴ است که شامل ۴۱ خانوار ۶۷ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  155. جمعیت روستای سورباق میانه ۸۹ است که شامل ۴۱ خانوار ۴۹ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  156. جمعیت روستای که میانه ۱۳۴ است که شامل ۴۰ خانوار ۷۲ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  157. جمعیت روستای افضل میانه ۱۲۵ است که شامل ۴۰ خانوار ۶۰ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  158. جمعیت روستای کسجین میانه ۱۴۴ است که شامل ۳۹ خانوار ۸۴ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  159. جمعیت روستای شیخ طبق میانه ۱۰۷ است که شامل ۳۹ خانوار ۵۸ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  160. جمعیت روستای خواجه ده میانه ۱۲۱ است که شامل ۳۹ خانوار ۶۵ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  161. جمعیت روستای چولاقلو میانه ۱۱۱ است که شامل ۳۹ خانوار ۵۹ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  162. جمعیت روستای تجره رود میانه ۱۲۰ است که شامل ۳۹ خانوار ۶۶ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  163. جمعیت روستای عجمی کله بوز میانه ۱۵۸ است که شامل ۳۸ خانوار ۸۸ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  164. جمعیت روستای تندرلو میانه ۸۱ است که شامل ۳۸ خانوار ۳۷ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  165. جمعیت روستای اندرودسفلی میانه ۱۲۰ است که شامل ۳۸ خانوار ۶۰ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  166. جمعیت روستای ینگ ا با د چای میانه ۱۱۲ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۷ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان شیخ درآباد شهرستان میانه واقع شده است.

  167. جمعیت روستای کولا میانه ۱۳۲ است که شامل ۳۷ خانوار ۶۵ مرد ۶۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  168. جمعیت روستای کرامه میانه ۱۱۷ است که شامل ۳۷ خانوار ۶۵ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  169. جمعیت روستای قشلاق میانه ۹۴ است که شامل ۳۷ خانوار ۴۶ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  170. جمعیت روستای داوند میانه ۸۵ است که شامل ۳۷ خانوار ۴۳ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  171. جمعیت روستای حاجی محمودلو میانه ۱۳۱ است که شامل ۳۷ خانوار ۶۹ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  172. جمعیت روستای جهنددیز میانه ۱۱۲ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۵ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  173. جمعیت روستای بالسین شریف اباد میانه ۹۸ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۴ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  174. جمعیت روستای شیخلر میانه ۱۰۱ است که شامل ۳۶ خانوار ۵۲ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  175. جمعیت روستای ولستان میانه ۸۷ است که شامل ۳۵ خانوار ۳۹ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  176. جمعیت روستای کوهسالارسفلی / کوسالارسفلی/ میانه ۹۲ است که شامل ۳۵ خانوار ۴۴ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  177. جمعیت روستای حصارقرانقو میانه ۱۲۲ است که شامل ۳۵ خانوار ۶۰ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  178. جمعیت روستای ارس میانه ۱۰۷ است که شامل ۳۵ خانوار ۶۵ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قزل اوزن شهرستان میانه واقع شده است.

  179. جمعیت روستای ماوی میانه ۷۷ است که شامل ۳۴ خانوار ۳۶ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  180. جمعیت روستای حاج خلیل میانه ۹۶ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۰ مرد ۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  181. جمعیت روستای تیراباد میانه ۹۵ است که شامل ۳۴ خانوار ۴۳ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  182. جمعیت روستای هشی اباد میانه ۱۰۱ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۲ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  183. جمعیت روستای نوروزاباد میانه ۱۰۴ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۰ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  184. جمعیت روستای قره حاجیلو میانه ۹۲ است که شامل ۳۳ خانوار ۴۷ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  185. جمعیت روستای طوین میانه ۸۶ است که شامل ۳۳ خانوار ۴۱ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  186. جمعیت روستای خلیفه لو میانه ۱۱۹ است که شامل ۳۳ خانوار ۶۰ مرد ۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  187. جمعیت روستای سیاه کمر میانه ۱۱۶ است که شامل ۳۲ خانوار ۶۸ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  188. جمعیت روستای سردرق / ساری درق/ میانه ۹۳ است که شامل ۳۲ خانوار ۵۱ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  189. جمعیت روستای خلف میانه ۷۵ است که شامل ۳۲ خانوار ۳۸ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  190. جمعیت روستای بقراباد میانه ۱۰۲ است که شامل ۳۲ خانوار ۴۸ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  191. جمعیت روستای ینگجه دلیگانلو میانه ۹۷ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۸ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  192. جمعیت روستای طغای میانه ۸۵ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۴ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قزل اوزن شهرستان میانه واقع شده است.

  193. جمعیت روستای سهل اباد میانه ۵۸ است که شامل ۳۱ خانوار ۲۹ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  194. جمعیت روستای تختمیشلو میانه ۷۸ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۰ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  195. جمعیت روستای هفت چشمه میانه ۱۱۱ است که شامل ۳۰ خانوار ۶۶ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  196. جمعیت روستای گنگدیک میانه ۷۳ است که شامل ۳۰ خانوار ۳۸ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  197. جمعیت روستای قاضیلو میانه ۷۸ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۶ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  198. جمعیت روستای دویچ میانه ۹۱ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۹ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  199. جمعیت روستای چخمور میانه ۱۱۱ است که شامل ۳۰ خانوار ۵۹ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  200. جمعیت روستای گلوجه میانه ۷۲ است که شامل ۲۹ خانوار ۳۷ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  201. جمعیت روستای قره جه قیا میانه ۹۵ است که شامل ۲۹ خانوار ۵۴ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  202. جمعیت روستای سورق میانه ۷۰ است که شامل ۲۹ خانوار ۳۶ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  203. جمعیت روستای دوه داشی میانه ۷۷ است که شامل ۲۹ خانوار ۳۸ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  204. جمعیت روستای توپقره میانه ۹۳ است که شامل ۲۹ خانوار ۵۲ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  205. جمعیت روستای برنلیق حسین خان میانه ۹۶ است که شامل ۲۹ خانوار ۵۴ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  206. جمعیت روستای وکند میانه ۸۴ است که شامل ۲۸ خانوار ۴۰ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  207. جمعیت روستای قاضی کند میانه ۷۶ است که شامل ۲۸ خانوار ۴۱ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  208. جمعیت روستای تازه کنددیوانعلی میانه ۶۶ است که شامل ۲۸ خانوار ۳۲ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  209. جمعیت روستای همپا میانه ۷۶ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۸ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  210. جمعیت روستای قاراب علیا میانه ۶۵ است که شامل ۲۷ خانوار ۲۹ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  211. جمعیت روستای زرنق میانه ۹۰ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۶ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  212. جمعیت روستای داش بلاغ میانه ۸۴ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۳ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  213. جمعیت روستای ابابین میانه ۶۶ است که شامل ۲۷ خانوار ۳۵ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  214. جمعیت روستای گنجین میانه ۵۹ است که شامل ۲۶ خانوار ۲۸ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  215. جمعیت روستای قواق علیا میانه ۸۸ است که شامل ۲۶ خانوار ۴۶ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  216. جمعیت روستای حاجی میر میانه ۶۷ است که شامل ۲۶ خانوار ۳۲ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  217. جمعیت روستای وردوق میانه ۵۳ است که شامل ۲۵ خانوار ۲۶ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  218. جمعیت روستای قمقان میانه ۶۸ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۴ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  219. جمعیت روستای قره قانلو میانه ۸۲ است که شامل ۲۵ خانوار ۴۵ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  220. جمعیت روستای قره تپه میانه ۹۰ است که شامل ۲۵ خانوار ۴۸ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  221. جمعیت روستای ایدمیر میانه ۵۵ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۵ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  222. جمعیت روستای یدی بلاغ میانه ۸۹ است که شامل ۲۴ خانوار ۵۰ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  223. جمعیت روستای گوگرچین لو میانه ۸۴ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۷ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قزل اوزن شهرستان میانه واقع شده است.

  224. جمعیت روستای گمین میانه ۶۷ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۸ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  225. جمعیت روستای قواق سفلی میانه ۹۰ است که شامل ۲۴ خانوار ۵۱ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  226. جمعیت روستای قشلاق سلمانی میانه ۶۱ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۶ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  227. جمعیت روستای دیشاب میانه ۵۳ است که شامل ۲۴ خانوار ۲۹ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  228. جمعیت روستای چنار میانه ۶۴ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۱ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  229. جمعیت روستای چپقلو میانه ۶۸ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۹ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  230. جمعیت روستای اندرودعلیا میانه ۶۹ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۳ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  231. جمعیت روستای الله داد میانه ۷۹ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۱ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  232. جمعیت روستای قویولار میانه ۸۶ است که شامل ۲۳ خانوار ۴۶ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قزل اوزن شهرستان میانه واقع شده است.

  233. جمعیت روستای قوچغار میانه ۷۸ است که شامل ۲۳ خانوار ۴۵ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  234. جمعیت روستای تازه کندپروچ میانه ۷۹ است که شامل ۲۳ خانوار ۴۳ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  235. جمعیت روستای بادلو میانه ۶۸ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۸ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  236. جمعیت روستای اغدرک میانه ۷۵ است که شامل ۲۳ خانوار ۴۴ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  237. جمعیت روستای گل گلاب میانه ۴۸ است که شامل ۲۲ خانوار ۲۱ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  238. جمعیت روستای کلاله میانه ۷۸ است که شامل ۲۲ خانوار ۴۲ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  239. جمعیت روستای اغ طورق میانه ۷۹ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۶ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  240. جمعیت روستای گلوجه غمی میانه ۶۲ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۵ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  241. جمعیت روستای کله گاه میانه ۳۳ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۳ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  242. جمعیت روستای رشیداباد میانه ۵۱ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۸ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  243. جمعیت روستای دمیرچی میانه ۶۵ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۸ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  244. جمعیت روستای چناق بلاغ میانه ۵۶ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۸ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  245. جمعیت روستای قهرمانلو میانه ۶۵ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۳ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  246. جمعیت روستای قشلاق سوپورگلی / قشلاق اران/ میانه ۵۷ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۹ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  247. جمعیت روستای ساوجبلاغ میانه ۵۲ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۹ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  248. جمعیت روستای خیراباد میانه ۶۷ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۹ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  249. جمعیت روستای حسن اباد میانه ۶۱ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۲ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  250. جمعیت روستای ینگی کند میانه ۶۰ است که شامل ۱۹ خانوار ۳۴ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  251. جمعیت روستای بیرون میانه ۳۷ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۱ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  252. جمعیت روستای قلیج چی میانه ۶۵ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۸ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  253. جمعیت روستای قاضی ولی میانه ۶۴ است که شامل ۱۸ خانوار ۳۶ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  254. جمعیت روستای برزق میانه ۵۵ است که شامل ۱۸ خانوار ۳۰ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  255. جمعیت روستای گلوجه اسلام میانه ۵۲ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۸ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  256. جمعیت روستای ولیین میانه ۴۱ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۴ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  257. جمعیت روستای قواق عمولر میانه ۳۸ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۰ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  258. جمعیت روستای قلعه جوق الفلو میانه ۳۶ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۰ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  259. جمعیت روستای قزل یاتاق میانه ۴۵ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۷ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  260. جمعیت روستای قالوجه میانه ۵۸ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۰ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قزل اوزن شهرستان میانه واقع شده است.

  261. جمعیت روستای قاراب سفلی میانه ۲۶ است که شامل ۱۶ خانوار ۱۴ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  262. جمعیت روستای حاجی یوسف لوسفلی میانه ۵۳ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۰ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  263. جمعیت روستای باطلاق میانه ۴۵ است که شامل ۱۶ خانوار ۲۲ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  264. جمعیت روستای ینگی کندی میانه ۵۲ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۶ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  265. جمعیت روستای مزمین میانه ۴۴ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۳ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  266. جمعیت روستای قزل بلاغ میانه ۵۲ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۷ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  267. جمعیت روستای قره قیه میانه ۳۶ است که شامل ۱۵ خانوار ۱۸ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  268. جمعیت روستای علی بیگلو میانه ۴۷ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۵ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  269. جمعیت روستای زرشلو میانه ۵۹ است که شامل ۱۵ خانوار ۳۰ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  270. جمعیت روستای دیزگوین میانه ۳۷ است که شامل ۱۵ خانوار ۱۹ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  271. جمعیت روستای جلودار میانه ۴۴ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۲ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  272. جمعیت روستای اکبراباد میانه ۲۸ است که شامل ۱۵ خانوار ۱۲ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  273. جمعیت روستای نقلان میانه ۴۳ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۳ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  274. جمعیت روستای سورناکهل میانه ۴۸ است که شامل ۱۴ خانوار ۳۰ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  275. جمعیت روستای یال قشلاقی / یارقشلاقی/ میانه ۴۶ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۵ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  276. جمعیت روستای قراجه میدان داغی میانه ۳۷ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۱ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  277. جمعیت روستای باغ دره سی میانه ۲۷ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۵ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  278. جمعیت روستای خناوند میانه ۴۳ است که شامل ۱۲ خانوار ۲۳ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  279. جمعیت روستای کوهستانق میانه ۲۷ است که شامل ۱۱ خانوار ۱۶ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  280. جمعیت روستای کریم اباد میانه ۳۵ است که شامل ۱۱ خانوار ۱۹ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزغربی شهرستان میانه واقع شده است.

  281. جمعیت روستای قره حاجی علیا میانه ۳۰ است که شامل ۱۱ خانوار ۱۳ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  282. جمعیت روستای سونج علیا میانه ۲۸ است که شامل ۱۱ خانوار ۱۳ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  283. جمعیت روستای داش کسن میانه ۳۹ است که شامل ۱۱ خانوار ۲۱ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  284. جمعیت روستای بنیان اباد میانه ۲۱ است که شامل ۱۱ خانوار ۹ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  285. جمعیت روستای وهیل میانه ۲۲ است که شامل ۱۰ خانوار ۹ مرد ۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  286. جمعیت روستای گرده لایین میانه ۳۰ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۷ مرد ۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  287. جمعیت روستای قره حاجی سفلی میانه ۳۰ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۶ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کندوان شهرستان میانه واقع شده است.

  288. جمعیت روستای سلیمانلو میانه ۲۹ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۵ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  289. جمعیت روستای اولیاجه میانه ۳۰ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۶ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  290. جمعیت روستای الاتیمور میانه ۳۲ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۸ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  291. جمعیت روستای گاولیق میانه ۱۷ است که شامل ۹ خانوار ۶ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  292. جمعیت روستای عاقل میانه ۳۹ است که شامل ۹ خانوار ۲۱ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  293. جمعیت روستای شمی کندی میانه ۲۲ است که شامل ۹ خانوار ۱۱ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  294. جمعیت روستای داش بلاغ میانه ۲۶ است که شامل ۹ خانوار ۱۶ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  295. جمعیت روستای بسیط میانه ۲۶ است که شامل ۹ خانوار ۱۴ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  296. جمعیت روستای گاوانی میانه ۲۱ است که شامل ۸ خانوار ۱۴ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  297. جمعیت روستای سلیمان قشلاق میانه ۲۱ است که شامل ۸ خانوار ۱۳ مرد ۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  298. جمعیت روستای کلکش میانه ۲۳ است که شامل ۷ خانوار ۱۱ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  299. جمعیت روستای قلعه سنگی میانه ۱۲ است که شامل ۷ خانوار ۶ مرد ۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  300. جمعیت روستای ذاکر میانه ۲۰ است که شامل ۷ خانوار ۱۱ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  301. جمعیت روستای جین قشلاقی میانه ۱۹ است که شامل ۷ خانوار ۹ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  302. جمعیت روستای قزلجه میانه ۱۳ است که شامل ۶ خانوار ۴ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  303. جمعیت روستای سیدلر میانه ۱۲ است که شامل ۶ خانوار ۷ مرد ۵ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  304. جمعیت روستای زرده ملک میانه ۲۱ است که شامل ۶ خانوار ۱۱ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کله بوزشرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  305. جمعیت روستای باش بلاغ میانه ۱۶ است که شامل ۶ خانوار ۹ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان مرکزی شهرستان میانه واقع شده است.

  306. جمعیت روستای شهیدلو میانه ۱۴ است که شامل ۵ خانوار ۹ مرد ۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قافلانکوه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  307. جمعیت روستای چهارخانوار میانه ۱۵ است که شامل ۵ خانوار ۶ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  308. جمعیت روستای برجوان میانه ۱۹ است که شامل ۵ خانوار ۱۲ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بروانان غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  309. جمعیت روستای اغچه دربند میانه ۲۲ است که شامل ۵ خانوار ۱۵ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  310. جمعیت روستای اغ ورن میانه ۱۷ است که شامل ۵ خانوار ۸ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  311. جمعیت روستای مروشین میانه ۱۰ است که شامل ۴ خانوار ۶ مرد ۴ زن می باشد. این روستا در دهستان گرمه جنوبی شهرستان میانه واقع شده است.

  312. جمعیت روستای قلعه اصلانیان میانه ۸ است که شامل ۴ خانوار ۵ مرد ۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

  313. جمعیت روستای شورجه قاسم میانه ۱۷ است که شامل ۴ خانوار ۶ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه شرقی شهرستان میانه واقع شده است.

  314. جمعیت روستای برنجق میانه ۱۴ است که شامل ۴ خانوار ۹ مرد ۵ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  315. جمعیت روستای ایستگاه شیخ صفی میانه ۲۰ است که شامل ۴ خانوار ۱۱ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان اوچ تپه غربی شهرستان میانه واقع شده است.

  316. جمعیت روستای اغچه قشلاق میانه ۱۲ است که شامل ۴ خانوار ۶ مرد ۶ زن می باشد. این روستا در دهستان تیرچایی شهرستان میانه واقع شده است.

  317. جمعیت روستای اسکوق میانه ۵ است که شامل ۴ خانوار ۳ مرد ۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کاغذکنان شمالی شهرستان میانه واقع شده است.

فهرست روستاهای هریس به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای اربطان هریس ۳۲۳۳ است که شامل ۹۳۶ خانوار ۱۵۹۵ مرد ۱۶۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  2. جمعیت روستای جانقور هریس ۲۲۲۱ است که شامل ۶۳۱ خانوار ۱۱۳۰ مرد ۱۰۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  3. جمعیت روستای سرای هریس ۱۴۸۴ است که شامل ۴۳۵ خانوار ۷۷۱ مرد ۷۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  4. جمعیت روستای نمرور هریس ۱۴۲۴ است که شامل ۴۲۴ خانوار ۷۲۳ مرد ۷۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  5. جمعیت روستای بیلوردی هریس ۱۲۱۵ است که شامل ۳۵۶ خانوار ۶۲۱ مرد ۵۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  6. جمعیت روستای نهند هریس ۱۰۶۱ است که شامل ۳۲۷ خانوار ۵۴۶ مرد ۵۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  7. جمعیت روستای قراجه هریس ۱۰۸۹ است که شامل ۳۲۳ خانوار ۵۴۱ مرد ۵۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  8. جمعیت روستای باروق هریس ۹۱۳ است که شامل ۲۹۳ خانوار ۴۳۸ مرد ۴۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان هریس واقع شده است.

  9. جمعیت روستای کرم جوان هریس ۸۱۷ است که شامل ۲۸۵ خانوار ۴۱۸ مرد ۳۹۹ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان هریس واقع شده است.

  10. جمعیت روستای گیلدیر / گیلدر/ هریس ۹۷۴ است که شامل ۲۶۵ خانوار ۵۰۳ مرد ۴۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  11. جمعیت روستای جیقه /جقه هریس ۹۰۹ است که شامل ۲۶۳ خانوار ۴۴۸ مرد ۴۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  12. جمعیت روستای امندی هریس ۸۷۰ است که شامل ۲۵۷ خانوار ۴۳۹ مرد ۴۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  13. جمعیت روستای مقصودلو هریس ۷۹۹ است که شامل ۲۵۶ خانوار ۴۱۱ مرد ۳۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  14. جمعیت روستای گمند هریس ۸۹۱ است که شامل ۲۵۱ خانوار ۴۴۰ مرد ۴۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  15. جمعیت روستای مینق هریس ۸۲۶ است که شامل ۲۴۸ خانوار ۴۲۳ مرد ۴۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  16. جمعیت روستای پارام هریس ۸۷۰ است که شامل ۲۴۸ خانوار ۴۴۱ مرد ۴۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  17. جمعیت روستای گواروان هریس ۷۹۶ است که شامل ۲۲۲ خانوار ۳۶۹ مرد ۴۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان خانمرود شهرستان هریس واقع شده است.

  18. جمعیت روستای برازین هریس ۸۰۶ است که شامل ۲۲۲ خانوار ۳۸۹ مرد ۴۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  19. جمعیت روستای شیخ رجب هریس ۶۸۱ است که شامل ۲۰۷ خانوار ۳۳۴ مرد ۳۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  20. جمعیت روستای مرکید هریس ۶۱۸ است که شامل ۱۸۱ خانوار ۳۱۲ مرد ۳۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  21. جمعیت روستای گویج هریس ۵۵۱ است که شامل ۱۷۶ خانوار ۲۹۲ مرد ۲۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  22. جمعیت روستای شهرک پایین هریس ۵۱۸ است که شامل ۱۷۲ خانوار ۲۶۵ مرد ۲۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  23. جمعیت روستای خرمالو هریس ۶۰۰ است که شامل ۱۵۸ خانوار ۲۸۶ مرد ۳۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  24. جمعیت روستای سرند هریس ۴۶۷ است که شامل ۱۴۴ خانوار ۲۵۲ مرد ۲۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  25. جمعیت روستای چای کندی هریس ۴۶۸ است که شامل ۱۳۸ خانوار ۲۴۸ مرد ۲۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  26. جمعیت روستای نوجه ده هریس ۴۱۵ است که شامل ۱۲۶ خانوار ۲۱۱ مرد ۲۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان خانمرود شهرستان هریس واقع شده است.

  27. جمعیت روستای ترکا یش هریس ۳۷۹ است که شامل ۱۱۹ خانوار ۱۸۳ مرد ۱۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  28. جمعیت روستای جغناب هریس ۴۰۴ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۲۰۲ مرد ۲۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  29. جمعیت روستای شهسواری هریس ۴۰۰ است که شامل ۱۱۶ خانوار ۲۰۰ مرد ۲۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  30. جمعیت روستای اندیس هریس ۳۷۲ است که شامل ۱۰۸ خانوار ۱۸۶ مرد ۱۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان خانمرود شهرستان هریس واقع شده است.

  31. جمعیت روستای ولیلو هریس ۳۶۲ است که شامل ۱۰۷ خانوار ۱۸۲ مرد ۱۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  32. جمعیت روستای نهران هریس ۳۲۸ است که شامل ۱۰۴ خانوار ۱۷۹ مرد ۱۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان خانمرود شهرستان هریس واقع شده است.

  33. جمعیت روستای شاملو هریس ۳۰۰ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۵۷ مرد ۱۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  34. جمعیت روستای خانقاه هریس ۲۸۹ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۴۱ مرد ۱۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان خانمرود شهرستان هریس واقع شده است.

  35. جمعیت روستای دیبگلو هریس ۲۷۶ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۳۸ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  36. جمعیت روستای چوبانلارسردارلو هریس ۲۶۷ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۳۵ مرد ۱۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  37. جمعیت روستای افشرد هریس ۲۷۲ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۳۸ مرد ۱۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  38. جمعیت روستای هیق هریس ۲۳۱ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۱۶ مرد ۱۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان خانمرود شهرستان هریس واقع شده است.

  39. جمعیت روستای نیچران هریس ۲۲۳ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۰۹ مرد ۱۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  40. جمعیت روستای بزوان هریس ۲۳۴ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۲۴ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  41. جمعیت روستای خوشگناب هریس ۲۳۹ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۲۶ مرد ۱۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان خانمرود شهرستان هریس واقع شده است.

  42. جمعیت روستای تازه کند نهند هریس ۲۲۵ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  43. جمعیت روستای ناحیه هریس ۱۹۳ است که شامل ۶۷ خانوار ۱۰۱ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان خانمرود شهرستان هریس واقع شده است.

  44. جمعیت روستای با جا با ج هریس ۲۱۳ است که شامل ۶۵ خانوار ۱۱۳ مرد ۱۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  45. جمعیت روستای دغدغان هریس ۱۶۵ است که شامل ۶۲ خانوار ۷۹ مرد ۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  46. جمعیت روستای استیار هریس ۲۲۳ است که شامل ۶۰ خانوار ۱۱۵ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  47. جمعیت روستای عباس اباد هریس ۲۰۲ است که شامل ۵۹ خانوار ۱۰۵ مرد ۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  48. جمعیت روستای ینگجه هریس ۱۷۴ است که شامل ۵۸ خانوار ۹۰ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  49. جمعیت روستای تازه کند سرند هریس ۱۶۷ است که شامل ۵۷ خانوار ۸۱ مرد ۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  50. جمعیت روستای طرف هریس ۱۹۶ است که شامل ۵۳ خانوار ۹۵ مرد ۱۰۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  51. جمعیت روستای خلج هریس ۱۶۱ است که شامل ۵۳ خانوار ۸۴ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  52. جمعیت روستای شیران هریس ۱۵۹ است که شامل ۵۲ خانوار ۸۳ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان خانمرود شهرستان هریس واقع شده است.

  53. جمعیت روستای هیق هریس ۱۷۴ است که شامل ۵۰ خانوار ۷۷ مرد ۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  54. جمعیت روستای هرزه ورز هریس ۱۶۷ است که شامل ۵۰ خانوار ۸۶ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان خانمرود شهرستان هریس واقع شده است.

  55. جمعیت روستای پا کچین هریس ۱۷۹ است که شامل ۴۸ خانوار ۹۹ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  56. جمعیت روستای گوی درق کندی هریس ۱۵۲ است که شامل ۴۵ خانوار ۸۱ مرد ۷۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  57. جمعیت روستای اسبخان هریس ۱۴۲ است که شامل ۴۵ خانوار ۷۰ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  58. جمعیت روستای بشیر هریس ۱۳۸ است که شامل ۴۲ خانوار ۷۲ مرد ۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  59. جمعیت روستای مشیراباد هریس ۱۲۰ است که شامل ۴۱ خانوار ۶۳ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  60. جمعیت روستای ساخسلو هریس ۱۴۹ است که شامل ۴۱ خانوار ۸۰ مرد ۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  61. جمعیت روستای موسالو / موسی لو/ هریس ۱۱۳ است که شامل ۴۰ خانوار ۵۵ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  62. جمعیت روستای قشلاق بالا هریس ۱۲۸ است که شامل ۳۹ خانوار ۶۳ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  63. جمعیت روستای احمدابادلیقلی / احمدابادسفلی/ هریس ۱۱۳ است که شامل ۳۷ خانوار ۶۵ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  64. جمعیت روستای عبدالجبا ر هریس ۱۱۵ است که شامل ۳۶ خانوار ۶۰ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  65. جمعیت روستای اقاعلی لو هریس ۱۶۰ است که شامل ۳۶ خانوار ۷۱ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  66. جمعیت روستای قلعه لر هریس ۱۱۲ است که شامل ۳۴ خانوار ۶۲ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  67. جمعیت روستای چخما ق بلاغ سفلی هریس ۱۱۴ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۶ مرد ۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  68. جمعیت روستای صومعه هریس ۱۰۵ است که شامل ۳۳ خانوار ۵۶ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  69. جمعیت روستای تازه کندعلیا هریس ۱۱۷ است که شامل ۳۳ خانوار ۶۰ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان خانمرود شهرستان هریس واقع شده است.

  70. جمعیت روستای چنزق هریس ۹۸ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۸ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  71. جمعیت روستای هفدران هریس ۹۱ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۴ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  72. جمعیت روستای قیزقاپان هریس ۱۰۲ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۶ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  73. جمعیت روستای سولوجه هریس ۶۹ است که شامل ۲۹ خانوار ۳۳ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  74. جمعیت روستای قزلجه خرابه / قزلجه زرین/ هریس ۸۲ است که شامل ۲۵ خانوار ۴۴ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان هریس واقع شده است.

  75. جمعیت روستای میان با زور هریس ۵۹ است که شامل ۲۴ خانوار ۲۸ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  76. جمعیت روستای صمداباد هریس ۶۶ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۵ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  77. جمعیت روستای سرخه گا و هریس ۷۹ است که شامل ۱۹ خانوار ۴۱ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  78. جمعیت روستای چمن زمین هریس ۶۶ است که شامل ۱۹ خانوار ۳۴ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  79. جمعیت روستای هرزندیق / هرزنق/ هریس ۵۴ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۷ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  80. جمعیت روستای احمدابادشهرک هریس ۴۳ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۴ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  81. جمعیت روستای شالی هریس ۴۰ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۳ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  82. جمعیت روستای حسین اباد هریس ۴۴ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۲ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  83. جمعیت روستای الپاوت هریس ۵۶ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۸ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  84. جمعیت روستای قشلاق پایین هریس ۴۷ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۴ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  85. جمعیت روستای محمود اباد گودلر هریس ۲۲ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۱ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  86. جمعیت روستای قره گونی هریس ۳۰ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۶ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بدوستان غربی شهرستان هریس واقع شده است.

  87. جمعیت روستای دیزج ور هریس ۳۲ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۸ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  88. جمعیت روستای مهرام / بهرام/ هریس ۱۵ است که شامل ۶ خانوار ۶ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان خانمرود شهرستان هریس واقع شده است.

  89. جمعیت روستای قویوجاق هریس ۲۰ است که شامل ۶ خانوار ۱۳ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  90. جمعیت روستای تازه کند هریس ۱۶ است که شامل ۶ خانوار ۱۱ مرد ۵ زن می باشد. این روستا در دهستان باروق شهرستان هریس واقع شده است.

  91. جمعیت روستای گوگرچین هریس ۱۴ است که شامل ۵ خانوار ۹ مرد ۵ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شرقی شهرستان هریس واقع شده است.

  92. جمعیت روستای سولی درق هریس ۱۵ است که شامل ۵ خانوار ۷ مرد ۸ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

  93. جمعیت روستای چخماق بلاغ علیا هریس ۱۰ است که شامل ۵ خانوار ۷ مرد ۳ زن می باشد. این روستا در دهستان مواضع خان شمالی شهرستان هریس واقع شده است.

فهرست روستاهای هشترود به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای ذوالبین هشترود ۱۳۰۹ است که شامل ۴۱۶ خانوار ۶۶۸ مرد ۶۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  2. جمعیت روستای خورجستان هشترود ۱۰۵۱ است که شامل ۳۲۸ خانوار ۵۱۳ مرد ۵۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  3. جمعیت روستای دامناب هشترود ۹۴۰ است که شامل ۲۸۳ خانوار ۴۹۶ مرد ۴۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  4. جمعیت روستای اوشندل هشترود ۸۵۳ است که شامل ۲۶۲ خانوار ۴۱۷ مرد ۴۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهسار شهرستان هشترود واقع شده است.

  5. جمعیت روستای سعادتلو هشترود ۸۰۷ است که شامل ۲۵۶ خانوار ۴۲۵ مرد ۳۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  6. جمعیت روستای علی ابادعلیا هشترود ۸۲۵ است که شامل ۲۴۹ خانوار ۴۳۸ مرد ۳۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  7. جمعیت روستای حسن کندی رود / حسن کندی هشترود/ هشترود ۷۰۵ است که شامل ۲۴۳ خانوار ۳۵۳ مرد ۳۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  8. جمعیت روستای دیزج رضاقلی بیگ / علی قلی بیگ/ هشترود ۷۰۲ است که شامل ۲۴۲ خانوار ۳۴۷ مرد ۳۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهسار شهرستان هشترود واقع شده است.

  9. جمعیت روستای وظیفه خوران هشترود ۷۱۴ است که شامل ۲۰۲ خانوار ۳۵۵ مرد ۳۵۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  10. جمعیت روستای نصیرابادسفلی هشترود ۵۴۲ است که شامل ۱۹۵ خانوار ۲۸۴ مرد ۲۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان چاراویماق شمالشرقی شهرستان هشترود واقع شده است.

  11. جمعیت روستای علی ابادسفلی هشترود ۶۴۶ است که شامل ۱۹۳ خانوار ۳۴۱ مرد ۳۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  12. جمعیت روستای نخوداباد هشترود ۵۵۹ است که شامل ۱۷۱ خانوار ۲۹۸ مرد ۲۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  13. جمعیت روستای بسیط هشترود ۵۹۹ است که شامل ۱۶۶ خانوار ۳۱۴ مرد ۲۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  14. جمعیت روستای بیک کندی هشترود ۵۰۸ است که شامل ۱۶۰ خانوار ۲۶۳ مرد ۲۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  15. جمعیت روستای سلوک هشترود ۴۶۴ است که شامل ۱۵۸ خانوار ۲۳۶ مرد ۲۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سلوک شهرستان هشترود واقع شده است.

  16. جمعیت روستای باباکندی رود هشترود ۴۹۶ است که شامل ۱۵۸ خانوار ۲۵۰ مرد ۲۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  17. جمعیت روستای گله ده رود هشترود ۴۴۶ است که شامل ۱۴۹ خانوار ۲۲۸ مرد ۲۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سلوک شهرستان هشترود واقع شده است.

  18. جمعیت روستای ساری قیه هشترود ۵۰۰ است که شامل ۱۳۹ خانوار ۲۸۰ مرد ۲۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  19. جمعیت روستای چرتقلو هشترود ۴۶۸ است که شامل ۱۳۸ خانوار ۲۵۲ مرد ۲۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  20. جمعیت روستای صیدبیگ هشترود ۵۴۶ است که شامل ۱۳۱ خانوار ۲۹۳ مرد ۲۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سلوک شهرستان هشترود واقع شده است.

  21. جمعیت روستای ارقنه هشترود ۴۲۲ است که شامل ۱۲۷ خانوار ۲۱۸ مرد ۲۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سلوک شهرستان هشترود واقع شده است.

  22. جمعیت روستای اکیزگنبدی (اکوزگنبدی) هشترود ۴۳۵ است که شامل ۱۲۵ خانوار ۲۱۷ مرد ۲۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهسار شهرستان هشترود واقع شده است.

  23. جمعیت روستای لامشان هشترود ۴۲۹ است که شامل ۱۲۱ خانوار ۲۲۶ مرد ۲۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  24. جمعیت روستای الاقیه هشترود ۳۹۶ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۲۱۹ مرد ۱۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  25. جمعیت روستای اتش بیگ هشترود ۳۸۱ است که شامل ۱۱۱ خانوار ۱۸۳ مرد ۱۹۸ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  26. جمعیت روستای عمران کندی هشترود ۳۵۵ است که شامل ۱۰۶ خانوار ۱۸۹ مرد ۱۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  27. جمعیت روستای بایقرارود هشترود ۳۸۶ است که شامل ۱۰۵ خانوار ۲۰۴ مرد ۱۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سلوک شهرستان هشترود واقع شده است.

  28. جمعیت روستای پاشابیگ هشترود ۳۱۵ است که شامل ۱۰۳ خانوار ۱۶۲ مرد ۱۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  29. جمعیت روستای ملاجیق هشترود ۳۳۴ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۶۱ مرد ۱۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  30. جمعیت روستای کله گرد هشترود ۳۳۸ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۶۳ مرد ۱۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  31. جمعیت روستای عمودیزج هشترود ۳۱۱ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۵۵ مرد ۱۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهسار شهرستان هشترود واقع شده است.

  32. جمعیت روستای داشبلاغ هشترود ۳۳۵ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۷۲ مرد ۱۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  33. جمعیت روستای قویون قشلاقی هشترود ۳۵۵ است که شامل ۹۹ خانوار ۱۸۲ مرد ۱۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  34. جمعیت روستای قره کلک هشترود ۳۶۴ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۹۸ مرد ۱۶۶ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  35. جمعیت روستای چراغچی هشترود ۳۵۷ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۹۹ مرد ۱۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سلوک شهرستان هشترود واقع شده است.

  36. جمعیت روستای بیگ بلاغی هشترود ۳۲۱ است که شامل ۹۱ خانوار ۱۷۰ مرد ۱۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سلوک شهرستان هشترود واقع شده است.

  37. جمعیت روستای قزللو هشترود ۲۷۶ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۴۳ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  38. جمعیت روستای اغ بلاغ هشترود ۲۹۹ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۶۵ مرد ۱۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهسار شهرستان هشترود واقع شده است.

  39. جمعیت روستای ینگجه هشترود ۲۸۴ است که شامل ۸۷ خانوار ۱۴۷ مرد ۱۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  40. جمعیت روستای خراسانلو هشترود ۲۸۹ است که شامل ۸۶ خانوار ۱۵۱ مرد ۱۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  41. جمعیت روستای باتمانقلنج سفلی هشترود ۲۹۱ است که شامل ۸۱ خانوار ۱۶۰ مرد ۱۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  42. جمعیت روستای تارقلی هشترود ۲۵۷ است که شامل ۷۸ خانوار ۱۴۵ مرد ۱۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  43. جمعیت روستای یانوق هشترود ۲۷۷ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۵۱ مرد ۱۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  44. جمعیت روستای عزیزکندی هشترود ۲۵۶ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۳۷ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  45. جمعیت روستای خلیفه کندی / حمیدیه/ هشترود ۲۴۶ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  46. جمعیت روستای توپاغاج هشترود ۲۹۹ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۵۶ مرد ۱۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  47. جمعیت روستای خواجه عور هشترود ۲۳۷ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۲۶ مرد ۱۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  48. جمعیت روستای گلوجه محمدخان هشترود ۲۲۱ است که شامل ۶۹ خانوار ۱۲۶ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  49. جمعیت روستای اغچه کندی هشترود ۲۳۶ است که شامل ۶۹ خانوار ۱۱۸ مرد ۱۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  50. جمعیت روستای برج سفلی هشترود ۱۶۶ است که شامل ۶۷ خانوار ۸۴ مرد ۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  51. جمعیت روستای مهردار هشترود ۲۵۳ است که شامل ۶۶ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  52. جمعیت روستای قره دیو هشترود ۲۱۶ است که شامل ۶۵ خانوار ۱۱۲ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  53. جمعیت روستای باباکندی هشترود ۲۳۰ است که شامل ۶۵ خانوار ۱۲۸ مرد ۱۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهسار شهرستان هشترود واقع شده است.

  54. جمعیت روستای کماجری هشترود ۲۰۵ است که شامل ۶۴ خانوار ۱۰۹ مرد ۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سلوک شهرستان هشترود واقع شده است.

  55. جمعیت روستای افشارجیق هشترود ۲۰۹ است که شامل ۶۳ خانوار ۱۰۴ مرد ۱۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  56. جمعیت روستای گلوجه حسن بیگ هشترود ۲۲۹ است که شامل ۶۰ خانوار ۱۲۱ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  57. جمعیت روستای عرقطو هشترود ۱۳۲ است که شامل ۵۹ خانوار ۷۶ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  58. جمعیت روستای قره سقال هشترود ۲۱۷ است که شامل ۵۸ خانوار ۱۲۳ مرد ۹۴ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  59. جمعیت روستای دوده هشترود ۲۰۸ است که شامل ۵۸ خانوار ۱۰۶ مرد ۱۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  60. جمعیت روستای اسایش هشترود ۱۷۲ است که شامل ۵۷ خانوار ۹۲ مرد ۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  61. جمعیت روستای اغچه رود هشترود ۱۴۹ است که شامل ۵۶ خانوار ۷۷ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  62. جمعیت روستای چرلو هشترود ۱۷۶ است که شامل ۵۵ خانوار ۸۸ مرد ۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سلوک شهرستان هشترود واقع شده است.

  63. جمعیت روستای باشماق هشترود ۱۹۳ است که شامل ۵۵ خانوار ۹۳ مرد ۱۰۰ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهسار شهرستان هشترود واقع شده است.

  64. جمعیت روستای دربند هشترود ۱۳۳ است که شامل ۵۲ خانوار ۷۱ مرد ۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  65. جمعیت روستای مغامیر هشترود ۱۶۷ است که شامل ۵۱ خانوار ۹۰ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  66. جمعیت روستای جغل سفلی هشترود ۱۶۲ است که شامل ۵۱ خانوار ۸۹ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  67. جمعیت روستای جبیند هشترود ۱۵۶ است که شامل ۵۱ خانوار ۷۵ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  68. جمعیت روستای بزوجیق هشترود ۱۵۴ است که شامل ۵۱ خانوار ۸۴ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  69. جمعیت روستای ایلخچی هشترود ۱۶۷ است که شامل ۵۱ خانوار ۷۶ مرد ۹۱ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  70. جمعیت روستای قارقا هشترود ۲۰۴ است که شامل ۵۰ خانوار ۱۰۱ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  71. جمعیت روستای نصیرابادعلیا هشترود ۱۱۱ است که شامل ۴۹ خانوار ۶۱ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چاراویماق شمالشرقی شهرستان هشترود واقع شده است.

  72. جمعیت روستای گشایش هشترود ۱۹۶ است که شامل ۴۸ خانوار ۱۰۴ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  73. جمعیت روستای پارالار هشترود ۱۵۰ است که شامل ۴۸ خانوار ۸۵ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  74. جمعیت روستای دوشدور / دوشر/ هشترود ۱۲۰ است که شامل ۴۷ خانوار ۶۷ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  75. جمعیت روستای یلی درق علیا هشترود ۱۳۵ است که شامل ۴۶ خانوار ۷۲ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  76. جمعیت روستای سراسکندسفلی هشترود ۱۴۷ است که شامل ۴۴ خانوار ۷۵ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  77. جمعیت روستای دلوحسن هشترود ۱۸۰ است که شامل ۴۴ خانوار ۱۰۱ مرد ۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  78. جمعیت روستای درین سو هشترود ۱۰۹ است که شامل ۴۴ خانوار ۶۴ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  79. جمعیت روستای دهلان هشترود ۱۴۲ است که شامل ۴۲ خانوار ۶۷ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهسار شهرستان هشترود واقع شده است.

  80. جمعیت روستای داشبلاغ خرابه گلک هشترود ۱۲۱ است که شامل ۴۲ خانوار ۶۴ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  81. جمعیت روستای خلیفه کندی حاتم هشترود ۱۴۹ است که شامل ۴۲ خانوار ۷۷ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سلوک شهرستان هشترود واقع شده است.

  82. جمعیت روستای ایده لوی خلیفه هشترود ۱۳۲ است که شامل ۴۲ خانوار ۶۷ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  83. جمعیت روستای قرخ سقر هشترود ۱۳۹ است که شامل ۳۹ خانوار ۸۴ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  84. جمعیت روستای تکانلوسفلی هشترود ۱۴۰ است که شامل ۳۹ خانوار ۸۰ مرد ۶۰ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  85. جمعیت روستای ایده لوخان هشترود ۱۳۵ است که شامل ۳۹ خانوار ۷۴ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  86. جمعیت روستای قطانقو هشترود ۱۲۳ است که شامل ۳۸ خانوار ۷۲ مرد ۵۱ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  87. جمعیت روستای بایقراکوه هشترود ۱۳۵ است که شامل ۳۸ خانوار ۵۹ مرد ۷۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  88. جمعیت روستای اغبلاغ حسن کندی / اغبلاغ/ هشترود ۱۴۰ است که شامل ۳۸ خانوار ۷۲ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  89. جمعیت روستای قره بلاغ هشترود ۱۰۰ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۵ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهسار شهرستان هشترود واقع شده است.

  90. جمعیت روستای عزیزاباد هشترود ۱۴۲ است که شامل ۳۷ خانوار ۶۹ مرد ۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  91. جمعیت روستای تاغچه جیق هشترود ۱۱۱ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۶ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  92. جمعیت روستای گنج ابادسفلی هشترود ۱۵۹ است که شامل ۳۶ خانوار ۸۱ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  93. جمعیت روستای قوبوز هشترود ۱۱۰ است که شامل ۳۶ خانوار ۵۷ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  94. جمعیت روستای قرجه قیه پناهی هشترود ۱۲۲ است که شامل ۳۶ خانوار ۶۷ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهسار شهرستان هشترود واقع شده است.

  95. جمعیت روستای مکتو هشترود ۱۱۴ است که شامل ۳۵ خانوار ۶۴ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان چاراویماق شمالشرقی شهرستان هشترود واقع شده است.

  96. جمعیت روستای قوشه لر هشترود ۱۲۶ است که شامل ۳۵ خانوار ۷۱ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  97. جمعیت روستای عجمی هشترود ۱۴۰ است که شامل ۳۵ خانوار ۷۲ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  98. جمعیت روستای باش خلج هشترود ۱۳۸ است که شامل ۳۵ خانوار ۷۴ مرد ۶۴ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  99. جمعیت روستای طالب چمن هشترود ۱۰۸ است که شامل ۳۴ خانوار ۵۴ مرد ۵۴ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  100. جمعیت روستای گویجه قملاق هشترود ۹۵ است که شامل ۳۲ خانوار ۵۳ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  101. جمعیت روستای اغبلاغ هشترود ۱۱۲ است که شامل ۳۲ خانوار ۵۶ مرد ۵۶ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  102. جمعیت روستای گنج ابادعلیا هشترود ۱۳۴ است که شامل ۳۱ خانوار ۶۹ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  103. جمعیت روستای قورت قیه سی هشترود ۱۱۶ است که شامل ۳۱ خانوار ۶۱ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  104. جمعیت روستای تازه کندقراجه قیه هشترود ۹۱ است که شامل ۳۱ خانوار ۴۷ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  105. جمعیت روستای کتله کمر هشترود ۱۱۳ است که شامل ۲۹ خانوار ۵۸ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  106. جمعیت روستای پوستین دوز هشترود ۶۷ است که شامل ۲۹ خانوار ۳۶ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  107. جمعیت روستای ولی کندی هشترود ۸۸ است که شامل ۲۸ خانوار ۴۹ مرد ۳۹ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  108. جمعیت روستای کلب کندی هشترود ۱۰۵ است که شامل ۲۸ خانوار ۵۷ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  109. جمعیت روستای طهرابند هشترود ۹۳ است که شامل ۲۸ خانوار ۴۵ مرد ۴۸ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  110. جمعیت روستای تلم خان هشترود ۱۰۹ است که شامل ۲۸ خانوار ۶۲ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  111. جمعیت روستای یله قارشو هشترود ۸۷ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۵ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  112. جمعیت روستای قره غورت / قره عورت/ هشترود ۷۳ است که شامل ۲۷ خانوار ۳۹ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  113. جمعیت روستای طمطراق هشترود ۸۷ است که شامل ۲۷ خانوار ۵۰ مرد ۳۷ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  114. جمعیت روستای شیخ الاسلام هشترود ۹۵ است که شامل ۲۷ خانوار ۴۶ مرد ۴۹ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  115. جمعیت روستای کله نو هشترود ۸۹ است که شامل ۲۶ خانوار ۳۹ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  116. جمعیت روستای سلمان کندی هشترود ۱۰۳ است که شامل ۲۶ خانوار ۵۹ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  117. جمعیت روستای صوفی لار هشترود ۷۳ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۸ مرد ۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  118. جمعیت روستای طالش کندی هشترود ۸۷ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۶ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چاراویماق شمالشرقی شهرستان هشترود واقع شده است.

  119. جمعیت روستای کهل بلاغ/ کهل بلاغ سهند/ هشترود ۵۷ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۵ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  120. جمعیت روستای قمرکندی هشترود ۵۹ است که شامل ۲۳ خانوار ۳۰ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  121. جمعیت روستای بره ده هشترود ۹۱ است که شامل ۲۳ خانوار ۴۶ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  122. جمعیت روستای اق داغ علیا /اغ داغ کوه/ هشترود ۹۷ است که شامل ۲۳ خانوار ۴۷ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  123. جمعیت روستای چیبنی هشترود ۵۹ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۴ مرد ۲۵ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  124. جمعیت روستای ایاز هشترود ۶۸ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۹ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  125. جمعیت روستای گله ده کوه هشترود ۴۵ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۹ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهسار شهرستان هشترود واقع شده است.

  126. جمعیت روستای چکن هشترود ۷۱ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۸ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  127. جمعیت روستای بلقان حسن کندی هشترود ۷۱ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۳ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  128. جمعیت روستای اغبلاغ هشترود هشترود ۶۶ است که شامل ۲۱ خانوار ۳۵ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  129. جمعیت روستای احمداباد هشترود ۸۸ است که شامل ۲۱ خانوار ۴۷ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چاراویماق شمالشرقی شهرستان هشترود واقع شده است.

  130. جمعیت روستای یانبلاغی علیا هشترود ۵۹ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۹ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  131. جمعیت روستای کهل بلاغ هشترود ۷۶ است که شامل ۲۰ خانوار ۴۲ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  132. جمعیت روستای صوفی حسن هشترود ۵۵ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۸ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  133. جمعیت روستای سیف الدین رود هشترود ۴۴ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۵ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  134. جمعیت روستای زاویه هشترود ۶۹ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۳ مرد ۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان چاراویماق شمالشرقی شهرستان هشترود واقع شده است.

  135. جمعیت روستای دمیرچی هشترود ۶۰ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۳ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  136. جمعیت روستای جیران دره هشترود ۶۴ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۱ مرد ۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سلوک شهرستان هشترود واقع شده است.

  137. جمعیت روستای تنه ده هشترود ۵۴ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۶ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهسار شهرستان هشترود واقع شده است.

  138. جمعیت روستای ایستگاه بابک هشترود ۶۷ است که شامل ۲۰ خانوار ۳۹ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  139. جمعیت روستای ینگی کند هشترود ۵۳ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۳ مرد ۳۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  140. جمعیت روستای برج علیا هشترود ۶۳ است که شامل ۱۸ خانوار ۳۲ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  141. جمعیت روستای یلی درق سفلی هشترود ۴۹ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۵ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  142. جمعیت روستای لکلر هشترود ۶۰ است که شامل ۱۷ خانوار ۳۳ مرد ۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  143. جمعیت روستای باغچه جیق هشترود ۵۶ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۸ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  144. جمعیت روستای سراسکندعلیا هشترود ۵۸ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۰ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  145. جمعیت روستای قره اغاج رود هشترود ۲۶ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۰ مرد ۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سلوک شهرستان هشترود واقع شده است.

  146. جمعیت روستای شوردرق هشترود ۵۵ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۳ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  147. جمعیت روستای بیات هشترود ۴۷ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۴ مرد ۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  148. جمعیت روستای یساول هشترود ۴۶ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۴ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سلوک شهرستان هشترود واقع شده است.

  149. جمعیت روستای گرامی هشترود ۵۲ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۸ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  150. جمعیت روستای عین اباد هشترود ۳۸ است که شامل ۱۴ خانوار ۱۹ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  151. جمعیت روستای شبده هشترود ۴۳ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۵ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  152. جمعیت روستای سیفالدین کوه هشترود ۳۳ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۰ مرد ۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهسار شهرستان هشترود واقع شده است.

  153. جمعیت روستای یهرچی هشترود ۴۴ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۳ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  154. جمعیت روستای مولوی چراغ مردان هشترود ۳۶ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۷ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان چاراویماق شمالشرقی شهرستان هشترود واقع شده است.

  155. جمعیت روستای داش التی هشترود ۲۵ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۵ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  156. جمعیت روستای تلخاب هشترود ۴۳ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۵ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  157. جمعیت روستای ایستگاه خراسانک هشترود ۴۲ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۳ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  158. جمعیت روستای زنجیراباد هشترود ۳۴ است که شامل ۱۲ خانوار ۱۴ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  159. جمعیت روستای جغل علیا هشترود ۴۸ است که شامل ۱۲ خانوار ۲۴ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  160. جمعیت روستای اجاق کندی هشترود ۵۸ است که شامل ۱۲ خانوار ۲۹ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  161. جمعیت روستای زرین سفلی (زردین سفلی ) هشترود ۳۶ است که شامل ۱۱ خانوار ۲۰ مرد ۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  162. جمعیت روستای اغچه ریش هشترود ۴۵ است که شامل ۱۰ خانوار ۲۵ مرد ۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  163. جمعیت روستای صومعه سنگ هشترود ۲۱ است که شامل ۹ خانوار ۱۲ مرد ۹ زن می باشد. این روستا در دهستان کوهسار شهرستان هشترود واقع شده است.

  164. جمعیت روستای سلطان اباد هشترود ۱۶ است که شامل ۸ خانوار ۱۰ مرد ۶ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  165. جمعیت روستای زرین علیا (زردین علیا) هشترود ۲۳ است که شامل ۸ خانوار ۱۱ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  166. جمعیت روستای حسن کندی کوه هشترود ۲۶ است که شامل ۸ خانوار ۱۲ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  167. جمعیت روستای بزنی چراغ مردان هشترود ۱۷ است که شامل ۸ خانوار ۱۰ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان چاراویماق شمالشرقی شهرستان هشترود واقع شده است.

  168. جمعیت روستای مهمان هشترود ۲۳ است که شامل ۷ خانوار ۱۱ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان علی آباد شهرستان هشترود واقع شده است.

  169. جمعیت روستای گلی بلاغ گنبدلو هشترود ۱۴ است که شامل ۷ خانوار ۸ مرد ۶ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  170. جمعیت روستای کلب علی کندی هشترود ۲۶ است که شامل ۷ خانوار ۱۳ مرد ۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان چاراویماق شمالشرقی شهرستان هشترود واقع شده است.

  171. جمعیت روستای قوجور هشترود ۲۷ است که شامل ۷ خانوار ۱۵ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

  172. جمعیت روستای بیگ کندی هشترود ۲۷ است که شامل ۷ خانوار ۱۵ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  173. جمعیت روستای بزنی بداق هشترود ۲۴ است که شامل ۷ خانوار ۱۳ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چاراویماق شمالشرقی شهرستان هشترود واقع شده است.

  174. جمعیت روستای مندربلاغی هشترود ۱۹ است که شامل ۶ خانوار ۱۲ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  175. جمعیت روستای مشک ابادجدید هشترود ۲۸ است که شامل ۶ خانوار ۱۷ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  176. جمعیت روستای حبش / سرچشمه/ هشترود ۱۷ است که شامل ۶ خانوار ۱۰ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  177. جمعیت روستای یان بلاغی سفلی هشترود ۱۹ است که شامل ۵ خانوار ۱۲ مرد ۷ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  178. جمعیت روستای قزل بلاغ هشترود ۲۱ است که شامل ۵ خانوار ۱۱ مرد ۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان نظرکهریزی شهرستان هشترود واقع شده است.

  179. جمعیت روستای اشمق هشترود ۱۰ است که شامل ۵ خانوار ۷ مرد ۳ زن می باشد. این روستا در دهستان آلمالو شهرستان هشترود واقع شده است.

  180. جمعیت روستای گوگ الا هشترود ۲۱ است که شامل ۴ خانوار ۱۰ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان چاراویماق شمالشرقی شهرستان هشترود واقع شده است.

  181. جمعیت روستای قلعه جوق هشترود ۴ است که شامل ۴ خانوار ۴ مرد ۰ زن می باشد. این روستا در دهستان قرانقو شهرستان هشترود واقع شده است.

فهرست روستاهای ورزقان به ترتیب جمعیت

  1. جمعیت روستای کاسین ورزقان ۲۷۸۰ است که شامل ۸۴۰ خانوار ۱۴۶۹ مرد ۱۳۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  2. جمعیت روستای صومعه دل ورزقان ۱۷۷۲ است که شامل ۵۵۷ خانوار ۹۱۰ مرد ۸۶۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  3. جمعیت روستای اغبلاغ سفلی ورزقان ۱۴۱۸ است که شامل ۴۵۱ خانوار ۷۰۸ مرد ۷۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  4. جمعیت روستای دیزج ملک ورزقان ۱۲۳۵ است که شامل ۳۷۲ خانوار ۶۱۹ مرد ۶۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  5. جمعیت روستای اندرگان ورزقان ۱۱۶۲ است که شامل ۳۲۱ خانوار ۵۸۳ مرد ۵۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ارزیل شهرستان ورزقان واقع شده است.

  6. جمعیت روستای علویق ورزقان ۱۰۳۴ است که شامل ۳۰۶ خانوار ۵۵۵ مرد ۴۷۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  7. جمعیت روستای مسقران ورزقان ۸۴۲ است که شامل ۲۸۳ خانوار ۴۴۶ مرد ۳۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  8. جمعیت روستای مهترلو ورزقان ۹۲۳ است که شامل ۲۸۱ خانوار ۴۵۸ مرد ۴۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  9. جمعیت روستای لله لو ورزقان ۸۲۲ است که شامل ۲۶۸ خانوار ۴۱۶ مرد ۴۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  10. جمعیت روستای گویجه سلطان ورزقان ۸۰۶ است که شامل ۲۴۳ خانوار ۴۱۱ مرد ۳۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  11. جمعیت روستای تخمدل ورزقان ۶۹۸ است که شامل ۲۳۷ خانوار ۳۴۳ مرد ۳۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  12. جمعیت روستای روزی ورزقان ۷۹۶ است که شامل ۲۳۳ خانوار ۴۰۸ مرد ۳۸۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  13. جمعیت روستای ایری علیا ورزقان ۶۷۰ است که شامل ۲۳۱ خانوار ۳۵۴ مرد ۳۱۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ارزیل شهرستان ورزقان واقع شده است.

  14. جمعیت روستای بکراباد ورزقان ۷۱۷ است که شامل ۲۳۰ خانوار ۳۷۱ مرد ۳۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  15. جمعیت روستای لیلاب ورزقان ۷۶۴ است که شامل ۲۲۷ خانوار ۳۹۵ مرد ۳۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  16. جمعیت روستای سقای ورزقان ۷۲۲ است که شامل ۲۲۲ خانوار ۳۵۳ مرد ۳۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان جوشین شهرستان ورزقان واقع شده است.

  17. جمعیت روستای جاجان ورزقان ۶۵۲ است که شامل ۲۰۱ خانوار ۳۴۰ مرد ۳۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  18. جمعیت روستای طرزم ورزقان ۵۷۶ است که شامل ۱۹۱ خانوار ۲۹۹ مرد ۲۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ارزیل شهرستان ورزقان واقع شده است.

  19. جمعیت روستای استمال ورزقان ۵۱۴ است که شامل ۱۸۵ خانوار ۲۴۵ مرد ۲۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان جوشین شهرستان ورزقان واقع شده است.

  20. جمعیت روستای ارزیل ورزقان ۵۲۸ است که شامل ۱۷۹ خانوار ۲۷۰ مرد ۲۵۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ارزیل شهرستان ورزقان واقع شده است.

  21. جمعیت روستای نهریق ورزقان ۵۱۸ است که شامل ۱۷۷ خانوار ۲۶۱ مرد ۲۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  22. جمعیت روستای کیغال ورزقان ۵۴۱ است که شامل ۱۶۸ خانوار ۲۷۱ مرد ۲۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  23. جمعیت روستای زنگ اباد ورزقان ۴۳۷ است که شامل ۱۶۴ خانوار ۲۲۶ مرد ۲۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  24. جمعیت روستای اویلق ورزقان ۴۹۵ است که شامل ۱۶۳ خانوار ۲۴۹ مرد ۲۴۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  25. جمعیت روستای دستجرد ورزقان ۵۰۴ است که شامل ۱۵۷ خانوار ۲۳۵ مرد ۲۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  26. جمعیت روستای دیزج صفرعلی ورزقان ۴۶۷ است که شامل ۱۴۸ خانوار ۲۴۰ مرد ۲۲۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  27. جمعیت روستای ملک قضات ورزقان ۴۷۹ است که شامل ۱۴۳ خانوار ۲۴۳ مرد ۲۳۶ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  28. جمعیت روستای گلو ورزقان ۳۲۷ است که شامل ۱۳۲ خانوار ۲۰۳ مرد ۱۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان جوشین شهرستان ورزقان واقع شده است.

  29. جمعیت روستای گل اخور ورزقان ۳۷۳ است که شامل ۱۳۱ خانوار ۱۸۳ مرد ۱۹۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ارزیل شهرستان ورزقان واقع شده است.

  30. جمعیت روستای سرخه دیزج ورزقان ۴۵۵ است که شامل ۱۳۱ خانوار ۲۴۰ مرد ۲۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  31. جمعیت روستای شرف اباد ورزقان ۴۵۳ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۲۳۳ مرد ۲۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  32. جمعیت روستای زغن اباد ورزقان ۴۰۵ است که شامل ۱۲۸ خانوار ۲۰۰ مرد ۲۰۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  33. جمعیت روستای کهنه لو ورزقان ۴۷۱ است که شامل ۱۲۷ خانوار ۲۴۹ مرد ۲۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  34. جمعیت روستای مزرعه شادی ورزقان ۳۹۹ است که شامل ۱۲۶ خانوار ۱۹۶ مرد ۲۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  35. جمعیت روستای وردین ورزقان ۳۸۷ است که شامل ۱۲۲ خانوار ۱۹۱ مرد ۱۹۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  36. جمعیت روستای جوشین ورزقان ۳۸۲ است که شامل ۱۲۲ خانوار ۱۸۹ مرد ۱۹۳ زن می باشد. این روستا در دهستان جوشین شهرستان ورزقان واقع شده است.

  37. جمعیت روستای اره جان ورزقان ۳۹۰ است که شامل ۱۲۰ خانوار ۲۱۰ مرد ۱۸۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  38. جمعیت روستای نگارستان ورزقان ۳۷۱ است که شامل ۱۱۷ خانوار ۱۸۷ مرد ۱۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان جوشین شهرستان ورزقان واقع شده است.

  39. جمعیت روستای مرزاباد ورزقان ۳۳۳ است که شامل ۱۱۶ خانوار ۱۸۶ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  40. جمعیت روستای اقاباباسنک ورزقان ۳۵۸ است که شامل ۱۱۶ خانوار ۱۷۷ مرد ۱۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  41. جمعیت روستای ینگجه ورزقان ۳۶۴ است که شامل ۱۱۵ خانوار ۱۸۲ مرد ۱۸۲ زن می باشد. این روستا در دهستان جوشین شهرستان ورزقان واقع شده است.

  42. جمعیت روستای نچق ورزقان ۳۹۸ است که شامل ۱۱۵ خانوار ۲۰۱ مرد ۱۹۷ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  43. جمعیت روستای سیه کلان ورزقان ۳۷۴ است که شامل ۱۱۴ خانوار ۲۰۱ مرد ۱۷۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  44. جمعیت روستای ابخواره ورزقان ۳۰۵ است که شامل ۱۰۰ خانوار ۱۶۰ مرد ۱۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  45. جمعیت روستای قره بلاغ ورزقان ۲۹۳ است که شامل ۹۷ خانوار ۱۴۶ مرد ۱۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  46. جمعیت روستای صیفار ورزقان ۳۲۳ است که شامل ۹۶ خانوار ۱۵۸ مرد ۱۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  47. جمعیت روستای دوریق ورزقان ۲۵۰ است که شامل ۹۵ خانوار ۱۲۸ مرد ۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  48. جمعیت روستای خوین دیزج ورزقان ۲۸۵ است که شامل ۹۴ خانوار ۱۵۰ مرد ۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  49. جمعیت روستای علی یار ورزقان ۲۸۵ است که شامل ۹۰ خانوار ۱۵۷ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان جوشین شهرستان ورزقان واقع شده است.

  50. جمعیت روستای سرکش ورزقان ۲۴۲ است که شامل ۸۹ خانوار ۱۱۴ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان جوشین شهرستان ورزقان واقع شده است.

  51. جمعیت روستای شیخملو ورزقان ۲۷۰ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۴۹ مرد ۱۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  52. جمعیت روستای انویق ورزقان ۲۷۲ است که شامل ۸۵ خانوار ۱۳۹ مرد ۱۳۳ زن می باشد. این روستا در دهستان جوشین شهرستان ورزقان واقع شده است.

  53. جمعیت روستای اقابابافرامرزی ورزقان ۲۴۷ است که شامل ۸۳ خانوار ۱۱۹ مرد ۱۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  54. جمعیت روستای ورزقان ورزقان ۱۸۹ است که شامل ۸۲ خانوار ۱۰۸ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  55. جمعیت روستای میوه رود ورزقان ۲۵۹ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۲۴ مرد ۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ارزیل شهرستان ورزقان واقع شده است.

  56. جمعیت روستای فرخران ورزقان ۲۹۱ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۵۶ مرد ۱۳۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  57. جمعیت روستای اوان ورزقان ۲۳۷ است که شامل ۸۰ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۱۰ زن می باشد. این روستا در دهستان جوشین شهرستان ورزقان واقع شده است.

  58. جمعیت روستای الوچه قشلاق ورزقان ۲۵۷ است که شامل ۷۹ خانوار ۱۲۵ مرد ۱۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  59. جمعیت روستای لاله بجان ورزقان ۲۲۱ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۱۴ مرد ۱۰۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  60. جمعیت روستای سونداخر ورزقان ۲۴۶ است که شامل ۷۷ خانوار ۱۲۷ مرد ۱۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  61. جمعیت روستای کوجان ورزقان ۲۴۶ است که شامل ۷۶ خانوار ۱۲۲ مرد ۱۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  62. جمعیت روستای یاشیل ورزقان ۲۳۱ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۲۳ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  63. جمعیت روستای میرزاعلی کندی ورزقان ۲۱۳ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۱۱ مرد ۱۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  64. جمعیت روستای اوانسر ورزقان ۲۴۸ است که شامل ۷۴ خانوار ۱۴۴ مرد ۱۰۴ زن می باشد. این روستا در دهستان جوشین شهرستان ورزقان واقع شده است.

  65. جمعیت روستای مشاهیر ورزقان ۲۳۴ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۱۲ مرد ۱۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ارزیل شهرستان ورزقان واقع شده است.

  66. جمعیت روستای کرویق ورزقان ۲۳۱ است که شامل ۷۱ خانوار ۱۰۸ مرد ۱۲۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  67. جمعیت روستای گوراند ورزقان ۲۳۷ است که شامل ۷۰ خانوار ۱۱۷ مرد ۱۲۰ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  68. جمعیت روستای خلف انصار ورزقان ۲۰۰ است که شامل ۷۰ خانوار ۹۸ مرد ۱۰۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  69. جمعیت روستای بیشک ورزقان ۲۳۰ است که شامل ۶۸ خانوار ۱۱۹ مرد ۱۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان جوشین شهرستان ورزقان واقع شده است.

  70. جمعیت روستای لیجین ورزقان ۲۴۱ است که شامل ۶۷ خانوار ۱۲۰ مرد ۱۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  71. جمعیت روستای لمبران ورزقان ۱۹۹ است که شامل ۶۶ خانوار ۹۳ مرد ۱۰۶ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  72. جمعیت روستای کوراکش ورزقان ۲۰۰ است که شامل ۶۵ خانوار ۱۰۵ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ارزیل شهرستان ورزقان واقع شده است.

  73. جمعیت روستای علی اباد ورزقان ۲۱۳ است که شامل ۶۵ خانوار ۱۰۰ مرد ۱۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  74. جمعیت روستای برازین ورزقان ۲۲۲ است که شامل ۶۳ خانوار ۱۱۰ مرد ۱۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  75. جمعیت روستای کبودگنبد ورزقان ۲۲۶ است که شامل ۵۹ خانوار ۱۱۸ مرد ۱۰۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  76. جمعیت روستای سهران / سهرون/ ورزقان ۱۸۴ است که شامل ۵۹ خانوار ۹۷ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ارزیل شهرستان ورزقان واقع شده است.

  77. جمعیت روستای گل عنبر ورزقان ۱۹۷ است که شامل ۵۷ خانوار ۱۰۵ مرد ۹۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  78. جمعیت روستای حماملو ورزقان ۱۸۶ است که شامل ۵۷ خانوار ۹۹ مرد ۸۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  79. جمعیت روستای میلق ورزقان ۱۷۹ است که شامل ۵۶ خانوار ۹۰ مرد ۸۹ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  80. جمعیت روستای استرقان ورزقان ۱۵۷ است که شامل ۵۶ خانوار ۷۹ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ارزیل شهرستان ورزقان واقع شده است.

  81. جمعیت روستای ونستان ورزقان ۱۶۸ است که شامل ۵۵ خانوار ۸۳ مرد ۸۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  82. جمعیت روستای علی بیگ کندی ورزقان ۲۰۹ است که شامل ۵۵ خانوار ۱۰۶ مرد ۱۰۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  83. جمعیت روستای چای کندی خیرالدین ورزقان ۱۷۷ است که شامل ۵۴ خانوار ۸۲ مرد ۹۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  84. جمعیت روستای جوانان گروه / گون گیروه/ ورزقان ۱۶۹ است که شامل ۵۴ خانوار ۹۲ مرد ۷۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ارزیل شهرستان ورزقان واقع شده است.

  85. جمعیت روستای هیبت بیگلو ورزقان ۱۴۶ است که شامل ۵۳ خانوار ۷۶ مرد ۷۰ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  86. جمعیت روستای ملک طالش ورزقان ۱۶۷ است که شامل ۵۳ خانوار ۸۹ مرد ۷۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  87. جمعیت روستای روادانق ورزقان ۱۷۵ است که شامل ۵۳ خانوار ۸۹ مرد ۸۶ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  88. جمعیت روستای چلناب ورزقان ۱۶۹ است که شامل ۵۱ خانوار ۸۵ مرد ۸۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  89. جمعیت روستای همای سفلی ورزقان ۱۳۲ است که شامل ۵۰ خانوار ۶۷ مرد ۶۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  90. جمعیت روستای چراغلو ورزقان ۱۴۹ است که شامل ۴۹ خانوار ۷۵ مرد ۷۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  91. جمعیت روستای مشک عنبر ورزقان ۱۶۲ است که شامل ۴۷ خانوار ۸۷ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  92. جمعیت روستای اوزی ورزقان ۱۴۳ است که شامل ۴۶ خانوار ۶۸ مرد ۷۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  93. جمعیت روستای نصیراباد ورزقان ۱۲۵ است که شامل ۴۴ خانوار ۷۰ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  94. جمعیت روستای سغندل ورزقان ۱۳۷ است که شامل ۴۴ خانوار ۶۸ مرد ۶۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  95. جمعیت روستای گل چول ورزقان ۱۶۴ است که شامل ۴۳ خانوار ۸۳ مرد ۸۱ زن می باشد. این روستا در دهستان جوشین شهرستان ورزقان واقع شده است.

  96. جمعیت روستای گزان بند ورزقان ۱۴۹ است که شامل ۴۳ خانوار ۸۱ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  97. جمعیت روستای حاجی لار ورزقان ۱۴۰ است که شامل ۴۳ خانوار ۶۸ مرد ۷۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ارزیل شهرستان ورزقان واقع شده است.

  98. جمعیت روستای عظیم اباد ورزقان ۱۳۳ است که شامل ۴۱ خانوار ۶۵ مرد ۶۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ارزیل شهرستان ورزقان واقع شده است.

  99. جمعیت روستای داشکسن ورزقان ۱۰۹ است که شامل ۴۱ خانوار ۴۶ مرد ۶۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  100. جمعیت روستای لیلی خانه ورزقان ۱۱۱ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۶ مرد ۵۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  101. جمعیت روستای تازه کندبکراباد ورزقان ۱۱۹ است که شامل ۳۷ خانوار ۵۸ مرد ۶۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  102. جمعیت روستای بنه کاغی ورزقان ۱۲۳ است که شامل ۳۷ خانوار ۶۶ مرد ۵۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  103. جمعیت روستای مزرعه سواره ورزقان ۱۰۱ است که شامل ۳۶ خانوار ۵۱ مرد ۵۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  104. جمعیت روستای اغبلاغ ورزقان ۱۰۹ است که شامل ۳۵ خانوار ۵۶ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  105. جمعیت روستای طویل ورزقان ۱۱۵ است که شامل ۳۲ خانوار ۶۲ مرد ۵۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  106. جمعیت روستای کلو ورزقان ۷۷ است که شامل ۳۱ خانوار ۳۶ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  107. جمعیت روستای هیزه جان ورزقان ۱۰۰ است که شامل ۳۰ خانوار ۴۸ مرد ۵۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  108. جمعیت روستای همای علیا ورزقان ۹۰ است که شامل ۲۹ خانوار ۵۰ مرد ۴۰ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  109. جمعیت روستای قیه قشلاق ورزقان ۷۸ است که شامل ۲۶ خانوار ۴۴ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  110. جمعیت روستای خاکوانق / خای فانا/ ورزقان ۸۰ است که شامل ۲۶ خانوار ۳۹ مرد ۴۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  111. جمعیت روستای گشایش ورزقان ۷۹ است که شامل ۲۵ خانوار ۳۷ مرد ۴۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  112. جمعیت روستای بهربیگ ورزقان ۹۰ است که شامل ۲۵ خانوار ۴۳ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  113. جمعیت روستای اردشیر ورزقان ۹۷ است که شامل ۲۵ خانوار ۵۳ مرد ۴۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  114. جمعیت روستای کلان ورزقان ۶۴ است که شامل ۲۴ خانوار ۳۵ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  115. جمعیت روستای بورملک ورزقان ۷۴ است که شامل ۲۴ خانوار ۴۰ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  116. جمعیت روستای کالیجان ورزقان ۷۶ است که شامل ۲۳ خانوار ۴۴ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  117. جمعیت روستای ایشقلو ورزقان ۹۷ است که شامل ۲۳ خانوار ۵۴ مرد ۴۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  118. جمعیت روستای امیراباد ورزقان ۹۲ است که شامل ۲۳ خانوار ۴۵ مرد ۴۷ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  119. جمعیت روستای نصیراباد ورزقان ۵۵ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۱ مرد ۲۴ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  120. جمعیت روستای بیورق ورزقان ۷۱ است که شامل ۲۲ خانوار ۳۷ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  121. جمعیت روستای الهرد ورزقان ۸۵ است که شامل ۲۲ خانوار ۴۰ مرد ۴۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  122. جمعیت روستای قشلاق خورشاعلیا ورزقان ۶۷ است که شامل ۲۱ خانوار ۲۹ مرد ۳۸ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  123. جمعیت روستای خمسلو ورزقان ۴۵ است که شامل ۲۰ خانوار ۲۶ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  124. جمعیت روستای کرنگان ورزقان ۶۵ است که شامل ۱۹ خانوار ۳۱ مرد ۳۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  125. جمعیت روستای سیوان ورزقان ۵۴ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۵ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ارزیل شهرستان ورزقان واقع شده است.

  126. جمعیت روستای خیرالدین ورزقان ۵۶ است که شامل ۱۹ خانوار ۲۴ مرد ۳۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  127. جمعیت روستای چشمقان ورزقان ۶۵ است که شامل ۱۹ خانوار ۳۷ مرد ۲۸ زن می باشد. این روستا در دهستان جوشین شهرستان ورزقان واقع شده است.

  128. جمعیت روستای سرپادرق ورزقان ۵۹ است که شامل ۱۸ خانوار ۳۰ مرد ۲۹ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  129. جمعیت روستای ساری چمن ورزقان ۵۹ است که شامل ۱۸ خانوار ۲۸ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  130. جمعیت روستای رستم اباد ورزقان ۶۴ است که شامل ۱۸ خانوار ۳۳ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  131. جمعیت روستای دهلیق ورزقان ۵۰ است که شامل ۱۷ خانوار ۲۸ مرد ۲۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  132. جمعیت روستای قراجه ملک ورزقان ۶۴ است که شامل ۱۶ خانوار ۳۳ مرد ۳۱ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  133. جمعیت روستای بجوشن ورزقان ۴۲ است که شامل ۱۵ خانوار ۲۳ مرد ۱۹ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل شمالی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  134. جمعیت روستای کلم ورزقان ۴۷ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۱ مرد ۲۶ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  135. جمعیت روستای خوینرود ورزقان ۴۹ است که شامل ۱۴ خانوار ۲۸ مرد ۲۱ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  136. جمعیت روستای کلغای ورزقان ۳۸ است که شامل ۱۳ خانوار ۲۰ مرد ۱۸ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  137. جمعیت روستای دایممق ورزقان ۲۹ است که شامل ۱۳ خانوار ۱۶ مرد ۱۳ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  138. جمعیت روستای دنگاه ورزقان ۳۵ است که شامل ۱۲ خانوار ۲۰ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  139. جمعیت روستای بالوجه ورزقان ۲۶ است که شامل ۱۱ خانوار ۱۴ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان بکرآباد شهرستان ورزقان واقع شده است.

  140. جمعیت روستای قشلاق خورشاسفلی ورزقان ۳۲ است که شامل ۱۰ خانوار ۱۷ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  141. جمعیت روستای قره قیه ورزقان ۲۸ است که شامل ۹ خانوار ۱۴ مرد ۱۴ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  142. جمعیت روستای صمصام کندی ورزقان ۳۱ است که شامل ۹ خانوار ۱۴ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  143. جمعیت روستای بورون درق ورزقان ۳۵ است که شامل ۹ خانوار ۱۸ مرد ۱۷ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

  144. جمعیت روستای سردار کندی / بیشک/ ورزقان ۲۸ است که شامل ۸ خانوار ۱۶ مرد ۱۲ زن می باشد. این روستا در دهستان ازومدل جنوبی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  145. جمعیت روستای جعفراباد ورزقان ۳۱ است که شامل ۸ خانوار ۱۶ مرد ۱۵ زن می باشد. این روستا در دهستان جوشین شهرستان ورزقان واقع شده است.

  146. جمعیت روستای قره قیه ورزقان ۲۵ است که شامل ۷ خانوار ۱۴ مرد ۱۱ زن می باشد. این روستا در دهستان دیزمارمرکزی شهرستان ورزقان واقع شده است.

  147. جمعیت روستای قشلاق حاجیلار ورزقان ۱۱ است که شامل ۶ خانوار ۸ مرد ۳ زن می باشد. این روستا در دهستان ارزیل شهرستان ورزقان واقع شده است.

  148. جمعیت روستای کامبلاش ورزقان ۱۲ است که شامل ۵ خانوار ۷ مرد ۵ زن می باشد. این روستا در دهستان سینا شهرستان ورزقان واقع شده است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی